SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax'
[ Bericht 7% gewijzigd door Ajacied422 op 07-04-2013 19:05:19 ]
Speelt die in de F1?quote:Op zondag 7 april 2013 17:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Laura du Ry volgende week op de bank als reservekeeper
Cillessen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef Pedroso het volgende:
Vind Cillissen ook meer rust uitstralen dan Vermeer. Denk niet dat we er echt op achteruit gaan volgende week w.b. de keepers. Moet ie wel heel blijven anders wordt het wel een probleem.
Die is geblesseerd helaas.quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef The_Groove het volgende:
Gewoon Mickeyals reservekeeper. Niets mis mee
mickey vd hartquote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Die is geblesseerd helaas.
- edit: of bedoel je die dikke Serviër?
Helaas is die geblesseerdquote:
Had een enkelblessure waar een paar weken voor stond. Kan best zijn dat hij er weer bij is volgende week, dat weet ik niet.quote:
Hij had al eerder kunnen scoren. Als Eriksen die bal goed had gegevenquote:Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef OverRated het volgende:
Mooie aanval en lekkere sprint van Babel. Wel verschrikkelijk verdedigd
Is ook nog eens nergens voor nodig bij 3-0 maar goed..quote:Op zondag 7 april 2013 18:04 schreef Omega het volgende:
Jeetje moisander speelt weer met vuur, hij staat ook nog op scherp.
Kan je lekker Denswil opstellen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:04 schreef Omega het volgende:
Jeetje moisander speelt weer met vuur, hij staat ook nog op scherp.
Voor zijn doen wel.quote:Op zondag 7 april 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boerrigter speelde wel een redelijke pot
Voor zijn doen redelijk, voor Ajax maatstaven nog steeds niet goed genoeg. En die potentie heeft dat joch ook gewoon niet.quote:Op zondag 7 april 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boerrigter speelde wel een redelijke pot
Puur dat er meer concentratie was danquote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef ValHallen het volgende:
Wat een eindbazen toch, met 10 man spelen en dan 3x scoren.
Zal niet gebeuren door goal en assist van Kolbeinn.quote:Op zondag 7 april 2013 18:12 schreef DenXD het volgende:
Die Hoesen laat het echt weer zien.
Echt basis tegen PSV please.
Hij zal toch niet weer Derk opstellenquote:Op zondag 7 april 2013 18:14 schreef Pedroso het volgende:
Als je ze nu ziet voetballen dan zou het misschien een optie zijn om gewoon met 10 man te beginnen volgende week.
Vast welquote:Op zondag 7 april 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal toch niet weer Derk opstellen
Nee, Schöne op rechtsvoor en Poulsen CVMquote:Op zondag 7 april 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal toch niet weer Derk opstellen
quote:Op zondag 7 april 2013 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon met Babel en Hoesen. Zijn erg balvast die twee.
We moeten alleen nog even met 10-0 van PSV winnen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:17 schreef Pedroso het volgende:
Vitesse en Feijenoord gaan ons niet meer passeren op doelsaldo, dat is nu wel zeker. Moeten dus een punt extra pakken tov Ajax.
Sowieso wel Poulsen denk ik. Maar Babel zal hij toch ook wel opstellen. Luxeprobleemquote:Op zondag 7 april 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, Schöne op rechtsvoor en Poulsen CVM
Sowieso.quote:Op zondag 7 april 2013 18:17 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]daar win je de oorlog wel mee.
4-4-2quote:Op zondag 7 april 2013 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Als er ooit 4-4-2 wordt gespeeld (al zie ik dat niet echt gebeuren onder Frankie) dan het liefst zo:
• v. Rhijn - Toby - Moisander - Blind
• Schone - Eriksen - De Jong - Fischer
• Hoesen - Babel
Volgens mij echt een droomkoppel die Hoesen en Babel.
Pleur op met je 4-4-2.quote:Op zondag 7 april 2013 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Als er ooit 4-4-2 wordt gespeeld (al zie ik dat niet echt gebeuren onder Frankie) dan het liefst zo:
• Hoesen - Babel
Zo slecht speelde hij niet toch?quote:Op zondag 7 april 2013 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Bieden wordt een nieuwe held
( wat had De Jong een offday trouwens.)
Wel geluk denk dat die 2-0 meteen na die rode kaart valtquote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
de 0 gehouden
4-0
meesterlijk uitgespeeld
4-4-2 spelen bij Ajax.quote:Op zondag 7 april 2013 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
• Hoesen - Babel
Had niet uitgemaakt Heracles had nooit hier een resultaat geboekt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel geluk denk dat die 2-0 meteen na die rode kaart valt
Ik zou er mee kunnen levenquote:Op zondag 7 april 2013 18:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
Als 'ie fit is heeft het mijn voorkeur om met Babel in de punt te beginnen volgende week. Fischer vanaf links en Schone rechts. Daardoor komt er plek voor Poulsen. Hoesen heb je dan nog achter de hand. Sigthorsson, ondanks assist en goal, de minste optie voor op 9.
Ik maak wat gifjes nu.quote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Mijn voorkeur gaat natuurlijk ook uit naar 4-3-3.
Dat heb jij standaard openstaan?quote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Op PSV-Netwerk zijn ze los
Alsof je een PSV netwerk (Of Ajax netwerk/Feyenord netwerk) serieus moet nemen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna net zo mooi als het Man City forum toenquote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond hadden ze een grote mond na de gewonnen wedstrijd tegen Willem II, dat wil je niet weten.quote:
Zelfs Lukoki laat Marcelo alle hoeken van het veld zienquote:Op zondag 7 april 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Svp Babel in de basis, die gaat Marcelo alle hoeken van het veld laten zien.
Lijkt mij een prima opstelling. Babel als spits bevalt me een stuk beter dan als linksbuiten. Balvast, snel en scoort ook redelijk makkelijk. Hopelijk heeft Fischer het ook weer op zijn heupen volgende week en Schone is een zekerheidje ondertussen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
Als 'ie fit is heeft het mijn voorkeur om met Babel in de punt te beginnen volgende week. Fischer vanaf links en Schone rechts. Daardoor komt er plek voor Poulsen. Hoesen heb je dan nog achter de hand. Sigthorsson, ondanks assist en goal, de minste optie voor op 9.
Ooh ze zouden Ajax wel even wegspelen volgende week zekerquote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteravond hadden ze een grote mond na de gewonnen wedstrijd tegen Willem II, dat wil je niet weten.
Ga weg met je counteren.quote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef Kopsterk het volgende:
Babel en Hoesen tegen PSV. Counteren als een beest.
Ajax speelt de laatste tijd verreweg het beste voetbal van Nederland. Dat zeg ik als Feyenoorder. Waarom zou je gaan counteren. Voetballend speel je PSV helemaal weg..quote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef Kopsterk het volgende:
Babel en Hoesen tegen PSV. Counteren als een beest.
Ja.quote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ze zouden Ajax wel even wegspelen volgende week zeker![]()
Hoesen ook. Ik denk zelfs Sigthorsson. Ik denk zelfs de spits van de F1 die dat kan.quote:Op zondag 7 april 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Svp Babel in de basis, die gaat Marcelo alle hoeken van het veld laten zien.
Omdat anders PSV op de counter gaat spelenquote:Op zondag 7 april 2013 18:27 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ajax speelt de laatste tijd verreweg het beste voetbal van Nederland. Dat zeg ik als Feyenoorder. Waarom zou je gaan counteren. Voetballend speel je PSV helemaal weg..
Als je wil domineren moet je vooral Sigthorsson in de basis zettenquote:Op zondag 7 april 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen ook. Ik denk zelfs Sigthorsson. Ik denk zelfs de spits van de F1 die dat kan.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg met je counteren.![]()
Gewoon 90 minuten lang overheersen en 80% balbezit.
Ja ik heb ook liever Hoesen en Babel hoor. Liefst allebei, en dan Babel op rechtsbuiten ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je wil domineren moet je vooral Sigthorsson in de basis zetten
Het enige argument wat ik daar heb gezien is omdat ze thuisspelen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van wat. Dat geweldige middenveld
Fischer - Hoesen - Schonequote:Op zondag 7 april 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever Hoesen en Babel hoor. Liefst allebei, en dan Babel op rechtsbuiten ofzo. Houdt je aanval tenminste een bal vast.
Toen was er wel veel ruimte daarzo. Ik denk dat het een bloedeloze 0-0 wordt. PSV kan niet en Ajax wil niet.quote:Op zondag 7 april 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige argument wat ik daar heb gezien is omdat ze thuisspelen.
Ik kijk er nu al naar uit. Heb het gevoel dat die pot een soort PSV - TWE (2-6) wordt.
Ik zou dan met Babel beginnen. Die heeft toch meer ervaring met grote wedstrijdenquote:Op zondag 7 april 2013 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer - Hoesen - Schone
Tweede helft een tactische wissel en dan gooit Babel de wedstrijd in het slot, ik kijk er naar uit.
Ik teken voor alles, zolang Ajax maar punt(en) pakt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was er wel veel ruimte daarzo. Ik denk dat het een bloedeloze 0-0 wordt. PSV kan niet en Ajax wil niet.
Tsja de beste man is niet meer nodigquote:Op zondag 7 april 2013 18:30 schreef Wotte het volgende:
Cuencatje kan die alweer wat minuten maken ?
Maar waar laat je Lasse 'het beest' Schone dan?quote:Op zondag 7 april 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan met Babel beginnen. Die heeft toch meer ervaring met grote wedstrijden
Zou sowieso toewerken naar psv-ajax, ik weet het voor de rest niet.quote:Op zondag 7 april 2013 18:30 schreef Wotte het volgende:
Cuencatje kan die alweer wat minuten maken ?
PSV kan niet verdedigen nee maar hebben wel een goede aanval, die kunnen wel scoren. Ajax wil echt wel winnen, als je 6 punten voor op PSV staat dan ben je klaar.quote:Op zondag 7 april 2013 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was er wel veel ruimte daarzo. Ik denk dat het een bloedeloze 0-0 wordt. PSV kan niet en Ajax wil niet.
waar aanquote:Op zondag 7 april 2013 18:34 schreef tammepiet het volgende:
Niemand kans ons stoppen!
PSV GAAT ERAAN!
quote:Op zondag 7 april 2013 18:33 schreef ejfaar het volgende:
Op psvnetwerk denken ze dat ajax-heracles is omgekocht
aan de dope, om het pakslaag in de Arena te vergetenquote:
Wordt interessant ja maar Ajax is toch wel favoriet lijkt mequote:Op zondag 7 april 2013 18:36 schreef _NZT_ het volgende:
Ben benieuwd naar volgend weekend, je weet het nooit.
Die kk leijers moeten hun smoel houden met gekocht. Toen Ajax 2 doelpunten werd ontzegt en Lyon met 7-0 won van Zagreb was er volgens hun niks gekocht. PSV mag van mij lekker failliet gaan, kut club.quote:Op zondag 7 april 2013 18:35 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)0voor%20PSV-Ajax.php
reactie van Ap007
Zeker, alleen toivoinen is nog maar net terug en is toch wel weer bepalend... Maar ja, als ajax gewoon zo blijft spelen is er niks aan het handje.quote:Op zondag 7 april 2013 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt interessant ja maar Ajax is toch wel favoriet lijkt me
quote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die Vermeer beter vinden hebben er sowieso weinig verstand van
Frank heeft er geen verstand van dus? Kut man.quote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk dat Frank het totaal niet erg vind als Vermeer weg gaatquote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Frank heeft er geen verstand van dus? Kut man.
Staan in de OPquote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Hier de gols en 2 keer de rode kaart dan;
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Topquote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké, haal ze er maar weer uit. Of doe een spoiler, zo groot en lang hoeft de OP niet.
Spoilert/quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké, haal ze er maar weer uit. Of doe een spoiler, zo groot en lang hoeft de OP niet.
Die supporters zijn zo labiel als de pest. Lijkt wel een stad vol borderlinepatiënten.quote:
Fischer werd vandaag terecht gewisseld maar daar zou ik ook wel mee beginnen, De Jong in de spits is misschien ook een optie, kan me niet voorstellen dat hij met jouw trio voorin begintquote:
Ik denk het ook niet, maar ik hoop het wel. Ik denk dat Fischer en Siggy blijven staan, waarbij Babel als rechtsbuiten speelt ipv Derk.quote:Op zondag 7 april 2013 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer werd vandaag terecht gewisseld maar daar zou ik ook wel mee beginnen, De Jong in de spits is misschien ook een optie, kan me niet voorstellen dat hij met jouw trio voorin begint
Rechtsbuiten.quote:Op zondag 7 april 2013 18:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maar waar laat je Lasse 'het beest' Schone dan?
Gaan gokken op gelijkspel dan denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 18:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV kan niet verdedigen nee maar hebben wel een goede aanval, die kunnen wel scoren. Ajax wil echt wel winnen, als je 6 punten voor op PSV staat dan ben je klaar.
De Boer kennende zal het:quote:Op zondag 7 april 2013 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer werd vandaag terecht gewisseld maar daar zou ik ook wel mee beginnen, De Jong in de spits is misschien ook een optie, kan me niet voorstellen dat hij met jouw trio voorin begint
1 is de beste optie.quote:Op zondag 7 april 2013 18:49 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
De Boer kennende zal het:
1) De Jong, Poulsen, Eriksen; Schone, Sigthorsson, Fischer OF
2) De Jong, Schone, Eriksen; Babel, Sigthorsson, Fischer worden.
Ergens anders zie ik 'm niet voor kiezen.
Van die 2 wel. Zelf zou ik het liefste De Jong, Poulsen, Eriksen; Schone, Babel, Fischer zien.quote:
Dit dus. En dan zal mij benieuwen of Cuenca kan invallen. Kan je die op de bank zetten met Hoesen. Wat een luxequote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Van die 2 wel. Zelf zou ik het liefste De Jong, Poulsen, Eriksen; Schone, Babel, Fischer zien.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:35 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)0voor%20PSV-Ajax.php
reactie van Ap007
Kunnen wel een thuiswedstrijdje missen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Op scherp voor de volgende wedstrijd:
Moisander
Van Rhijn
De Jong
Die mensen keken voor het eerst naar een wedstrijd van Ajax. Ze vonden het zo goed dat het op omkoping lijkt, maarja dat is begrijpelijk als je elk weekend dat kut voetbal van PSV kijkt, dan is dit opeens heel anders.quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik
Paar reacties verder nog één
Welkequote:Op zondag 7 april 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen wel een thuiswedstrijdje missen.
Precies.quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die mensen keken voor het eerst naar een wedstrijd van Ajax. Ze vonden het zo goed dat het op omkoping lijkt, maarja dat is begrijpelijk als je elk weekend dat kut voetbal van PSV kijkt, dan is dit opeens heel anders.
Moisander tegen Willem II en De Jong tegen Heerenveen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke
Willem II de kampioenswedstrijd of SC Heerenveen thuis.
Worden ze daar altijd zo volgestopt?quote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef ejfaar het volgende:
Bosz hoefde geen bitterballen bij de persconferentie, ze hadden al een bittere pil op
Ik probeer ook niet te veel naar dat zoutloze voetbal van hen te kijken, ik schakel weleens in als er puntverlies in de lucht hangt voor ze. Ik lach me rot om al die boeren die hetzelfde doen als ik en nadat ze de rode kaart van Vermeer op teletekst zagen verschijnen snel naar Eredivisie Live zapten.quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die mensen keken voor het eerst naar een wedstrijd van Ajax. Ze vonden het zo goed dat het op omkoping lijkt, maarja dat is begrijpelijk als je elk weekend dat kut voetbal van PSV kijkt, dan is dit opeens heel anders.
Mooi he, hebben ze nog net 3 goals kunnen zienquote:Op zondag 7 april 2013 19:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik probeer ook niet te veel naar dat zoutloze voetbal van hen te kijken, ik schakel weleens in als er puntverlies in de lucht hangt voor ze. Ik lach me rot om al die boeren die hetzelfde doen als ik en nadat ze de rode kaart van Vermeer op teletekst zagen verschijnen snel naar Eredivisie Live zapten.
Dankjequote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Die tweede is de wedstrijd in arena alweer vergeten blijkbaar.quote:Op zondag 7 april 2013 19:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Menen die idioten nou echt wat ze schrijven?
Ajax lelijkste club? Kolkend Philips Stadion?quote:Op zondag 7 april 2013 19:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Menen die idioten nou echt wat ze schrijven?
KNJB!!!!! (quote:
Dat moet toch een hoax zijn?quote:Op zondag 7 april 2013 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax lelijkste club? Kolkend Philips Stadion?Opdoeken dat forum.
Dat moet wel een troll zijn. Maar dat denk ik van alle PSV fans. Dat je voor zo'n club kan zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb even zin om te trollen. PSV-netwerk, here I come!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geef link waar je gaat trollen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverquote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef ejfaar het volgende:
afbeelding
![]()
Gewoon onder een stel ballerina's staan, hoe slecht ben je dan
Zou je die mensen wel pesten? Die zijn verdomme hun wijf kwijt en staan 3000 rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
link plzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
En PSV'ers die zeggen dat Ajax een lelijke club is. Hoe kijken zij tegen voetbal aan vraag ik me dan afquote:Op zondag 7 april 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
kolkend philipsstadion, wanneer een kolkend philipsstadion?
wanneer voor het laatst.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 7 april 2013 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Waar blijft je post danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Concert van Guus Meeuwis.quote:Op zondag 7 april 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
kolkend philipsstadion, wanneer een kolkend philipsstadion?
wanneer voor het laatst.
Hij gebruikt interpunctie, tuurlijk hebben ze hem doorquote:Op zondag 7 april 2013 19:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
GVD. Ik denk wel dat ze je doorhebben.
Ook waarquote:Op zondag 7 april 2013 19:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij gebruikt interpunctie, tuurlijk hebben ze hem door
Ik heb gepost onder Eindhovuh_de-Gekstequote:Op zondag 7 april 2013 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit als je geband wordt.
quote:Op zondag 7 april 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gepost onder Eindhovuh_de-GeksteWtf jood wordt meteen omgezet in ****
![]()
[..]
Ik heb gepost onder Eindhovuh_de-Gekste
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-04-2013 om 19:04:13De Boer: ,,Het gaat tussen Chiel Kramer, Maurits Schmitz en Peter Leeuwenburgh wie volgende week op de bank zit bij PSV - Ajax." #ajaher reageer retweet
[..]
![]()
Zijn dat keepers?quote:Op zondag 7 april 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-04-2013 om 19:04:13De Boer: ,,Het gaat tussen Chiel Kramer, Maurits Schmitz en Peter Leeuwenburgh wie volgende week op de bank zit bij PSV - Ajax." #ajaher reageer retweet
Gewoon lootjes trekken.quote:Op zondag 7 april 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat is op zich ook niet zo gek.quote:Op zondag 7 april 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
Zal toch geen kritische vraag komen. En anders kapt Sjek dat meteen af.quote:Op zondag 7 april 2013 19:54 schreef _NZT_ het volgende:
Vanavond Marcel Brands bij Studio Voetbal, gaat leuk worden! Hopen op Waterreus erbij
Ik geef je 15 minuten tot je geband bent, een dergelijke mate van cynisme moet zelfs bij die niet al te slimme boeren argwaan opwekken.quote:Op zondag 7 april 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2389-12.php
Ook leuk tochquote:Op zondag 7 april 2013 19:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik geef je 15 minuten tot je geband bent, een dergelijke mate van cynisme moet zelfs bij die niet al te slimme boeren argwaan opwekken.
Ronald is goed pissig, en na laatste keer dat Sjek woorden in de mond legde van Reussie over Brands kan het vanavond nog wel best leuk worden, vooral met Mulder daarnaastquote:Op zondag 7 april 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch geen kritische vraag komen. En anders kapt Sjek dat meteen af.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-04-2013 om 18:57:32De Boer: ,,Terechte rode kaart voor Vermeer, die uitgleed op dat moment." #ajaher reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-04-2013 om 18:58:54De Boer: ,,Cillessen heeft bewezen dat hij met team bezig is. Zo'n vrije trap klemvast pakken en halve assist voor 2-0 geven." #ajaher reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-04-2013 om 18:59:21,,Met 4-0 mogen we tevreden zijn.", concludeert De Boer. #ajaher reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-04-2013 om 18:59:56,,Ik verwacht dat PSV iets meer naar voren speelt", blikt De Boer vooruit op volgende week. #ajaher reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-04-2013 om 19:01:10,,Eigenlijk staan we teveel doelpunten achter op PSV", beaamt De Boer. ,,Wij hadden in begin geen echte spits." #ajaher reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-04-2013 om 19:02:31De Boer: ,,Ik had niet geweten welke veldspeler op doel had gemoeten als Cillessen geblesseerd was geraakt. Misschien ik zelf." #ajaher reageer retweet
Je kan niet eens KNJB meer postenquote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
Die Kezmania9 is er ook om te trollen zo te zien. Eén groot trollfeest daar.
Je hebt een reactie op jouw reactie.quote:Op zondag 7 april 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
Wat heerlijk dat trollenquote:Op zondag 7 april 2013 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt een reactie op jouw reactie.
En nu om te posten. Gaan ze mijn tekening negerenquote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]het blijft een apart forum, dat PSV netwerk, maar o zo leuk om te lezen af en toe.
'Misschien dat Lens een Lensie moet doen in de catacombe, gewoon Eriksen vastpakken en een beetje schreeuwen.' Geniaal.quote:Op zondag 7 april 2013 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt een reactie op jouw reactie.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef geindoctrineerd het volgende:
valt ook niet op, drie mensen met een registratiedatum van vandaag
Mag dat niet?quote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef Seam het volgende:
Ik zou niet al te veel mensen oproepen tot trollen op een ander forum of bans gaan volgen
Zijn de modjes niet zo dol op neequote:
Ik zou met jouw bovenste aanval beginnen. Maar waar laat je Schone danquote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer - Hoesen - Babel beste aanval.
Ik denk dat Fischer - Sigthorsson - Schone wel eens weer kan beginnen. Zou er van opkijken als Schone gepasseerd wordt door Poulsen en Babel. Hij is uitstekend.
Een ban op het meeste trieste forum van Nederland, ik zou er ook niet wakker van liggen inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Lastpost het volgende:
Lekker belangrijk zo'n ban op PSV netwerk.![]()
Gewoon een luxeprobleem voor Frank.quote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer - Hoesen - Babel beste aanval.
Ik denk dat Fischer - Sigthorsson - Schone wel eens weer kan beginnen. Zou er van opkijken als Schone gepasseerd wordt door Poulsen en Babel. Hij is uitstekend.
Zeker omdat Kolbeinn vandaag gescoord heeft en assist heeft geleverd.quote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef Seam het volgende:
Volgende week Fischer - Siggy - Babel verwacht ik Boerrigter dan het laatste half uur op rechts.
Zelf hoop ik Fischer - Hoesen - Babel, maar Frank zal wel vasthouden aan Siggy.
Schone op de bank dan? Poulsen zal er tegen PSV wel staan lijkt mij.quote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef Seam het volgende:
Volgende week Fischer - Siggy - Babel verwacht ik Boerrigter dan het laatste half uur op rechts.
Zelf hoop ik Fischer - Hoesen - Babel, maar Frank zal wel vasthouden aan Siggy.
quote:Ik ga nu al kapot van de spanning. Het grootste probleem is dat Ajax CL-ervaring heeft opgedaan de laatste jaren. Dat hebben onze spelers niet.
Philips Stadion is altijd kolkend, ik verwacht dat het volgende week extreem zal zijn tegen Ajax. Misschien dat we massaal het clublied moeten gaan zingen, dat maakt het nooit mooier! (Als PSV meehelpt projecteren ze de tekst op de schermen, zodat ook degenen die de tekst niet kennen mee kunnen zingen).
Weet zeker dat de arrogante lui uit Amsterdam hier onder de indruk van zullen zjin!
PSV4LIFE
Is geloof ik ook een troll van iemand hierquote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha, wat een ongelofelijke sukkel. Alsof Ajax daar van onder de indruk zal zijn.
PSV4lfquote:Op zondag 7 april 2013 20:14 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Is geloof ik ook een troll van iemand hier
Lekker trollen daar. Het is ook te makkelijkquote:Op zondag 7 april 2013 20:14 schreef Artillerieschaap het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2389-12.php#post254654
Godverdomme zeg![]()
![]()
quote:Ik ga even rotjes kopen en romeinse kaarsen!
Tot volgende week allemaal!
Ik moest lachenquote:Gewoon iedereen een gloeilamp mee joh.
Historie.quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denken ze nou dat ze gaan winnen?
Eindhovuh de gekstuh jonguh!quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denken ze nou dat ze gaan winnen?
Inderdaad. Hoop ook echt heel erg dat ze Vermeer dit jaar weten te lozen, zodat Cillessen op goal kanquote:Op zondag 7 april 2013 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Cillessen
Ik blijf hem een betere keeper vinden dan Kenneth "kamikazepiloot" Vermeer...
Zal toch wel. Jasper gaat niet nog een jaar banken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoop ook echt heel erg dat ze Vermeer dit jaar weten te lozen, zodat Cillessen op goal kan
Prima troll-koppelquote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel een erg makkelijke voorzet![]()
Dit dus. En ik geloof niet dat ze Vermeer nog een jaar willen laten staan. Ze zullen nou toch wel snappen dat er geen ontwikkeling meer in zit?quote:Op zondag 7 april 2013 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch wel. Jasper gaat niet nog een jaar banken.
quote:We gaan winnen met 2-0 wel jammer dat Vermeer geschorst is Cillissen is beter, maar we gaan winnen. Ze kakken al in der wit broekje.heja7 april 2013 om 20:20:29Dit is niet ok!
Vermeer moet lekker weg ook.quote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dit dus. En ik geloof niet dat ze Vermeer nog een jaar willen laten staan. Ze zullen nou toch wel snappen dat er geen ontwikkeling meer in zit?
Ja maar net alsof Engelse clubs zo'n kleine duikelaar willen met een angst voor hoge ballen en voorzettenquote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vermeer moet lekker weg ook.Misschien wil hij zelf ook wel. Hij kan wel naar Aston Villa ofzo.
Ach als die kunnen kopen doen ze het wel hoor. Ze hebben toch geld zat daar. Desnoods halen ze hem als 6e keeper.quote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja maar net alsof Engelse clubs zo'n kleine duikelaar willen met een angst voor hoge ballen en voorzetten
Hoelang heeft hij nog contract?quote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Vermeer moet als international weg, kunnen we nog verdienen
Krul, Vermeer en Vorm vind ik vergelijkbaar, en ze doen het alle twee goed daar in Engeland.quote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja maar net alsof Engelse clubs zo'n kleine duikelaar willen met een angst voor hoge ballen en voorzetten
Aston Villa had afgelopen zomer al interesse.quote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Haha echt? Jezus zeg, doelmannen tekort of zo?quote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aston Villa had afgelopen zomer al interesse.
Meteen wegbrengen dan. Moet je wel 5 miljoen voor kunnen krijgen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aston Villa had afgelopen zomer al interesse.
Moet je voor de gein eens wat Twitter accounts checken: @lucianonirsangh en @psvfucktherest bijvoorbeeld. Dan vraag je jezelf echt af of er normale PSV fans bestaanquote:Op zondag 7 april 2013 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet wel een troll zijn. Maar dat denk ik van alle PSV fans. Dat je voor zo'n club kan zijn![]()
en wie is PSVtotinmegraf nou weer?quote:Dit vind ik nou wel leuk gemaakt. Een beetje zelfspot kan ook geen kwaad. Is er iemand die dit kan met de Ajax spelers?
Dan kijk ik al op dit topic. Dan zie ik allemaal mensen die Strootman vereren. Ik mag toch hopen dat ze trollenquote:Op zondag 7 april 2013 20:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens wat Twitter accounts checken: @lucianonirsangh en @psvfucktherest bijvoorbeeld. Dan vraag je jezelf echt af of er normale PSV fans bestaan.
Ik weet het. Toch leuk, een Brabantse fan.quote:Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
JR, je hebt er een fan bij
[..]
en wie is PSVtotinmegraf nou weer?
Vast wel iemand van hierquote:Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
JR, je hebt er een fan bij
[..]
en wie is PSVtotinmegraf nou weer?
quote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen straalt rust uit. Vermeer mag deze zomer een mooie club uitzoeken.
Oohquote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik, maar kan niks origineels verzinnen
Nee, ik roep het hele seizoen al dat Cillessen vooral rust uitstraalt en volgend seizoen gewoon moet keepen. 3 seizoenen op de bank is teveel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dit baseer je op deze wedstrijd? In zijn vorige zorgde ook hij voor onrust. Wat niet wegneemt dat hij prima inviel, maar dit is wel heel erg tunnelvisie kijken.
Dat Vermeer verkopen verstandig is ben ik het verder wel mee eens, maar dat komt vooral omdat Cillessen anders een kapitaalsvernietiging zou zijn.
Cillessen straalt altijd meer rust uit.quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dit baseer je op deze wedstrijd? In zijn vorige zorgde ook hij voor onrust. Wat niet wegneemt dat hij prima inviel, maar dit is wel heel erg tunnelvisie kijken.
Dat Vermeer verkopen verstandig is ben ik het verder wel mee eens, maar dat komt vooral omdat Cillessen anders een kapitaalsvernietiging zou zijn.
Toivonen de nieuwe Romarioquote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik, maar kan niks origineels verzinnen
Altijd ja, en dan doel je op jong Ajax lijkt mij? Want ook hij heeft al blunders gemaakt in Ajax één in de weinige minuten die hij heeft gemaakt.quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen straalt altijd meer rust uit.
Hij lijkt in ieder geval een betere trap in de benen te hebben, maar meer rust valt nog te bezien.quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, ik roep het hele seizoen al dat Cillessen vooral rust uitstraalt en volgend seizoen gewoon moet keepen. 3 seizoenen op de bank is teveel.
Altijd als hij invalt in Ajax. En in de beker vond ik dat ook.quote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd ja, en dan doel je op jong Ajax lijkt mij? Want ook hij heeft al blunders gemaakt in Ajax één in de weinige minuten die hij heeft gemaakt.
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |