de grap was zo triest, dat hij wel grappig was.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet ik lachen godverdomme?
Totaal niet rullevant wat jij ergens van vind. Jij bent de slechtste moderator van heel dit forum dus waarom zou ik me druk maken om jou.quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaTering wat ben jij een ontzettende mongool zeg. En dat zeg ik niet vaak.
Ja, ik vind het aandoenlijk hoe je elke TR eindigt met "ik vind dit echt niet kunnen"quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Typisch het volgende:
GGMM hoe vindt je mijn reports? Zijn ze van hoge kwaliteit?
daarentegen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij daarin tegen ben vast een pussy magnet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man niet.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij daarin tegen ben vast een pussy magnet
FIGHT!quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Totaal niet rullevant wat jij ergens van vind. Jij bent de slechtste moderator van heel dit forum dus waarom zou ik me druk maken om jou.
Je zei vanmiddag nog dat je mij wel relaxt vond.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.
All the signs are there.. slecht Nederlands, vmbo-k, werkloze uitkering trekkert, op het niet aan vrouwen hun billen zitten na ben ik een lompe onfatsoenlijke boer..quote:
Wanneer dan? Ik durf het niet alleen te kijkenquote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
2001 is die versie waar dit in voorkwam: Maar ik bedenk me nu dat dat volgens mij dezelfde versie is al 1973 alleen opnieuw in de bios kwam. Hmm..
Maar over je aanbod: Nou ja, graag..
wil jij ook weer een corrigerende tik?quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wtf is jouw probleem ineens bipolair figuur dat je me daar bent?
Nee man, dat vind ik echt kut. Als ik dan anders ga liggen ligt hij gelijk op mijn rug.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ligt toch in bed, wat maakt 't uit als hij heen en weer fladdert? Is toch juist heerlijk man.
DAT IS MIJN MENING JA MAAK MIJ DAAR NIET MEE BELACHELIJKquote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vind het aandoenlijk hoe je elke TR eindigt met "ik vind dit echt niet kunnen"
Gaat ie weer. Het ging zo lang goed.quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Totaal niet rullevant wat jij ergens van vind. Jij bent de slechtste moderator van heel dit forum dus waarom zou ik me druk maken om jou.
Morgen? Wil wel Ajax kijken, maar daarna of daarvoor?quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik durf het niet alleen te kijkenMisschien wil Geo ook komen kijken? Zet ik de ranja alvast koud.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vind het aandoenlijk hoe je elke TR eindigt met "ik vind dit echt niet kunnen"
GGMM heeft wel iets met mongooltjes hé.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=GGMM&about=mongool¬intopic=0
nee.... je liegt
In de DM, aap.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=GGMM&about=mongool¬intopic=0
nee.... je liegt
Wat praat je stoer over je vader?quote:Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
GGMM heeft wel iets met mongooltjes hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |