Of op je broodje gezond.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chips eet je niet als je honger hebt. Chips eet je na je eten.
Is goed Caland. Half 4 thuis zoals we afgesproken hebben. Veel plezier en niet teveel drinken.quote:
Hij gaat nog wel langs bij Typisch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is goed Caland. Half 4 thuis zoals we afgesproken hebben. Veel plezier en niet teveel drinken.
Typisch komt dronken thuis straks ligt hij opeens zijn zusje te vingeren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel langs bij Typisch.
Sick fuckquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Typisch komt dronken thuis straks ligt hij opeens zijn zusje te vingeren.
Typisch heeft al gezegd dat hij elk meisje dat op bezoek is gaat vingeren terwijl ze slapen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Typisch komt dronken thuis straks ligt hij opeens zijn zusje te vingeren.
Vies kereltjequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch heeft al gezegd dat hij elk meisje dat op bezoek is gaat vingeren terwijl ze slapen.
Kijk loekquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vies kereltje
Als die dat gezegd heeft.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vlucht straks en als ik vanavond thuis kom en ze liggen voor pampus in de huiskamer op hun luchtbedjes vinger ik ze effe klaar. Zo rol ik.
Hmmm, denk niet dat hij daar zijn eigen zusje ook bij heeft gerekend. Maar je weet het nooit bij die smeerpijp.quote:
Je hebt je dus weer misdragen daarquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Aldo, mijn post is verwijderd in dat topic
[ afbeelding ]
Yo is goed ouwe reus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Boys, ik ga naar vrienden. Pas goed op Stijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |