abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 april 2013 @ 17:18:20 #1
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_124993860
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpgMet de eerste uitzending op 23 november 1963, 33 seizoenen, 786 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.

The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.

100217_725_mattsmith-publicity.jpeg

Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg

Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaatst: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg
Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2011, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW6, zal bovendien halverwege een langere pauze inlassen, wat een spectaculaire cliffhanger en uiteindelijk een langer uitgerekt seizoen betekent.

Seizoen 6 zag de voortzetting zien van enkele verhaallijnen uit de seizoenen 4 en 5. Zo werd de uitspraak 'silence will fall' verklaard en leerden we meer over de mysterieuze River Song, een tijdreizigster die de Doctor herhaaldelijk in omgekeerde chronologische volgorde lijkt te ontmoeten.

Doctor Who wordt gedurende een regulier seizoen op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen werd wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel. Getiteld 'Miracle Day' duurde TW4 tien afleveringen en dit werd geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkte zich dan ook niet langer tot de UK, maar plaatste zich ook in de VS.

Torchwood werd worden uitgezonden op BBC One en Starz, in de zomer van 2011.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.

Afleveringen

Seizoen 7 van Doctor Who start op 1 september op BBC One en BBC America. Er zullen vijf afleveringen worden uitgezonden in september en oktober, die vanaf eind oktober ook op dvd/blu-ray te verkrijgen zijn. De laatste van die vijf is het afscheid van companions Amy en Rory. Aflevering zes is de Christmas Special, waarin we kennis maken met nieuwe companion Clara Oswin. De overige acht afleveringen van seizoen 7 worden uitgezonden in 2013.

1. Asylum of the Daleks
2. Dinosaurs on a Spaceship
3. A Town Called Mercy
4. The Power of Three
5. The Angels Take Manhattan
(Christmas Special - The Snowman)
6. The Bells of St John
7. The Rings of Akhaten
8. Cold War
9. Hide
10. Journey to the Centre of the TARDIS
11. The Crimson Horror
12. Nightmare in Silver
  zondag 7 april 2013 @ 17:27:53 #2
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124994312
Goede TT. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124995151
Die openingtext kan ook wel eens een update gebruiken. Er staan een aantal behoorlijk gedateerde zaken in.
  zondag 7 april 2013 @ 17:42:23 #4
45 SiGNe
pi_124995153
Dank, Het moest natuurlijk wel een waardige TT worden :)
Over titels gesproken, ik heb de episodelijst ook nog wat aangevuld met titels, vooral afl 10 moet wel epic worden met zo'n titel.

Ik heb zelf door die titel en de afgelopen avonturen met Clara dat Clara het tijdrijzen niet vreemd is en de TARDIS misschien wel beter kent dan de Doctor zelf, zou ze een dochter zijn van de Doctor en TARDIS? Of een creatie van TARDIS omdat de Doctor zo alleen was nadat Amy en Rory zo plots in het verleden achter moesten blijven?
We zullen er in de komende weken ongetwijffeld achter gaan komen, Clara is in elk geval (vind ik) een van de leukste en meeste enthousiaste companion tot nu toe..
  Admin zondag 7 april 2013 @ 17:46:21 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124995360
Mooi meisje die Clara ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 7 april 2013 @ 23:03:40 #6
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_125012996
Net de laatste aflevering gekeken. Zaten mooie momenten in, maar echt duidelijk was het niet.

Waarom werd dat monster nou juist nu wakker?
En als dat elke 1000 jaar standaard gebeurt, waarom is het meisje en het publiek dan verrast?

Ik moet zeggen dat ik sinds Moffat de boel runt vaker moeite heb om bepaalde sprongen en logica in de verhalen te volgen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_125019782
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef yvonne het volgende:
Heel mooi.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  maandag 8 april 2013 @ 08:14:36 #8
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125019958
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Wepeel2 het volgende:
Net de laatste aflevering gekeken. Zaten mooie momenten in, maar echt duidelijk was het niet.

En als dat elke 1000 jaar standaard gebeurt, waarom is het meisje en het publiek dan verrast?

Ik moet zeggen dat ik sinds Moffat de boel runt vaker moeite heb om bepaalde sprongen en logica in de verhalen te volgen.
Omdat ze normaalgesproken de Queen zouden laten leegzuigen door die vampier. Waarschijnlijk zal die vampier er wel voor gezorgd hebben dat die God gevoed bleef.
  maandag 8 april 2013 @ 08:33:02 #9
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_125020099
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:14 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Omdat ze normaalgesproken de Queen zouden laten leegzuigen door die vampier. Waarschijnlijk zal die vampier er wel voor gezorgd hebben dat die God gevoed bleef.
Maar zowel het meisje als publiek leek totaal onwetend over wat er precies gebeurde toen het meisje door die straal werd gepakt.
Maar later maakte de queen wel weer een opmerking over het feit dat de The Old God zich voedt met haar ziel.
  maandag 8 april 2013 @ 08:33:53 #10
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_125020105
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef yvonne het volgende:
Zeker! Goede nieuwe companion ook.
  maandag 8 april 2013 @ 09:15:29 #11
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125020688
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:33 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Maar zowel het meisje als publiek leek totaal onwetend over wat er precies gebeurde toen het meisje door die straal werd gepakt.
Maar later maakte de queen wel weer een opmerking over het feit dat de The Old God zich voedt met haar ziel.
Oh ja.

Ehm, waren ze misschien gewend dat dat niet gebeurde, dat de Old God zou blijven slapen? Ze zongen wel slaapliedjes.
pi_125020693
Was het niet dat doordat dat meisje haperde/twijfelde, de vampier ontwaakte? Normaliter werd de zang-dienst steeds overgenomen (continu gezang) en bleef de boel rustig.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_125020914
Nou nou.. Iemand de aflevering van zaterdag gezien?
Vond het niet de aller beste to be honest.

Goeje TT :D

*G* Souffle Girl *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  maandag 8 april 2013 @ 09:39:36 #14
211083 Angelof9
I must go first
pi_125021155
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 09:15 schreef WheeleE het volgende:
Was het niet dat doordat dat meisje haperde/twijfelde, de vampier ontwaakte? Normaliter werd de zang-dienst steeds overgenomen (continu gezang) en bleef de boel rustig.
Zei die andere gast niet dat het lied over was? Ik had het idee dat dat het was, het lied was voorbij en dus werd de god wakker. Dan kon hij alleen terug in slaap worden gebracht door zich te voeden aan dat meisje. Terwijl normaal gesproken haar gezang voldoende is.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_125021200
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 09:15 schreef WheeleE het volgende:
Nah, het was meer dat het lied geen zin meer had. Hij sliep idd de hele tijd maar het was gewoon tijd om wakker te worden.
Wel of geen lied.
  maandag 8 april 2013 @ 09:49:40 #16
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125021365
Ik vraag me eigenlijk af of die zang daadwerkelijk nodig was, of dat dat gewoon iets is wat de kerk daar bedacht heeft. :P
  maandag 8 april 2013 @ 13:38:59 #17
45 SiGNe
pi_125027892
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Wepeel2 het volgende:

Volgens de Doctor werd het ritueel eens in de 1000 jaar opgevoerd, het meisje werd koningin toen de vorige koningin dood ging.
Ik ga ervanuit dat de vorige koningin niet 1000 jaar geleden is overleden en dus nooit voor hun "Old Grandpa" heeft hoeven zingen, dat gebeurt slechts eens in de 1000 jaar.
En als die "Grandpa" wakker wordt dan wordt de koningin leeggezogen en als ze daar geen zin in heeft wordt ze door de Vigil gepakt en alsnog leeggezogen.
Doordat de Doctor nu de koningin redde van de Vigil werd Grandpa boos en wekte de God-Parasiet.. Normaal gezien wordt de koningin niet gered.

En het was die vent die een foutje maakte in de zang had ik het idee, niet de koningin, toch?
  maandag 8 april 2013 @ 13:44:33 #18
244933 trovey
Nachtoele
pi_125028093
Ik snap er nog geen biet van. :'( :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125028610
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef trovey het volgende:
Ik snap er nog geen biet van. :'( :')
Was ook een zeer magere aflevering.
  maandag 8 april 2013 @ 13:59:11 #20
244933 trovey
Nachtoele
pi_125028703
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:57 schreef Olment het volgende:

[..]

Was ook een zeer magere aflevering.
Klopt....het enige wat er leuk aan was dat de afdeling schmink weer eens flink aan de slag kon gaan. :P Voor de rest was het wazig met weinig echte spanning voor mij.
Optimist tot in de kist
  maandag 8 april 2013 @ 14:11:28 #21
211083 Angelof9
I must go first
pi_125029281
en die aliens waren vreselijk star-trekkerig
  maandag 8 april 2013 @ 14:13:23 #22
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125029360
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:11 schreef Angelof9 het volgende:
Star Trek? Star Wars bedoel je denk ik?
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Klopt....het enige wat er leuk aan was dat de afdeling schmink weer eens flink aan de slag kon gaan. :P Voor de rest was het wazig met weinig echte spanning voor mij.
Ik vond die strepen bij die meid mooi. Detail qua make-up maar het was wel opvalled mooi.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 8 april 2013 @ 14:14:46 #23
211083 Angelof9
I must go first
pi_125029421
Nee, Star Trek. Maar denk dan aan Next Gen/Voyager met name. Die hadden ook altijd van die lizard achtige figuren met scar tissue op hun gezicht.

Bij Star Wars denk ik meer aan pluizige konijn-achtige wezens.
pi_125031870
Het was een beetje van beiden. De humanoids met streepgezichten waren erg Star Trek, maar de rest van de planeet leek zo uit de Mos Eisley cantina van Star Wars weggelopen.
  maandag 8 april 2013 @ 15:26:46 #25
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125032148
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef lunapuella het volgende:
Het was een beetje van beiden. De humanoids met streepgezichten waren erg Star Trek, maar de rest van de planeet leek zo uit de Mos Eisley cantina van Star Wars weggelopen.
Eens. Maaaaaar ik vind dat geen slechte punt. Ik vond de episode wel leuk 'aangekleed'. Soort van kostuum-episode waar de make-up afdeling los mocht gaan :D

Maar ik hou niet zo van 'fillers'.
pi_125032269
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:26 schreef wdn het volgende:

[..]

Eens. Maaaaaar ik vind dat geen slechte punt. Ik vond de episode wel leuk 'aangekleed'. Soort van kostuum-episode waar de make-up afdeling los mocht gaan :D

Maar ik hou niet zo van 'fillers'.
fillers :')
Het was bijna een musical episode xD
  maandag 8 april 2013 @ 16:49:24 #27
45 SiGNe
pi_125035711
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:11 schreef Angelof9 het volgende:
Star Wars.. en opzich wel logisch, LucasArts is opgekocht door Disney dus ze moesten van de constuums af ;)

En er komt geloof ik nog een aflevering die geheel een musical zou zijn..
pi_125036470
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Star Wars.. en opzich wel logisch, LucasArts is opgekocht door Disney dus ze moesten van de constuums af ;)

En er komt geloof ik nog een aflevering die geheel een musical zou zijn..
Waarom zouden ze na een overname geen kostuums meer nodig hebben?
  Admin maandag 8 april 2013 @ 18:53:29 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125040283
De maskers zijn gewoon gemaakt door dezelfde gast die dat al sinds 2004 voor Doctor Who doet hoor. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 april 2013 @ 18:55:20 #30
244933 trovey
Nachtoele
pi_125040355
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef lunapuella het volgende:
Hey? :P
Optimist tot in de kist
  maandag 8 april 2013 @ 18:59:00 #31
45 SiGNe
pi_125040509
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 17:08 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Waarom zouden ze na een overname geen kostuums meer nodig hebben?
Omdat Disney alles digitaal doet?
Nee, het was maar een garpje :+

Wel erg mooie kostuums van die Vigil en ik heb zo het idee dat we die vaker gaan zien.. al is het op komende Fantasy Fair beurzen (past daar erg goed bij met die renaissance outfits en toffe maskers.)
  Admin maandag 8 april 2013 @ 20:24:18 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125044858
UNIT heeft een rol in de anniversary special; Jemma Redgrave (Kate (Lethbridge-)Steward) is bevestigd voor de 50th. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125044950
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:24 schreef Breuls het volgende:
UNIT heeft een rol in de anniversary special; Jemma Redgrave (Kate (Lethbridge-)Steward) is bevestigd voor de 50th. :)
Tof! Ik vond haar erg goed in The Power of Three. :)
pi_125048780
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef Olment het volgende:

[..]

fillers :')
Het was bijna een musical episode xD
Once More, with Feeling. O+

Radio Times is ook niet heel erg te spreken over afgelopen zaterdag. Terechte klacht: we hebben al amper afleveringen en dan krijgen we dit...
http://www.radiotimes.com(...)gs-of-akhaten-review
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 8 april 2013 @ 21:30:50 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_125048846
Vind het negativisme zwaar overdreven, geen super aflevering, maar ook geen drama
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 april 2013 @ 21:38:52 #36
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125049384
Oh begrijp me niet verkeerd, ik heb mij zoals altijd vermaakt. Het is maar waar je het mee vergelijkt. Vergeleken met een gemiddelde Doctor Who aflevering was het tegenvallend, in vergelijking met een gemiddelde Revolution aflevering was het hartstikke goed. :P
pi_125049771
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:38 schreef Ugjerke het volgende:
Oh begrijp me niet verkeerd, ik heb mij zoals altijd vermaakt. Het is maar waar je het mee vergelijkt. Vergeleken met een gemiddelde Doctor Who aflevering was het tegenvallend, in vergelijking met een gemiddelde Revolution aflevering was het hartstikke goed. :P
Oh ja Revolution, dat moest ik ook nog gaan kijken. Ik begrijp dat ik daar geen prioriteit aan hoef te geven :)
Whiskyplankje
  Admin maandag 8 april 2013 @ 22:00:06 #38
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125050696
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 21:29 schreef Karstman het volgende:

[..]

Once More, with Feeling. O+
O+

Favo tv-episode ever. :)
quote:
Radio Times is ook niet heel erg te spreken over afgelopen zaterdag. Terechte klacht: we hebben al amper afleveringen en dan krijgen we dit...
http://www.radiotimes.com(...)gs-of-akhaten-review
Diezelfde RT is wel positief over aanstaande zaterdag, dus ik ben benieuwd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 april 2013 @ 22:09:30 #39
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125051278
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Karstman het volgende:

[..]

Oh ja Revolution, dat moest ik ook nog gaan kijken. Ik begrijp dat ik daar geen prioriteit aan hoef te geven :)
Nee, maar het is wel een leuke serie om achter de hand te houden voor een saaie zondag.
pi_125052124
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nog eens leuk worden:P
  Admin maandag 8 april 2013 @ 22:29:31 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125052474
Wat er in die spoiler staat was al bekend. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 april 2013 @ 22:30:42 #42
244933 trovey
Nachtoele
pi_125052543
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel een leuke serie om achter de hand te houden voor een saaie zondag.
Het is dan wel de vraag of je zondag dan niet saaier gaat worden ;( ...ik ben afgehaakt. :')
Optimist tot in de kist
pi_125082803
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:39:08 #46
45 SiGNe
pi_125083767
quote:
11s.gif Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
SPOILER
Kan nog eens leuk worden:P
Daarvan zei ik nog "couldn't let Zygons be Zygons, eh?" :+
pi_125084134
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_125107652
heb laatst nog iets verstuurd met een Dr.Who postzegel, trouwens.
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 12:15:46 #50
91830 MaximusTG
pi_125107829
En, kwam het eerder aan dan je het verstuurd had :p?
pi_125107865
Hm. Geen idee. Ik hoop het (DVLA papieren)
Ja doei.
  Admin woensdag 10 april 2013 @ 12:17:49 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125107876
quote:
Oh my god, wat een awesome trailer. _O_

En er zitten niet eens beelden van de anniversary in. Het ding is op zichzelf gewoon gaaf. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125107897
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:17 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh my god, wat een awesome trailer. _O_

En er zitten niet eens beelden van de anniversary in. Het ding is op zichzelf gewoon gaaf. :D
Yup, ik ging er ook helemaal van stralen *)
Ja doei.
  Admin woensdag 10 april 2013 @ 12:19:27 #54
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125107906
Mooie muziek ook eronder, gave beelden van alle Doctors, stemmen van companions. Super. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 10 april 2013 @ 13:11:51 #55
45 SiGNe
pi_125109484
Erg tof inderdaad maar ik verraden ze de clue van "the question that never must be answered" niet een beetje?
  Admin woensdag 10 april 2013 @ 13:18:51 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125109728
Ehm, dat was al duidelijk in The Wedding of River Song. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 10 april 2013 @ 13:55:30 #57
45 SiGNe
pi_125110913
Ja ok maar toen waren er toch nog wat meer variaties in mogelijkheden.
Nu ligt het er best dik bovenop.

Naja, het zal vast erg tof worden, moet wel epic worden.
pi_125119685
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
SPOILER
Oh my! Dit wordt awesome. :9~
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_125119808
die trailer _O_ ten en rose weer samen straks _O_ eleven en rose _O_
  woensdag 10 april 2013 @ 18:07:10 #60
45206 Pietverdriet
pi_125119905
quote:
Dat is zo vreselijk dat het goed is
pi_125120180
Is die trailer niet gewoon fan-made? Ridiculously awesome fan-made (net zoals voor The Wedding of River Song destijds), maar ultimately slechts fan-made. :+

Oh, en...

"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 10 april 2013 @ 18:19:26 #62
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125120312
Ja, die jubileumtrailer is fanmade. :Y
  Admin woensdag 10 april 2013 @ 18:41:14 #63
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125121030
Net weer zitten kijken, maar nu thuis en op een grote monitor met goed geluid. Gaaf zeg.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125132281
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_125168656
Deze foto verscheen net op facebook met een leuk stukje uit Terror of the Zygons

Als ik het bijgaand artikeltje lees:
www.doctorwho.tv/whats-new/article/zygons-return-for-50th-anniversary-and-on-dvd Heb ik wel een idee hoe anniversary episode in elkaar zou kunnen zitten..
SPOILER
Whiskyplankje
pi_125230630
Niet vergeten: vandaag een nieuwe aflevering om 19:00 op BBC1. Deze week dus een kwartiertje eerder dan vorige weken!
Wel lekker blijven plakken hè?
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:50:22 #67
194233 Friday12
Originele kloon
pi_125231258
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:26 schreef Brammie1 het volgende:
Niet vergeten: vandaag een nieuwe aflevering om 19:00 op BBC1. Deze week dus een kwartiertje eerder dan vorige weken!
goed dat je het zegt O+
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:01:15 #68
45 SiGNe
pi_125231561
^O^ Vorige week had ik ook al het begin gemist dus ik zal er vanavond klaar voor zitten
pi_125234901
Hmm maar even boodschappen gaan doen en koken maar want anders red ik 7 uur met het bord op schoot niet :)
Whiskyplankje
pi_125235375
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef Karstman het volgende:
Hmm maar even boodschappen gaan doen en koken maar want anders red ik 7 uur met het bord op schoot niet :)
Apart dat DW zelfs in Engeland niet echt primetime wordt uitgezonden.
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:49:07 #71
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125236248
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Men kijkt toch wel.
pi_125236581
Ja, facking 6 uur... :') dan is 't eten nog niet klaar _O- en daarna komt The Voice, wat we ook wel kijken, dus het is echt een take-away avond.

Doen we niet, ga gewoon koken, maar toch, volgens mij heeft bbc een dealtje gesloten met just-eat ofzo :') _O-
Ja doei.
pi_125237666
Bijnabijnabijna *O*
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_125237789
Hopelijk een betere aflevering dan vorige keer. :P
quote:

[..]

Het is eigenlijk een kinderprogramma hè? ;)
Optimist tot in de kist
  Admin zaterdag 13 april 2013 @ 18:46:24 #75
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125237920
quote:

[..]

Zaterdagavond om 6 uur is in de UK, voor families, wel degelijk prime time. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 13 april 2013 @ 18:59:26 #76
194233 Friday12
Originele kloon
pi_125238346
Dit programma ervoor :')
pi_125238404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:59 schreef Friday12 het volgende:
Die doet het niet op HD, dus ik zie slechts een countdown naar doctor who.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125239244
Ser Davos en Brutus op een zinkende onderzeeër _O_
pi_125239402
Welk programma ervoor? Hier was gewoon het nieuws op!
Ja doei.
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:45:17 #80
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_125239920
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Idem.

Goede aflevering btw. Alleen was die sub wel erg ruim opgezet voor een onderzeeër :P
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:49:35 #81
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125240093
Goede eps.

Alien zag er goed uit alleen de kop paste niet echt bij de klauwen vond ik.
pi_125240108
Stukken beter dan de vorige in elk geval. :)
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:49:58 #83
194233 Friday12
Originele kloon
pi_125240109
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
nouja wat daar om was dan ben doorgezapt naar discovery :P
pi_125240215
Ruim opgezet voor een sub inderdaad, maar wel amusant. Ze hadden op zich de scare factor wel omhoog kunnen gooien in het middenstuk, maar goed.

Ik moet toegeven dat ik harder moest lachen om de 'You speak excellent Russian'-gag dan eigenlijk gerechtvaardigd is. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_125240310
Een leuke op zichzelf staande aflevering (ja, inderdaad van een van origine kinderserie, okay).
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:54:07 #86
45206 Pietverdriet
pi_125240324
Ouderwetse aflevering, zoals de Dr Who uit de jaren 70
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:56:09 #87
45206 Pietverdriet
pi_125240447
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:59 schreef Friday12 het volgende:
Wat? Het nieuws?
pi_125240482
Het was een vochtige aflevering. :P
Optimist tot in de kist
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:57:51 #89
45206 Pietverdriet
pi_125240530
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:56 schreef trovey het volgende:
Het was een vochtige aflevering. :P
tja, de onderzeer was een mix van Das Boot en de Rode Oktober
pi_125240589
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

tja, de onderzeer was een mix van Das Boot en de Rode Oktober
Hunt for the Red Oktober was het eerst wat in me opkwam toen ik die kapitein zag...Sean Connery zag er ook zo uit. :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:00:58 #91
45206 Pietverdriet
pi_125240658
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Hunt for the Red Oktober was het eerst wat in me opkwam toen ik die kapitein zag...Sean Connery zag er ook zo uit. :')
Alsof een kapitein de hele tijd met een pet oploopt
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:06:37 #92
45 SiGNe
pi_125240880
Leuke aflevering maar wel een beetje jammer dat alles opeens weer in orde was..
De hele aflevering gat het om die alien die geen contact met z'n eigen volk kan opnemen en daarom maar de wereld wil vernietigen en opeens uit het niets zijn z'n maten er en is alles weer ok..ging me iets te snel
pi_125243058
Klassieke aflevering inderdaad, stuk beter dan vorige week. De Onion Knight doet een kruising tussen Captain Ramius en Captain Nemo, soort Sean Connory light. Die professor vond ik een beetje raar gekunsteld hij moest een soort katalysator voor Clara zijn maar dat lag er wel heel dik bovenop. Ik dacht op het eind trouwens even dat ze gingen zoenen en dat had ook geklopt ook voor mijn gevoel. Een moment dat je dacht dat de combinatie Eleven en Clara echt een stel waren.
Whiskyplankje
  Admin zaterdag 13 april 2013 @ 21:30:37 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125244987
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125245889
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ouderwetse aflevering, zoals de Dr Who uit de jaren 70
Pertwee was wel tof :P
pi_125247213
De preview voor de aflevering van volgende week ziet er trouwens wel erg veelbelovend uit.
pi_125259391
Vraag voor de echte fans: heeft het nog iets te betekenen dat een woord als 'Blink' viel? En dat het van alle Duran Duran-liedjes juist een titel met 'wolf' moest zijn? Of zoek ik er gewoon te veel achter?
  zondag 14 april 2013 @ 10:57:05 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_125259520
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:51 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Vraag voor de echte fans: heeft het nog iets te betekenen dat een woord als 'Blink' viel? En dat het van alle Duran Duran-liedjes juist een titel met 'wolf' moest zijn? Of zoek ik er gewoon te veel achter?
SPOILER
pi_125259559
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

SPOILER
Ik hoop dus dat die nog terugkomen en dat dit een kleine hint was.
  zondag 14 april 2013 @ 11:47:07 #100
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125260659
quote:

[..]

SPOILER
Het woord Blink viel mij ook heel duidelijk op. :D
  zondag 14 april 2013 @ 11:48:41 #101
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125260704
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Ser Davos en Brutus op een zinkende onderzeeër _O_
Dankjewel! Daar ken ik die andere gast dus van. Dat heeft me echt dwars gezeten. :D
  zondag 14 april 2013 @ 12:00:12 #102
45 SiGNe
pi_125260993
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:51 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Met Moffat aan het stuur kan je er nooit teveel achter zoeken.. :P

Wat mij dan weer opvoel is dat sinds Clara meedoet de Doctor nostalgisch aan het worden is.
Vorige week een opmerking over z'n kleindochter en dat Clara 'm doet denken aan iemand, de week daarvoor de telefoon van de TARDIS die voor het eerst sinds tijden weer rinkelde plus The Great Intelligence, deze week een oude vijand weer terug..
Ze zijn duidelijk aan het opbouwen naar het jubileum.

Overigens heb ik ook het idee dat TARDIS jaloers is en Clara dood wil hebben..
pi_125261097
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:00 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Met Moffat aan het stuur kan je er nooit teveel achter zoeken.. :P
Precies. En is het toeval dat er vorige week werd gezongen, en dat deze Ice Warrior het ook over liederen had? (sowieso, zingen, Song...). En ook nog een dochter.
pi_125267621
quote:

[..]

SPOILER
Ik schrok me dood :'(
pi_125267635
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dankjewel! Daar ken ik die andere gast dus van. Dat heeft me echt dwars gezeten. :D
Graag gedaan :D
  zondag 14 april 2013 @ 15:54:35 #106
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_125268598
Leuke aflevering. Simpel, maar leuk om de klassieke Doctor Who sfeer ook weer een keer te voelen.

Clara zag er in deze aflevering trouwens erg leuk uit. O+
  zondag 14 april 2013 @ 15:59:30 #107
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_125268814
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ik schrok me dood :'(
Dat was ook de bedoeling *O*
  zondag 14 april 2013 @ 16:00:44 #108
45206 Pietverdriet
pi_125268861
Ik zou graag een paar weeping angels in de tuin hebben
pi_125271385
  zondag 14 april 2013 @ 17:35:15 #110
45 SiGNe
pi_125273253
quote:
De bezorgkosten van zo'n plaque kan ik nog wel betalen.. best prijzig..
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:01:06 #111
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125417455

Oude TARDIS, zo te zien die van Ten.

Dat zegt iets over de theorie dat Tennants Doctor de alternate universe Doctor is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125417620
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]

Dat zegt iets over de theorie dat Tennants Doctor de alternate universe Doctor is. :)
De duplicate-Rose Doctor? Cool!
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:05:33 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125417772
Ehm, wat het daarover zegt is dat het die dus niet is. ;)

Althans, dat maak ik eruit op.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125418035
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Breuls het volgende:
Ehm, wat het daarover zegt is dat het die dus niet is. ;)

Althans, dat maak ik eruit op.
Dan moet ik mijn geheugen gaan opfrissen. Wibbly wobbly timey wimey maakt me in de war.
pi_125421173
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:09 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Dan moet ik mijn geheugen gaan opfrissen. Wibbly wobbly timey wimey maakt me in de war.
De AU-Doctor heeft natuurlijk geen Tardis. ;)
pi_125421378
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:54 schreef lunapuella het volgende:

[..]

|:( D'oh
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 23:04:42 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125421891
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:54 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Daarom. :)

Al kon-ie er misschien wel eentje groeien, ofzo, maar die ziet er dan natuurlijk niet zo uit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125422778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]

Spannend :P
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 17:48:14 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125447659
Nieuwe posters!

Van de laatste aflevering is de titel nog niet bekend, en dus ook nog geen poster. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:47:44 #120
13250 Lod
Sapere aude!
pi_125458003
Mooie posters. Er zit best nog een hele organisatie om die Doctor heen, dat heb ik mij nooit gerealiseerd. Ik ken het alleen als TV serie, posters heb ik nog nooit IRL gezien (misschien dat dat in de UK anders is).

Er moet trouwens nog een goede afbeelding komen van Clara en de dokter ter vervanging van die van Amy in de OP.
GNU Terry Pratchett
pi_125458202
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Lod het volgende:
Mooie posters. Er zit best nog een hele organisatie om die Doctor heen, dat heb ik mij nooit gerealiseerd. Ik ken het alleen als TV serie, posters heb ik nog nooit IRL gezien (misschien dat dat in de UK anders is).

Er moet trouwens nog een goede afbeelding komen van Clara en de dokter ter vervanging van die van Amy in de OP.
De [url=http://doctorwho.tumblr.com/]Doctor Who Tumblr[/ur] heeft ook veel origineel materiaal. Posters, gifs, info, erg leuk :)
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 22:55:07 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125461585
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Lod het volgende:
Ik denk dat die posters niet analoog bestaan hoor. :)
quote:
Ik moet gewoon weer eens een nieuwe OP schrijven. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125474597

Poster voor laatste aflevering.

Alex Kingston *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door Melleyn op 19-04-2013 12:22:59 ]
pi_125474683
Spannend!
pi_125475687
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]

Alex Kingston *O*
Ooooh, heel erg benieuwd hiernaar! Hopelijk maakt Moffat het waar.
  Admin vrijdag 19 april 2013 @ 13:01:44 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125476284
Zou Moffat echt een naam voor de Doctor bedacht hebben? Da's toch helemaal niet leuk?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:22:30 #127
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_125477113
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:01 schreef Breuls het volgende:
Zou Moffat echt een naam voor de Doctor bedacht hebben? Da's toch helemaal niet leuk?
Daar zullen ze wel mooi omheen dansen dacht ik zo ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin vrijdag 19 april 2013 @ 13:25:22 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125477244
Ja.

De aanwezigheid van Kingston doet me vermoeden dat we het moment te zien krijgen waar in Forest of the Dead al naar verwezen werd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:03:08 #129
45 SiGNe
pi_125481637
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]

Alex Kingston *O*
En wat gebeurt er met TARDIS dat haar raam zo kapot is??
  Admin vrijdag 19 april 2013 @ 15:32:01 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125482989
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En wat gebeurt er met TARDIS dat haar raam zo kapot is??
Is dat de TARDIS of gewoon een raam?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:33:46 #131
45 SiGNe
pi_125483071
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef Breuls het volgende:

[..]

Is dat de TARDIS of gewoon een raam?
Ik ga er vanuit dat het TARDIS is, de vorm van de ruitjes is redelijk karakteristiek, al kan het natuurlijk altijd ook een raam van een gewoon huis zijn.
pi_125485016
O+ O+ O+

O+ O+ O+
Whiskyplankje
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:19:51 #133
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125485017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:01 schreef Breuls het volgende:
Henk.
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:20:57 #134
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125485068
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Graag gedaan :D
Verschijnt hij ook opeens in Game of Thrones. Zo zie ik hem nooit, zo zie ik hem twee dagen achter elkaar. _O-
pi_125485118
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Verschijnt hij ook opeens in Game of Thrones. Zo zie ik hem nooit, zo zie ik hem twee dagen achter elkaar. _O-
Ja echt apart is dat _O-
pi_125485205
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:25 schreef Breuls het volgende:
Ja.

De aanwezigheid van Kingston doet me vermoeden dat we het moment te zien krijgen waar in Forest of the Dead al naar verwezen werd.
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht :o Moffat :(
pi_125485375
Wat?! ''The Name Of The Doctor'' als laatste van dit seizoen? Niet als jubileum?
Zo... benieuwd... Ze zullen het waarschijnlijk niet vertellen, maar ben zo benieuwd naar die aflevering.

[ Bericht 40% gewijzigd door Aardappeltaart op 19-04-2013 16:36:03 (toevoeging) ]
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:45:36 #138
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125486186
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:28 schreef Aardappeltaart het volgende:
Wat?! ''The Name Of The Doctor'' als laatste van dit seizoen? Niet als jubileum?
Zo... benieuwd... Ze zullen het waarschijnlijk niet vertellen, maar ben zo benieuwd naar die aflevering.
Ja, die fanmade trailer kan wel weer bij het grof vuil. :P
  Admin vrijdag 19 april 2013 @ 22:06:35 #139
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125502139
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:45 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ja, die fanmade trailer kan wel weer bij het grof vuil. :P
Helemaal niet. Die kijk ik nog vaak en graag.

Er zijn trouwens bergen "50th anniversary trailers", wat me doet vermoeden dat er één of andere wedstrijd van de BBC is, ofzo. Heeft iemand daar iets over meegekregen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 20 april 2013 @ 09:39:05 #140
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125515747
Hide wordt vanavond uitgezonden om 19.45.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 20 april 2013 @ 10:37:55 #141
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125516662
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:04:28 #142
45 SiGNe
pi_125521433
Ik hoop dat ik vanavond weer op tijd terug ben, ik moet straks naar de verjaardag van m'n zus }:|
En ok, binnen een paar uur kan je het in betere kwaliteit downloaden dan ze op de TV uitzenden (gewoon BBC digitaal, niet HD) maar toch is het een van de weinige programma's die ik "live" wil zien.
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:08:28 #143
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_125521535
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:04 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond weer op tijd terug ben, ik moet straks naar de verjaardag van m'n zus }:|
En ok, binnen een paar uur kan je het in betere kwaliteit downloaden dan ze op de TV uitzenden (gewoon BBC digitaal, niet HD) maar toch is het een van de weinige programma's die ik "live" wil zien.
Het is wel wat onhandig vroeg telkens.
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:10:27 #144
45 SiGNe
pi_125521578
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:08 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Het is wel wat onhandig vroeg telkens.
Tja, familieserie voor kijkers van 8 tot 88..
Ben allang blij dat het nu 3 kwartier later begint dan vorige week.
pi_125521591
Kwart voor 7, nice.
Ja doei.
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:12:31 #146
45 SiGNe
pi_125521607
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Kwart voor 7, nice.
Kwart voor 8 nederlandse tijd..
pi_125521617
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Kwart voor 8 nederlandse tijd..
Ik weet :) Kwart voor 7 hier dus :+ vorige week was écht schandalig vroeg voor de geen kinderen-hebbende in het VK-wonende Whovian!
Ja doei.
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:13:57 #148
45 SiGNe
pi_125521646
Scheelt toch een uur wachten als je het niet had geweten :P

edit: ah, ik wist niet dat je in de UK woont
pi_125521665
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:13 schreef SiGNe het volgende:
Scheelt toch een uur wachten als je het niet had geweten :P
Uur wachten? Als ik hier om kwart voor 8 zou gaan zitten zou ik te laat zijn!
Ja doei.
pi_125521718
Wel weer zin in :9 en dit keer lekker met 'n bord eten op schoot :P
Ja doei.
pi_125524087
geen live kijken voor mij dit keer. Moet whisky drinken :) Dus morgen maar even via het internet kijken.
Whiskyplankje
  zaterdag 20 april 2013 @ 16:16:28 #152
194233 Friday12
Originele kloon
pi_125524748
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:48 schreef Karstman het volgende:
geen live kijken voor mij dit keer. Moet whisky drinken :) Dus morgen maar even via het internet kijken.
whiskey + dr who werkt niet?
pi_125524920
19:45 is deze week voor mij over via de download - ben dan niet thuis. }:|
pi_125524945
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 16:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]

whiskey + dr who werkt niet?
Ga naar een whisky festival daar hebben ze geen tv's wel veel whisky :D
Whiskyplankje
  zaterdag 20 april 2013 @ 16:32:44 #155
194233 Friday12
Originele kloon
pi_125525081
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 16:25 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ga naar een whisky festival daar hebben ze geen tv's wel veel whisky :D
ok ja dan gaat het niet erg goed nee :P

het begint vanavond pas om 19.45
pi_125525877
Staat dit bij iedereen al in de agenda?

pi_125526497
Yup, op zich een aardige nu towel day op een zaterdag valt.
Whiskyplankje
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:42:19 #158
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125528305
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef Breuls het volgende:

Ik moet gewoon weer eens een nieuwe OP schrijven. :P
Je hebt nog een uur dus ...

:+

quote:
O+
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:59:01 #159
194233 Friday12
Originele kloon
pi_125531113
shit tijd vergeten ben te laat ;( dan maar downloaden straks
pi_125531422
Is dat het pak van ten :o
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:29:46 #161
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125532402
Dat was weer eens een leuke episode *O*
pi_125532487
Einde was wat geraffeld, maar verder wel puick!
Ja doei.
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:41:51 #163
45 SiGNe
pi_125532930
Het maakt me wel nóg nieuwsgieriger naar de achtergrond van Clara..
pi_125533013
Ik vond m eigenlijk nog best spannend! :o En een tikkie eng ook, zeker toen de Doctor allenig bang in het bos op de vlucht was. Brrr!
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:43:59 #165
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125533024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Einde was wat geraffeld, maar verder wel puick!
Komt omdat dat niet het doel van de episode was ... dat was om er achter te komen wie Clara is :D

quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef WheeleE het volgende:
Ik vond m eigenlijk nog best spannend! :o En een tikkie eng ook, zeker toen de Doctor allenig bang in het bos op de vlucht was. Brrr!
Ik had eigenlijk verwacht dat hij zou zeggen "ohhh dus dit is angst".
  Admin zaterdag 20 april 2013 @ 21:48:34 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125535782
FOK!review: Doctor Who: Hide
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:04:09 #167
45 SiGNe
pi_125536661
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef Breuls het volgende:
FOK!review: Doctor Who: Hide
^O^ Super review weer
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:13:10 #168
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_125539626
Leukste aflevering van de tweede seizoenshelft. Wat mij betreft.
  Admin zaterdag 20 april 2013 @ 23:16:31 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125539746

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]

^O^ Super review weer
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 21 april 2013 @ 00:00:26 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125541345
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125541375
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje doet 't niet.
Ja doei.
  zondag 21 april 2013 @ 00:12:36 #172
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125541825
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Plaatje doet 't niet.
Wel als je in jou post op de link in de quote klikt. :D
  Admin zondag 21 april 2013 @ 10:13:50 #173
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125547764
Hier wel. Hij komt gewoon van Facebook, niet van een of andere vage server. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 21 april 2013 @ 11:58:54 #174
211083 Angelof9
I must go first
pi_125549473
Ik kan het plaatje ook niet zien hoor.

Leuke aflevering, al begreep ik er vrij weinig van. :D
  zondag 21 april 2013 @ 13:01:58 #175
13250 Lod
Sapere aude!
pi_125551282
Bij mij doet het plaatje het
- wel op mijn laptop
- niet op mijn tablet in Opera
- wel op mijn tablet in Chrome
De referrer van funny junk werkt blijkbaar niet hetzelfde voor elke browser/platform.

werkt het zo wel?

OT: op een gegeven moment toont de TARDIS een hologram(?) aan Clara. Op dat moment werd ik gestoord en heb niet kunnen volgen waarom de T specifiek die hologram gekozen had. Kan iemand nog een resumé geven?
GNU Terry Pratchett
pi_125552857
Iemand nog interesse in een usb stick:

Link
  zondag 21 april 2013 @ 15:54:50 #177
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125557361
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef Lod het volgende:
Bij mij doet het plaatje het
- wel op mijn laptop
- niet op mijn tablet in Opera
- wel op mijn tablet in Chrome
De referrer van funny junk werkt blijkbaar niet hetzelfde voor elke browser/platform.

werkt het zo wel?

OT: op een gegeven moment toont de TARDIS een hologram(?) aan Clara. Op dat moment werd ik gestoord en heb niet kunnen volgen waarom de T specifiek die hologram gekozen had. Kan iemand nog een resumé geven?
Omdat de TARDIS vind dat Clara haarzelf het tofst vind.
pi_125559368
Leuke episode die meer vragen oproept dan beantwoord.
Stoorde me helemaal niet aan het rare einde, dat zorgde voor een beetje vrolijkheid en liefde in een spannende aflevering. Beter voor de wat jongere kijkers.
Zou 't wat worden tussen Clara en Eleven? (Rose en Ten, Clara en Eleven, dat Rose en Clara elkaar tegenkomen in de unniversary. Confronterend...)
  zondag 21 april 2013 @ 17:18:10 #179
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125560932
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef Aardappeltaart het volgende:
Leuke episode die meer vragen oproept dan beantwoord.
Stoorde me helemaal niet aan het rare einde, dat zorgde voor een beetje vrolijkheid en liefde in een spannende aflevering. Beter voor de wat jongere kijkers.
Zou 't wat worden tussen Clara en Eleven? (Rose en Ten, Clara en Eleven, dat Rose en Clara elkaar tegenkomen in de unniversary. Confronterend...)
Rose en Clara. :9
pi_125574498
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Rose en Clara. :9
I like the way you think :s)
Whiskyplankje
  maandag 22 april 2013 @ 19:02:45 #181
64288 Bensel
Ladderzat
pi_125609083
Overigens denk ik dat de laatste aflevering van dit seizoen deel 1 is van een two-parter, waarbij deel 2 de special is.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin maandag 22 april 2013 @ 19:12:19 #182
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125609610
Dat zou kunnen. Is er een specifieke reden waarom je dat denkt?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125620581
Ik ga even out of the (blue) box denken.

Het valt mij op dat Smith veel meer op de Human Meta Crisis Doctor lijkt dat op de echte Ten. Dat zou ook een referentie kunnen zijn naar de "there's a sliver of ice in his heart" referentie. Ook de referenties naar het Bad Wolf scenario kunnen er op wijzen dat de Alternate Doctor niet de de Doctor is die in Bad Wolf bay is gebleven. Ten's Doc zou in mijn optiek Rose niet achter gelaten hebben, want zij was de enige reden waarom hij zou kunnen stoppen met rennen.

Verder kunnen we alleen maar er van uit gaan dat de Meta-Crisis Doctor niet kan regenereren maar hetzelfde werd gezegd van Jenny. Als Jenny (wat een samensmelting van onder andere zijn DNA is) wel kan regenereren en blijkbaar een willekeurige timelord een andere timelord zijn of haar regeneraties kan geven. Waarom zou het dan niet zo kunnen zijn dat de 11e doctor die we nu zien in feite de Meta Crisis doctor is en we in de 50ste de echte Doctor terug zien komen als Ten aangezien die in het alternate universum niet de gevaren heeft beleefd om te hoeven regeneren.

Het is duidelijk dat Smith weg wil en het is ook duidelijk dat Tennant de rol zo weer zou willen spelen als hij de kans kreeg.
Scorpius: This is insane, Crichton.
John Crichton: Four years on and your finally gettin' that?
  Admin maandag 22 april 2013 @ 22:31:12 #184
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125621335
Wow, dat is ver buiten de box. :D

Niet gek, leuk bedacht, maar dat gaat volgens mij te ver boven de pet van het grote publiek dat dat toch iets te vergezocht is.

En ik denk dat Tennant niet terug wil. Als acteur heb je niet als doel steeds die ene coole rol te spelen, maar nieuwe dingen te zoeken. Terugkomen bij DW in een vaste rol is carrièremoord, als je het mij vraagt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 22 april 2013 @ 23:50:23 #185
244933 trovey
Nachtoele
pi_125625745
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef Breuls het volgende:

Niet gek, leuk bedacht, maar dat gaat volgens mij te ver boven de pet van het grote publiek dat dat toch iets te vergezocht is.

En ik denk dat Tennant niet terug wil. Als acteur heb je niet als doel steeds die ene coole rol te spelen, maar nieuwe dingen te zoeken. Terugkomen bij DW in een vaste rol is carrièremoord, als je het mij vraagt.
Het gaat al aardig boven mijn pet. ;( :+ DT komt niet terug, zou ik wel leuk vinden maar de kans er op lijkt me nihil tot niets. :P
Optimist tot in de kist
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 april 2013 @ 09:08:51 #186
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_125629761
Maar dat van de human meta crisis doctor is wel een opening om Tennant terug in beeld te brengen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_125630573
Wat zit er nou op mijn hand?
Whiskyplankje
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:01:08 #188
211083 Angelof9
I must go first
pi_125630689
Tennant terug als Doctor? Dat zie ik echt niet gebeuren!
En ik had persoonlijk ook niet de indruk dat Smith iets anders wil gaan doen, maar misschien heb ik iets gemist.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 april 2013 @ 11:20:04 #189
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_125632807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:01 schreef Angelof9 het volgende:
Tennant terug als Doctor? Dat zie ik echt niet gebeuren!
En ik had persoonlijk ook niet de indruk dat Smith iets anders wil gaan doen, maar misschien heb ik iets gemist.
Er zijn geruchten dat hij wil stoppen na de Christmas Special
http://www.mirror.co.uk/t(...)ith-quitting-1293357
http://www.thesun.co.uk/s(...)ho-at-christmas.html
http://www.denofgeek.com/(...)ith-quitting-rumours
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:23:23 #190
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125634741
quote:
Maar als de Sun zegt dat hij stopt, betekent dat toch dat hij zojuist voor minstens twee seizoen heeft bijgetekend? :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:27:32 #191
211083 Angelof9
I must go first
pi_125634867
Hihihi!
pi_125638104
Bij het einde dacht ik dat de clou aanvankelijk was dat Clara een monster is die zich aan de doctor heeft vastgeklampt :D

Vanavond nog eens bekijken met ondertiteling.
pi_125668844
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef Breuls het volgende:

Ok, laten we de eventuele carriere vragen buiten beschouwing laten...

Silence in the library, River herkent Ten, maar zegt dat zijn ogen te jong zijn. Maar ze herkent hem als ten en ze is teleurgesteld dat Ten in zijn incarnatie haar niet herkent. Als je full circle wilt gaan dan zal Ten die inmiddels 11th is weer Ten moeten worden om haar te herkennen. Zelfs timey wimey gaat dat niet veranderen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 april 2013 @ 09:17:15 #194
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_125670562
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 02:27 schreef Crichton het volgende:

[..]

Ok, laten we de eventuele carriere vragen buiten beschouwing laten...

Silence in the library, River herkent Ten, maar zegt dat zijn ogen te jong zijn. Maar ze herkent hem als ten en ze is teleurgesteld dat Ten in zijn incarnatie haar niet herkent. Als je full circle wilt gaan dan zal Ten die inmiddels 11th is weer Ten moeten worden om haar te herkennen. Zelfs timey wimey gaat dat niet veranderen.
Ha, daar zat ik gisteren inderdaad nog over na te denken
  woensdag 24 april 2013 @ 09:38:52 #195
211083 Angelof9
I must go first
pi_125670914
Ga je er dan van uit dat op het moment dat Moffat of wie dan ook die tekst voor haar schreef al wist dat Tennant weg zou gaan, vervangen zou worden en uiteindelijk weer terug wilde?

Het lijkt me logischer dat de ogen van de doctor in principe nooit veranderen, ongeacht het lichaam waar ze inzitten. De ogen zijn de spiegel van de ziel of zoiets. River zou hem dus altijd herkennen.
  woensdag 24 april 2013 @ 10:21:44 #196
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125671947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:38 schreef Angelof9 het volgende:
Ga je er dan van uit dat op het moment dat Moffat of wie dan ook die tekst voor haar schreef al wist dat Tennant weg zou gaan, vervangen zou worden en uiteindelijk weer terug wilde?

Het lijkt me logischer dat de ogen van de doctor in principe nooit veranderen, ongeacht het lichaam waar ze inzitten. De ogen zijn de spiegel van de ziel of zoiets. River zou hem dus altijd herkennen.
Normaalgesproken zou ik dat absurd vinden, maar het is Moffat. :P
pi_125709708
  Admin donderdag 25 april 2013 @ 09:49:58 #198
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125709754
Lekker ouderwetsch. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 25 april 2013 @ 15:27:05 #199
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125720730
http://shortlist.com/quizzes/the-doctor-who-quote-quiz

Doctor Who Quote Quiz

Ik had 22 goed (van de 30).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 25 april 2013 @ 15:37:55 #200
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125721148
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:27 schreef Breuls het volgende:
http://shortlist.com/quizzes/the-doctor-who-quote-quiz

Doctor Who Quote Quiz

Ik had 22 goed (van de 30).
19. :@
  donderdag 25 april 2013 @ 15:43:12 #201
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_125721337
10. En nog nooit iets van die ouwe serie gezien dus zo slecht vond ik het nog niet eens _O-
pi_125754281

:D
pi_125761730
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef WheeleE het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Hahahaha! Briljant! Ik denk dat Sheldon dit zelf had kunnen verzinnen
pi_125761950
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 14:56 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Hahahaha! Briljant! Ik denk dat Sheldon dit zelf had kunnen verzinnen
Sheldon heeft nooit iets van DW genoemd geloof ik. Jammer eigenlijk.
  vrijdag 26 april 2013 @ 15:13:22 #205
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125762718
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 april 2013 15:00 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Sheldon heeft nooit iets van DW genoemd geloof ik. Jammer eigenlijk.
Vaak zat. :P
pi_125767549
Whiskyplankje
pi_125767896
:o ! Dat ik dat ook echt gewoon niet heb onthouden zeg :N
pi_125773755
Whiskyplankje
pi_125773774
Voor diegenen met BBC3 over een kwartier de re-run van vorige week!
Whiskyplankje
pi_125793657
Jenna Louise Coleman wordt vandaag 27. Hartelijk gefeliciteerd!!
Whiskyplankje
  Admin zaterdag 27 april 2013 @ 13:33:47 #211
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125793750
Tijdstip voor vanavond is 19.30, of 18:30 voor moblo en Orange. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125794128
Het wordt Iplayer voor mij. Ben uit vandaag met Iteejer en Yvonne *O*
Dit weekend moet ik ze nog aan spartacus introduceren :)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin zaterdag 27 april 2013 @ 16:23:11 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125797689
Nieuwsgierigmakend fotootje:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125799276
Veelbelovende aflevering, en ik ben zo bang dat het tegenvalt.
  Admin zaterdag 27 april 2013 @ 17:46:03 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125799972
Ik ook. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125800861
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:23 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die van?

19/30 op die quiz overigens. :+
  Admin zaterdag 27 april 2013 @ 18:16:39 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125800869
Die is van vanavond.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:15:22 #218
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125805007
Ik heb er geen andere woorden voor dan ...

wow.
Wow.
WOw.
WOW.
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:15:27 #219
64288 Bensel
Ladderzat
pi_125805012
toffee aflevering, waarin we weer wat minder weten over de rest van het verhaal, en de befaamde zwembad hebben kunnen zien. Ik ben tevreden
Twitch.tv/bensel15
pi_125805188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:23 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaah. *O*

the Eye of Harmony,bieb en zewmbad :9

Fuck retcons :r :(
pi_125805237
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:15 schreef Bensel het volgende:
toffee aflevering, waarin we weer wat minder weten over de rest van het verhaal, en de befaamde zwembad hebben kunnen zien. Ik ben tevreden
Dat is niet iets dat je normaal zegt. :+ Voor de rest eens.

Oh, en dat boek is gewoon een evil, evil, evil teaser. Wél leuk om weer een geval time-crack te zien - en het werkte ook. :P
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:21:18 #222
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125805282
Dit is er een die ik vaker moet zien. Het ging allemaal zo snel :X
pi_125805540
Leuke aflevering, preview van de volgende zag er ook veelbelovend uit.
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:59:21 #224
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_125807124
Ik vond het wel erg snel gaan idd, heb een aantal dingen geloof ik gemist dus net de download maar aangezet.

Vond het op zich een toffe episode, maar ik ben niet blown away of zo ...
  Admin zaterdag 27 april 2013 @ 21:48:58 #225
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125809767
FOK!review: Doctor Who: Journey to the Center of the TARDIS

Ik vond het leuk, maar toch viel het tegen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 27 april 2013 @ 22:04:31 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125810736

Als de afbeelding het niet doet: BAD WOLF DAY 2013
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125811072
Anders dan verwacht. Slechter? Weet ik niet, anders. Was het goed? Jazeker. Wow. Het einde was enerzijds zo goedkoop en anderzijds zo geniaal. En de spanning, wow. Ik dacht even dat die wezens overblijfselen van vorige versies van the Doctor waren, ofzoiets.
  Admin zaterdag 27 april 2013 @ 22:15:55 #228
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125811409
Misschien is het omdat ik dit seizoen veel analytischer naar de afleveringen zit te kijken, maar dit is het eerste jaar dat ik minder leuk vind dan een vorig jaar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:28:24 #229
45 SiGNe
pi_125812257
Maar goed, kunnen we nu concluderen dat Clara River/Melody is?
RIver zei dat ze de wieg van de Doctor heeft gezien, zijn naam wist en dat ze de TARDIS van de beste heeft leren vliegen, precies wat je Clara deze aflevering allemaal zag doen...

Ik vind Clara in elk geval tot nu toe de leukste companion, goede geacteerd ook.
  Admin zaterdag 27 april 2013 @ 22:32:25 #230
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125812477
Volgens mij is dat wel iets te vergezocht...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:37:45 #231
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125812748
Ik blijf er bij dat ze een manifistatie van de Tardis is >:)

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef SiGNe het volgende:
Maar goed, kunnen we nu concluderen dat Clara River/Melody is?
RIver zei dat ze de wieg van de Doctor heeft gezien, zijn naam wist en dat ze de TARDIS van de beste heeft leren vliegen, precies wat je Clara deze aflevering allemaal zag doen...

Ik vind Clara in elk geval tot nu toe de leukste companion, goede geacteerd ook.
Ah maar vanwege het herstellen van de tijd kan ze zich daar niets meer van herinneren :)
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:44:02 #232
45 SiGNe
pi_125813031
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef wdn het volgende:
Ik blijf er bij dat ze een manifistatie van de Tardis is >:)

[..]

Ah maar vanwege het herstellen van de tijd kan ze zich daar niets meer van herinneren :)
Maar waarom zou TARDIS eerst iets maken en vervolgens moeilijk doen (niet binnenlaten enzo)?
Als ze River is dan is het logisch dat TARDIS jaloers is: haar liefje gaat er met een andere vrouw vandoor en nog eentje die het eeuwige leven lijkt te hebben ook.. (River verliest pas later haar regeneratie-eigenschappen)
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:48:13 #233
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_125813228
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar waarom zou TARDIS eerst iets maken en vervolgens moeilijk doen (niet binnenlaten enzo)?
Schizofrenie? :)
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:53:24 #234
45 SiGNe
pi_125813475
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Breuls het volgende:
FOK!review: Doctor Who: Journey to the Center of the TARDIS

Ik vond het leuk, maar toch viel het tegen.
Mooie review maar je kijkt ook wel héél analytisch hoor :P
Wat betreft the Eye, misschien heeft TARDIS er een beveiliging omheen gebouwd zodat er niet weer zoiets als met Rose kan gebeuren...?
Je zegt zelf al dat het 2 generaties geleden is.

Zelfde met het zwembad, als TARDIS mensen rondjes kan laten lopen dan kan ze de gangen ook in een rechte lijn naar het zwembad verleggen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 28-04-2013 00:45:10 ]
  Admin zaterdag 27 april 2013 @ 22:57:06 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125813639
Dat is waar.

En ja, ik ben best analytisch, mede door de korte tijd waarin ik 't schrijf. Het zijn echt alleen de eerste gedachtensprongen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 28 april 2013 @ 00:13:18 #236
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125816769

These are not the Cybus Cybermen you are looking for.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 28 april 2013 @ 09:45:06 #237
64288 Bensel
Ladderzat
pi_125821989
was het niet zo dat Rose rechtsreeks de timestream inkeek? Oftewel, een poort gegenereerd door de Eye of harmony, zoals ook op gallifrey met de initiatie van timelords gebeurde?

Dat zou namelijk ook verklaren waarom deze achter de controlpanels verborgen zat: je moet de tardis door de timestream kunnen bewegen, en toch iets kunnen zien
Twitch.tv/bensel15
  zondag 28 april 2013 @ 15:47:40 #238
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125830161
Bij het einde raakte ze me wel een beetje kwijt, maar wel een hele vermakelijke aflevering.
  FOK!fossiel zondag 28 april 2013 @ 20:01:24 #239
8443 cptmarco
it's captain...
pi_125837444
in de slotsecondes dwarrelde er iets van een papier op het console van de Tardis.... iemand enig idee wat dat zou kunnen betekenen??
  zondag 28 april 2013 @ 20:19:29 #240
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_125838210
quote:
99s.gif Op zondag 28 april 2013 20:01 schreef cptmarco het volgende:
in de slotsecondes dwarrelde er iets van een papier op het console van de Tardis.... iemand enig idee wat dat zou kunnen betekenen??
Dat was het poetsdoekje waar de Doctor de TARDIS mee aan het schoonmaken was, hij gooit het er zelf op :D
  Admin zondag 28 april 2013 @ 22:36:24 #241
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125846625
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 28 april 2013 @ 22:46:07 #242
211083 Angelof9
I must go first
pi_125847156
Heh, 104 :D
pi_125848759
120 paar gokjes goed, paar fout.
Whiskyplankje
  zondag 28 april 2013 @ 23:24:58 #244
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125849505
154 *O*

Wel twee keer goed gegokt. :P
pi_125922081
Hadden we dit al gezien allemaal?

Ik weet niet helemaal wat ik hier van moet maken maar er zal kennelijk een hoop op zijn plek vallen in de laatste aflevering. Maakt dat de weg vrij voor een jubileum aflevering met een op zich staand verhaal?
Whiskyplankje
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:31:44 #246
45 SiGNe
pi_125945574
Ik denk nog steeds dat ze River/Melody is.
En toen River nog kon regenereren heeft ze de Doctor ook al een keer in een eerdere gedaante ontmoet plus dat we haar de allereerste keer zagen was ze een klein meisje in de sneeuw die zei dat ze het niet erg vond om dood te gaan omdat ze al eerder dood was gegaan..

Alleen hoe Clara er hetzelfde uit kan zien in 3 verschillende tijden snap ik nog niet helemaal, zal vast met een scheur in de tijd te maken hebben.
pi_125969521
Waaahhaaaaa _O- _O- _O-
Whiskyplankje
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:40:45 #248
45 SiGNe
pi_125994889

Kwam net langs op Facebook. Ad-blaadje voor de University of East Anglia. :P
pi_126054566
Vanavond is 't weer zover, maar dat wisten jullie vast al wel. Tijdens dodenherdenking...
Trailer nog even bekeken. Word er blij van dat ik Strax zag. En, ligt het aan mij of zijn er meer horrorachtige afleveringen dit (deel van het) seizoen?
pi_126054578
6.30pm vanavond, dus 19.30 bij jullie! *O*
Ja doei.
pi_126054619
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk nog steeds dat ze River/Melody is.
En toen River nog kon regenereren heeft ze de Doctor ook al een keer in een eerdere gedaante ontmoet plus dat we haar de allereerste keer zagen was ze een klein meisje in de sneeuw die zei dat ze het niet erg vond om dood te gaan omdat ze al eerder dood was gegaan..

Alleen hoe Clara er hetzelfde uit kan zien in 3 verschillende tijden snap ik nog niet helemaal, zal vast met een scheur in de tijd te maken hebben.
Maar, als ze River zou zijn, zou ze dan ook niet bewust de Doctor moeten kennen en dan in dit geval dus moeten liegen dat ze geen idee heeft wat er aan de hand is? :?
Ja doei.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:56:39 #253
244933 trovey
Nachtoele
pi_126055290
Ik denk dat ik het opneem...dodenherdenking en Doctor Who op dezelfde tijd....noem me raar maar dat zit me persoonlijk even niet lekker. :')
Optimist tot in de kist
pi_126055373
Ik ga gewoon kijken, alleen doe ik het in deze (nu al zwaar vlaggende) buurt maar eventjes op de TV boven ipv beneden. :+
pi_126055458
Ik was uitgegaan van mm app TvShowFavs, die heeft m om 20.35 staan, maar het is dus een uur eerder? Goed om te weten. Dan gaat de recorder aan.
pi_126055568
Ja, hier is geen herdenking, dus we hebben maar besloten gewoon stil naar Dr.Who te kijken :@
Ja doei.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:08:05 #257
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126055599
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:56 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ik het opneem...dodenherdenking en Doctor Who op dezelfde tijd....noem me raar maar dat zit me persoonlijk even niet lekker. :')
Is niet raar. Ik ga ook niet kijken, maar dat is ook omdat ik altijd naar de herdenking bij de IJssel ga.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:51:07 #258
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_126056830
In principe kan ik natuurlijk met digitale tv gewoon even die paar minuten de pauze stand activeren ... maar op een of andere manier voelt dat toch niet lekker of zo :D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:01:40 #259
45 SiGNe
pi_126057065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar, als ze River zou zijn, zou ze dan ook niet bewust de Doctor moeten kennen en dan in dit geval dus moeten liegen dat ze geen idee heeft wat er aan de hand is? :?
't is niet zo zeer liegen maar meer "spoilers" :)
Daarbij weet Clara zelf ook nietdat ze meerdere levens heeft gehad en de Doctor al in andere tijdlijnen is tegengekomen.
pi_126057414
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:01 schreef SiGNe het volgende:

[..]

't is niet zo zeer liegen maar meer "spoilers" :)
Daarbij weet Clara zelf ook nietdat ze meerdere levens heeft gehad en de Doctor al in andere tijdlijnen is tegengekomen.
Waarom zou Clara dat niet meer weten? Zeker als het met "spoilers" te maken heeft. Dit kan alleen als tijd als geheel compleet fucked up is en chronologie 'neit meer bestaat'.
Ja doei.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:20:36 #261
45 SiGNe
pi_126057482
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom zou Clara dat niet meer weten? Zeker als het met "spoilers" te maken heeft.
Geen idee waarom ze het niet zou weten, daarvoor zou eerst de geschiedenis van Clara ontrafeld moeten worden, de Doctor snapt er ook niet veel van.

En "Spoilers" zegt River altijd als zij iets weet wat de Doctor nog niet weet dus stel Clara weet wel hoe het zit, dan nog zegt ze het niet aan de Doctor.
pi_126057716
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:20 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Geen idee waarom ze het niet zou weten, daarvoor zou eerst de geschiedenis van Clara ontrafeld moeten worden, de Doctor snapt er ook niet veel van.

En "Spoilers" zegt River altijd als zij iets weet wat de Doctor nog niet weet dus stel Clara weet wel hoe het zit, dan nog zegt ze het niet aan de Doctor.
Ja, dat weet ik. Maar als het met "spoilers" te maken zou hebben, dan zou ze liegen, dat is waar ik op doel. En het lijkt erop dat ze écht niet weet waar hij 't over heeft.
Ja doei.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:31:10 #263
45 SiGNe
pi_126057749
Ja, daar heb je gelijk in
pi_126057812
Ben écht benieuwd waar ze heen gaan. De zak chips ligt al klaar voor vanavond :o :9
Ja doei.
pi_126059414
clara is omega met geheugenverlies.
pi_126061732
-Clara is de nieuwste reincarnatie van The Master.
-Clara is Madam Kovarian
-Clara is The Rani.

Okay, wie biedt er gekker.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:53:22 #267
45 SiGNe
pi_126062174
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Omentuva het volgende:
The Rani
Oeh, dat zijn ook leuke theorietjes ^O^

Die van the Rani is ook behoorlijk plausibel ivm. het jubileum en de Doctors die bij elkaar gaan komen net zoals in 1993 gebeurde bij http://en.wikipedia.org/wiki/Dimensions_in_Time
Ze zijn toen ook heel even in 2013 geweest dus dat zou een prachtige connectie kunnen zijn. :o

[ Bericht 15% gewijzigd door SiGNe op 04-05-2013 18:25:37 ]
pi_126063600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Oeh, dat zijn ook leuke theorietjes ^O^

Die van the Rani is ook behoorlijk plausibel ivm. het jubileum en de Doctors die bij elkaar gaan komen net zoals in 1993 gebeurde bij http://en.wikipedia.org/wiki/Dimensions_in_Time
Ze zijn toen ook heel even in 2013 geweest dus dat zou een prachtige connectie kunnen zijn. :o
Even voor de duidelijkheid, ik heb de boel compleet willekeurig uit mijn duim gezogen. :+ Kovarian zou compleet uit het niets komen (Moffat laat altijd wat bewijs achter), plus we weten 90 % zeker hoe ze dood gaat. Master zit weer eens in de Time War, en hoewel dat niet heel erg foolproof is, is het nou ook geen draaideur. Rani weet ik te weinig van. :+

Ik ga wél lachen als het ook echt één van die drie is, dat moge gezegd worden.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:32:39 #269
244933 trovey
Nachtoele
pi_126063651
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:08 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Is niet raar. Ik ga ook niet kijken, maar dat is ook omdat ik altijd naar de herdenking bij de IJssel ga.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In principe kan ik natuurlijk met digitale tv gewoon even die paar minuten de pauze stand activeren ... maar op een of andere manier voelt dat toch niet lekker of zo :D
Ben ik toch niet zo raar als ik dacht. :') Ik heb nog gewoon analoog dus kan niets uitstellen maar daar hebben we dan weer de goede oude video(ja video :P )recorder voor. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hier is geen herdenking, dus we hebben maar besloten gewoon stil naar Dr.Who te kijken :@
Gewoon lekker kijken dan. ;)
Optimist tot in de kist
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:37:40 #270
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126063846
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:32 schreef trovey het volgende:

[..]

[..]

Ben ik toch niet zo raar als ik dacht. :') Ik heb nog gewoon analoog dus kan niets uitstellen maar daar hebben we dan weer de goede oude video(ja video :P )recorder voor. ;)

[..]

Gewoon lekker kijken dan. ;)
Videorecorder. Gaaf. :D

Ik stream 'em gewoon na afloop. :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:39:29 #271
244933 trovey
Nachtoele
pi_126063928
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:37 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Videorecorder. Gaaf. :D

Ik stream 'em gewoon na afloop. :)
Zover ben ik nog lang niet: oude tv, oude computer en oude videorecorder. :+ Ik loop op dat gebied een beetje achter...iets met geld nodig voor meer noodzakelijke dingen zoals huur en zo. :P Ik volg jullie nog wel over een aantal jaar. :Y)
Optimist tot in de kist
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:51:19 #272
45 SiGNe
pi_126064318
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:31 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, ik heb de boel compleet willekeurig uit mijn duim gezogen. :+ Kovarian zou compleet uit het niets komen (Moffat laat altijd wat bewijs achter), plus we weten 90 % zeker hoe ze dood gaat. Master zit weer eens in de Time War, en hoewel dat niet heel erg foolproof is, is het nou ook geen draaideur. Rani weet ik te weinig van. :+

Ik ga wél lachen als het ook echt één van die drie is, dat moge gezegd worden.
Kovarian lijkt mij inderdaad minder logisch, The Master hebben we al vaker gezien en The Rani weet ikzelf ook niks van maar nu ik wat wiki-pagina's over de afleveringen zit door te lezen dan valt het wel op dat ze de tijd kan beheersen, in een Children in Need special zorgde ze ervoor dat meerdere Doctors in 1 aflevering te zien waren en daarna zat ze gevangen in een time-loop..
Best opvallende overeenkomsten met Clara vind ik.

Maar goed, River zou het ook nog kunnen zijn maar The Rani zou nog veel toffer zijn :)
pi_126064536
River ligt wel wat voor de hand, dus ik hoop niet dat dat het is.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:05:41 #274
45 SiGNe
pi_126064837
En Clara die in meerdere tijden tegelijkertijd aanwezig is in de hoop om de Doctor te ontmoeten.. welke Doctor dan ook...
Als Clara The Rani is dan is het mogelijk dat ze in elke tijd companion wordt van een Doctor.
Dus 10 met Clara als companion, 6 met Clara als companion, 11, 4, allemaal (of in elk geval degenen die meedoen aan de 50th aniversery)
Wat ik (net) van The Rani gelezen heb is dat ze alles doet om een doel te bereiken, de Doctors zijn dus het middel tot een doel..

Ik vind het een leuke theorie :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:19:01 #275
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_126065290
Ik kijk zo met de gordijnen dicht :@

Vond de vorige aflevering leuk, geweldig om meer van de TARDIS te zien :s)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:28:02 #276
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_126065616
Here we go!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:29:19 #277
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_126065681
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Omentuva het volgende:
-Clara is de nieuwste reincarnatie van The Master.
-Clara is Madam Kovarian
-Clara is The Rani.

Okay, wie biedt er gekker.
Oh The Rani zou mooi zijn :D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:32:40 #278
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:14:30 #279
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_126067842
Leuke episode.

Mister Thursday _O- _O- _O-
Jenny *O*

En volgende week Cybermen *O*
pi_126067843
Wat een Sarah Jane einde. :')
Ja doei.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:15:11 #281
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_126067875
Madame Avenger/Tyrell was nice. Toffe aflevering. :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:16:55 #282
244933 trovey
Nachtoele
pi_126067968
Niet teveel verraden, ik ga zo kijken. :P
Optimist tot in de kist
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:17:27 #283
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_126067994
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een Sarah Jane einde. :')
Best wel ja :D
pi_126068020
Een harteloze scheikundige. Zou het een trap na zijn?
pi_126068346
Thomas Thomas, wat een kut grap haha _O_
pi_126068435
Over videorecorders gesproken - please tell me dat de slechte kwaliteit beeld bij de recap van de Doctor opzettelijk was en dat het niet mijn TV was. Uitstekende montage.

Tevens: Brave heart Clara! Love that. Er was ook trouble at mill, alleen helaas was het niet zo dat er een probleem was met de crossbeams. :P

Einde was leuk, maar waar komen die foto's vandaan? Dat is nog de grotere vraag.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:17 schreef Monolith het volgende:
Een harteloze scheikundige. Zou het een trap na zijn?
Geen stakingen, geen politie/stakersgeweld, te weinig gezever over deregulatie en het gif was rood (als in: communistisch rood). Ik zet in op niet, naast 't punt dat de scripts waarschijnlijk al waren geschreven voor de 49e anniversary van de serie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:24 schreef Remy669 het volgende:
Vanmorgen op Radio 2 (Cappuchino) toevallig een gesprek over mensen met dezelfde voor~ en achternaam. Wie wil er een conspiracy theory bedenken?
pi_126068635
Commander Strax _O_ wat een baas
pi_126068667
Ik wil meer Strax, ben nu al weer benieuwd naar volgende week, en vond 't een leuke aflevering. Niet-Doctor dat er mensen direct werden gedood, maar je zag dat the Doctor er ook niet blij mee was, waar gaat dit heen? En 't einde roept veel vragen op (zag ik ten op een foto?).
pi_126068705
Oh, ja, obligatory Vastra/Jenny/Strax spinoff wanted post. :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:31:39 #290
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_126068804
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:24 schreef Remy669 het volgende:
Kan een verwijzijng zijn naar Thomas Llewellyn Thomas.
Die is van rond die tijd dat dit speelde meen ik?
pi_126068832
Over Vastra/Jenny/Strax:
SPOILER
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:32:44 #292
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_126068869
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:32 schreef Brammie1 het volgende:
Over Vastra/Jenny/Strax:
SPOILER
Mooi *O*
* wdn leest de link in spoiler niet
pi_126068941
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:32 schreef wdn het volgende:

[..]

Mooi *O*
Die link gaat over een aflevering van het vorige seizoen ;)
pi_126068968
quote:
Over Vastra/Jenny/Strax:
SPOILER
HOERAA!!

En Thomas Thomas, voelde 'm al aankomen toen hij de route ging beschrijven als een ware TomTom. Geniaal xD.
pi_126069472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:32 schreef wdn het volgende:

[..]

Mooi *O*
Is veilig hoor - linkje naar Good Man Goes to War wikipagina en de bron linkt door naar een korte samenvatting "wat kan je verwachten in de rest van serie 7" van de BBC.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:34 schreef Aardappeltaart het volgende:

[..]

HOERAA!!

En Thomas Thomas, voelde 'm al aankomen toen hij de route ging beschrijven als een ware TomTom. Geniaal xD.
...

Die snap ik dus nu pas. :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:58:23 #296
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_126070086
Aardige episode, maar de oplossing van het Crimson Horror probleem was nogal lame en een beetje makkelijk vond ik ...
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:00:20 #297
45 SiGNe
pi_126070165
Strax was ook weer geweldig positief over het opblazen van dingen.
Thomas Thomas als navigator vond ik wel iets te obvious.

Leuke aflevering wel
pi_126070275
We can keep casualties as low as 80%

:')_!
Ja doei.
pi_126070538
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
We can keep casualties as low as 80%

:')_!
Wat toch een verdomd knap percentage is als het een 2-man (okay, 1-man, 1-woman) assault is.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:24:53 #300
45 SiGNe
pi_126071602
quote:
Over Vastra/Jenny/Strax:
SPOILER
IK laat daar nog iets veel interessanters:
quote:
River shows the Doctor the cot, and The Doctor recognises River's identity. Elated, he goes off on his own in the TARDIS to rescue Melody, asking River to return everyone to their proper time period. Amy demands that River explain what she said to the Doctor, and so River shows Amy and Rory the cot. Initially Amy believes River is referring to the Gallifreyan symbols engraved on it, but they cannot be read by humans even with the aid of the TARDIS translation system. Instead, River shows them Bucket's cloth prayer leaf with Melody's name, still in the cot. Amy tells River that she knows her daughter's name; River tells her that the people of the Gamma Forest don't have a word for "Pond", as the only water in the forest is the river. As Amy and Rory stare at the prayer leaf, the writing is translated into English, revealing the child's name: River Song. River then reveals that she is their daughter.
Als Clara inderdaad de naam van de Doctor in Galifrean gelezen heeft, hoe komt het dan dat ze die taal kan lezen?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:33:06 #301
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_126072093
Jenny O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')