Ok, zijn jullie opgegroeid in een caravan ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bed stond 30cm naast de mijne.
ben nooit opgehoudenquote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Begin je weer?
Want je kunt het krijgen he.
geo is stiekem bassie.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, zijn jullie opgegroeid in een caravan ofzo?
het is laat.quote:
Ik hou niet van horrors, maar zelfs ik heb deze gezien.quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie uit 2001 ofzo. Die heb ik in de bios gezien. Deze heb ik schandalig genoeg nog nooit gezien. Maar een klassieker; dus sowieso kijken.
Versie uit 2001? Wat is dat?quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie uit 2001 ofzo. Die heb ik in de bios gezien. Deze heb ik schandalig genoeg nog nooit gezien. Maar een klassieker; dus sowieso kijken.
Hahahaquote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Begin je weer?
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens aan het interpreteren van bepaalde dingen te werken, houd rekening met context, sarcasme en zulk soort dingen. Het zou je kunnen helpen.
Je ligt toch in bed, wat maakt 't uit als hij heen en weer fladdert? Is toch juist heerlijk man.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens aan het interpreteren van bepaalde dingen te werken, houd rekening met context, sarcasme en zulk soort dingen. Het zou je kunnen helpen.
[..]
Mwah, niet van die super strakke maar ook geen losse want dan kun je net zo goed niks aan doen.Gaat alsnog alles heen en weer.
De juiste term is woonwagen. Maar ik snap dat jij dat een caravan noemt.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, zijn jullie opgegroeid in een caravan ofzo?
SHIT IS AANquote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Begin je weer?
Waarom moet ik lachen godverdomme?quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geo is stiekem bassie.
[..]
het is laat.
ik ben er nogquote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
C_A IS BEZOPEN OH-OHOHOHOOO![]()
![]()
Wel naar je zin gehad? Domme vraag eigenlijk.
had jij ook zo'n matje en stekeltjes?quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De juiste term is woonwagen. Maar ik snap dat jij dat een caravan noemt.
Jij daarin tegen ben vast een pussy magnetquote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.
Gister nog tegen mij man, aap.quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaTering wat ben jij een ontzettende mongool zeg. En dat zeg ik niet vaak.
wtf is jouw probleem ineens bipolair figuur dat je me daar bent?quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.
2001 is die versie waar dit in voorkwam: Maar ik bedenk me nu dat dat volgens mij dezelfde versie is al 1973 alleen opnieuw in de bios kwam. Hmm..quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Versie uit 2001? Wat is dat?
We kunnen deze samen kijken. Dekentje over onze beentjes, bakje chips, niks mis mee.
Haha, serieus?quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De juiste term is woonwagen. Maar ik snap dat jij dat een caravan noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |