Denk gewoon naar het wiel van Cance in dat bochtje... Maar zakte wel terug ja... Hopelijk niet lek...quote:
Tjallingii denk ik. Boom heeft dichte helm.quote:Op zondag 7 april 2013 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of is dat Tjallingii. Die hebben beiden een witte helm.
Die sowieso. Maar ik zag er volgens mij ook een met zwarte strepen zitten. In tweede groepje.quote:Op zondag 7 april 2013 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of is dat Tjallingii. Die hebben beiden een witte helm.
Of hij is niet genoeg.quote:Op zondag 7 april 2013 15:12 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij zit Boom echt op een leegloper.
Kan bijna niet anders, anders koerst 'ie echt tactisch als een debiel...quote:Op zondag 7 april 2013 15:12 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij zit Boom echt op een leegloper.
Oh ja.quote:Op zondag 7 april 2013 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die sowieso. Maar ik zag er volgens mij ook een met zwarte strepen zitten. In tweede groepje.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Syntix het volgende:
slechtste bezetting OOIT als zelfs nederlanders mee kunnen
Die eerste Blanco is Vanmarcke.quote:Op zondag 7 april 2013 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die sowieso. Maar ik zag er volgens mij ook een met zwarte strepen zitten. In tweede groepje.
Sky rijdt er toch?quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Syntix het volgende:
Waarom moet je weg dan?quote:Op zondag 7 april 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, dat wordt straks de finale van opname kijken
Volgens mij zit ie toch in de eerste groep hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef marcodej het volgende:
Wacht ff. Boom zit volgens mij in groep Chava.
3 Blanco's dus ?quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie toch in de eerste groep hoor.
Ja, onze vegetarier leek me in groep 2 te zitten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh. toch wel. Dus Vanmarcke, Boom mee.quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op zondag 7 april 2013 15:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mexicano's frituren bij de plaatselijke snackbar natuurlijk.
Nee, Tjallingii in de 2e groep met Chavanel. Er zijn 2 groepen. Turgot valt nu in die 2e groep terug.quote:Op zondag 7 april 2013 15:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh. toch wel. Dus Vanmarcke, Tjallingii, Boom mee.
+ Langeveld, Terpstra en Sinkeldam (?)
Dat wegsturen was wel raar, dacht even dat hij lek had.quote:Op zondag 7 april 2013 15:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh. toch wel. Dus Vanmarcke, Boom mee.
+ Langeveld, Terpstra en Sinkeldam (?)
Klopt ja.quote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Tjallingii in de 2e groep met Chavanel. Er zijn 2 groepen. Turgot valt nu in die 2e groep terug.
Duidelijker krijgen we het niet. De eerst volgende die weer gaat lopen kutten hierover geef ik een muilpeerquote:
Boom en Vanmarcke vooraan, Tjallingii en Wynants in groep Chava.quote:
denk dat die in groep 2 zitquote:Op zondag 7 april 2013 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen Sinkeldam meer dus? Jammer, oogde sterk.
Dat is nog maar de vraag. Als hij op 30km van de streep alleen wegrijdt en met 2 minuten voorsprong binnenkomt, spreken we nergens meer over.quote:
Klopt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:18 schreef thettes het volgende:
[..]
En tjallingi dus ook?
edit: tweede groep dus?
Ja, maar iedereen gaat nu op zijn wiel rijden. Elke ontsnapper moet hij nu gaan pakken.quote:Op zondag 7 april 2013 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Als hij op 30km van de streep alleen wegrijdt en met 2 minuten voorsprong binnenkomt, spreken we nergens meer over.
Boom zit helemaal niet in de groep Chava, dus wat die 2 met elkaar te maken hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef DeeBee het volgende:
Boom zou nu dan ook moeten wisselen, La Machine doet het ook...
Belgische ploeg hé.quote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef Steven184 het volgende:
Sporza heeft Terpstra wel geadopteerd he.
Ow ja, die zit er nog verder achter...quote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Boom zit helemaal niet in de groep Chava, dus wat die 2 met elkaar te maken hebben
Klasse van hemquote:Op zondag 7 april 2013 15:21 schreef IbanMayo het volgende:
Oh oh als Langeveld kan doorrijden met dit groepje
quote:
hehe idd, kan ie mooi 4e wordenquote:Op zondag 7 april 2013 15:23 schreef IbanMayo het volgende:
Zit Quickstep weer met Vandenbergh voorin![]()
![]()
In P-B kan die misschien nog wel alleen komenquote:Op zondag 7 april 2013 15:23 schreef IbanMayo het volgende:
Zit Quickstep weer met Vandenbergh voorin![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het duurde even voor het echt op gang kwam maar nu is het een prima koers.
Op Carrefour de l'Arbre.quote:
Motortje even opvoeren.quote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Reya het volgende:
Dirk Demol, dus het zal vermoedelijk snelwerkende doping betreffen.
Was niet heel slim idd.quote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Steven184 het volgende:
Terpstra en Boom letten ook alleen maar op Fabian. Ze laten steeds mensen rijden.
Terpstra in controlerende rol lijkt mequote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Steven184 het volgende:
Terpstra en Boom letten ook alleen maar op Fabian. Ze laten steeds mensen rijden.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat Cancellara gewoon niet goed is?
quote:
Logisch met allebei een mannetje vooruit.quote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Steven184 het volgende:
Hij heeft een ploegmaat vooraan..quote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Pedroso het volgende:
Boom lijkt op het verkeerde paard te wedden (Cancellara).
Dilemma inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Logisch met allebei een mannetje vooruit.
Nee. Niet als daardoor de Flecha's van deze wereld wegrijden.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dit was geen aanval, maar gewoon een gat laten vallen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
En Van Avermaet.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee. Niet als daardoor de Flecha's van deze wereld wegrijden.
Beter vanmarcke vooruit met 5 anderen en geen cance, dan zelf MET cance vooruit.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
avermaet lijkt me gevaarlijk, snelle man.quote:Op zondag 7 april 2013 15:29 schreef marcodej het volgende:
Die groep Flecha wordt nu wel gevaarlijk voor VDB3 en Vanmarcke. Die laten Terpstra en Boom nu ook rijden.
Als je doortrekt knal je Cancellara daar ook naar toe, heb je ook weinig aan. Laat Cancellara het zelf maar uitzoeken dan.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Verschillen zijn nog erg klein.quote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef marcodej het volgende:
Echt wel een kans uit duizenden voor Langeveld.
Heb het niet over doorknallen, maar niet nog eens extra mannen weg laten rijden.quote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je doortrekt knal je Cancellara daar ook naar toe, heb je ook weinig aan. Laat Cancellara het zelf maar uitzoeken dan.
Dan rijden ze kennelijk niet zo hard vooraan.quote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch raar, de 4 vooraan draaien vrij goed rond, bij de groep Cancellara is het constant getwijfel, wat drinken, wat overleggen aan de auto en toch is 't maar 20 seconden.
ja maar toch, als iemand wegrijdt, moet cance of eisel die maar terugpakken hequote:Op zondag 7 april 2013 15:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb het niet over doorknallen, maar niet nog eens extra mannen weg laten rijden.
Het is toch een inspanning als je de hele groep moet controleren.quote:Op zondag 7 april 2013 15:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb het niet over doorknallen, maar niet nog eens extra mannen weg laten rijden.
Vraag is of het nu vooraan stilvalt nu Cance vooraan is. Anders komen de andere 3 ook nog wel terug.quote:
Dit.quote:Op zondag 7 april 2013 15:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als boom en terpstra dat gat niet lieten vallen toen cance bij demol was, hadden ze er nu nog bij gezeten.
Die was al binnen geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 15:34 schreef Reya het volgende:
Roger de Vlaeminck had lachend in het wiel van Cancellara gezeten.
Die stond al onder de douche om half vier.quote:Op zondag 7 april 2013 15:34 schreef Reya het volgende:
Roger de Vlaeminck had lachend in het wiel van Cancellara gezeten.
Langeveld is geen Nederlander meer ?quote:Op zondag 7 april 2013 15:35 schreef Ericr het volgende:
Zo heb je 3 Nederlanders in de kopgroep, zo heb je er nul.
Net zo rap als Cancellara inderdaad, die is echt nog wel goedquote:
Of hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 7 april 2013 15:36 schreef TheArt het volgende:
Terpstra alleen op komst. Ik denk toch nog steeds dat Boom iets aan zijn fiets had. Kan toch niet zomaar weg zijn.
Ai.quote:Op zondag 7 april 2013 15:37 schreef TheArt het volgende:
Boom is lek gereden volgens de Belgische radio.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:37 schreef TheArt het volgende:
Boom is lek gereden volgens de Belgische radio.
Hij zakte ineens op de kasseistrook weg vanuit tweede positie, en daarna nooit meer echt aan het front gezien, steeds laatste wiel. Steeds naar zijn fiets kijkend.quote:Op zondag 7 april 2013 15:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vorig jaar was het opeens over, kan nu ook wel zo zijn.
Moet er toch een razendsnelle fietswissel mogelijk zijn als dat het is? Beter dan 30 kilometer rondtoeren op een wrak.quote:Op zondag 7 april 2013 15:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zakte ineens op de kasseistrook weg vanuit tweede positie, en daarna nooit meer echt aan het front gezien, steeds laatste wiel. Steeds naar zijn fiets kijkend.
Ligt eraan waar de auto's zaten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Moet er toch een razendsnelle fietswissel mogelijk zijn als dat het is? Beter dan 30 kilometer rondtoeren op een wrak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |