Daarom koop ik altijd de goedkoopste frituurpan die er is en als 'ie te ranzig is om aan te pakken, laat ik hem zakken in de kliko en koop een nieuwe......... Ik ga niet voor ¤15,= 3 uur staan schrobben op een vetvijver.....quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:28 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Frituurpan aan het schoonmaken zodat we vanavond bij de film kaasstengels en bitterballen hebben, maar wat een vieze rotklus is dat toch...
zo doen wij dat ook jaquote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Broertie het volgende:
[..]
Daarom koop ik altijd de goedkoopste frituurpan die er is en als 'ie te ranzig is om aan te pakken, laat ik hem zakken in de kliko en koop een nieuwe......... Ik ga niet voor ¤15,= 3 uur staan schrobben op een vetvijver.....
Wel de echte he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nou, zuurkool met pasta lijkt me niet te eten maar ik heb vaker het idee dat jij van alles bij elkaar gooit. Nietwaar?quote:Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef Iemand91 het volgende:
Gerulde braadworst met fusilli, zuurkool, ui en kruidenmix uit de oven![]()
Enige manier waarop zuurkool te eten is...
quote:Op maandag 15 april 2013 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou, zuurkool met pasta lijkt me niet te eten maar ik heb vaker het idee dat jij van alles bij elkaar gooit. Nietwaar?
Ik had net zalm met spinazie en aardappelkroketjes met mayo.
klinkt goed!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:52 schreef Scissor het volgende:
Voor de lunch speltbrood met zelfgemaakte eiersalade
Vanavond aubergine uit de oven gevuld met gehakt, ui, tomaat olijf en feta.
classicquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vanavond brocolli met aardappelen en braadworst
Is aardbeienkwark dus lekker zoetquote:Op woensdag 17 april 2013 16:00 schreef Finitio het volgende:
[..]
Eet je die kwark nog ergens mee? Suiker/kaneel ofzo?
Komkommersalade klinkt lekker!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Broccoli, oosterse komkommersalade (limoen/citroensap, basterdsuiker, fijngesneden rode peper, fijngesneden stukje knoflook, verse gember, beetje koriander, zout en peper) Lekker!
Zelfgemaakte satesaus met rijst en gegrilde tonijnfilet.
Net zoute stokjes gebruikt als lepel in de pot pure chocoladepasta
Ah haha dan heb je geen suiker nodig idd. Ik ga nu ook weer aan de kwark omdat het zo gezond is.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is aardbeienkwark dus lekker zoet![]()
Had vanavond lekkere macaroni met paprika en chorizo.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Broccoli, oosterse komkommersalade (limoen/citroensap, basterdsuiker, fijngesneden rode peper, fijngesneden stukje knoflook, verse gember, beetje koriander, zout en peper) Lekker!
Zelfgemaakte satesaus met rijst en gegrilde tonijnfilet.
Zozo! Bofferdquote:Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond luxe buffet in een 5 sterren hotel/leisurecenter
Het bleek toch a la carte. Moest daar werken en mocht wat kiezen van de kaart. Ribeye met edamameboontjes, roquefortsaus, salade en gekruide aardappeltjes in de schil. IJscoupe toe. Lekker en gratisquote:Op donderdag 18 april 2013 17:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zozo! BofferdBen benieuwd hoe het was!
Geen wonder dat je tong slipt met die wasquote:
Heerlijke combinatie, wortelen met witvisquote:
Heerlijk zo'n vroodjequote:
Warm?quote:Op zondag 21 april 2013 16:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
ik type met een hand, in de andre zit dat goddelijke broodje
Lekkurrrr.quote:
Oja, ook gehad.. gefrituurde chickenwings, gefrituurde garnalen en wokken, bakplaat, sushi, kom tomatensoep, kipsate, rundvlees, vleesballetje, babi pangang, tjap tjoy, minifrikandellen, bitterballen, patat met mayo, kipnuggets, ei, pindarotsjes, minimarsjes, roomijs, veel slagroom, lange vingers, chocoladefontijn, minitompouce.quote:
Je typt hardopquote:
ik wil eten waar jij hebt gegeten!quote:Op zondag 21 april 2013 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, ook gehad.. gefrituurde chickenwings, gefrituurde garnalen en wokken, bakplaat, sushi, kom tomatensoep, kipsate, rundvlees, vleesballetje, babi pangang, tjap tjoy, minifrikandellen, bitterballen, patat met mayo, kipnuggets, ei, pindarotsjes, minimarsjes, roomijs, veel slagroom, lange vingers, chocoladefontijn, minitompouce.
Whey en koffie samen voor de compensatie?quote:Op maandag 22 april 2013 09:44 schreef LordLynx het volgende:
Brinta met magere melk en whey-poeder. Paar espresso's erbij.
Vanavond onbeperkt sushi/japans bij Shabu-Shabu
Allemaal samen?quote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Drinken: Bier(4,5%) en energie drank+raak limonade
Klinkt goedquote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://allrecipes.nl/rece(...)azie-en-boursin.aspx
Ingrediënten
Porties: 1
200 gr spinazie a la creme (diepvries)
150 gr pasta
45 gr boursin®
peper
handje cashewnoten
Allemaal samen!1 glas achter elkaar!quote:Op maandag 22 april 2013 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Allemaal samen?
Ik zit nu aan de Alpro soja aardbeien- en rabarber yoghurt. Was maar 99 cent bij de AH afgelopen weekend.
Het is ieder geval errug lekker !quote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Klinkt goedAlleen ik vraag me af, is het gezond? De boursin zal het wel minder gezond maken neem ik aan? Maar ik ga m eens een keer proberen
Heerlijk zo een witloefje!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een blokje chocolade en wat snoepen van witloef
vanavond: witlofovenschotel met ham/kaas/ui/ei/room, daarbij pasta met room en kaas.
Later vanavond lekker wat nepwokkels van de C1000, dolle draaiersZe zijn iig lekkerder dan de origineel
Zoet? Of meer berenburg achtig ofzo?quote:
quote:
Nice! Dat ga ik ook eens proberenquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
aardappelpuree, verse snijboontjes en een gehaktbal van Vegagehakt.![]()
http://www.goodbite.nl/paginas/41-goodbite-vers-gehakt.html
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nice! Dat ga ik ook eens proberen
Hier was het een roerbakschotel van rösti, gegrilde groenten (courgette, paprika, aubergine) en gehalveerde vegetarische satéballetjes
Ja, zoet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zoet? Of meer berenburg achtig ofzo?
STom dat ik er niet bij wasquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Starter; bessensiroop met prosecco
Daarna; aspergeroomsoep met grote stukken asperg. Daarbij diverse broodjes met roomboter, groene en rode pesto.
Daarna; buffet.
Na; rum-rozijnenijs met citrussaus, slagroom, hagelslag en een aardbei
Xalm... Klinkt exotischquote:Op donderdag 25 april 2013 13:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Volk. Boterhammen met gegrilde xalm en rauwkost. Grote kom broccoli crème soep met ballen. Beker ijskoude melk. Nom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |