SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<3
Niet doen hoor ze vind het geweldig!!quote:
En ik weet dat nu ook! Zo zie je dat iedereen gewoon maar een mens is.. Vaak weet je niet als je iemand niet in het echt kent wat er allemaal speelt.quote:Op zondag 7 april 2013 01:11 schreef Neo-- het volgende:
(overigens voor o.a. de MODS (Liesje1979 / Cat22) en een vast aantal FHF-ers hebben nu gelijk een mooi idee wie IK nu ben)
True, Aan de buitenkant zie je ook niet wat een persoon allemaal bij zich draagtquote:Op zondag 7 april 2013 12:25 schreef opruimertje het volgende:
[..]
En ik weet dat nu ook! Zo zie je dat iedereen gewoon maar een mens is.. Vaak weet je niet als je iemand niet in het echt kent wat er allemaal speelt.
Klopt!quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef Neo-- het volgende:
[..]
True, Aan de buitenkant zie je ook niet wat een persoon allemaal bij zich draagt
dat instrument is misschien wel wat!! Koken kan ze beter als ik haha hebben afgelopen week samen gekookt.. was heerlijk!quote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef Tanin het volgende:
Je zoekt activiteiten die ze in d'r eentje kan doen?
- Leren koken (heeft als voordeel dat ze sporadisch ook naar buiten zal moeten om boodschappen te doen)
- Een instrument leren spelen
Verder geen ervaring, maar ontzettend tof dat je je hiermee bezig houdt! Ook tof dat je er echt zo bij begaand bent, maar pas wel op, er is niets mis met je werk mee naar huis nemen, maar het moet wel binnen de perken blijven. De reden dat het veel gezegd wordt is omdat mensen geen grenzen kunnen stellen.
Ook tof van jou Neo, dat je kennelijk je anonimiteit opgeeft om anderen te helpen(en nee, ik weet nog steeds niet wie je bent
)
nope enkel medicatie. ze mag van de psych ook niet over het misbruik etc praten voor zij in het heden stabiel is... Nou ik zeg hard dat ze dat nooit wordt als ze dat niet achter kan laten. Maargoed heb net een update gekregen, haar vriend is weer thuis, de eerste dag is goed gegaan en ze is zelfs 3x naar het centrum geweest..quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:52 schreef klotezooi het volgende:
Is ze voor die PTSS behandeld?
Volgens mij is de Emdr methode wel iets voor haar.
Heb ik jaren geleden goed baat bij gehad ivm traumas van uitzending
die krijgt ze.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:49 schreef Seikcid het volgende:
Misschien gewoon professionele hulp aanbieden in plaats van de amateur psychologen hier erop los te laten?Alleen al hier een topic over openen op een openbaar forum vind ik respectloos.
Alsof iedereen die zo'n papiertje gehaald heeft betere hulp biedt dan iedereen zonder. Niets mis met semi-professionele hulp, zoals die TS aanbiedt via een instantiequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:49 schreef Seikcid het volgende:
Misschien gewoon professionele hulp aanbieden in plaats van de amateur psychologen hier erop los te laten?Alleen al hier een topic over openen op een openbaar forum vind ik respectloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |