Betrek mij niet in je uiterst kinderachtige discussies.quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naakt slapen tussen die minderjarige breezers de GGMM geeft je adres aan een pedohunter en die zoekt je thuis op.
Zuurstof inademen is ook slecht voor je.quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las dat melk slecht voor je is als je uitgegroeid bent.
Onderbroekje gewoon toch.quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaap jij nakend? Ik vond pyjama's eerlijk gezegd altijd bijzonder comfortabel.
1. ze zijn boven de 16, dus legaalquote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naakt slapen tussen die minderjarige breezers de GGMM geeft je adres aan een pedohunter en die zoekt je thuis op.
Ja, maar dat is geen keuze als je wil leven.quote:Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zuurstof inademen is ook slecht voor je.
Ik heb 3 keer een reactie getypt, maar alle 3 waren ze wat apart/niet geheel naar wens. Mijn conclusie is dat ik niet goed weet hoe ik hierop moet reageren.quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest op mijn 10 weer met pyama aan slapen omdat mijn broer en ik op dezelfde kamer kwamen te liggen en ik sliep altijd naakt.
Ja, Ritmo is de nieuwe Davy. Maar Ritmo is pas echt irritant.quote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Aldo laat mij Davy minder irritant vinden..
ritmo doe eens normaal manquote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Amersfoortse binnenstad wordt minder met de week he?quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betrek mij niet in je uiterst kinderachtige discussies.
Weet je wat belachelijk is?quote:Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onderbroekje gewoon toch.
[..]
1. ze zijn boven de 16, dus legaal
2. nee
3. je zit jezelf weer compleet belachelijk te maken
Iets van "Wel zo fijn ja, ik zou ook niet langs mijn naakte broertje willen slapen en dan zijn blote reet onder de dekens uit zien steken" oidquote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer een reactie getypt, maar alle 3 waren ze wat apart/niet geheel naar wens. Mijn conclusie is dat ik niet goed weet hoe ik hierop moet reageren.
Strakke boxer? Ik word helemaal kriegelig als ik in zo'n ding moet slapen. Is ook slecht voor je zaad btw, wist je dat?quote:Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onderbroekje gewoon toch.
[..]
1. ze zijn boven de 16, dus legaal
2. nee
3. je zit jezelf weer compleet belachelijk te maken
Davy is oké. Ik mag hem.quote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn moeder heeft me kort na mijn geboorte verslaafd gemaakt. Voor mij was het ook geen keuze.quote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen keuze als je wil leven.
Nou nouquote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Oh, sliepen jullie samen in 1 bed?quote:Op zondag 7 april 2013 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iets van "Wel zo fijn ja, ik zou ook niet langs mijn naakte broertje willen slapen en dan zijn blote reet onder de dekens uit zien steken" oid
Nee, maar zijn bed stond 30cm naast de mijne.quote:Op zondag 7 april 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, sliepen jullie samen in 1 bed?
is genoeg voor jou penis toch?quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bed stond 30cm naast de mijne.
Ik ken alleen de versie uit 2001 ofzo. Die heb ik in de bios gezien. Deze heb ik schandalig genoeg nog nooit gezien. Maar een klassieker; dus sowieso kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
The.Exorcist.1973.DC.720p.BluRay.x264-SiNNERS
Rene, vertel eens.
succes ritmoquote:Op zondag 7 april 2013 01:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Als ik een vrouwelijke kloon maak laat ik haar posten zoals Cactus1
Probeer eens aan het interpreteren van bepaalde dingen te werken, houd rekening met context, sarcasme en zulk soort dingen. Het zou je kunnen helpen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Weet je wat belachelijk is?
Jij ging die sletjes toch 'kapot vingeren' ? En vervolgens zit je achter FOK! een beetje de surrogaatpapa uit te hangen in plaats van pics met ons te delen.
Mwah, niet van die super strakke maar ook geen losse want dan kun je net zo goed niks aan doen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Strakke boxer? Ik word helemaal kriegelig als ik in zo'n ding moet slapen. Is ook slecht voor je zaad btw, wist je dat?
Standaard zo'n los slaapbroekje met een t-shirt en als 't warm is zonder t-shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |