jankert, hebben ze bij jou later die piemel erop gemonteerd of wat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat niet om dat weinige slaap. Gaat om dat ik dag erna altijd zo kapot ben. En ga mij niet vertellen over weinig slaap. Want ik pak doordeweeks de laatste tijd elke nacht maar 4 uurtjes slaap
Zit tussen je oren man, aansteller.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat niet om dat weinige slaap. Gaat om dat ik dag erna altijd zo kapot ben. En ga mij niet vertellen over weinig slaap. Want ik pak doordeweeks de laatste tijd elke nacht maar 4 uurtjes slaap
Nice.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:06 schreef Typisch het volgende:
kut ryanair accepteert geen iDeal, nu heb ik 60 euro extra betaalt bij een andere site die wel iDeal accepteert voor dezelfde vlucht.
Klein voordeeltje: De creditcard kosten waren nog hoger dan die 60 euro. 10 dagen Portugal geboekt, bitches.
Stijn kan jij zelf ook darten eigenlijk? Denk dat ik binnenkort hier in het huis maar weer een dartbord ga ophangen.quote:
Je hoeft je toch niet perse in een coma te zuipen, gewoon een 3/4 kratje en de sterke zooi laten staan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoor dat vaker, ik heb het ook gewoon geaccepteerd dat ik een toffe gozer ben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik vind jou een van de beste users van VBL. Niet perse de allerbeste maar wel een relaxte gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Goed punt!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet perse in een coma te zuipen, gewoon een 3/4 kratje en de sterke zooi laten staan.
Mwah, ik heb dat ook al niet meer hoor. En ik heb de 20 nog niet eens aangetikt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso het "persé moeten zuipen":') Maarja, dat zal de leeftijd wel zijn.
Nuchter uitgaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Oke het was een troll![]()
Ik ga helemaal niet naar Groningen uit hi hi ho ho.Aandachtshoer ben je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je anders doen in de kroeg. Potje scrabble.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Als je er eenmaal bent ga je toch geen cassis drinkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Jij bent daarom ook een toffe user.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, ik heb dat ook al niet meer hoor. En ik heb de 20 nog niet eens aangetikt.
Drank nodig hebben op het naar je zin te hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nuchter uitgaan. En op een feestje aan de cola zitten
Bitches. What elsequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen in de kroeg. Potje scrabble.
Of mensen die dan zeggen 'zonder zuipen is het niet leuk'.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |