Waarom staat er '#grappig' bij?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
twitter:TimBeumers twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 19:11:28Ray J maakt "I did it first" over Kim Kardashian. Hij gaat er blijkbaar vanuit dat ze maagd was. #grappig reageer retweet
Eindigt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je echt bang dat Vitesse boven jullie eindigd dan?
Gaat gewoon gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je echt bang dat Vitesse boven jullie eindigd dan?
Toen ik zei dat Feyenoord 4e werd en Vitesse 3e verklaarde iedereen mij voor gekquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was Feyenoord wel treurig.
Ik zeg:quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen ik zei dat Feyenoord 4e werd en Vitesse 3e verklaarde iedereen mij voor gek![]()
Behalve jij, jij zette ze ook boven Feyenoord volgens mij
Dat je een nummer maakt om een andere rapper te dissen ''I did it first'' over een chick die je allebei geneukt hebt.quote:
Ja, dat is inderdaad heel grappig..quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je een nummer maakt om een andere rapper te dissen ''I did it first'' over een chick die je allebei geneukt hebt.
1 PSVquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Vitesse
4 PSV
Van Ginkel, Velthuizen, normaal die linksback, Janssen, die centrale verdediger. Dat is het wel denk ik?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel Nederlanders staan er in het elftal van Vite$$e?
4. (Havenaar is principe ook een Nederlander maar dan geïntegreerd in Japan, maar die kent onze taal niet).quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel Nederlanders staan er in het elftal van Vite$$e?
Geloof me nou je hebt geen ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Domheid verwarren met het vermogen om te trollen
Basis van vandaag héquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Ginkel, Velthuizen, normaal die linksback, Janssen, die centrale verdediger. Dat is het wel denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |