Neemt niet weg dat dit geen discussietopic over de rechten en privacy van de verdachte is, maar een nieuwstopic over deze zaak.quote:Op zondag 7 april 2013 09:21 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Beste Copycat, dat ik misschien een afwijkende menig vertegenwoordig wil niet zeggen dat ik niet mezelf ben. Wees blij dat er mensen zijn met een andere blik op de wereld, anders zou het hier een grauwe boel worden.
Excuses dat we jouw topic tijdelijk hebben gekaapt. Ik kan er ook niks aan doen dat mensen mij van alles en nog wat beschuldigen. Ik probeer alleen maar op te komen voor de zwakkeren in de samenleving. Blijkbaar houden bepaalde types daar niet van. Maar ik laat me niet afschrikken in mijn kruistocht tegen onrecht.quote:Op zondag 7 april 2013 09:23 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Ga jullie persoonlijke dramas op DM uitvechten. Houd het hier inhoudelijk.
Aangezien de dader met een balkje voor zijn ogen wordt gepubliceerd lijkt mij een discussie mbt het privacygedeelte gerechtvaardigd.quote:Op zondag 7 april 2013 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dit geen discussietopic over de rechten en privacy van de verdachte is, maar een nieuwstopic over deze zaak.
Dus zelfs als de trollmeter niet volledig zou uitslaan is de discussie over het al dan niet rechtvaardig zijn van de privacyrechten van een verdachte hier niet op z'n plaats.
Verdachte...quote:Op zondag 7 april 2013 09:05 schreef Apuleius het volgende:
De dader een balkje voor zijn ogen en het meisje mag vol op internet. Jezus.
Echt van een 'nieuwe' trend kun je niet spreken, lijkt me.quote:Op zondag 7 april 2013 08:39 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Joran van der Sloot, die pedos in Thailand, drugsrunners met de koffers en van al dat soort gein.
Niet dan?quote:
Ja natuurlijk, het komt nooit voor dat een onschuldige vast komt te zitten of een foto van iemand anders dan de verdachte wordt verspreidt.quote:
Klopt, maar ook dat is geen garantie dat het om de dader gaat.quote:Op zondag 7 april 2013 09:54 schreef Copycat het volgende:
Nu ja, het is een verdachte die heeft bekend.
Ook in NL hebben mensen bekend die uiteindelijk toch onschuldig bleken. Zal in India vast niet anders zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 09:54 schreef Copycat het volgende:
Nu ja, het is een verdachte die heeft bekend.
er stond in dat artikel van raptorix dat schuldbekentennissen ongeldig zijn in de Indiase rechtbankquote:Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt, maar ook dat is geen garantie dat het om de dader gaat.
Viets en Du Bois waren ook bekennende verdachten, terwijl nu is vastgesteld dat zij er helemaal niets mee te maken hadden.
Dat zeg ik ook niet. Maar het wijst imo eerder naar schuld dan onschuld. Hoe het echt zit, zal nog moeten blijken.quote:Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef DS4 het volgende:
Klopt, maar ook dat is geen garantie dat het om de dader gaat.
maak je niet druk zou ik zeggen...quote:Op zondag 7 april 2013 10:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ook in NL hebben mensen bekend die uiteindelijk toch onschuldig bleken. Zal in India vast niet anders zijn.
Ik ken deze meneer verder niet en weet niks over de situatie, maar door de Indiase politie worden ondervraagd lijkt me ook geen pretje...
Precies, en iedereen maar ontkennen dat drugs slecht zijnquote:De Britse nieuwszender Sky News citeert politiebronnen: „Hij zei dat hij het meisje heeft vermoord, we weten niet waarom. Hij zei ook dat hij cannabis had gerookt.”
Lees je zin nog eens over ...quote:Op zondag 7 april 2013 10:14 schreef Juicyhil het volgende:
Precies, en iedereen maar ontkennen dat drugs niet slecht zijn
Trol.quote:Op zondag 7 april 2013 09:26 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Excuses dat we jouw topic tijdelijk hebben gekaapt. Ik kan er ook niks aan doen dat mensen mij van alles en nog wat beschuldigen. Ik probeer alleen maar op te komen voor de zwakkeren in de samenleving. Blijkbaar houden bepaalde types daar niet van. Maar ik laat me niet afschrikken in mijn kruistocht tegen onrecht.
Hoe bedoel je?quote:
Je hebt de 'niet' er inmiddels uitgehaald, dus je zag het zelf ook.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt de 'niet' er inmiddels uitgehaald, dus je zag het zelf ook.
Ergens heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 7 april 2013 09:10 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Het is niet eenmaal zo, het hoort ook zo. Daders zijn de echte slachtoffers. Denk je dat ze vrijwillig zo geworden zijn? Niemand wil een dader worden. Vraag eens aan een kind wat hij later wil worden. Ik heb er nog geeneen horen zeggen: ik wil een dader worden.
Een dader is slachtoffer van de samenleving. Door individualisering raken mensen geïsoleerd. Wij zijn allemaal schuldig als SAMENleving.
Nee, geen trend.quote:Op zondag 7 april 2013 08:32 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe trend? Naar het buitenland gaan om een moord te plegen?
Je ziet het al vaker. Haha we pakken die allochtonen toch terug...zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |