Zei ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij denk serieus dat Psv gaat winnen van Ajax? Een gelijkspel durf ik nog een klein beetje aan te twijfelen, maar een verlies echt niet.
Het staat je mooiquote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
!
Anyway. mocht het toch gebeuren dan wordt het deze.
[ afbeelding ]
Heb ik ook, de enige frisdrank die ik bij hoge mate van uitzondering drink is eigenlijk fanta. Anders altijd spa rood of cola light.quote:Op zondag 7 april 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cola light enige frisdrank die ik drink.
Is gewenning, ik krijg normale cola niet meer door me strot. Voelt net alsof me tanden daarvan uit me bakkes vallen zoveel plak in me bek
Ik heb al een weddenschap met iemand.quote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Maar niemand durft?
Ik dacht dat jullie zo zeker waren dat ze PSV gingen oprollen
wat watquote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Maar niemand durft?
Ik dacht dat jullie zo zeker waren dat ze PSV gingen oprollen
Ik ook niet, maar de haat aan Zero is voor vele meer een principe kwestie volgens mij.quote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind cola light echt niet te zuipen. Zit een hele vieze nasmaak aan imo.
Nee, zo zielig ga ik niet doen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een weddenschap met iemand.
En wedden met jou is nutteloos, want je aast op een ban.
precies, smerige nasmaak niet normaalquote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Cola vind ik niks eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ook, de enige frisdrank die ik bij hoge mate van uitzondering drink is eigenlijk fanta. Anders altijd spa rood of cola light.
40-60%quote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat PSV gaat winnen?
Nah, ik functioneer prima met 6 uur slaap alleen opstaan kost me echt al sinds de middelbare school zoveel moeite dat ik 't idee heb dat ik óf niet lang genoeg óf niet diep genoeg slaap.quote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Na een tijdje val je toch vanzelf in slaap als je echt moe bent?
Krijg altijd een beetje de indruk dat mensen je iets opleggen qua slapen. Zo van 8 uur slapen is normaal, o jee ik slaap al twee weken maximaal zes uurtjes er is iets mis met me.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 01:02 schreef Doublepain het volgende:
Als Ajax wint, neem ik een Ajax UI.. Maar als PSV wint moet jij een PSV ui nemen..
Wie durft?
Mwao, ik heb soms echt 2 nachten niet kunnen slapen en dan ben je echt een wrak maar in slaap vallen, hoo maar.quote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef Aldo-MC het volgende:
Na een tijdje val je toch vanzelf in slaap als je echt moe bent?
Krijg altijd een beetje de indruk dat mensen je iets opleggen qua slapen. Zo van 8 uur slapen is normaal, o jee ik slaap al twee weken maximaal zes uurtjes er is iets mis met me.
Prima. Eigenlijk doe ik niet aan dit soort onzinnige internet weddenschappen, maar ik geloof echt 0,0% in een verlies van Ajax.quote:Op zondag 7 april 2013 01:02 schreef Doublepain het volgende:
Als Ajax wint, neem ik een Ajax UI.. Maar als PSV wint moet jij een PSV ui nemen..
Wie durft?
Ik vind het een beetje een overbodige drank. Ze proberen het ook een stoere mannen imago mee te geven, totaal ongepast.quote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de haat aan Zero is voor vele meer een principe kwestie volgens mij.
en hoelang dan?quote:Op zondag 7 april 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Eigenlijk doe ik niet aan dit soort onzinnige internet weddenschappen, maar ik geloof echt 0,0% in een verlies van Ajax.
Nou nou, we kunnen daar gewoon verliezen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Eigenlijk doe ik niet aan dit soort onzinnige internet weddenschappen, maar ik geloof echt 0,0% in een verlies van Ajax.
Is goed LRquote:Op zondag 7 april 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hm, waarom zo hoog? Vandaag waren ze echt slecht man, en dat is echt geen troll. Niet dat Willem II enigszins aanspraak maakte op de overwinning, maar PSV creëerde niks.quote:
Deze kun je op 2 manieren lezen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk ook een hekel aan, maar TomPSV een jaar lang met een Ajax-Ui is wel geniaal.quote:Op zondag 7 april 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thuisquote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, waarom zo hoog? Vandaag waren ze echt slecht man, en dat is echt geen troll. Niet dat Willem II enigszins aanspraak maakte op de overwinning, maar PSV creëerde niks.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik ga nog even klein fifa toernooitje spelen bij een kameraad.
Fijne avond nog allen
Willem 2 had weinig moeite om over eind te blijvenquote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, waarom zo hoog? Vandaag waren ze echt slecht man, en dat is echt geen troll. Niet dat Willem II enigszins aanspraak maakte op de overwinning, maar PSV creëerde niks.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar wel tot en met de laatste wedstrijd van dit jaar?
Prima.quote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is goed LR
Maar wel tot en met de laatste wedstrijd van dit jaar?
Ze slaan sowieso de plank mis met hun campagne strategie. Elke debiel proeft het verschil.quote:Op zondag 7 april 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een overbodige drank. Ze proberen het ook een stoere mannen imago mee te geven, totaal ongepast.
Ik heb liever dat ze weer in elke supermarkt Coca-Cola Vanilla gaan verkopen
Volgende week kunnen ze counteren.quote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je 't vaak genoeg drinkt proef je dat niet zoveel meer.quote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh fuck, ik vergat bitter lemon. De godendrank onder de frisdronken.quote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Cola vind ik niks eigenlijk.
Alleen tonic en bitter lemon trek ik wel
Laters manquote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Fijne avond nog allen
Successen uitquote:Op zondag 7 april 2013 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Afgelopen 3 jaar heb je
Thuis
Tegen Ajax
niet gewonnen. Dat weet je?
En het ligt ook enorm aan de kwaliteit van je slaap imo. Ik ga binnenkort ook maar eens van die oordopjes kopen, misschien helpt dat.quote:Op zondag 7 april 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, ik heb soms echt 2 nachten niet kunnen slapen en dan ben je echt een wrak maar in slaap vallen, hoo maar.
Die 8 uur regel is sowieso onzin, ligt totaal per persoon hoeveel je nodig hebt.
af en toe vind ik een glas cola wel lekker, net als af en toe een glas sinasquote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Cola vind ik niks eigenlijk.
Alleen tonic en bitter lemon trek ik wel
Oh dat zal best, vind het alleen niet echt nuttig om nu geforceerd smerige troep te drinken zodat het over 3 maanden lekker is.quote:Op zondag 7 april 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je 't vaak genoeg drinkt proef je dat niet zoveel meer.
Zit smerig veel suiker in.quote:Op zondag 7 april 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh fuck, ik vergat bitter lemon. De godendrank onder de frisdronken.
Aan de goede oordopjes zit ik al ja. Dat hielp al iets.quote:Op zondag 7 april 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het ligt ook enorm aan de kwaliteit van je slaap imo. Ik ga binnenkort ook maar eens van die oordopjes kopen, misschien helpt dat.
Sowieso zijn de gloriedagen van frisdranken een beetje over met die hele bewuste levensstijl van veel mensen tegenwoordig.quote:Op zondag 7 april 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een overbodige drank. Ze proberen het ook een stoere mannen imago mee te geven, totaal ongepast.
Ik heb liever dat ze weer in elke supermarkt Coca-Cola Vanilla gaan verkopen
Jij geeft als argument 'Thuis tegen Ajax', dat baseer je niet op basis van successen uit het verleden?quote:Op zondag 7 april 2013 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Successen uit
het verleden
bieden
geen garantie
voor de
toekomst
Klopt. Hippe drankjes met echt fruit en echte zuivel zijn in tegenwoordig.quote:Op zondag 7 april 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso zijn de gloriedagen van frisdranken een beetje over met die hele bewuste levensstijl van veel mensen tegenwoordig.
Fanta lemon danquote:Op zondag 7 april 2013 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
af en toe vind ik een glas cola wel lekker, net als af en toe een glas sinas
Houdoe hequote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Fijne avond nog allen
Lul je hier maar eens uit Davyquote:Op zondag 7 april 2013 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij geeft als argument 'Thuis tegen Ajax', dat baseer je niet op basis van successen uit het verleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |