Het was niet meer dan een noodmoskeetje, en er lagen plannen voor nieuwbouw, dus men wilde er toch al vanaf. Dan is het zeker in deze tijden waarin het moeilijk verkopen is toch wel handig als je opeens de verzekeringspenningen in bezit hebt. Het is een reele mogelijkheid, en de politie zal dit ook zeker onderzoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles kan zolang we niet meer weten. Maar ik zie een gelovige zijn eigen gebedshuis niet zo gauw beschadigen.
De politie onderzoekt bij de wat ergere zaken meerdere scenario's uit. Bij moorden gaan ze zelfs uit van talloze scenario's en alles wordt grondig uitgezocht. Vandaar dat onderzoeken maanden kunnen duren.quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Het was niet meer dan een noodmoskeetje, en er lagen plannen voor nieuwbouw, dus men wilde er toch al vanaf. Dan is het zeker in deze tijden waarin het moeilijk verkopen is toch wel handig als je opeens de verzekeringspenningen in bezit hebt. Het is een reele mogelijkheid, en de politie zal dit ook zeker onderzoeken.
En gelukkig maar. Als de staatsmacht neerdaalt op de schuldig bevondenen kunnen we maar beter heel zeker zijn dat de juiste mensen worden aangepakt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De politie onderzoekt bij de wat ergere zaken meerdere scenario's uit. Bij moorden gaan ze zelfs uit van talloze scenario's en alles wordt grondig uitgezocht. Vandaar dat onderzoeken maanden kunnen duren.
Helemaal met je eens.quote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
En gelukkig maar. Als de staatsmacht neerdaalt op de schuldig bevondenen kunnen we maar beter heel zeker zijn dat de juiste mensen worden aangepakt.
Triest zeg, dat soort apen in ons land .. en niet doorhebben dat ze geen haar beter zijn dan het stereotype 'moslim' waar ze zo tegen zijnquote:
quote:
Waarom? Ik had het wel verwacht. Zelfs met naam en toenaam reageren ze. Ezels. Er zijn ruim een miljoen Nederlanders behoorlijk racistisch. Ik moet zeggen dat ik vrouwen veel meer vertrouw, dan mannen. Veel meer.quote:Op zondag 7 april 2013 22:34 schreef moussie het volgende:
[..]
Triest zeg, dat soort apen in ons land .. en niet doorhebben dat ze geen haar beter zijn dan het stereotype 'moslim' waar ze zo tegen zijn
quote:Op zondag 7 april 2013 22:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom? Ik had het wel verwacht. Zelfs met naam en toenaam reageren ze. Ezels. Er zijn ruim een miljoen Nederlanders behoorlijk racistisch. Ik moet zeggen dat ik vrouwen veel meer vertrouw, dan mannen. Veel meer.
http://www.joop.nl/leven/(...)and_gestoken_moskee/quote:Op zondag 7 april 2013 22:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Via waar is dit? Facebook maar een bepaalde pagina ofzo?
Die link gaat in mijn favorieten. Zal ik nog vaak mee gaan strooien op FOK!quote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef moussie het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/leven/(...)and_gestoken_moskee/
Nice, ik ga reageren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef moussie het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/leven/(...)and_gestoken_moskee/
Mwah, ik vind het schrikbarend hoe dat alsmaar openlijker geuit wordt .. het is salonfähig geworden. En die lui die roepen om meer, lijkt als twee druppels water op de verhalen die mijn moeder vertelde over de aanloop naar Kristallnachtquote:Op zondag 7 april 2013 22:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom? Ik had het wel verwacht. Zelfs met naam en toenaam reageren ze. Ezels. Er zijn ruim een miljoen Nederlanders behoorlijk racistisch. Ik moet zeggen dat ik vrouwen veel meer vertrouw, dan mannen. Veel meer.
True.quote:Op zondag 7 april 2013 22:57 schreef De_Guidance het volgende:
Het meest stuitende waren deze juichreacties op Facebook.
Een greep.
[ afbeelding ]
Maar dit zal vast weer niet tot landelijke ophef of een gesprek bij P&W leiden. We zijn tegenwoordig heel selectief verontwaardigd in dit land.
We zullen zien wat de toekomst brengt. Ook wij kunnen bijten. Men hoeft alleen maar de eerste harde stap te zetten....quote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het schrikbarend hoe dat alsmaar openlijker geuit wordt .. het is salonfähig geworden. En die lui die roepen om meer, lijkt als twee druppels water op de verhalen die mijn moeder vertelde over de aanloop naar Kristallnacht
Dan hadden we een week lang ophef en Jeroen Pauw die iemand met een allochtone achtergrond helemaal voor schut zette op TV.quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
True.
Als het een kerk was die in de brand was gestoken en zo'n moslimfacebookpagina zou vol staan met blije berichten en likes dan moest je eens horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |