Boze_Appel en De_Guidance hebben inderdaad een intra-religieus conflict. Triest, dat wel.quote:Op zondag 7 april 2013 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken?Of zijn er in Nederland zware conflicten gaande tussen groepen moslims om religieuze redenen?
Oh, ik denk dat media eerder "schuldig" is aan deze negatieve beeldvorming dan de PVV. De media moet sowieso verkopen, dus die hebben baat bij sensatie. Heb ook meerdere artikelen gelezen die de media hiervan beschuldigen (zijn er vast genoeg te googlen).quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Sla de krant eens open is een goeie.
Ik vind dat er vanuit de media een zeer negatief beeld wordt geuit jegens de islam en er wel vaak een globale connectie wordt gezocht die er in feite niet bestaat.
Zo zijn veel conflicten gewoon lokale brandhaarden waarbij toevallig moslims bij zijn betrokken. Echter, Pakistanen zijn over het algemeen inderdaad wel vrij conservatief.
Hebben we het nog over Nederland? Het land waar Wilders zijn afkeer van de islam predikt terwijl het gros van de moslims zich hier normaal gedraagt? Religieus geweld vindt op vele plaatsen ter wereld plaats, maar dit is Nederland waar dat allemaal niet gebeurt maar waar Wilders desondanks tweedracht zaait.quote:Op zondag 7 april 2013 20:23 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik zie de PVV als gevolg, niet als oorzaak. Natuurlijk probeert de PVV soms de beeldvorming wat te beinvloeden (zoals GW met Fitna), maar persoonlijk zie ik het meer als een beetje olie op het vuur dan het creeren van negatieve beeldvorming tov Islam.
Sla de krant eens open, en screen eens de berichten over Islam. Spreek eens met mensen uit India, Kenia en Nigeria. Of spreek voor de grap eens met Pakistanis over religie of politiek.
Ik heb het over negatieve beeldvorming mbt Islam. Mijn negatieve beeldvorming van Islam heeft totaal niets te maken met Moslims in Nederland. Ik kan het nog sterker zeggen, ik ken helemaal geen Nederlandse Moslims.quote:Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef Disana het volgende:
Hebben we het nog over Nederland? Het land waar Wilders zijn afkeer van de islam predikt terwijl het gros van de moslims zich hier normaal gedraagt? Religieus geweld vindt op vele plaatsen ter wereld plaats, maar dit is Nederland waar dat allemaal niet gebeurt maar waar Wilders desondanks tweedracht zaait.
Oké, maar je neemt het op voor de PVV en die doet hier in Nederland wel degelijk aan beeldvorming over alle moslims dus ook de Nederlandse. En ik vind dat naar, want zo ontstaat er een kloof tussen verschillende bevolkingsgroepen terwijl daar geen werkelijke reden voor is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik heb het over negatieve beeldvorming mbt Islam. Mijn negatieve beeldvorming van Islam heeft totaal niets te maken met Moslims in Nederland. Ik kan het nog sterker zeggen, ik ken helemaal geen Nederlandse Moslims.
Wat echter wel zo is, is dat als ik leer over hoe bepaalde groepen Moslims zich in andere landen gedragen, dat ik niet heel erg enthousiast ben over Moslimimmigratie naar Nederland en Europa.
Ik heb tot 2009 in Nederland gewoond en op dat moment had ik al een heel negatief beeld van Moslims en dat heeft niets met de PVV te maken. Dit geldt ook voor veel mensen die ik ken, waaronder veel studiegenoten en middelbare school vrienden. Ik kan uiteraard niet uitsluiten dat de PVV dingen heeft verergerd of andere mensen wel een aversie van Moslims heeft aangepraat. Daar kan ik immers onmogelijk bewijs voor leveren.quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef Disana het volgende:
Oké, maar je neemt het op voor de PVV en die doet hier in Nederland wel degelijk aan beeldvorming over alle moslims dus ook de Nederlandse. En ik vind dat naar, want zo ontstaat er een kloof tussen verschillende bevolkingsgroepen terwijl daar geen werkelijke reden voor is.
Dergelijke citaten kun je natuurlijk ook bij de vleet in de bijbel en de torah vinden. Religieus geweld is van overal en alle tijden.quote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik heb tot 2009 in Nederland gewoond en op dat moment had ik al een heel negatief beeld van Moslims en dat heeft niets met de PVV te maken. Dit geldt ook voor veel mensen die ik ken, waaronder veel studiegenoten en middelbare school vrienden. Ik kan uiteraard niet uitsluiten dat de PVV dingen heeft verergerd of andere mensen wel een aversie van Moslims heeft aangepraat. Daar kan ik immers onmogelijk bewijs voor leveren.
Ik denk persoonlijk dat, net zoals bij mij, veel mensen die beeldvorming krijgen omdat er elke dag wel weer bomaanslagen en moordpartijen door Moslims op (vooral) Moslims en ook niet-Moslims in het nieuws zijn. En als je voor de gein eens wat Koran citaten opzoekt of te weten komt over bepaalde predikers zoals Anjem Choudary, dan zet dat je wel even aan het denken. Hetzelfde ook voor geschiedenis en nu ben ik toevallig erg geinteresseerd in geschiedenis.
De PVV is een gevolg, geen oorzaak.quote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik heb tot 2009 in Nederland gewoond en op dat moment had ik al een heel negatief beeld van Moslims en dat heeft niets met de PVV te maken. Dit geldt ook voor veel mensen die ik ken, waaronder veel studiegenoten en middelbare school vrienden. Ik kan uiteraard niet uitsluiten dat de PVV dingen heeft verergerd of andere mensen wel een aversie van Moslims heeft aangepraat. Daar kan ik immers onmogelijk bewijs voor leveren.
Uiteraard. Alleen volgen Christenen (Joden weet ik niet zo, zijn er toch maar een paar miljoen) bepaalde citaten mbt heilige oorlog niet letterlijk op en is er geen Christelijke "Sharia".quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Disana het volgende:
Dergelijke citaten kun je natuurlijk ook bij de vleet in de bijbel en de torah vinden. Religieus geweld is van overal en alle tijden.
Maar ik hoop ondanks alles dat je het met me eens bent dat de overgrote meerderheid van moslims in Nederland zich daar allemaal niet mee bezighoudt.
In Nederland wonen er om en nabij een miljoen moslims, maar daarvan zijn maar 100 naar Syrië getrokken om te 'strijden'. Hoe is dat representatief voor de moslimbevolking in NL? Dat zijn voornamelijk jochies die worden gebrainwasht door Jihad groeperingen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef Pharmacist het volgende:
Uiteraard. Alleen volgen Christenen (Joden weet ik niet zo, zijn er toch maar een paar miljoen) bepaalde citaten mbt heilige oorlog niet letterlijk op en is er geen Christelijke "Sharia". Verder houdt niet alleen het grootste deel van de Nederlandse, maar het grootste deel van de Moslims in deze wereld zich niet bezig met heilige oorlog en andere ellende. De meeste mensen willen gewoon een beetje normaal leven en laten leven. Echter, het gevaar dat ik in Islam zie is dat er kleine groepen zijn die tot heel veel bereid zijn. Overal waar Islam aan niet-Islam grenst zijn conflicten. Zelfs in Nederland zijn nu ~100 Moslims bereid tot heilige oorlog in Syrie. In andere landen zoals Nigeria, Egypte, Irak, Pakistan, Indonesie, Irak etc is er structureel geweld tegen Christenen en andere niet-Moslims. Laten we wel wezen, dit is een hele kleine minderheid. However, de gevolgen zijn nog steeds desastreus. In Pakistan (180 Miljoen inwoners) kan een terreurgroep van een paar honderd man (Lashkar-e-Jhangvi) grote groepen Christenen en Shia Moslims afslachten.Individuen of kleine groepjes (London bombers bijv) kunnen massamoorden plegen. Kansarme Moslims hebben kans te radicaliseren omdat ze zo van kansloze uitkeringtrekker of minimumloonwerker tot held van Islam kunnen transformeren. Wat dan ook gebeurt (Zie Syrie Jihadi's). Van nobody tot held. Als ik geloofde was dat voor mij ook aanlokkelijk mocht ik ook in de put geraken mbt carriere en/of relatie.
Maar ben je nu 30 Euro armer door dit topic?quote:
Wij hebben Staphorst.quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Sla de krant eens open is een goeie.
Ik vind dat er vanuit de media een zeer negatief beeld wordt geuit jegens de islam en er wel vaak een globale connectie wordt gezocht die er in feite niet bestaat.
Zo zijn veel conflicten gewoon lokale brandhaarden waarbij toevallig moslims bij zijn betrokken. Echter, Pakistanen zijn over het algemeen inderdaad wel vrij conservatief.
Niet. Dat is mijn punt ook niet.quote:Op zondag 7 april 2013 21:01 schreef Jellereppe het volgende:
In Nederland wonen er om en nabij een miljoen moslims, maar daarvan is maar 100 naar Syrië getrokken om te 'strijden'. Hoe is dat representatief voor de moslimbevolking in NL?
Dat zegt wat over hun strijdvaardigheid.quote:Op zondag 7 april 2013 21:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In Nederland wonen er om en nabij een miljoen moslims, maar daarvan zijn maar 100 naar Syrië getrokken om te 'strijden'. Hoe is dat representatief voor de moslimbevolking in NL? Dat zijn voornamelijk jochies die worden gebrainwasht door Jihad groeperingen.
Die conclusie trekken wel veel mensen. Ik heb ook al een reactie gehad of ik binnenkort naar Syrië ga om te strijden. Geen idee waarom eigenlijk. Je ziet maar weer dat de media alles in een groot daglicht zetten. 100 jongeren op een miljoen moslims in NL. Niet eens 1% van de mensen. Ten tijde van de Balkanoorlog trokken ook NL'ers naar het conflictgebied. Shit happens, maar om dan alle moslims daar op aan te spreken. Waar slaat dat op?quote:
Ik moet het geld nog over maken, maar dat ga ik zometeen doen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar ben je nu 30 Euro armer door dit topic?
Jep. Dat is erg jammer dat mensen jou zo behandelen. Dat zou voor bepaalde mensen in jou positie tot verdere segregatie kunnen leiden.quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Jellereppe het volgende:
Die conclusie trekken wel veel mensen. Ik heb ook al een reactie gehad of ik binnenkort naar Syrië ga om te strijden. Geen idee waarom eigenlijk. Je ziet maar weer dat de media alles in een daglicht zet. 100 jongeren op een miljoen moslims in NL. Niet eens 1% van de mensen.
Kies wel een goede moskee uit dan, die zijn er genoegquote:Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik moet het geld nog over maken, maar dat ga ik zometeen doen.
Mensen moeten beter na denken. Heel simpel. Ik heb bijvoorbeeld niks te maken met een moslim die in Nigeria een kerk plat brandt. Weet je waarom? We kennen elkaar simpelweg niet. En dat geldt voor veel meer mensen. Daarnaast heb je zelfs verschil in de Islam. Salafisten en extremisten zijn maar een heel klein deel, maar die trekken wel de meeste aandacht. Je zult echt geen artikel in de Telegraaf lezen over geldinzamelingen van moslims voor het goede doel. Eigenlijk kunnen we stellen dat de media een stukje propaganda is, waarbij dat veel mensen beïnvloedt, onder het mom van persvrijheid, wat een zeer groot goed is.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jep. Dat is erg jammer dat mensen jou zo behandelen. Dat zou voor bepaalde mensen in jou positie tot verdere segregatie kunnen leiden.
Mijn punt is simpelweg dat Islam bepaalde mensen radicaliseert door een vooruitzicht op een heldhaftig bestaan met als beloning 72 maagden. Dat is een kleine groep, laten we zeggen 0.1%. Echter, met 1.4 Miljard moslims zijn dat wel 1.4 miljoen Moslims. In Nederland zouden dat er 800 zijn. Groepen als Lashkar-e-Jhangvi en de London bombers laten zien dat kleine groepen mensen ontzettend veel schade en verwoesting kunnen aanrichten.
Jep. Mensen houden jou verantwoordelijk voor acties van andere Moslims omdat jij Moslim bent (of je uiterlijk suggereert dat je Moslim kan zijn). Totale stupiditeit.quote:Op zondag 7 april 2013 21:09 schreef Jellereppe het volgende:
Mensen moeten beter na denken. Heel simpel. Ik heb bijvoorbeeld niks te maken met een moslim die in Nigeria een kerk plat brandt. Weet je waarom? We kennen elkaar simpelweg niet. En dat geldt voor veel meer mensen.
Mijn keuze staat al vast.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kies wel een goede moskee uit dan, die zijn er genoeg
Inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef Pharmacist het volgende:
Jep. Mensen houden jou verantwoordelijk voor acties van andere Moslims omdat jij Moslim bent (of je uiterlijk suggereert dat je Moslim kan zijn). Totale stupiditeit. Gebeurt natuurlijk ook in andere situaties zoals Joden in Antwerpen die verantwoordelijk worden gehouden voor beleid van de staat Israel.
Dit voert me allemaal veel te ver voor een topic over een in brand gestoken moskee in Nederland. Ik zie in ons land geen extremisme uitgezonderd die paar jochies die naar extremisten in verre landen trekken. Ik zie voornamelijk gewone, aangepaste mensen die helemaal geen reden of zin hebben om te radicaliseren. En nogmaals, ik geloof ook niet dat de haters op zo'n Facebookpagina dat zijn omdat er elders wel eens kerken worden afgebrand. Sommige mensen willen gewoon haten.quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen volgen Christenen (Joden weet ik niet zo, zijn er toch maar een paar miljoen) bepaalde citaten mbt heilige oorlog niet letterlijk op en is er geen Christelijke "Sharia".
Verder houdt niet alleen het grootste deel van de Nederlandse, maar het grootste deel van de Moslims in deze wereld zich niet bezig met heilige oorlog en andere ellende. De meeste mensen willen gewoon een beetje normaal leven en laten leven.
Echter, het gevaar dat ik in Islam zie is dat er kleine groepen zijn die tot heel veel bereid zijn. Zelfs in Nederland zijn nu ~100 Moslims bereid tot heilige oorlog in Syrie. In andere landen zoals Nigeria, Egypte, Irak, Pakistan, Indonesie, Irak etc is er structureel geweld tegen Christenen en andere niet-Moslims. Overal waar Islam aan niet-Islam grenst zijn conflicten. Laten we wel wezen, dit is een hele kleine minderheid. However, de gevolgen zijn nog steeds desastreus. In Pakistan (180 Miljoen inwoners) kan een terreurgroep van een paar honderd man (Lashkar-e-Jhangvi) grote groepen Christenen en Shia Moslims afslachten.Individuen of kleine groepjes (London bombers bijv) kunnen massamoorden plegen.
Kansarme Moslims hebben kans te radicaliseren omdat ze zo van kansloze uitkeringtrekker of minimumloonwerker tot held van Islam kunnen transformeren. Wat dan ook gebeurt (Zie Syrie Jihadi's). Van nobody tot held. Als ik geloofde was dat voor mij ook aanlokkelijk mocht ik ook in de put geraken mbt carriere en/of relatie.
Nou, door wat er de laatste tijd is gebeurd, zet ik mij juist meer af van de NL maatschappij. Mijn vertrouwen in NL'ers is zeer gedaald. Vooral als ik zie hoe populair Wilders is. Ik kan je vertellen dat ik behalve kattenkwaad, waarvan poep in de brievenbus het ergste is wat ik heb gedaan in mijn leven als kiddo, verder niks op mijn conto heb.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
bevolkingsgroepen veel harder tegenover elkaar zet als je problemen consequent negeert en onder het tapijt veegt. Dat is in het verleden vaak genoeg gedaan door bepaalde politieke partijen die juist het beste voorhebben met moslims, maar het resultaat van hun houding was
Jammerquote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nou, door wat er de laatste tijd is gebeurd, zet ik mij juist meer af van de NL maatschappij. Mijn vertrouwen in NL'ers is zeer gedaald. Vooral als ik zie hoe populair Wilders is.
I knowquote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Disana het volgende:
Dit voert me allemaal veel te ver voor een topic over een in brand gestoken moskee in Nederland. Ik zie in ons land geen extremisme uitgezonderd die paar jochies die naar extremisten in verre landen trekken. Ik zie voornamelijk gewone, aangepaste mensen die helemaal geen reden of zin hebben om te radicaliseren. En nogmaals, ik geloof ook niet dat de haters op zo'n Facebookpagina dat zijn omdat er elders wel eens kerken worden afgebrand. Sommige mensen willen gewoon haten.
Dat ben ik met je eens, 100 zijn er 100 teveel.quote:Op zondag 7 april 2013 21:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
I know. Dacht, laten we eens een interessantere discussie voeren dan wat ik eerder las.
Overigens is 100 best een aanzienlijk aantal (mbt mogelijke aanslagen), maar uiteraard op het totaal aantal Moslims in Nederland stelt het niets voor.
Uiteraard is het een aanzienlijk aantal, maar het blijft een klein percentage op een miljoen moslims in NL.quote:Op zondag 7 april 2013 21:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
I know. Dacht, laten we eens een interessantere discussie voeren dan wat ik eerder las.
Overigens is 100 best een aanzienlijk aantal (mbt mogelijke aanslagen), maar uiteraard op het totaal aantal Moslims in Nederland stelt het niets voor.
Ja, dat is het klotige. Zo dreigt er een vicieuze cirkel van actie reactie.quote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Jellereppe het volgende:
Nou, door wat er de laatste tijd is gebeurd, zet ik mij juist meer af van de NL maatschappij. Mijn vertrouwen in NL'ers is zeer gedaald. Vooral als ik zie hoe populair Wilders is. Ik kan je vertellen dat ik behalve kattenkwaad verder niks op mijn conto heb.
De toekomst zal het leren, maar verwacht niks positiefs op de korte termijn. Confrontatie? Ik zal niks doen, maar zodra ik aangevallen word, dan wordt het denk ik een heel ander verhaal. Gelukkig redelijk getraind en zal dat eens gaan opvoeren de komende tijd. Mijn vertrouwen is nihil.quote:Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, dat is het klotige. Zo dreigt er een vicieuze circel van actie reactie.
Zowel onder de Moslim gemeenschap (Anjem Choudary, Sharia4[land], de London "Muslim Patrols") en niet-Moslims (Moskee brandstichters, extreem rechts en mss ook bepaalde PVV politici) sturen mensen aan op een confrontatie.
Ik ben benieuwd hoe dit tegen gegaan kan worden.
Hah, er zal sowieso in het Westen geen Syrie situatie ofzo ontstaan. Ik denk in het ergste geval rassenrellen zoals in de USA in bijvoorbeeld LA en Detroit hebben plaatsgevonden. In de USA is die situatie nu overwonnen (hoewel er natuurlijk nog steeds incidenten en discriminatie van beide kanten is). Volgens mij zijn er nu al vergelijkbare situaties in Griekenland met Golden Dawn.quote:Op zondag 7 april 2013 21:19 schreef Jellereppe het volgende:
De toekomst zal het leren, maar verwacht niks positiefs op de korte termijn. Confrontatie? Ik zal niks doen, maar zodra ik aangevallen word, dan wordt het denk ik een heel ander verhaal. Gelukkig redelijk getraind en zal dat eens gaan opvoeren de komende tijd. Mijn vertrouwen is nihil.
Ben heel benieuwd.quote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hah, er zal sowieso in het Westen geen Syrie situatie ofzo ontstaan. Ik denk in het ergste geval rassenrellen zoals in de USA in bijvoorbeeld LA en Detroit hebben plaatsgevonden. In de USA is die situatie nu overwonnen (hoewel er natuurlijk nog steeds incidenten en discriminatie van beide kanten is). Volgens mij zijn er nu al vergelijkbare situaties in Griekenland met Golden Dawn.
De vraag is hoe een verschil in huidskleur (USA) zich verhoudt tot een verschil in religie (Moslim immigranten in Europa).
Heb je helemaal gelijk in. Heb al mijn excuses aangeboden.quote:Op zondag 7 april 2013 21:27 schreef Ziba het volgende:
Nounou, mensen (vooral DG en Jelle) laten zich wel erg snel kennen en gaan er meteen fel op. Om een smiley.![]()
Hier wordt ook een smiley gebruikt bij een naar bericht: NWS / Vrouw met mes verwond tijdens verkeersruzie en dan wordt het wel weer goedgekeurd en wordt er niet veel achter gezocht?
Niet overdrijven, Guidance. Men doet hier niks anders dan bashen. Iets met bal en kaatsen. Hun schoppen, wij accepteren het een lange tijd, maar op een gegeven moment gaan we ook schoppen. Dat is oorzaak en gevolg.quote:Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
Maar dat is natuurlijk niet genoeg. We moeten door het stof.
Bij deze leg ik mijn functie neer.
in nederland zijn die rassenrellen allang geweestquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hah, er zal sowieso in het Westen geen Syrie situatie ofzo ontstaan. Ik denk in het ergste geval rassenrellen zoals in de USA in bijvoorbeeld LA en Detroit hebben plaatsgevonden. In de USA is die situatie nu overwonnen (hoewel er natuurlijk nog steeds incidenten en discriminatie van beide kanten is). Volgens mij zijn er nu al vergelijkbare situaties in Griekenland met Golden Dawn.
De vraag is hoe een verschil in huidskleur (USA) zich verhoudt tot een verschil in religie (Moslim immigranten in Europa).
quote:Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
Maar dat is natuurlijk niet genoeg. We moeten door het stof.
Bij deze leg ik mijn functie neer.
Ik vraag me soms serieus af hoe jullie het volhouden.quote:Op zondag 7 april 2013 21:31 schreef Jellereppe het volgende:
Niet overdrijven, Guidance. Men doet hier niks anders dan bashen. Iets met bal en kaatsen. Hun schoppen, wij accepteren het een lange tijd, maar op een gegeven moment gaan we ook schoppen. Dat is oorzaak en gevolg.
Een stukje gewenning. Ik ben het gewend om tegen drie mensen tegelijk te reageren.quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me soms serieus af hoe jullie het volhouden.
Ik heb een keer een discussie gehad met 3 mensen tegelijk die anders over iets dachten. Ik had al heel snel geen zin meer omdat op iedereen reageren zoveel werk is en omdat het toch wel negatieve gevoelens oproept.
Gadverdamme.quote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nou, door wat er de laatste tijd is gebeurd, zet ik mij juist meer af van de NL maatschappij. Mijn vertrouwen in NL'ers is zeer gedaald. Vooral als ik zie hoe populair Wilders is. Ik kan je vertellen dat ik behalve kattenkwaad, waarvan poep in de brievenbus het ergste is wat ik heb gedaan in mijn leven als kiddo, verder niks op mijn conto heb.
Ik was jong. Kattenkwaad haalden we vaak uit als kinderen, maar dit was inderdaad zeer smerig, maar daarvoor ben je kind. We kregen een kick van die spanning.quote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gadverdamme.Ergste wat ik heb gedaan is gezegd dat ik niet met een chick wilde chillen omdat ze uit haar mond stonk en een jongen zijn leven zuur gemaakt omdat hij mij buitenlander noemde. Maar we worden allemaal volwassen.
quote:Op zondag 7 april 2013 19:57 schreef De_Guidance het volgende:
Periode 2001-2009. En dit is niet eens alles.
[..]
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/kristallnacht-2.html
Allemaal gedaan door moslims volgens sommige users in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |