TS is 12 en heeft nog nooit een naakte vrouw gezienquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:18 schreef TNA het volgende:
Ik moest huilen om de OP en lachen om de username.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Maar achter elke kont zit een anus.
Je moet er een harde piemel in doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:52 schreef irisdepieruz het volgende:
Oh... en is op zich ook niet de bedoeling dat je daar je vinger stopt geloof ik...
Heb je het getest voordat je deze veronderstellingen hier plaatst onder het mom van dat het feiten zijn? xD
Alleen mis jij een dikke lul.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:15 schreef HighVolume het volgende:
Heerlijk man vrouwenanusjes uitschuren met mn dikke lul
heeft je moeder het weer over mijn lul gehad?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:20 schreef coen89 het volgende:
[..]
Alleen mis jij een dikke lul.
Leuk geprobeerd
Hoe oud ben je 12??quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef HighVolume het volgende:
[..]
heeft je moeder het weer over mijn lul gehad?
neuh heb niks te klagen bij mijn vrouwquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:40 schreef irisdepieruz het volgende:
[..]
Klinkt als gevalletje sekstekort....
Zij helaas wel over jouquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:41 schreef HighVolume het volgende:
[..]
neuh heb niks te klagen bij mijn vrouw
De Sahara?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:14 schreef CodeRood het volgende:
Ben ik niet zo vies van.
Mijn meisje heeft de lekkerste kont van [plaatsnaam], dus mij hoor je niet klagen.
Hoe weet jij hoe poep ruikt :$?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Weet je wat ik nou zo jammer vind aan vrouwen.
Ze zijn geil enzo, en hebben geile konten.
Maar achter elke kont zit een anus.
En ik weet zeker dat als je nu de hele vrouwelijke wereldbevolking op een rij zou zetten, en je met een vinger langs de bilnaad gaat;
Je al na hooguit 4-5 billen een duidelijke zoetige anusgeur op je vingers hebt.
En dan raak je de anus niet eens daadwerkelijk aan!!!
Zonder direct anus contact zou de vinger toch al snel naar zoetige poep ruiken.
Eigenlijk zou er een soort van stadswachten moeten komen die vrouwen op straat zou mogen controleren op 100% schone bilnaad.
Het zou ook goed zijn als er speciale reiningsgels zouden komen voor de anus van een vrouw met bleek erin.
Ik snap sowieso niet dat er niet standaard vochtig wc papier beschikbaar is voor elke vrouw ten alle tijden van de dag.
Ik weet gewoon niet met 100% zekerheid of de eerste de beste vrouw op straat haar bilnaad wel goed schoon gemaakt heeft.
Wat maakt alles nog uit, als je een weeige poepgeur zou kunnen ruiken als je je vinger langs een willekeurige vrouw haar bilnaad haalt.
Leuk dat ze geile konten hebben enzo maja.
Jij weet niet hoe poep ruikt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef superoperator het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe poep ruikt :$?
Maar je neus wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:33 schreef GekkePoes het volgende:
Je moet er ook niet met je vinger langs gaan
Alleen z'n maquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
TS is 12 en heeft nog nooit een naakte vrouw gezien
Doe je aan likken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:14 schreef CodeRood het volgende:
Ben ik niet zo vies van.
Mijn meisje heeft de lekkerste kont van [plaatsnaam], dus mij hoor je niet klagen.
Jaja... Jij voelt je betrapt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Allemachtig, wat een ranzig topic dit.
hmmm. Ben geen homo. Ben gewoon soms teleurgesteld dat vrouwen een anus hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Fokkingvet het volgende:
Volgens mij moet TS eens snoeihard achterlangs worden genomen
En dat ze dan huilend naar huis gaan maar het dan niet aan hun moeder durven te vertellen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:15 schreef HighVolume het volgende:
Heerlijk man vrouwenanusjes uitschuren met mn dikke lul
Bah!quote:Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef Pharkus het volgende:
Wat een haat op een beetje anusvocht, als he een beetje ontwikkelde smaak hebt dan lik je dat gewoon even op
Ach als je die exquise vissmaak kan handelen dan maakt die kruidige bilzweetmelange ook niet meer uit.quote:
Nou nou nou, vissmaak?quote:Op zondag 7 april 2013 21:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach als je die exquise vissmaak kan handelen dan maakt die kruidige bilzweetmelange ook niet meer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |