Handig. Kan hij tenminste een kopje koffie op het bureau kopen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
en dan geef ik hem wat geld mee natuurlijk
Vraag dat lekker aan je oma en opa op het kamp.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef 038hooligun het volgende:
weet iemand of je nou een boete krijgt of niet? dat is het belangrijkste voor me
of een strafblad ofzo?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
welk nummer moet ik bellen dan? wil wel anoniem blijven...
misdaad anoniem ofzo?
Dat klinkt serieus als een goed plan.quote:
En daar krijg je een stoot voor je bakkes met je eigen boksbeugel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je een meldplicht. Dan moet je tijdens iedere thuiswedstrijd van PEC je gezicht even op het bureau laten zien.
Tering, hoe dom ben jij zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
misdaad anoniem ofzo?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En daar krijg je een stoot voor je bakkes met je eigen boksbeugel.
Kzou een masker op doen en naar het bureau gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
misdaad anoniem ofzo?
Daar hoop ik wel op voor hemquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat TO nu in zijn broekje pist van het lachen... Wat een domme topic wel niet teweeg brengt....
Yep, er staat er eentje nu over mijn schouder mee te lezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
zeg ik niet omdat ik bang ben dat de politie hier ook zit.
Pfff... Gaan we dat circus krijgen. Ik woon in Rotterdam Zuid, zie dagelijks meer allochtonen dan autochtonen. Heb nog nooit met een boksbeugel, traangas or whatsoever over straat gelopen...quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
boksbeugel is toch voor zelfbescherming joh.. heb je wel nodig tegenwoordig met die buitenlanders op elke hoek van de straat.. niet dat ik zo maar mensen ga neerslaan ofzo..
0800 7000 bellen. Gewoon zeggen wat je van plan bent en je krijgt direct advies.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
misdaad anoniem ofzo?
Ik denk dat ze eerst een tijdje stil zijn na zo'n domme vraag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:07 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
0800 7000 bellen. Gewoon zeggen wat je van plan bent en je krijgt direct advies.
Goed zo geef die buitenlanders maar weer de schuld. Je ziet wat er 70 (voor de mierenneukers 74jaar) jaar geleden van is gekomen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
boksbeugel is toch voor zelfbescherming joh.. heb je wel nodig tegenwoordig met die buitenlanders op elke hoek van de straat.. niet dat ik zo maar mensen ga neerslaan ofzo..
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef 038hooligun het volgende:
weet iemand of je nou een boete krijgt of niet? dat is het belangrijkste voor me
of een strafblad ofzo?
Jup je krijgt wederom een boete, die ligt hoger dan de eerste die je ontvangen hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef 038hooligun het volgende:
quote:Artikel 10.2
De KNVB is gerechtigd om, (landelijke) Stadionverboden op te leggen aan een ieder die
volgens een melding van een Club of het Openbaar Ministerie in of buiten het Stadion in
het kader van een Evenement:
- heeft gehandeld in strijd met deze Standaardvoorwaarden;
- een strafbaar feit heeft begaan danwei ten aanzien van wie een vermoeden bestaat
dat deze zich schuldig heeft gemaakt aan voetbalgerelateerd wangedrag;
- zich zodanig heeft gedragen dat daardoor het aanzien en/of het belang van het
voetbal wordt geschaad, zulks onverminderd enige plicht tot schadevergoeding op
grond van het civiele recht. Dit artikel is van overeenkomstige toepassing op de
personen die handelen in strijd met artikel 5.
Het voorgaande laat onverlet de bevoegdheid van Clubs om (lokale) Stadionverboden op
te leggen aan een ieder die zich in of buiten haar Stadion in het kader van een
Voetbalwedstrijd misdraagt.
Indien sprake is van overtreding van een op grond van artikel 10.2 opgelegd
Stadionverbod, verbeurt betrokkene aan de KNVB een voor onmiddellijke opeising
vatbare geldboete van maximaal ¤ 900,- voor de eerste overtreding, maximaal ¤ 1500,-
voor de tweede overtreding en maximaal ¤ 2000,- voor de derde en elke volgende
overtreding, zonder dat daartoe enige ingebrekestelling of rechterlijke tussenkomst
noodzakelijk is. Het boetebedrag zal door de KNVB worden aangewend ter bevordering
van de veiligheid in het betaalde voetbal. Deze geldboete laat onverlet de bevoegdheid tot
het eisen van schadevergoeding op grond van het civiele recht.
De conducteur knipt je ferbod wel effe doorquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef 038hooligun het volgende:
of een strafblad ofzo?
dan is het wel handig om te zeggen dat het volgende week is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
zeg ik niet omdat ik bang ben dat de politie hier ook zit.
Een query draaien uit stadionverboden met de voornaam Jordy en woonplaats Zwolle. Volgens mij is het lijstje vrij kort...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
dan is het wel handig om te zeggen dat het volgende week is.
oehhh gevaarlijk aan het doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
ja ik zeg toch het is typfout, mongooltje
hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
Zul je net zien, blijkt "Jordy" eigenlijk Gulmez te heten...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een query draaien uit stadionverboden met de voornaam Jordy en woonplaats Zwolle. Volgens mij is het lijstje vrij kort...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |