abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125006782
Ga toch gewoon weg kereltje, je voegt helemaal niets toe hier met je gezuig.
pi_125006836
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ga toch gewoon weg kereltje, je voegt helemaal niets toe hier met je gezuig.
Kereltje :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Spezza19 op 07-04-2013 21:46:57 ]
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 7 april 2013 @ 21:38:17 #53
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_125006923
...dit is precies de reden waarom ik nauwelijks nog in dit topic post. Ben al depressief genoeg zonder al dit gezuig van diverse users. :)
Hallon!
  zondag 7 april 2013 @ 22:11:22 #54
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125009314
wat een kuthouding Spezza. we gaan hier toch niet schelden met ziektes en woorden als trol? ga je diep schamen!!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 7 april 2013 @ 22:13:41 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_125009500
quote:
4s.gif Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef BlueMage het volgende:
...dit is precies de reden waarom ik nauwelijks nog in dit topic post. Ben al depressief genoeg zonder al dit gezuig van diverse users. :)
Laat ik dan even een poging wagen. Wat zoek je precies voor werk, of ben je inmiddels voorzien (wat natuurlijk ook kan)?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_125009521
Om dan weer even geheel on topic te gaan:

Ik zoek werk :) Ik studeer nog, zit nu in het laatste jaar van de bachelor en wil volgend jaar de master gaan doen. Ik krijg volgend jaar geen stufi meer en moet dus werk zien te vinden. Maar ik zit een beetje vast qua ideeën waar.

Hoe kan ik het beste naar werk zoeken? Als ik op de websites van uitzendbureaus kijk is er niets waar ik ook maar een beetje geschikt voor ben binnen een straal van 50 km. Heeft het dan nut om bij een uitzendbureau zelf binnen te stappen?
Bestaan er speciale uitzendbureaus voor (gehandicapten)zorg? Ik heb ooit eens in een verpleeghuis gewerkt en daar een ontzettend slechte ervaring gehad dus dat doe ik liever niet weer, maar ik geloof dat er verder niet veel is..
  Moderator / Redactie FP zondag 7 april 2013 @ 22:16:33 #57
Brabo Bastard
pi_125009695
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef fh101 het volgende:

Ik zoek werk :) Ik studeer nog, zit nu in het laatste jaar van de bachelor en wil volgend jaar de master gaan doen. Ik krijg volgend jaar geen stufi meer en moet dus werk zien te vinden. Maar ik zit een beetje vast qua ideeën waar.

Hoe kan ik het beste naar werk zoeken? Als ik op de websites van uitzendbureaus kijk is er niets waar ik ook maar een beetje geschikt voor ben binnen een straal van 50 km. Heeft het dan nut om bij een uitzendbureau zelf binnen te stappen?
Bestaan er speciale uitzendbureaus voor (gehandicapten)zorg? Ik heb ooit eens in een verpleeghuis gewerkt en daar een ontzettend slechte ervaring gehad dus dat doe ik liever niet weer, maar ik geloof dat er verder niet veel is..
Als je in het zuiden van het land woont, zou ik Amarant eens proberen. Ik weet niet of die ook in het hele land zitten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_125009918
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef fh101 het volgende:

Of het nut heeft weet je pas als je er naar binnen stapt. ;) Maar je kunt beter eerst op de site kijken, want 2 van de 3 uitzendbureaus wijzen je weer naar het gat van de timmerman. Feit is dat werkgevers de werknemers nu voor het uitzoeken hebben en ze liever iemand hebben die al (wat) werkervaring heeft. Daarbij wordt het ook gewaardeerd als je het bedrijf zelf benaderd. Dit kun je het beste telefonisch doen, want dan maak je meer indruk. Bij het insturen van een cv en sollicitatiebrief beland je toch al gauw op de stapel.
pi_125009928
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
Amarant
Dat ziet er hoopgevend uit, dankje! Veel is net iets te ver, maar Bergen op Zoom is een optie :)

Probleem met werken in de gehandicaptenzorg is dat je namen van instanties moet weten omdat zij vaak hun vacatures alleen op hun website zetten. Ik ken er wel een aantal, maar ik heb het idee dat ik er nog vrij veel mis. Als iemand organisaties in Rotterdam (Zuid) weet? ;)
pi_125009981
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Of je gebruikt de daarvoor bedoelde filters op de site even?

Kijk eens: http://www.ing.jobs/Neder(...)t_jobtype=Medewerker

71 resultaten jongeman. Geen wonder dat je geen baan vindt, er schort nogal wat aan je assertiviteit.

Klagen mag best, maar zorg er dan wel voor dat het een terechte klacht is.
Moet je ook maar net in de juiste regio wonen. In het gehele noorden van het land 0 vacatures.
pi_125010105
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Moet je ook maar net in de juiste regio wonen. In het gehele noorden van het land 0 vacatures.
Klopt, maar dat was niet de vraag. Spezza riep dat er alleen maar vacatures voor stagiaires waren en dat is niet zo.
  Moderator / Redactie FP zondag 7 april 2013 @ 22:24:25 #62
Brabo Bastard
pi_125010296
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:19 schreef fh101 het volgende:

[..]

Dat ziet er hoopgevend uit, dankje! Veel is net iets te ver, maar Bergen op Zoom is een optie :)

Probleem met werken in de gehandicaptenzorg is dat je namen van instanties moet weten omdat zij vaak hun vacatures alleen op hun website zetten. Ik ken er wel een aantal, maar ik heb het idee dat ik er nog vrij veel mis. Als iemand organisaties in Rotterdam (Zuid) weet? ;)
Geen probleem :)

Mijn moeder heeft met zulke mensen (cliënten) gewerkt. Ze had geen enkele ervaring maar ze heeft er toch enkele jaren gewerkt. Dus het is een poging waard om het te proberen!

Veel succes!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_125010297
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:19 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Of het nut heeft weet je pas als je er naar binnen stapt. ;) Maar je kunt beter eerst op de site kijken, want 2 van de 3 uitzendbureaus wijzen je weer naar het gat van de timmerman. Feit is dat werkgevers de werknemers nu voor het uitzoeken hebben en ze liever iemand hebben die al (wat) werkervaring heeft. Daarbij wordt het ook gewaardeerd als je het bedrijf zelf benaderd. Dit kun je het beste telefonisch doen, want dan maak je meer indruk. Bij het insturen van een cv en sollicitatiebrief beland je toch al gauw op de stapel.
Goed punt ;) Er liggen inderdaad al behoorlijk wat sollicitatiebrieven van mij op behoorlijk wat stapels, dus een andere aanpak is ook het overwegen waard.
pi_125010534
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Klopt, maar dat was niet de vraag. Spezza riep dat er alleen maar vacatures voor stagiaires waren en dat is niet zo.
Mijn opmerking was dat ING geen contracten geeft. Alles gaat via uitzendbureau. Ook als je via hun site reageert.

Sowieso, toen ik bij ING solliciteerde werd mij vriendelijk gevraagd of ik eerst naar Amsterdam wilde verhuizen.

:')
  Moderator / Redactie FP zondag 7 april 2013 @ 22:28:17 #65
Brabo Bastard
pi_125010569
Wat voor mij heeft gewerkt is een sollicitatie sturen via e-mail/post/whatever, en na een dag of drie/vier er zelf eens achteraan te bellen mocht dat nog niet gebeurd zijn. Naar mijn ervaring wek je zo wel een pro-actieve indruk en dat is altijd goed. Ligt er wel aan wat voor werk je zoekt, maar het is te proberen :)
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 april 2013 @ 22:33:37 #66
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125010956
Tja, voorheen had ik nog nooit een sollicitatiegesprek gehad waarna ik de baan NIET kreeg. Nu ben ik sinds vorig jaar Juli een gesprek of 20 verder en heb ik pas 3 dagen werk.

Het is gewoon een klote tijd om werkloos te zijn.
pi_125011064
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 22:27 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mijn opmerking was dat ING geen contracten geeft. Alles gaat via uitzendbureau. Ook als je via hun site reageert.
Maar dit is ook niet waar. Waarom zou een bedrijf zoveel moeite doen, de telefoonnummers op de site zetten van ING recruiters en managers om meer info over de baan op te vragen en vacatures waar je alleen maar op kunt reageren als je je inschrijft op de site, als je toch via een uitzendbureau in dienst gaat? Waarom laten ze dat dan niet gelijk via zo'n bureau lopen? Slaat nergens op. En ze zullen niet bij elke vacature vragen of je in de buurt van Amsterdam woont.

De sollicitatieprocedure voor externe krachten op de site van ING rept in ieder geval nergens iets over bemiddeling of indiensttreding bij het bedrijf via een uitzendbureau. Dus daarom nogmaals mijn vraag: hoe kom je daar zo bij?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mint_Clansell op 07-04-2013 22:44:32 ]
  Moderator / Redactie FP zondag 7 april 2013 @ 22:37:56 #68
Brabo Bastard
pi_125011245
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, voorheen had ik nog nooit een sollicitatiegesprek gehad waarna ik de baan NIET kreeg. Nu ben ik sinds vorig jaar Juli een gesprek of 20 verder en heb ik pas 3 dagen werk.

Het is gewoon een klote tijd om werkloos te zijn.
Dat is ook waar. Ik was echt dolblij dat ik een proefplaatsing kreeg begin dit jaar. En nu heb ik in ieder geval een halfjaar contract. In deze tijden heb je het niet te kiezen, en moet je eigenlijk blij zijn met wat je hebt of aangeboden krijgt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_125011911
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:35 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Maar dit is ook niet waar. Waarom zou een bedrijf zoveel moeite doen, de telefoonnummers op de site zetten van ING recruiters en managers om meer info over de baan op te vragen en vacatures waar je alleen maar op kunt reageren als je je inschrijft op de site, als je toch via een uitzendbureau in dienst gaat? Waarom laten ze dat dan niet gelijk via zo'n bureau lopen? Slaat nergens op. En ze zullen niet bij elke vacature vragen of je in de buurt van Amsterdam woont.

De sollicitatieprocedure voor externe krachten op de site van ING rept in ieder geval nergens iets over bemiddeling of indiensttreding bij het bedrijf via een uitzendbureau. Dus daarom nogmaals mijn vraag: hoe kom je daar zo bij?
Ervaring, ervaring en uhm ervaring! :W
pi_125011956
Sure.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 april 2013 @ 22:51:16 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125012059
Ik ben in totaal 3 keer op gesprek geweest bij NN afgelopen jaar. Het moederbedrijf van ING. En dat ging gewoon via de website met interne reqruiters hoor.
pi_125012237

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 07-04-2013 22:54:36 (Doei...) ]
  zondag 7 april 2013 @ 22:59:06 #73
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_125012654
quote:
4s.gif Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben in totaal 3 keer op gesprek geweest bij NN afgelopen jaar. Het moederbedrijf van ING.
wat
pi_125012673
Nou goed, er zijn in elk geval weer twee sollicitaties de deur uit. Nu wat El_Thijs zegt er na een aantal dagen nog even achterna bellen en op hoop van zege maar.

Ik ben ook op zoek naar een stageplaats voor volgend studiejaar. Dat is al net zo'n drama helaas. Vorige week binnen 10 minuten een afwijzing in de mail :') Ik ben op zoek naar een plek vanaf februari, maar ik ben soms gewoon al te laat...
pi_125012797
ING misschien wat? Daar zoeken ze er nog genoeg. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')