Tour.quote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gaan we weer op die toer zoek het dan lekker uit met je jailbait ik hoop dat je een soa krijgt van je zusje .
Ik heb deze post aangegeven.quote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gaan we weer op die toer zoek het dan lekker uit met je jailbait ik hoop dat je een soa krijgt van je zusje .
Ja als ik .. 'nep' .. dronken ben.quote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo afwezig aan 't posten bent, dat je even later je eigen posts terugleest en dat je je echt afvraagt of je dat zelf getypt hebt?
Dat mag, heb er hier 1 liggen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
Kapi, ik wil die boeken over die oude goden als aliens theorieën lenen.
Ik heb soms per ongelijk een dubbel tabblad FOK!. Dan lees ik soms 2 keer dezelfde pagina.quote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo afwezig aan 't posten bent, dat je even later je eigen posts terugleest en dat je je echt afvraagt of je dat zelf getypt hebt?
quote:Op zondag 7 april 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
Kapi, ik wil die boeken over die oude goden als aliens theorieën lenen.
Nee ik onthoud het vaak wat ik typquote:Op zondag 7 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel echt binnen een tijdsbestek van 10 minuten ofzo he.
Fuck, nu heb ik daar ook zin in.quote:Op zondag 7 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik zit me hier een lekkere milkshake te drinken.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik zit me hier een lekkere milkshake te drinken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik 8 werd, HA-HA!quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja?
Dan moet je maar niet lezen wat er vanmiddag werd geschreven over je pyjama-feestje
Ik heb vanille wheypoeder, maar daar doe ik nu koude melk bij en bevroren aardbeien. Vervolgens ga ik er met de blender door en is 't gewoon heerlijk man.quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, nu heb ik daar ook zin in.
Aardbei neem ik aan?
Die idd.quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Erik von Däniken, waren onze Goden kosmonauten?
quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ben je nog wakker?
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lam... Ik ben het![]()
Slaap jij nakend? Ik vond pyjama's eerlijk gezegd altijd bijzonder comfortabel.quote:Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik 8 werd, HA-HA!
Dan ga je lekker naakt slapen tussen die minderjarige breezers de GGMM geeft je adres aan een pedohunter en die zoekt je thuis op.quote:Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik 8 werd, HA-HA!
Ik las dat melk slecht voor je is als je uitgegroeid bent.quote:Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb vanille wheypoeder, maar daar doe ik nu koude melk bij en bevroren aardbeien. Vervolgens ga ik er met de blender door en is 't gewoon heerlijk man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |