Ik vlucht straks en als ik vanavond thuis kom en ze liggen voor pampus in de huiskamer op hun luchtbedjes vinger ik ze effe klaar. Zo rol ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je slecht voorbereid, wel je kans grijpen voor het te laat is.
Skillzzzquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vlucht straks en als ik vanavond thuis kom en ze liggen voor pampus in de huiskamer op hun luchtbedjes vinger ik ze effe klaar. Zo rol ik.
Mwa warm niet maar ook niet koud. Toen straks liep ik even buiten in het zonnetje dat was lekker hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het gewoon warm??
Zo warm is het niet buiten
Dat vind ik dan weer zo overdreven.. ik moest toen straks 15/16km fietsen, van het fietsen krijg je het wel warm maar zonder jas is dan gewoon stomquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
Gewoon geen jas nodig gehad, dat betekent dat het lekker weer is/was.
Geholpen met verhuizen en heb nergens last van. Ben dan ook zelden tot nooit ziek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo overdreven.. ik moest toen straks 15/16km fietsen, van het fietsen krijg je het wel warm maar zonder jas is dan gewoon stomben je vast meteen ziek.
Jij bent stoerder dan Chuck Norris.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geholpen met verhuizen en heb nergens last van. Ben dan ook zelden tot nooit ziek.
ik wil ook geen jas aan vanavond, maar lijkt mij niet slimquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
Gewoon geen jas nodig gehad, dat betekent dat het lekker weer is/was.
Dat je van kou ziek zou worden is ook een fabeltje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geholpen met verhuizen en heb nergens last van. Ben dan ook zelden tot nooit ziek.
Ga zwemmen in de zee dan nu. Held.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je van kou ziek zou worden is ook een fabeltje.
Vanavond doe ik gewoon mijn winterjas weer aan hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook geen jas aan vanavond, maar lijkt mij niet slim
ik ook hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanavond doe ik gewoon mijn winterjas weer aan hoor.
Sjaakquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Groetjes aan de vriendinnetjes van je zusje.
ik herken de achievementquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe unlock ik ooit deze achievement: Achieve level 50 and choose to re-up for another tour of duty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |