Ok, zijn jullie opgegroeid in een caravan ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bed stond 30cm naast de mijne.
ben nooit opgehoudenquote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Begin je weer?
Want je kunt het krijgen he.
geo is stiekem bassie.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, zijn jullie opgegroeid in een caravan ofzo?
het is laat.quote:
Ik hou niet van horrors, maar zelfs ik heb deze gezien.quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie uit 2001 ofzo. Die heb ik in de bios gezien. Deze heb ik schandalig genoeg nog nooit gezien. Maar een klassieker; dus sowieso kijken.
Versie uit 2001? Wat is dat?quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie uit 2001 ofzo. Die heb ik in de bios gezien. Deze heb ik schandalig genoeg nog nooit gezien. Maar een klassieker; dus sowieso kijken.
Hahahaquote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Begin je weer?
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens aan het interpreteren van bepaalde dingen te werken, houd rekening met context, sarcasme en zulk soort dingen. Het zou je kunnen helpen.
Je ligt toch in bed, wat maakt 't uit als hij heen en weer fladdert? Is toch juist heerlijk man.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens aan het interpreteren van bepaalde dingen te werken, houd rekening met context, sarcasme en zulk soort dingen. Het zou je kunnen helpen.
[..]
Mwah, niet van die super strakke maar ook geen losse want dan kun je net zo goed niks aan doen.Gaat alsnog alles heen en weer.
De juiste term is woonwagen. Maar ik snap dat jij dat een caravan noemt.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, zijn jullie opgegroeid in een caravan ofzo?
SHIT IS AANquote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Begin je weer?
Waarom moet ik lachen godverdomme?quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geo is stiekem bassie.
[..]
het is laat.
ik ben er nogquote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
C_A IS BEZOPEN OH-OHOHOHOOO![]()
![]()
Wel naar je zin gehad? Domme vraag eigenlijk.
had jij ook zo'n matje en stekeltjes?quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De juiste term is woonwagen. Maar ik snap dat jij dat een caravan noemt.
Jij daarin tegen ben vast een pussy magnetquote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.
Gister nog tegen mij man, aap.quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaTering wat ben jij een ontzettende mongool zeg. En dat zeg ik niet vaak.
wtf is jouw probleem ineens bipolair figuur dat je me daar bent?quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.
2001 is die versie waar dit in voorkwam: Maar ik bedenk me nu dat dat volgens mij dezelfde versie is al 1973 alleen opnieuw in de bios kwam. Hmm..quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Versie uit 2001? Wat is dat?
We kunnen deze samen kijken. Dekentje over onze beentjes, bakje chips, niks mis mee.
Haha, serieus?quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De juiste term is woonwagen. Maar ik snap dat jij dat een caravan noemt.
de grap was zo triest, dat hij wel grappig was.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet ik lachen godverdomme?
Totaal niet rullevant wat jij ergens van vind. Jij bent de slechtste moderator van heel dit forum dus waarom zou ik me druk maken om jou.quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaTering wat ben jij een ontzettende mongool zeg. En dat zeg ik niet vaak.
Ja, ik vind het aandoenlijk hoe je elke TR eindigt met "ik vind dit echt niet kunnen"quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Typisch het volgende:
GGMM hoe vindt je mijn reports? Zijn ze van hoge kwaliteit?
daarentegen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij daarin tegen ben vast een pussy magnet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man niet.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij daarin tegen ben vast een pussy magnet
FIGHT!quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Totaal niet rullevant wat jij ergens van vind. Jij bent de slechtste moderator van heel dit forum dus waarom zou ik me druk maken om jou.
Je zei vanmiddag nog dat je mij wel relaxt vond.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
All the signs are there.. slecht Nederlands, vmbo-k, werkloze uitkering trekkert, op het niet aan vrouwen hun billen zitten na ben ik een lompe onfatsoenlijke boer..quote:
Wanneer dan? Ik durf het niet alleen te kijkenquote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
2001 is die versie waar dit in voorkwam: Maar ik bedenk me nu dat dat volgens mij dezelfde versie is al 1973 alleen opnieuw in de bios kwam. Hmm..
Maar over je aanbod: Nou ja, graag..
wil jij ook weer een corrigerende tik?quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wtf is jouw probleem ineens bipolair figuur dat je me daar bent?
Nee man, dat vind ik echt kut. Als ik dan anders ga liggen ligt hij gelijk op mijn rug.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ligt toch in bed, wat maakt 't uit als hij heen en weer fladdert? Is toch juist heerlijk man.
DAT IS MIJN MENING JA MAAK MIJ DAAR NIET MEE BELACHELIJKquote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vind het aandoenlijk hoe je elke TR eindigt met "ik vind dit echt niet kunnen"
Gaat ie weer. Het ging zo lang goed.quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Totaal niet rullevant wat jij ergens van vind. Jij bent de slechtste moderator van heel dit forum dus waarom zou ik me druk maken om jou.
Morgen? Wil wel Ajax kijken, maar daarna of daarvoor?quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik durf het niet alleen te kijkenMisschien wil Geo ook komen kijken? Zet ik de ranja alvast koud.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vind het aandoenlijk hoe je elke TR eindigt met "ik vind dit echt niet kunnen"
GGMM heeft wel iets met mongooltjes hé.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=GGMM&about=mongool¬intopic=0
nee.... je liegt
In de DM, aap.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=GGMM&about=mongool¬intopic=0
nee.... je liegt
Wat praat je stoer over je vader?quote:Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
GGMM heeft wel iets met mongooltjes hé.
Nee, jij noemde mij een clown.quote:Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En een debiel toch? Of zei ik dat tegen jou?
En nu ff serieus? Ben je in een woonwagen opgegroeid of niet? Mij maakt 't geen reet uit hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
All the signs are there.. slecht Nederlands, vmbo-k, werkloze uitkering trekkert, op het niet aan vrouwen hun billen zitten na ben ik een lompe onfatsoenlijke boer..
dem lipsquote:
Er valt niks te corrigeren.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
wil jij ook weer een corrigerende tik?
Ik wil eigenlijk toch nu kijken. Helaas. Volgende keer plannen we het beter.quote:Op zondag 7 april 2013 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen? Wil wel Ajax kijken, maar daarna of daarvoor?Moet wel donker zijn hoor, dan is het lekker eng, haha!
Nee (natuurlijk niet)quote:Op zondag 7 april 2013 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nu ff serieus? Ben je in een woonwagen opgegroeid of niet? Mij maakt 't geen reet uit hoor.
Uh oke.. Ik hoop dat we nog steeds vrienden zijn..quote:Op zondag 7 april 2013 01:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk toch nu kijken. Helaas. Volgende keer plannen we het beter.
Geef nou maar gewoon toe dat je chick 't irritant vindt dat je heel de tijd met die kachelpook in haar rug zit te porren 's nachts en dat je die strakke dingen daarom draagt.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, dat vind ik echt kut. Als ik dan anders ga liggen ligt hij gelijk op mijn rug.
[spoiler[Nee serieus, ik vind dat gewoon echt zwaar kut. [/spoiler]
Tuurlijk, pak maar even een ladder, we wachten wel even.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
wil jij ook weer een corrigerende tik?
VOND ja.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zei vanmiddag nog dat je mij wel relaxt vond.En ik heb al een chick, waarom zou ik dan überhaupt vriendinnetjes van mijn zusje willen hosselen?
Je vegeet de 'gr gr'. Beginnersfout.quote:Op zondag 7 april 2013 01:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
DAT IS MIJN MENING JA MAAK MIJ DAAR NIET MEE BELACHELIJK
Tuurlijk, komt goed.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh oke.. Ik hoop dat we nog steeds vrienden zijn..
Als ik eens in de buurt ben. Zit ff te kijken naar een vervangende wedstrijd voor die van vrijdag.quote:
Hilarisch.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, pak maar even een ladder, we wachten wel even.
Ik ontwijk het niet, ik woon gewoon niet in de buurt en ik ga niet voor 1 tosti naar Spijk met de trein.quote:Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het leuk hoe c_a heel de tijd een ''tosti wil eten'' terwijl Kapi het steeds ontwijkt.
Ik slaap al sinds ik mij kan heugen zo, heeft niks met een chick te maken. Sowieso vind ik lepeltje lepeltje verlept dus zoveel last heeft ze niet van mijn genotsknots buiten de seks om.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je chick 't irritant vindt dat je heel de tijd met die kachelpook in haar rug zit te porren 's nachts en dat je die strakke dingen daarom draagt.
Ik doe teringleijers niet graag de groeten.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vegeet de 'gr gr'. Beginnersfout.
Naar jou toe laten komen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ontwijk het niet, ik woon gewoon niet in de buurt en ik ga niet voor 1 tosti naar Spijk met de trein.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh oke.. Ik hoop dat we nog steeds vrienden zijn..
Dat gesprek heeft je goed gedaan. Je bent ineens weer op dreef.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, pak maar even een ladder, we wachten wel even.
Je persoonlijke mening over mij moet je niet meenemen in je beoordeling in mij als moderator. Dit is bijzonder onprofessioneel van je.quote:Op zondag 7 april 2013 02:01 schreef Doublepain het volgende:
Aldo, jij bent ook van mening dat GGMM er niks van kan als mod?
Jij kan niet weten wat een NS-beer is. Dat is van voor jouw tijd. Gesnapt. Je bent overduidelijk een kloon.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
VOND ja.
Omdat je goede dingen postte over het vingeren van natte minderjarige meisjes. Nu loop je opeens de moraalridder uit te hangen.
Bovendien ben je kennelijk een laffe NS-Beer gezien al je topicreports.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |