Omdat ze normaalgesproken de Queen zouden laten leegzuigen door die vampier. Waarschijnlijk zal die vampier er wel voor gezorgd hebben dat die God gevoed bleef.quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Wepeel2 het volgende:
Net de laatste aflevering gekeken. Zaten mooie momenten in, maar echt duidelijk was het niet.
Waarom werd dat monster nou juist nu wakker?
En als dat elke 1000 jaar standaard gebeurt, waarom is het meisje en het publiek dan verrast?
Ik moet zeggen dat ik sinds Moffat de boel runt vaker moeite heb om bepaalde sprongen en logica in de verhalen te volgen.
Maar zowel het meisje als publiek leek totaal onwetend over wat er precies gebeurde toen het meisje door die straal werd gepakt.quote:Op maandag 8 april 2013 08:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat ze normaalgesproken de Queen zouden laten leegzuigen door die vampier. Waarschijnlijk zal die vampier er wel voor gezorgd hebben dat die God gevoed bleef.
Oh ja.quote:Op maandag 8 april 2013 08:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar zowel het meisje als publiek leek totaal onwetend over wat er precies gebeurde toen het meisje door die straal werd gepakt.
Maar later maakte de queen wel weer een opmerking over het feit dat de The Old God zich voedt met haar ziel.
Zei die andere gast niet dat het lied over was? Ik had het idee dat dat het was, het lied was voorbij en dus werd de god wakker. Dan kon hij alleen terug in slaap worden gebracht door zich te voeden aan dat meisje. Terwijl normaal gesproken haar gezang voldoende is.quote:Op maandag 8 april 2013 09:15 schreef WheeleE het volgende:
Was het niet dat doordat dat meisje haperde/twijfelde, de vampier ontwaakte? Normaliter werd de zang-dienst steeds overgenomen (continu gezang) en bleef de boel rustig.
Nah, het was meer dat het lied geen zin meer had. Hij sliep idd de hele tijd maar het was gewoon tijd om wakker te worden.quote:Op maandag 8 april 2013 09:15 schreef WheeleE het volgende:
Was het niet dat doordat dat meisje haperde/twijfelde, de vampier ontwaakte? Normaliter werd de zang-dienst steeds overgenomen (continu gezang) en bleef de boel rustig.
Volgens de Doctor werd het ritueel eens in de 1000 jaar opgevoerd, het meisje werd koningin toen de vorige koningin dood ging.quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Wepeel2 het volgende:
Net de laatste aflevering gekeken. Zaten mooie momenten in, maar echt duidelijk was het niet.
Waarom werd dat monster nou juist nu wakker?
En als dat elke 1000 jaar standaard gebeurt, waarom is het meisje en het publiek dan verrast?
Ik moet zeggen dat ik sinds Moffat de boel runt vaker moeite heb om bepaalde sprongen en logica in de verhalen te volgen.
Was ook een zeer magere aflevering.quote:
Klopt....het enige wat er leuk aan was dat de afdeling schmink weer eens flink aan de slag kon gaan.quote:
Star Trek? Star Wars bedoel je denk ik?quote:Op maandag 8 april 2013 14:11 schreef Angelof9 het volgende:
en die aliens waren vreselijk star-trekkerig
Ik vond die strepen bij die meid mooi. Detail qua make-up maar het was wel opvalled mooi.quote:Op maandag 8 april 2013 13:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt....het enige wat er leuk aan was dat de afdeling schmink weer eens flink aan de slag kon gaan.Voor de rest was het wazig met weinig echte spanning voor mij.
Eens. Maaaaaar ik vind dat geen slechte punt. Ik vond de episode wel leuk 'aangekleed'. Soort van kostuum-episode waar de make-up afdeling los mocht gaanquote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef lunapuella het volgende:
Het was een beetje van beiden. De humanoids met streepgezichten waren erg Star Trek, maar de rest van de planeet leek zo uit de Mos Eisley cantina van Star Wars weggelopen.
fillersquote:Op maandag 8 april 2013 15:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Maaaaaar ik vind dat geen slechte punt. Ik vond de episode wel leuk 'aangekleed'. Soort van kostuum-episode waar de make-up afdeling los mocht gaan![]()
Maar ik hou niet zo van 'fillers'.
Star Wars.. en opzich wel logisch, LucasArts is opgekocht door Disney dus ze moesten van de constuums afquote:Op maandag 8 april 2013 14:11 schreef Angelof9 het volgende:
en die aliens waren vreselijk star-trekkerig
Waarom zouden ze na een overname geen kostuums meer nodig hebben?quote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Star Wars.. en opzich wel logisch, LucasArts is opgekocht door Disney dus ze moesten van de constuums af
En er komt geloof ik nog een aflevering die geheel een musical zou zijn..
Hey?quote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef lunapuella het volgende:
Het was een beetje van beiden. De humanoids met streepgezichten waren erg Star Trek, maar de rest van de planeet leek zo uit de Mos Eisley cantina van Star Wars weggelopen.
Omdat Disney alles digitaal doet?quote:Op maandag 8 april 2013 17:08 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Waarom zouden ze na een overname geen kostuums meer nodig hebben?
Tof! Ik vond haar erg goed in The Power of Three.quote:Op maandag 8 april 2013 20:24 schreef Breuls het volgende:
UNIT heeft een rol in de anniversary special; Jemma Redgrave (Kate (Lethbridge-)Steward) is bevestigd voor de 50th.
Once More, with Feeling.quote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef Olment het volgende:
[..]
fillers
Het was bijna een musical episode xD
Oh ja Revolution, dat moest ik ook nog gaan kijken. Ik begrijp dat ik daar geen prioriteit aan hoef te gevenquote:Op maandag 8 april 2013 21:38 schreef Ugjerke het volgende:
Oh begrijp me niet verkeerd, ik heb mij zoals altijd vermaakt. Het is maar waar je het mee vergelijkt. Vergeleken met een gemiddelde Doctor Who aflevering was het tegenvallend, in vergelijking met een gemiddelde Revolution aflevering was het hartstikke goed.
quote:
Diezelfde RT is wel positief over aanstaande zaterdag, dus ik ben benieuwd.quote:Radio Times is ook niet heel erg te spreken over afgelopen zaterdag. Terechte klacht: we hebben al amper afleveringen en dan krijgen we dit...
http://www.radiotimes.com(...)gs-of-akhaten-review
Nee, maar het is wel een leuke serie om achter de hand te houden voor een saaie zondag.quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Oh ja Revolution, dat moest ik ook nog gaan kijken. Ik begrijp dat ik daar geen prioriteit aan hoef te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan nog eens leuk worden:P
Het is dan wel de vraag of je zondag dan niet saaier gaat wordenquote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een leuke serie om achter de hand te houden voor een saaie zondag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Daarvan zei ik nog "couldn't let Zygons be Zygons, eh?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan nog eens leuk worden:P![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my god, wat een awesome trailer.quote:
Yup, ik ging er ook helemaal van stralenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh my god, wat een awesome trailer.
En er zitten niet eens beelden van de anniversary in. Het ding is op zichzelf gewoon gaaf.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh my! Dit wordt awesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you open your mind too much your brain will fall out
Dat is zo vreselijk dat het goed isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:26 schreef Brammie1 het volgende:
Niet vergeten: vandaag een nieuwe aflevering om 19:00 op BBC1. Deze week dus een kwartiertje eerder dan vorige weken!
Apart dat DW zelfs in Engeland niet echt primetime wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef Karstman het volgende:
Hmm maar even boodschappen gaan doen en koken maar want anders red ik 7 uur met het bord op schoot niet
Men kijkt toch wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Apart dat DW zelfs in Engeland niet echt primetime wordt uitgezonden.
Het is eigenlijk een kinderprogramma hè?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zaterdagavond om 6 uur is in de UK, voor families, wel degelijk prime time.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Die doet het niet op HD, dus ik zie slechts een countdown naar doctor who.quote:
Idem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Welk programma ervoor? Hier was gewoon het nieuws op!
nouja wat daar om was dan ben doorgezapt naar discoveryquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Welk programma ervoor? Hier was gewoon het nieuws op!
tja, de onderzeer was een mix van Das Boot en de Rode Oktoberquote:
Hunt for the Red Oktober was het eerst wat in me opkwam toen ik die kapitein zag...Sean Connery zag er ook zo uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja, de onderzeer was een mix van Das Boot en de Rode Oktober
Alsof een kapitein de hele tijd met een pet oplooptquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Hunt for the Red Oktober was het eerst wat in me opkwam toen ik die kapitein zag...Sean Connery zag er ook zo uit.
Pertwee was wel tofquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ouderwetse aflevering, zoals de Dr Who uit de jaren 70
quote:Op zondag 14 april 2013 10:51 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Vraag voor de echte fans: heeft het nog iets te betekenen dat een woord als 'Blink' viel? En dat het van alle Duran Duran-liedjes juist een titel met 'wolf' moest zijn? Of zoek ik er gewoon te veel achter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2013 10:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]Ik hoop dus dat die nog terugkomen en dat dit een kleine hint was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Het woord Blink viel mij ook heel duidelijk op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Dankjewel! Daar ken ik die andere gast dus van. Dat heeft me echt dwars gezeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Ser Davos en Brutus op een zinkende onderzeeër
Met Moffat aan het stuur kan je er nooit teveel achter zoeken..quote:Op zondag 14 april 2013 10:51 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Vraag voor de echte fans: heeft het nog iets te betekenen dat een woord als 'Blink' viel? En dat het van alle Duran Duran-liedjes juist een titel met 'wolf' moest zijn? Of zoek ik er gewoon te veel achter?
Precies. En is het toeval dat er vorige week werd gezongen, en dat deze Ice Warrior het ook over liederen had? (sowieso, zingen, Song...). En ook nog een dochter.quote:Op zondag 14 april 2013 12:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met Moffat aan het stuur kan je er nooit teveel achter zoeken..
[..]Ik schrok me doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dankjewel! Daar ken ik die andere gast dus van. Dat heeft me echt dwars gezeten.
De bezorgkosten van zo'n plaque kan ik nog wel betalen.. best prijzig..quote:Op zondag 14 april 2013 16:58 schreef Brammie1 het volgende:
http://www.thisplanetearth.co.uk/main/page51a.html
De duplicate-Rose Doctor? Cool!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Oude TARDIS, zo te zien die van Ten.
Dat zegt iets over de theorie dat Tennants Doctor de alternate universe Doctor is.
Dan moet ik mijn geheugen gaan opfrissen. Wibbly wobbly timey wimey maakt me in de war.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Breuls het volgende:
Ehm, wat het daarover zegt is dat het die dus niet is.
Althans, dat maak ik eruit op.
De AU-Doctor heeft natuurlijk geen Tardis.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn geheugen gaan opfrissen. Wibbly wobbly timey wimey maakt me in de war.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:54 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De AU-Doctor heeft natuurlijk geen Tardis.
Daarom.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:54 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De AU-Doctor heeft natuurlijk geen Tardis.
Spannendquote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Oude TARDIS, zo te zien die van Ten.
Dat zegt iets over de theorie dat Tennants Doctor de alternate universe Doctor is.
De [url=http://doctorwho.tumblr.com/]Doctor Who Tumblr[/ur] heeft ook veel origineel materiaal. Posters, gifs, info, erg leukquote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Lod het volgende:
Mooie posters. Er zit best nog een hele organisatie om die Doctor heen, dat heb ik mij nooit gerealiseerd. Ik ken het alleen als TV serie, posters heb ik nog nooit IRL gezien (misschien dat dat in de UK anders is).
Er moet trouwens nog een goede afbeelding komen van Clara en de dokter ter vervanging van die van Amy in de OP.
Ik denk dat die posters niet analoog bestaan hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Lod het volgende:
Mooie posters. Er zit best nog een hele organisatie om die Doctor heen, dat heb ik mij nooit gerealiseerd. Ik ken het alleen als TV serie, posters heb ik nog nooit IRL gezien (misschien dat dat in de UK anders is).
Ik moet gewoon weer eens een nieuwe OP schrijven.quote:Er moet trouwens nog een goede afbeelding komen van Clara en de dokter ter vervanging van die van Amy in de OP.
Ooooh, heel erg benieuwd hiernaar! Hopelijk maakt Moffat het waar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Poster voor laatste aflevering.
Alex Kingston
Daar zullen ze wel mooi omheen dansen dacht ik zo ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:01 schreef Breuls het volgende:
Zou Moffat echt een naam voor de Doctor bedacht hebben? Da's toch helemaal niet leuk?
En wat gebeurt er met TARDIS dat haar raam zo kapot is??quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Poster voor laatste aflevering.
Alex Kingston
Is dat de TARDIS of gewoon een raam?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met TARDIS dat haar raam zo kapot is??
Ik ga er vanuit dat het TARDIS is, de vorm van de ruitjes is redelijk karakteristiek, al kan het natuurlijk altijd ook een raam van een gewoon huis zijn.quote:
Henk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:01 schreef Breuls het volgende:
Zou Moffat echt een naam voor de Doctor bedacht hebben? Da's toch helemaal niet leuk?
Verschijnt hij ook opeens in Game of Thrones. Zo zie ik hem nooit, zo zie ik hem twee dagen achter elkaar.quote:
Ja echt apart is datquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Verschijnt hij ook opeens in Game of Thrones. Zo zie ik hem nooit, zo zie ik hem twee dagen achter elkaar.
Daar had ik nog helemaal niet aan gedachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:25 schreef Breuls het volgende:
Ja.
De aanwezigheid van Kingston doet me vermoeden dat we het moment te zien krijgen waar in Forest of the Dead al naar verwezen werd.
Ja, die fanmade trailer kan wel weer bij het grof vuil.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:28 schreef Aardappeltaart het volgende:
Wat?! ''The Name Of The Doctor'' als laatste van dit seizoen? Niet als jubileum?
Zo... benieuwd... Ze zullen het waarschijnlijk niet vertellen, maar ben zo benieuwd naar die aflevering.
Helemaal niet. Die kijk ik nog vaak en graag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, die fanmade trailer kan wel weer bij het grof vuil.
Het is wel wat onhandig vroeg telkens.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:04 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond weer op tijd terug ben, ik moet straks naar de verjaardag van m'n zus![]()
En ok, binnen een paar uur kan je het in betere kwaliteit downloaden dan ze op de TV uitzenden (gewoon BBC digitaal, niet HD) maar toch is het een van de weinige programma's die ik "live" wil zien.
Tja, familieserie voor kijkers van 8 tot 88..quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is wel wat onhandig vroeg telkens.
Ik weetquote:
Uur wachten? Als ik hier om kwart voor 8 zou gaan zitten zou ik te laat zijn!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:13 schreef SiGNe het volgende:
Scheelt toch een uur wachten als je het niet had geweten
whiskey + dr who werkt niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:48 schreef Karstman het volgende:
geen live kijken voor mij dit keer. Moet whisky drinkenDus morgen maar even via het internet kijken.
Ga naar een whisky festival daar hebben ze geen tv's wel veel whiskyquote:
ok ja dan gaat het niet erg goed neequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:25 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ga naar een whisky festival daar hebben ze geen tv's wel veel whisky
Je hebt nog een uur dus ...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef Breuls het volgende:
Ik moet gewoon weer eens een nieuwe OP schrijven.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:19 schreef Karstman het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Komt omdat dat niet het doel van de episode was ... dat was om er achter te komen wie Clara isquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Einde was wat geraffeld, maar verder wel puick!
Ik had eigenlijk verwacht dat hij zou zeggen "ohhh dus dit is angst".quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef WheeleE het volgende:
Ik vond m eigenlijk nog best spannend!En een tikkie eng ook, zeker toen de Doctor allenig bang in het bos op de vlucht was. Brrr!
Wel als je in jou post op de link in de quote klikt.quote:
Omdat de TARDIS vind dat Clara haarzelf het tofst vind.quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef Lod het volgende:
Bij mij doet het plaatje het
- wel op mijn laptop
- niet op mijn tablet in Opera
- wel op mijn tablet in Chrome
De referrer van funny junk werkt blijkbaar niet hetzelfde voor elke browser/platform.
werkt het zo wel?
OT: op een gegeven moment toont de TARDIS een hologram(?) aan Clara. Op dat moment werd ik gestoord en heb niet kunnen volgen waarom de T specifiek die hologram gekozen had. Kan iemand nog een resumé geven?
Rose en Clara.quote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef Aardappeltaart het volgende:
Leuke episode die meer vragen oproept dan beantwoord.
Stoorde me helemaal niet aan het rare einde, dat zorgde voor een beetje vrolijkheid en liefde in een spannende aflevering. Beter voor de wat jongere kijkers.
Zou 't wat worden tussen Clara en Eleven? (Rose en Ten, Clara en Eleven, dat Rose en Clara elkaar tegenkomen in de unniversary. Confronterend...)
I like the way you thinkquote:
Het gaat al aardig boven mijn pet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef Breuls het volgende:
Wow, dat is ver buiten de box.
Niet gek, leuk bedacht, maar dat gaat volgens mij te ver boven de pet van het grote publiek dat dat toch iets te vergezocht is.
En ik denk dat Tennant niet terug wil. Als acteur heb je niet als doel steeds die ene coole rol te spelen, maar nieuwe dingen te zoeken. Terugkomen bij DW in een vaste rol is carrièremoord, als je het mij vraagt.
Er zijn geruchten dat hij wil stoppen na de Christmas Specialquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:01 schreef Angelof9 het volgende:
Tennant terug als Doctor? Dat zie ik echt niet gebeuren!
En ik had persoonlijk ook niet de indruk dat Smith iets anders wil gaan doen, maar misschien heb ik iets gemist.
Maar als de Sun zegt dat hij stopt, betekent dat toch dat hij zojuist voor minstens twee seizoen heeft bijgetekend?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat hij wil stoppen na de Christmas Special
http://www.mirror.co.uk/t(...)ith-quitting-1293357
http://www.thesun.co.uk/s(...)ho-at-christmas.html
http://www.denofgeek.com/(...)ith-quitting-rumours
Ok, laten we de eventuele carriere vragen buiten beschouwing laten...quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef Breuls het volgende:
Wow, dat is ver buiten de box.
Niet gek, leuk bedacht, maar dat gaat volgens mij te ver boven de pet van het grote publiek dat dat toch iets te vergezocht is.
En ik denk dat Tennant niet terug wil. Als acteur heb je niet als doel steeds die ene coole rol te spelen, maar nieuwe dingen te zoeken. Terugkomen bij DW in een vaste rol is carrièremoord, als je het mij vraagt.
Ha, daar zat ik gisteren inderdaad nog over na te denkenquote:Op woensdag 24 april 2013 02:27 schreef Crichton het volgende:
[..]
Ok, laten we de eventuele carriere vragen buiten beschouwing laten...
Silence in the library, River herkent Ten, maar zegt dat zijn ogen te jong zijn. Maar ze herkent hem als ten en ze is teleurgesteld dat Ten in zijn incarnatie haar niet herkent. Als je full circle wilt gaan dan zal Ten die inmiddels 11th is weer Ten moeten worden om haar te herkennen. Zelfs timey wimey gaat dat niet veranderen.
Normaalgesproken zou ik dat absurd vinden, maar het is Moffat.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:38 schreef Angelof9 het volgende:
Ga je er dan van uit dat op het moment dat Moffat of wie dan ook die tekst voor haar schreef al wist dat Tennant weg zou gaan, vervangen zou worden en uiteindelijk weer terug wilde?
Het lijkt me logischer dat de ogen van de doctor in principe nooit veranderen, ongeacht het lichaam waar ze inzitten. De ogen zijn de spiegel van de ziel of zoiets. River zou hem dus altijd herkennen.
19.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:27 schreef Breuls het volgende:
http://shortlist.com/quizzes/the-doctor-who-quote-quiz
Doctor Who Quote Quiz
Ik had 22 goed (van de 30).
Sheldon heeft nooit iets van DW genoemd geloof ik. Jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:56 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Hahahaha! Briljant! Ik denk dat Sheldon dit zelf had kunnen verzinnen
Vaak zat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:00 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Sheldon heeft nooit iets van DW genoemd geloof ik. Jammer eigenlijk.
Waar is die van?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:23 schreef Breuls het volgende:
Nieuwsgierigmakend fotootje:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaah.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:23 schreef Breuls het volgende:
Nieuwsgierigmakend fotootje:
[ afbeelding ]
Dat is niet iets dat je normaal zegt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:15 schreef Bensel het volgende:
toffee aflevering, waarin we weer wat minder weten over de rest van het verhaal, en de befaamde zwembad hebben kunnen zien. Ik ben tevreden
Ah maar vanwege het herstellen van de tijd kan ze zich daar niets meer van herinnerenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef SiGNe het volgende:
Maar goed, kunnen we nu concluderen dat Clara River/Melody is?
RIver zei dat ze de wieg van de Doctor heeft gezien, zijn naam wist en dat ze de TARDIS van de beste heeft leren vliegen, precies wat je Clara deze aflevering allemaal zag doen...
Ik vind Clara in elk geval tot nu toe de leukste companion, goede geacteerd ook.
Maar waarom zou TARDIS eerst iets maken en vervolgens moeilijk doen (niet binnenlaten enzo)?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef wdn het volgende:
Ik blijf er bij dat ze een manifistatie van de Tardis is
[..]
Ah maar vanwege het herstellen van de tijd kan ze zich daar niets meer van herinneren
Schizofrenie?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar waarom zou TARDIS eerst iets maken en vervolgens moeilijk doen (niet binnenlaten enzo)?
Mooie review maar je kijkt ook wel héél analytisch hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Breuls het volgende:
FOK!review: Doctor Who: Journey to the Center of the TARDIS
Ik vond het leuk, maar toch viel het tegen.
Dat was het poetsdoekje waar de Doctor de TARDIS mee aan het schoonmaken was, hij gooit het er zelf opquote:Op zondag 28 april 2013 20:01 schreef cptmarco het volgende:
in de slotsecondes dwarrelde er iets van een papier op het console van de Tardis.... iemand enig idee wat dat zou kunnen betekenen??
Maar, als ze River zou zijn, zou ze dan ook niet bewust de Doctor moeten kennen en dan in dit geval dus moeten liegen dat ze geen idee heeft wat er aan de hand is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk nog steeds dat ze River/Melody is.
En toen River nog kon regenereren heeft ze de Doctor ook al een keer in een eerdere gedaante ontmoet plus dat we haar de allereerste keer zagen was ze een klein meisje in de sneeuw die zei dat ze het niet erg vond om dood te gaan omdat ze al eerder dood was gegaan..
Alleen hoe Clara er hetzelfde uit kan zien in 3 verschillende tijden snap ik nog niet helemaal, zal vast met een scheur in de tijd te maken hebben.
Is niet raar. Ik ga ook niet kijken, maar dat is ook omdat ik altijd naar de herdenking bij de IJssel ga.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:56 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ik het opneem...dodenherdenking en Doctor Who op dezelfde tijd....noem me raar maar dat zit me persoonlijk even niet lekker.
't is niet zo zeer liegen maar meer "spoilers"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar, als ze River zou zijn, zou ze dan ook niet bewust de Doctor moeten kennen en dan in dit geval dus moeten liegen dat ze geen idee heeft wat er aan de hand is?
Waarom zou Clara dat niet meer weten? Zeker als het met "spoilers" te maken heeft. Dit kan alleen als tijd als geheel compleet fucked up is en chronologie 'neit meer bestaat'.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't is niet zo zeer liegen maar meer "spoilers"
Daarbij weet Clara zelf ook nietdat ze meerdere levens heeft gehad en de Doctor al in andere tijdlijnen is tegengekomen.
Geen idee waarom ze het niet zou weten, daarvoor zou eerst de geschiedenis van Clara ontrafeld moeten worden, de Doctor snapt er ook niet veel van.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom zou Clara dat niet meer weten? Zeker als het met "spoilers" te maken heeft.
Ja, dat weet ik. Maar als het met "spoilers" te maken zou hebben, dan zou ze liegen, dat is waar ik op doel. En het lijkt erop dat ze écht niet weet waar hij 't over heeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze het niet zou weten, daarvoor zou eerst de geschiedenis van Clara ontrafeld moeten worden, de Doctor snapt er ook niet veel van.
En "Spoilers" zegt River altijd als zij iets weet wat de Doctor nog niet weet dus stel Clara weet wel hoe het zit, dan nog zegt ze het niet aan de Doctor.
Oeh, dat zijn ook leuke theorietjesquote:
Even voor de duidelijkheid, ik heb de boel compleet willekeurig uit mijn duim gezogen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn ook leuke theorietjes
Die van the Rani is ook behoorlijk plausibel ivm. het jubileum en de Doctors die bij elkaar gaan komen net zoals in 1993 gebeurde bij http://en.wikipedia.org/wiki/Dimensions_in_Time
Ze zijn toen ook heel even in 2013 geweest dus dat zou een prachtige connectie kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is niet raar. Ik ga ook niet kijken, maar dat is ook omdat ik altijd naar de herdenking bij de IJssel ga.
Ben ik toch niet zo raar als ik dacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In principe kan ik natuurlijk met digitale tv gewoon even die paar minuten de pauze stand activeren ... maar op een of andere manier voelt dat toch niet lekker of zo
Gewoon lekker kijken dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hier is geen herdenking, dus we hebben maar besloten gewoon stil naar Dr.Who te kijken
Videorecorder. Gaaf.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:32 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ben ik toch niet zo raar als ik dacht.Ik heb nog gewoon analoog dus kan niets uitstellen maar daar hebben we dan weer de goede oude video(ja video
)recorder voor.
[..]
Gewoon lekker kijken dan.
Zover ben ik nog lang niet: oude tv, oude computer en oude videorecorder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Videorecorder. Gaaf.
Ik stream 'em gewoon na afloop.
Kovarian lijkt mij inderdaad minder logisch, The Master hebben we al vaker gezien en The Rani weet ikzelf ook niks van maar nu ik wat wiki-pagina's over de afleveringen zit door te lezen dan valt het wel op dat ze de tijd kan beheersen, in een Children in Need special zorgde ze ervoor dat meerdere Doctors in 1 aflevering te zien waren en daarna zat ze gevangen in een time-loop..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:31 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik heb de boel compleet willekeurig uit mijn duim gezogen.Kovarian zou compleet uit het niets komen (Moffat laat altijd wat bewijs achter), plus we weten 90 % zeker hoe ze dood gaat. Master zit weer eens in de Time War, en hoewel dat niet heel erg foolproof is, is het nou ook geen draaideur. Rani weet ik te weinig van.
Ik ga wél lachen als het ook echt één van die drie is, dat moge gezegd worden.
Oh The Rani zou mooi zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Omentuva het volgende:
-Clara is de nieuwste reincarnatie van The Master.
-Clara is Madam Kovarian
-Clara is The Rani.
Okay, wie biedt er gekker.
Best wel jaquote:
Geen stakingen, geen politie/stakersgeweld, te weinig gezever over deregulatie en het gif was rood (als in: communistisch rood). Ik zet in op niet, naast 't punt dat de scripts waarschijnlijk al waren geschreven voor de 49e anniversary van de serie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:17 schreef Monolith het volgende:
Een harteloze scheikundige. Zou het een trap na zijn?
Vanmorgen op Radio 2 (Cappuchino) toevallig een gesprek over mensen met dezelfde voor~ en achternaam. Wie wil er een conspiracy theory bedenken?quote:
Kan een verwijzijng zijn naar Thomas Llewellyn Thomas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:32 schreef Brammie1 het volgende:
Over Vastra/Jenny/Strax:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* wdn leest de link in spoiler nietBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Over Vastra/Jenny/Strax:HOERAA!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Thomas Thomas, voelde 'm al aankomen toen hij de route ging beschrijven als een ware TomTom. Geniaal xD.
Is veilig hoor - linkje naar Good Man Goes to War wikipagina en de bron linkt door naar een korte samenvatting "wat kan je verwachten in de rest van serie 7" van de BBC.quote:
...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
HOERAA!!
En Thomas Thomas, voelde 'm al aankomen toen hij de route ging beschrijven als een ware TomTom. Geniaal xD.
Wat toch een verdomd knap percentage is als het een 2-man (okay, 1-man, 1-woman) assault is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
We can keep casualties as low as 80%_!
Over Vastra/Jenny/Strax:IK laat daar nog iets veel interessanters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Clara inderdaad de naam van de Doctor in Galifrean gelezen heeft, hoe komt het dan dat ze die taal kan lezen?quote:River shows the Doctor the cot, and The Doctor recognises River's identity. Elated, he goes off on his own in the TARDIS to rescue Melody, asking River to return everyone to their proper time period. Amy demands that River explain what she said to the Doctor, and so River shows Amy and Rory the cot. Initially Amy believes River is referring to the Gallifreyan symbols engraved on it, but they cannot be read by humans even with the aid of the TARDIS translation system. Instead, River shows them Bucket's cloth prayer leaf with Melody's name, still in the cot. Amy tells River that she knows her daughter's name; River tells her that the people of the Gamma Forest don't have a word for "Pond", as the only water in the forest is the river. As Amy and Rory stare at the prayer leaf, the writing is translated into English, revealing the child's name: River Song. River then reveals that she is their daughter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |