Ze zijn vast allemaal aan het daten.quote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef Silenus het volgende:
Bijna een dag niet online?! Wtf, bitches willen zeker net doen of ze een leven hebben ofzo.
Trappen we mooi niet in!
Inderdaad. Snertwijven.quote:
Nicequote:
Dubbel nicequote:
same here. kost overigens maar 5 creditsquote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef Digi_Djeff het volgende:
Kennen mensen dat, van die Paiq gesprekken die echt super zijn, waarin alles lijkt te kloppen maar waar de ene moment de dames continu online zijn, en het andere moment bijna of een hele dag niet. Wat moet dat doen voor stellen, hard to get ofzo
Bij e-matching worden inactieve accounts toch na een bepaalde tijd verwijderd? Staat me iets van bij. Dus dat zou dan niet echt een probleem moeten zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Drakire het volgende:
Vraagje trouwens tussendoor, zijn er mensen die een betaald account hebben op e-matching? en is er een manier om te zien wanneer een persoon voor het laatst online is geweest.
Voordat ik een account neem en er achter kom dat niemand die ik leuk vind meer actief is.
Wanneer ga jij weer de jungle in dan?quote:
hedde al genukt?quote:
Kerels die dat niet doen worden lieve broertjes...quote:Op maandag 8 april 2013 15:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wat is dat toch met die mannen, die het blijkbaar zo graag (alleen maar) over seks willen hebben, dat ze het gesprek continue proberen te draaien, als het even ergens anders over gaat. En die bij het terugstellen van hun eigen seks-gerichte-vraag, er alleen maar omheen draaien/geen antwoord willen geven. Als je dat dan benoemt, vervolgens zeggen dat ze andere onderwerpen 'ook wel leuk vinden hoor' (vooral die 'wel') en dat ze niet hopen dat je denkt dat het hen alleen om de seks gaat ofzo. Sure.
![]()
Wees dan gewoon eerlijk.![]()
Ik hoop maar dat het aan de maandag ligt. Vandaag dan ook maar even geen Paiq meer voor mij
.
neequote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hedde al genukt?
tandenborstel gebruikt?
ouders al ontmoet?
hoe heet hij eigenlijk?
wat is zijn sterrenbeeld?
vertel het ons!
Dus seks is het énige gespreksonderwerp en op die vragen hoeven jullie zelf geen antwoord te geven?quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kerels die dat niet doen worden lieve broertjes...
Welke vragen?quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dus seks is het énige gespreksonderwerp en op die vragen hoeven jullie zelf geen antwoord te geven?Daar gaat mijn nieuwsgierigheid natuurlijk nooit mee accoord!
We hebben tijdens het chatten en de dates al genoeg activiteiten bedacht voor minimaal 20 dates maar ik ga haar dan langs, dan wil ze nog even knuffelen en zoenen en blijven we op haar kamer plakken. Leuk en gezellig is het wel maar we komen gewoon niet toe aan een activiteit buiten haar kamerquote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Silenus het volgende:
En nu moeten wij natuurlijk allemaal in koor vragen:
"Wat dan barocci, leg uit?![]()
"
Nou...denk maar niet dat ik zoiets vraag.
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 15:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wat is dat toch met die mannen, die het blijkbaar zo graag (alleen maar) over seks willen hebben, dat ze het gesprek continue proberen te draaien, als het even ergens anders over gaat. En die bij het terugstellen van hun eigen seks-gerichte-vraag, er alleen maar omheen draaien/geen antwoord willen geven. Als je dat dan benoemt, vervolgens zeggen dat ze andere onderwerpen 'ook wel leuk vinden hoor' (vooral die 'wel') en dat ze niet hopen dat je denkt dat het hen alleen om de seks gaat ofzo. Sure.
![]()
Wees dan gewoon eerlijk.![]()
Ik hoop maar dat het aan de maandag ligt. Vandaag dan ook maar even geen Paiq meer voor mij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |