Levenslang stadionferbod.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef 038hooligun het volgende:
wat voor straf zal ik krijgen als ik gepakt word?
100 zweepslagenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
verder geen boete ofzo? en als je dan de volgende keer weer gaat.. wat dan? 10 jaar?
Ferbod Ferbod Ferbodquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:50 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
laat maar, rustig blijven..
ja het is een typfout, heb ik al gezegt
Op een gegeven moment krijg je een meldplicht. Dan moet je tijdens iedere thuiswedstrijd van PEC je gezicht even op het bureau laten zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
verder geen boete ofzo? en als je dan de volgende keer weer gaat.. wat dan? 10 jaar?
Misschien heeft hij wel Siriquote:
dan laat ik een vriend van mij daar heen gaan? hij lijkt veel op de foto op mijn id kaartquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je een meldplicht. Dan moet je tijdens iedere thuiswedstrijd van PEC je gezicht even op het bureau laten zien.
Maakt niet uit. Ik maak sowieso een melding bij de politie over dit topic.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
zeg ik niet omdat ik bang ben dat de politie hier ook zit.
Juist ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je een meldplicht. Dan moet je tijdens iedere thuiswedstrijd van PEC je gezicht even op het bureau laten zien.
Gewoon je tweeling broer sturen jongen.Of je moeder met een snor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
dan laat ik een vriend van mij daar heen gaan? hij lijkt veel op de foto op mijn id kaart
Dit moet wel een troll zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
dan laat ik een vriend van mij daar heen gaan? hij lijkt veel op de foto op mijn id kaart
Jouw vriend heeft zin om om de week naar het bureau te gaan, wil nooit naar een wedstrijd toe en neemt het risico dat hij gepakt wordt op de koop toe?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef 038hooligun het volgende:
[..]
Ik zit naast hem jonguuhhhquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, misschien zegt ie alles wat ie typt wel hardop.
hij houd niet van voetballen, nee..quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw vriend heeft zin om om de week naar het bureau te gaan, wil nooit naar een wedstrijd toe en neemt het risico dat hij gepakt wordt op de koop toe?
Bel de politie en vraag het zequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef 038hooligun het volgende:
weet iemand of je nou een boete krijgt of niet? dat is het belangrijkste voor me
of een strafblad ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |