quote:
flikker op manquote:
Zo'n kans krijgt hij inderdaad nooit meer.quote:Op zondag 7 april 2013 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, Wuyts, geen bullshit als "hier kan hij zich aan optrekken". Dit is een kans, dit moet je winnen.
Ja, er is een redelijke kans dat hij niet weer in deze positie komt. Zonde.quote:Op zondag 7 april 2013 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, Wuyts, geen bullshit als "hier kan hij zich aan optrekken". Dit is een kans, dit moet je winnen.
Als je zo voor Boom zou redeneren, zou hij inmiddels zwaar depressief moeten zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij is inderdaad al aan het eind van zijn carričre ja.quote:Op zondag 7 april 2013 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n kans krijgt hij inderdaad nooit meer.
Boom heeft nog nooit zo'n kans gehad.quote:Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je zo voor Boom zou redeneren, zou hij inmiddels zwaar depressief moeten zijn.
Ik denk dan ook dat Boom zijn grootste kans al gemist heeft.quote:Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je zo voor Boom zou redeneren, zou hij inmiddels zwaar depressief moeten zijn.
quote:1 - Cancellara
2 - Vanmarcke
3 - Terpstra
4 - Van Avermaet
5 - Gaudin
6 - Stybar
7 - Langeveld
8 - Flecha
9 - Kristoff
10 - Turgot
11 - Haussler
12 - Eisel
13 - Wynants
14 - Boom
15 - Breschel
16 - Leukemans
Boonen zou met 5 minuten voorsprong hebben gewonnen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef Reya het volgende:
En uiteraard gaan we het weer over Boonen hebben.
Drie kwartier achter Roger tweede.quote:Op zondag 7 april 2013 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boonen zou met 5 minuten voorsprong hebben gewonnen.
Als je niet op de hoogte bent, doe dan gewoon normaal. Anders ook trouwens.quote:Op zondag 7 april 2013 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
Wat heeft Boonen eigenlijk? Weer teveel coke gesnoven of wat?
Ja, Boom heeft z'n eigen band lek gestoken.quote:Op zondag 7 april 2013 16:24 schreef Ereinion het volgende:
Cancellara![]()
Blij dat hij heeft gewonnen. Geen superbenen, maar een echte kampioen kan het dan ook afmaken![]()
Terpstra redt zijn voorjaar, Langeveld ook goed. Boom heeft een heel voorjaar gewacht op een 14e plek vandaag.
Blanco hoeft zich niet meer te schamen na vandaag
En bij die 8 overwinningen waarschijnlijk maar een keer of 2 op volle kracht, zonder pech, tegen elkaar. Ik dacht 1 keer Cancellara in Vlaanderen en 1 keer Boonen in Roubaix.quote:Op zondag 7 april 2013 16:24 schreef OProg het volgende:
Nu dus twee actieve renners die als enige ooit 2 maal de dubbel gewonnen hebben.
Cance sprint eigenlijk bijna nooit uit het zadel.quote:Op zondag 7 april 2013 16:25 schreef Sautor het volgende:
Cancellara heeft twee pedaalslagen uit het zadel gesprint
Finale is toch aangepast in de hoop al eerder wat actie te zien?quote:Op zondag 7 april 2013 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Geweldige koers vandaag.Volgende week zal het alleen op de Cauberg interessant zijn.
Jep.quote:Op zondag 7 april 2013 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Finale is toch aangepast in de hoop al eerder wat actie te zien?
Tja, zelfs Vanmarcke bleef maar overnemen.. Kost hem de overwinning wellicht. Of misschien had Terpstra anders gewonnen, als Cancellara ook geweigerd hadquote:Op zondag 7 april 2013 16:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel onzin van dirk dat ze gereden hebben om cance te doen verliezen.
I know, maar toch indrukwekkend om te blijven zien.quote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Cance sprint eigenlijk bijna nooit uit het zadel.
Klopt, maar ik vrees toch dat de Valverdes, Rodriguezen en Gilberts van deze wereld gaan wachten tot de Cauberg.quote:Op zondag 7 april 2013 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Finale is toch aangepast in de hoop al eerder wat actie te zien?
Wat was er met Boonen tijdens PR 2010 dan?quote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En bij die 8 overwinningen waarschijnlijk maar een keer of 2 op volle kracht, zonder pech, tegen elkaar. Ik dacht 1 keer Cancellara in Vlaanderen en 1 keer Boonen in Roubaix.
Idd, ging niet te vroeg aan, maar Cancellara zat meteen op het wiel.quote:Op zondag 7 april 2013 16:28 schreef marcodej het volgende:
Weet niet of Vanmarcke er zoveel meer heeft uit kunnen halen. Op zich geen slecht sprintje ook.
Zie ook niet in waarom twee kilometer extra fietsen na de Cauberg daar verschil in zou moeten brengen. Als het al verschil maakt, is het dat ze nog later gaan.quote:Op zondag 7 april 2013 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vrees toch dat de Valverdes, Rodriguezen en Gilberts van deze wereld gaan wachten tot de Cauberg.
Op het moment dat Cancellara hem voorbij stak.quote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef heywoodu het volgende:
Schitterende finale zeg, echt![]()
Hield Vanmarcke nou in vlak voor de finish? Zal wel gewoon helemaal op zijn geweest, zo ver heeft hij Cancellara in elk geval wel gekregen
Idd.quote:Op zondag 7 april 2013 16:29 schreef Ereinion het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het wel tof wat Vanmarcke deed. Geen gezeik, gewoon overpakken in de finale van Cancellara. Misschien tactisch niet het meest briljante, maar ik kan het wel zeer waarderen, dat soort coureurs staan me wel aan.
Ik denk dat hij krampen had tot achter zijn oren. Ik denk dat hij dat al had bij die aanval van Cance op 4 km. van de streep.quote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef heywoodu het volgende:
Schitterende finale zeg, echt![]()
Hield Vanmarcke nou in vlak voor de finish? Zal wel gewoon helemaal op zijn geweest, zo ver heeft hij Cancellara in elk geval wel gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |