geef jij nou srs antwoord pancake?quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef barocci het volgende:
[..]
We hebben tijdens het chatten en de dates al genoeg activiteiten bedacht voor minimaal 20 dates maar ik ga haar dan langs, dan wil ze nog even knuffelen en zoenen en blijven we op haar kamer plakken. Leuk en gezellig is het wel maar we komen gewoon niet toe aan een activiteit buiten haar kamer
Er zitten gewoon veel kansloze rukkertjes op Paiq. Wegdoen en next, zitten af en toe best leuke mannen tussen.quote:
jij komt er wel met deze instelling!quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Deezertje het volgende:
Morgen date. Afspreken op een bekende plek... Eerste blik is altijd doorslaggevend, dus hoe herken je de 'oh...... zo had ik hem écht niet voorgesteld helaas... bummer...' blik in haar ogen als ik kom aanlopen, bespaart in tijden van crisis alvast een drankje voor een toch niet-succesvolle date
Pardon ik geef een toelichting, mag toch wel enige waardering voor zijnquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geef jij nou srs antwoord pancake?
Die was ik tot nu toe nog niet tegengekomen en tot op heden best leuke mannen, maar blijkbaar ben ik nu in de slechte vijver aan het vissen ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er zitten gewoon veel kansloze rukkertjes op Paiq. Wegdoen en next, zitten af en toe best leuke mannen tussen.
Euhhh... Ik zie er een beetje tegenopquote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer de jungle in dan?
Blij voor je, jeweetzquote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kerels die dat niet doen worden lieve broertjes...
Haha, je snapt vast wel wat ik bedoel..quote:Op maandag 8 april 2013 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij komt er wel met deze instelling!
Nou dan drink je gezellig een drankje en klaar. Je kunt er toch gewoon nog wat van maken? En die paar euro, wat boeit dat nou.quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha, je snapt vast wel wat ik bedoel..
Ben absoluut niet gierig, maar soms heb je na twee seconden al het gevoel 'dit is 'm niet', en dan blijkt het inderdaad ook niks meer te worden tijdens de date...
Kan ik jou ook vragen.quote:
Bij mij vooral om twaalf uur 's middags of op andere vreemde tijden. En dan krijg je een soort van rare slooooooow chat. Ach ja, ooit zal ik tegelijk met een match online zijn.quote:
Speeddates dan?quote:Op maandag 8 april 2013 23:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Bij mij vooral om twaalf uur 's middags of op andere vreemde tijden. En dan krijg je een soort van rare slooooooow chat. Ach ja, ooit zal ik tegelijk met een match online zijn.
sinds vanavond heb ik ook deze ervaring.quote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef barocci het volgende:
Matchen heb ik uitgezet bij paiq, dat werkt gewoon niet fijn. Ik hou het bij speeddates en af en toe een oneliner. Daar hou ik meestal wel een leuk gesprek aan over.
Ik kan me niet herinneren ooit een écht leuke match gehad te hebben en anders waren ze inderdaad niet (meer) online. Speeddates inderdaad, en oneliners. Dat werkt het best.quote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef barocci het volgende:
Matchen heb ik uitgezet bij paiq, dat werkt gewoon niet fijn. Ik hou het bij speeddates en af en toe een oneliner. Daar hou ik meestal wel een leuk gesprek aan over.
Ik zag bijna alleen maar battledates voorbij komen bij m'n meldingen, en heb t tot nu toe verder alleen met m'n matches gedaan die ik kreeg. Battledates doe ik trouwens niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |