Moet nu in 3 ipv 6 showsquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Disana het volgende:
Krijgen we nou de hele avond een hoop gelul tussendoor?
Volgens mij zijn ze nog van The Voicequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zelfs de muziektracks zijn lelijk.
Maar qua zang is dit wel iets beter.
Tis nog niet zo vals als de restquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zelfs de muziektracks zijn lelijk.
Maar qua zang is dit wel iets beter.
Ja, dat hoorde ik van de week. Maar dan ga je toch juist minder zwetsen, of zie ik dat verkeerd.quote:
Leuk?quote:
Niet verstaan. sowwyquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zei ze nou: 'Die morgen mogen optreden in de halve finale'?
Als zij boring is, hoe zit het dan met die andere kandidaten.quote:
Sowieso Yes-R...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Yes-r en live presentatie: hou die microfoon bij degene die je aan het interviewen bent!
Ziet er allemaal erg knullig uit, net als Do trouwensquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Yes-r en live presentatie: hou die microfoon bij degene die je aan het interviewen bent!
idd lange reclame...daar gaan we weerquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Is dit nou een lange reclame of ligt het aan mij?
Je moet toch ergens de kosten uit halen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Is dit nou een lange reclame of ligt het aan mij?
In dat geval kan het best kloppenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je moet toch ergens de kosten uit halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |