Ja hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Legendarisch moment in de FOK!geschiedenis.
Voor mij is dat een hele opgave ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef Bill_E het volgende:
Dam, dan ben je wel erg als je opziet om een maand niet te drinken. Ik lust graag een biertje op een feestje, maar kan prima de rest van mijn leven zonder.
Dan kan je nog makkelijk een fles jenever naar binnen gietenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb nog een paar uur voor het zo ver is
Alleen bier vanavondquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kan je nog makkelijk een fles jenever naar binnen gieten
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kom je die fles jenever brengen ? Kunnen we gelijk wippen![]()
![]()
Ik denk ongeveer 2 kratten bier per week.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:55 schreef Aldo-MC het volgende:
Ben je echt zo verslaafd dan?
Hoeveel zoop je voorheen in een week/dag ?
24 per krat toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer 2 kratten bier per week.
Verdeeld over de gehele week of alles in het weekend gepropt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer 2 kratten bier per week.
Ja want sociaal leven = zuipen? Niet iedereen is lid van het corps.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan heb je geen sociaal leven en geen smaak.
Ja zoietsquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef trovey het volgende:
[..]
24 per krat toch?48 flesjes per week.
De gemiddelde FOK!ker heeft zonder drank heus geen sociaal leven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja want sociaal leven = zuipen? Niet iedereen is lid van het corps.
Van donderdag tot zaterdag vaakquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Verdeeld over de gehele week of alles in het weekend gepropt?
Wel een pittige uitdaging denk dat je her en der wel klamme handjes en opvliegerige buien zult hebben
Ik kan niet voor TS spreken, maar ik was in die tijd lid van een studentenvereniging en dronk in het weekend met mn andere vriendengroep. Ik wilde op dat moment zekerheid voor mezelf dat ik ook zonder bier zou kunnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:55 schreef Aldo-MC het volgende:
Ben je echt zo verslaafd dan?
Hoeveel zoop je voorheen in een week/dag ?
Pfffquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef trovey het volgende:
[..]
24 per krat toch?48 flesjes per week.
Ik drink elke dag 2-3 halve liters Kanon maar stop zo met dranken als dat moetquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pfff
Iedere dag 10 glazen bier per dag.
Ja jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik drink elke dag 2-3 halve liters Kanon maar stop zo met dranken als dat moet
Surequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik drink elke dag 2-3 halve liters Kanon maar stop zo met dranken als dat moet
Wat nou sure.quote:
Oh, hij verknalt zijn lever maar in 2 dagen i.p.v. 7.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat nou sure.
Denk dat jij heus ook wel genoeg naar binnen werkt in een week?
TS drinkt alleen in de weekenden dus dan valt het helemaal mee. Aangezien hij steeds van maandag tot donderdag compleet clean is.
48 flesjes zijn geen paar biertjes.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef Aldo-MC het volgende:
Met alleen een paar biertjes verknal je echt niet meteen je leven
4 dagen straight nuchter come on.
Heerlijk, zo naïefquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bier bestaat meer uit water dan uit alcohol dus dat zal allemaal wel meevallen.
Sorry maar als je sterke drank drinkt DAN heb je pas een alcholist. Je kunt MAKKELIJK 25 bier drinken zonder de volgende dag een kater te hebben.quote:
Vodka bestaat ook meer uit water dan uit alcohol.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bier bestaat meer uit water dan uit alcohol dus dat zal allemaal wel meevallen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sorry maar als je sterke drank drinkt DAN heb je pas een alcholist. Je kunt MAKKELIJK 25 bier drinken zonder de volgende dag een kater te hebben.
Meeste pis je meteen weer uit ook. Dus met die schade aan je lichaam zal het wel meevallen.
Met mijn hosselskills lukt het elke keer weer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
heeft ie potdomme weer een chickie
30 Snoesjequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
Maar was jij niet 45 ofzo? Dat maakt het alweer anders
Dudequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sorry maar als je sterke drank drinkt DAN heb je pas een alcholist. Je kunt MAKKELIJK 25 bier drinken zonder de volgende dag een kater te hebben.
Meeste pis je meteen weer uit ook. Dus met die schade aan je lichaam zal het wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |