Die eerste vond ik eerder houdbaar.quote:
Dat sowieso. Kinderachtig ookquote:
als het 1-1 was gebleven had ik ook genotenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als psv'er moet je ergens je plezier vandaan halen, van het voetbal gaat het niet lukken
Is niet zonder reden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef Crimyclown het volgende:
Hoezo was die toto quotering van PSV zo verdomde laag?
Wat een verschrikkelijk domme post. Wat is hier nu gerechtigheid aan na dat afzichtelijk slechte spel van PSV?quote:
Goede fan danquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als het 1-1 was gebleven had ik ook genoten
Net als Roda vorige weekquote:
Die toto mannetjes kijken nooit naar PSV uitwedstrijden, geef ze eens ongelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef Crimyclown het volgende:
Hoezo was die toto quotering van PSV zo verdomde laag?
Natuurlijk snap ik dat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt ben je achterlijk.
KOEKOEK
Al Doublepain z'n posts zijn verschrikkelijk dom.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk domme post. Wat is hier nu gerechtigheid aan na dat afzichtelijk slechte spel van PSV?
Ik snap de afgunst serieus wel, maar tis wel grappig om te zien hoe gefrustreerd men is dat PSV voor komt tegen Willem II, wat normaal isquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Dat je dit serieus durft te posten over dit Psv. Tegen Willem II nota bene.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al Doublepain z'n posts zijn verschrikkelijk dom.
Niet gegeven pingel, die was er ook wel in gegaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk domme post. Wat is hier nu gerechtigheid aan na dat afzichtelijk slechte spel van PSV?
Volgens mij ben jij de laatste die kritiek mag hebben of het vreselijke spel van PSV, jouw eigen club speelde minstens net zo slecht gisteren en die 3 punten vond jij toch ook terecht?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet toch wie je quote?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Of lekker in de jeugd kijken. Wat er in de jeugd speelt kan nooit slechter zijn dan wat er nu staat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef TLC het volgende:
In Duitsland had PSV ook Brouwers en Verhaegh kunnen ophalen, dat kan toch nooit minder zijn dat wat er in dit PSV achterin staat ?
[..]
Ik vind dat er structureel iets mis is en dat er iets moet veranderen. Als we hier weer lucky winnen gebeurt dat niet.quote:
Dealquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
Als dit nog 2-2 wordt neemt ValHallen een maand lang een Willlem II UI.
Idem. Gaat toch niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil dan een ban krijgen, kan je dat dan fixen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |