Noem ze gewoon bij hun achternaam man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Basis van vandaag hé
Pietje Showduik, Jan-Arie, Justin Bieber & Frenkie
Velthuizenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Noem ze gewoon bij hun achternaam man.
Mensen die termen als geloof me nou gaan gebruiken staan meestal niet zo sterk in hun schoenen.quote:
Waarom geen Janssen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Velthuizen
Van der Heijden
Van Ginkel
van der Struijk
Groetjes.
Goedzo Callie, pak 'm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die termen als geloof me nou gaan gebruiken staan meestal niet zo sterk in hun schoenen.
Janssen is geschorst wegens een vijfde gele kaart. Mits hij geen rode kaart pakt volgende week, is hij er gezellig bij in De Kuip.quote:
Die kan vast wel weer aanstekers rapen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen is geschorst wegens een vijfde gele kaart. Mits hij geen rode kaart pakt volgende week, is hij er gezellig bij in De Kuip.
Daar zullen ze wel heel angstig voor zijn in de kuip.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen is geschorst wegens een vijfde gele kaart. Mits hij geen rode kaart pakt volgende week, is hij er gezellig bij in De Kuip.
Geloof me nou is een kreet. Geen term.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die termen als geloof me nou gaan gebruiken staan meestal niet zo sterk in hun schoenen.
Dat kan ook gezellig zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kan vast wel weer aanstekers rapen.
Standaardsituaties.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel heel angstig voor zijn in de kuip.
Het is hoe dan ook behoorlijk kansloos.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Geloof me nou is een kreet. Geen term.
Boeiend. Een topscorer maakt je niet kampioen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Aldo-MC het volgende:
Heeft ajax geen spits, er staat er niet één in de topscorerslijst.
Ok Kopbal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook behoorlijk kansloos.
Net als mensen die luister dan gebruiken.
Grijp je kans.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Typisch het volgende:
Live verslag:
Een vriendin van mijn zusje is nu aan het douchen in mijn badkamer.
einde verslag
Waar blijft het live beeldmateriaal ouwe boef?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Typisch het volgende:
Live verslag:
einde verslag
Dat was de vraag toch niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Een topscorer maakt je niet kampioen.
Hoeveel cams hangen er?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Typisch het volgende:
Live verslag:
einde verslag
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar blijft het live beeldmateriaal ouwe boef?
Hebiknie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |