Weet je.. Het zou me niet eens verbazen.als het zo is.quote:Op maandag 8 april 2013 08:12 schreef Bowny het volgende:
Banken gaan vandaag $$$ naar de exchanges shippen. Ik neig naar de 190 vandaag, maar sta niet van 200 te kijken!
Hoe doe je dat automatisch?quote:Op maandag 8 april 2013 09:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Ben nu een beetje aan het traden met automatische buy/sell orders tussen 0,22 en 0,27 ltc/btc
Dat gaat best goed
Op BTC-E kan je LTC kopen en verkopen, als je een andere prijs instelt dan maakt hij een automatische order. Zodra de prijs bereikt is wordt je order automatisch actief.quote:Op maandag 8 april 2013 09:22 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Hoe doe je dat automatisch?
New high: $176 $177!
Ah zo, tuurlijk, ik dacht dat je er een programmaatje had die de orders automatisch maakte.quote:Op maandag 8 april 2013 09:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Op BTC-E kan je LTC kopen en verkopen, als je een andere prijs instelt dan maakt hij een automatische order. Zodra de prijs bereikt is wordt je order automatisch actief.
Erg handig
Last price:$180.00000quote:Op maandag 8 april 2013 08:12 schreef Bowny het volgende:
Banken gaan vandaag $$$ naar de exchanges shippen. Ik neig naar de 190 vandaag, maar sta niet van 200 te kijken!
http://news.cnet.com/8301(...)-funds-your-account/quote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie opent er een kantoortje aan bv de Zuid-As of op een groot station waar je middels pin of cash geld bitcoins middels bluetooth naar je telefoon of tablet kan halen?
Een automaat waar je zo een USB kan opladen zoals dat nu ook met een ov-chipkaart kan is ook een idee.
Niets. Sterker nog, de kans dat de gevestigde orde hier iets aan gaat proberen te doen is 1.quote:Op maandag 8 april 2013 10:50 schreef Skint het volgende:
Stél nou dat de banken/overheden echt bang zouden worden voor de concurrentie van bitcoin. Wat is de marktwaarde van alle bitcoins nu? Ongeveer 1.8 miljard. Wat weerhoudt deze grote jongens ervan om gewoon alle bitcoins op te kopen en ze vervolgens lekker weg te pleuren?
Ik ben vast niet de eerste die deze vraag stelt, maar ik heb hem persoonlijk nog niet voorbij zien komen.
Gewoon voor een zo hoog mogelijke prijs aan ze verkopen en lekker cashen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:50 schreef Skint het volgende:
Stél nou dat de banken/overheden echt bang zouden worden voor de concurrentie van bitcoin. Wat is de marktwaarde van alle bitcoins nu? Ongeveer 1.8 miljard. Wat weerhoudt deze grote jongens ervan om gewoon alle bitcoins op te kopen en ze vervolgens lekker weg te pleuren?
Ik ben vast niet de eerste die deze vraag stelt, maar ik heb hem persoonlijk nog niet voorbij zien komen.
Dat is m'n punt niet.quote:Op maandag 8 april 2013 10:57 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Gewoon voor een zo hoog mogelijke prijs aan ze verkopen en lekker cashen.
Hoe haal je het van mtgox? Dwolla?quote:Op maandag 8 april 2013 10:46 schreef Ravarian het volgende:
Ik gebruik geen MtGox voor uitbetalingen. Ik doe het via virwox en neteller/paypal/moneybookers.
Bitcoins naar virwox.quote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Hoe haal je het van mtgox? Dwolla?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |