Kerel kan er ook gewoon geen kut van.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wesley Sneijder weer na maar 45 minuten gewisseld![]()
Loek, tyf op.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
3x scoren tegen Feyenoord die ellendige neger let op mijn woorden.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij ook een 2e club liefde of wat?
dat hakje in de uitwedstrijdquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zou jij wel leuk vinden he neusje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
neukzequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:16 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga weg mensen. Dus mis PSV.
Maar later.
Nee ik hoop natuurlijk dat Feyenoord wint maar vertrouw die teringlijer niet. Echt zo'n rat die ze er extreem makkelijk inlegt.quote:
Groeten aan je zus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:16 schreef mrstylo het volgende:
Maar later.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren.
Ze wonnen toen toch met 1-0 in de laatste minuut of zo.
twitter:TimBeumers twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 19:11:28Ray J maakt "I did it first" over Kim Kardashian. Hij gaat er blijkbaar vanuit dat ze maagd was. #grappig reageer retweet
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
twitter:TimBeumers twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 19:11:28Ray J maakt "I did it first" over Kim Kardashian. Hij gaat er blijkbaar vanuit dat ze maagd was. #grappig reageer retweet
Je mist vast weinigquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:16 schreef mrstylo het volgende:
Maar later.
Gisteren was Feyenoord wel treurig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je echt bang dat Vitesse boven jullie eindigd dan?
Loek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sorry maar als je sterke drank drinkt DAN heb je pas een alcholist. Je kunt MAKKELIJK 25 bier drinken zonder de volgende dag een kater te hebben.
Meeste pis je meteen weer uit ook. Dus met die schade aan je lichaam zal het wel meevallen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja die gast is één baas. Echt bijna niveau Pelle gewoon.
Waarom staat er '#grappig' bij?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
Eindigt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat gewoon gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen ik zei dat Feyenoord 4e werd en Vitesse 3e verklaarde iedereen mij voor gekquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was Feyenoord wel treurig.
Ik zeg:quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen ik zei dat Feyenoord 4e werd en Vitesse 3e verklaarde iedereen mij voor gek![]()
Behalve jij, jij zette ze ook boven Feyenoord volgens mij
Dat je een nummer maakt om een andere rapper te dissen ''I did it first'' over een chick die je allebei geneukt hebt.quote:
Ja, dat is inderdaad heel grappig..quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je een nummer maakt om een andere rapper te dissen ''I did it first'' over een chick die je allebei geneukt hebt.
1 PSVquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Vitesse
4 PSV
Van Ginkel, Velthuizen, normaal die linksback, Janssen, die centrale verdediger. Dat is het wel denk ik?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel Nederlanders staan er in het elftal van Vite$$e?
4. (Havenaar is principe ook een Nederlander maar dan geïntegreerd in Japan, maar die kent onze taal niet).quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel Nederlanders staan er in het elftal van Vite$$e?
Geloof me nou je hebt geen ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Domheid verwarren met het vermogen om te trollen
Basis van vandaag héquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Ginkel, Velthuizen, normaal die linksback, Janssen, die centrale verdediger. Dat is het wel denk ik?
Noem ze gewoon bij hun achternaam man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Basis van vandaag hé
Pietje Showduik, Jan-Arie, Justin Bieber & Frenkie
Velthuizenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Noem ze gewoon bij hun achternaam man.
Mensen die termen als geloof me nou gaan gebruiken staan meestal niet zo sterk in hun schoenen.quote:
Waarom geen Janssen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Velthuizen
Van der Heijden
Van Ginkel
van der Struijk
Groetjes.
Goedzo Callie, pak 'm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die termen als geloof me nou gaan gebruiken staan meestal niet zo sterk in hun schoenen.
Janssen is geschorst wegens een vijfde gele kaart. Mits hij geen rode kaart pakt volgende week, is hij er gezellig bij in De Kuip.quote:
Die kan vast wel weer aanstekers rapen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen is geschorst wegens een vijfde gele kaart. Mits hij geen rode kaart pakt volgende week, is hij er gezellig bij in De Kuip.
Daar zullen ze wel heel angstig voor zijn in de kuip.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen is geschorst wegens een vijfde gele kaart. Mits hij geen rode kaart pakt volgende week, is hij er gezellig bij in De Kuip.
Geloof me nou is een kreet. Geen term.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die termen als geloof me nou gaan gebruiken staan meestal niet zo sterk in hun schoenen.
Dat kan ook gezellig zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kan vast wel weer aanstekers rapen.
Standaardsituaties.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel heel angstig voor zijn in de kuip.
Het is hoe dan ook behoorlijk kansloos.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Geloof me nou is een kreet. Geen term.
Boeiend. Een topscorer maakt je niet kampioen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Aldo-MC het volgende:
Heeft ajax geen spits, er staat er niet één in de topscorerslijst.
Ok Kopbal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook behoorlijk kansloos.
Net als mensen die luister dan gebruiken.
Grijp je kans.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Typisch het volgende:
Live verslag:
Een vriendin van mijn zusje is nu aan het douchen in mijn badkamer.
einde verslag
Waar blijft het live beeldmateriaal ouwe boef?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Typisch het volgende:
Live verslag:
einde verslag
Dat was de vraag toch niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Een topscorer maakt je niet kampioen.
Hoeveel cams hangen er?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Typisch het volgende:
Live verslag:
einde verslag
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar blijft het live beeldmateriaal ouwe boef?
Hebiknie.quote:
Ik vlucht straks en als ik vanavond thuis kom en ze liggen voor pampus in de huiskamer op hun luchtbedjes vinger ik ze effe klaar. Zo rol ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je slecht voorbereid, wel je kans grijpen voor het te laat is.
Skillzzzquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vlucht straks en als ik vanavond thuis kom en ze liggen voor pampus in de huiskamer op hun luchtbedjes vinger ik ze effe klaar. Zo rol ik.
Mwa warm niet maar ook niet koud. Toen straks liep ik even buiten in het zonnetje dat was lekker hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het gewoon warm??
Zo warm is het niet buiten
Dat vind ik dan weer zo overdreven.. ik moest toen straks 15/16km fietsen, van het fietsen krijg je het wel warm maar zonder jas is dan gewoon stomquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
Gewoon geen jas nodig gehad, dat betekent dat het lekker weer is/was.
Geholpen met verhuizen en heb nergens last van. Ben dan ook zelden tot nooit ziek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo overdreven.. ik moest toen straks 15/16km fietsen, van het fietsen krijg je het wel warm maar zonder jas is dan gewoon stomben je vast meteen ziek.
Jij bent stoerder dan Chuck Norris.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geholpen met verhuizen en heb nergens last van. Ben dan ook zelden tot nooit ziek.
ik wil ook geen jas aan vanavond, maar lijkt mij niet slimquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
Gewoon geen jas nodig gehad, dat betekent dat het lekker weer is/was.
Dat je van kou ziek zou worden is ook een fabeltje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geholpen met verhuizen en heb nergens last van. Ben dan ook zelden tot nooit ziek.
Ga zwemmen in de zee dan nu. Held.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je van kou ziek zou worden is ook een fabeltje.
Vanavond doe ik gewoon mijn winterjas weer aan hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook geen jas aan vanavond, maar lijkt mij niet slim
ik ook hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanavond doe ik gewoon mijn winterjas weer aan hoor.
Sjaakquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Groetjes aan de vriendinnetjes van je zusje.
ik herken de achievementquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe unlock ik ooit deze achievement: Achieve level 50 and choose to re-up for another tour of duty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |