Ach, hij wil je aandacht, komt wel weer terugquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
En ik had iets waardering van D. verwacht, ik zeiksnor immers 2 uur op vrij- en zaterdag.Ben ik een keer enthousiast
Ik hoorde dat liedje van Ronan laatst ergens in een winkel en even zonk ik een seconde weg in het nummerquote:
schoenenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja... ik heb zulke gave nieuwe schoenen
Ik vind het ook redelijk flauw. 5 minuten pluis tegenover 1.25 oorterreur. Geef ons even een verzetje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
En ik had iets waardering van D. verwacht, ik zeiksnor immers 2 uur op vrij- en zaterdag.Ben ik een keer enthousiast
Pics!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja... ik heb zulke gave nieuwe schoenen
heb ik ook altijd als ik het hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat liedje van Ronan laatst ergens in een winkel en even zonk ik een seconde weg in het nummer
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe ze volgende week aan, maar:
http://www.manfield.com/d(...)field-blauw-09243967
Mooi!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe ze volgende week aan, maar:
http://www.manfield.com/d(...)field-blauw-09243967
Individueel zal het niet zoveel voorstellen, maar zo met zijn twee vond ik het wel oke eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet? Ze kan niet eens in de maat klappen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb het op deze manier ook wel eens geprobeerd, met een meisje uit het kerkkoor, maar ze durft nu niet meer te komen
Ah, je bent priester.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb het op deze manier ook wel eens geprobeerd, met een meisje uit het kerkkoor, maar ze durft nu niet meer te komen
heeft haar moeder haar geschuwd?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:
Het kinderkoor is ook wat jongquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |