SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik was gewoon aan het dansenquote:
Ken je klassiekers bitchquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh gewoon een stom gifje van een raar mens dat aan het flippen is in zwart wit
Maar nu de vraagquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh gewoon een stom gifje van een raar mens dat aan het flippen is in zwart wit
Duh wat ik zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het dansen
En wat Tamashii zegt
Je flipt zelf zwartwitdubbelomquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk het welquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar nu de vraagzou je haar geven?
Ik wel.. Teder beginnen en vurig en passioneel eindigen.. Met een vleugje wausheid :$quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar nu de vraagzou je haar geven?
I met an old man last night.. Didn't like him.. He got stuck in my teethquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wel.. Teder beginnen en vurig en passioneel eindigen.. Met een vleugje wausheid :$
Ik ben als was in je handen... dat kan niet tussen je tanden vastzittenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
I met an old man last night.. Didn't like him.. He got stuck in my teeth
Ik vind dat plaatje so so grappig, true story.. Wat is er met mequote:
Iedereen is als was in mijn handen met mijn krachtquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben als was in je handen... dat kan niet tussen je tanden vastzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je bent raawwwwr.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat plaatje so so grappig, true story.. Wat is er met me
welke ui, zie jij hier een ui dan? ik niet hoor, weet niet wat je ineens over uien begint, jezus man ik bedoel wat een change of subject. Abnormaal zeg ik je, haast onethisch!quote:
Da's geen nieuws, toch?quote:
Vind ik ook.. En altijd over uien eh.. Nooit eens over lenteuitjes of rodequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
welke ui, zie jij hier een ui dan? ik niet hoor, weet niet wat je ineens over uien begint, jezus man ik bedoel wat een change of subject. Abnormaal zeg ik je, haast onethisch!
Van uien moet ik jankenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
welke ui, zie jij hier een ui dan? ik niet hoor, weet niet wat je ineens over uien begint, jezus man ik bedoel wat een change of subject. Abnormaal zeg ik je, haast onethisch!
Zou het?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wacht eens... jij bent een kloontje?
Ik verwachtte afreus en abject te lezen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat niet nee.quote:
Hoe weet je dat zo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lente ui, van die lange zijn wel heel chillerig. Net als je hoofd bythefuckingway.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind ik ook.. En altijd over uien eh.. Nooit eens over lenteuitjes of rode
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat is dit nou man, of geen man eigenlijk. U kidding now? Ik mag het hopen, huilen is echt voor watjes. Ik huil nooit.quote:
Ja, KLOONTJE VAN DAT PARADIJSSPEELTUIN.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind jij mijn hoofd chillerig? Is dat een compliment? Zal ik je dan nu ten huwelijk vragen ofwa :$quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lente ui, van die lange zijn wel heel chillerig. Net als je hoofd bythefuckingway.
Die is eng, hou op met mequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, KLOONTJE VAN DAT PARADIJSSPEELTUIN.
Ja is sowieso een compliment, dat is wat ik maak de hele dag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind jij mijn hoofd chillerig? Is dat een compliment? Zal ik je dan nu ten huwelijk vragen ofwa :$
Ik doe straks lenteuitjes klaarmaken, echt waar hoor
Ja, zo'n ring in een glas champagne enzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind jij mijn hoofd chillerig? Is dat een compliment? Zal ik je dan nu ten huwelijk vragen ofwa :$
Ik doe straks lenteuitjes klaarmaken, echt waar hoor
Kom maar eens langs zou ik zeggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wat is dit nou man, of geen man eigenlijk. U kidding now? Ik mag het hopen, huilen is echt voor watjes. Ik huil nooit.
Vind je lief bby :$quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is sowieso een compliment, dat is wat ik maak de hele dag.
Hallo wat eng. Is toch failliet.quote:
Ja hallo, straks stikt ze erinquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zo'n ring in een glas champagne enzo.
Ik maak je af. En niet eens fysiek. Als ik de deur al door ga lig je al kruipend op de grond.quote:
Dan moet je het inderdaad sochtends doen, want savonds ben ik daar way to dronken voor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hallo, straks stikt ze erin
Kats infaam
Ja, maar miss is ze daardoor nog wel enger.. Beetje zo'n serial killer idee weet je welquote:
Lobi 4evahhhhquote:
Valt me van je tegen, dit.. ECKTE bazinnen beginnen gewoon 's ochtends al.. En op het werk.. En zelfs wanneer ze slapenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan moet je het inderdaad sochtends doen, want savonds ben ik daar way to dronken voor.
Is ze zo gulzig, ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hallo, straks stikt ze erin
Kats infaam
Meer op ibhquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik maak je af. En niet eens fysiek. Als ik de deur al door ga lig je al kruipend op de grond.
Alcohol eh.. Het maakt het beest in haar losquote:
Wat voor beest is het? Meer een egel of een stekelvarken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alcohol eh.. Het maakt het beest in haar los
quote:
Pinguin.. Het is altijd pinguinquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor beest is het? Meer een egel of een stekelvarken?
Vind ik wel goed dudderinnetje. Trouwens lijk je zelf ook op een halve gangstah serial killer met cornflakes en shit met je mes en krassen op mijn keel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar miss is ze daardoor nog wel enger.. Beetje zo'n serial killer idee weet je wel
[..]
Lobi 4evahhhh
Ja, maar dat bedoel ik dus ook. Als ik sochtends begin, is het savonds een zooi.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, dit.. ECKTE bazinnen beginnen gewoon 's ochtends al.. En op het werk.. En zelfs wanneer ze slapen
Geen idee waar jij het over hebt hoor.. Volgens mij bedoel jij een andere userquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik wel goed dudderinnetje. Trouwens lijk je zelf ook op een halve gangstah serial killer met cornflakes en shit met je mes en krassen op mijn keel.
Ja nee ok, dat is dan eigenlijk in principe ook wel weer een waarheid als een bonte milkakoequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik dus ook. Als ik sochtends begin, is het savonds een zooi.
Pinguins zijn zo baas als ze lopen/glijden. Zo op hun dikke pens chillend glijdend.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pinguin.. Het is altijd pinguin
Wel roze uiteraard
Jij snapt het kaneel!!! JIJ FUCKING SNAPT HETquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pinguins zijn zo baas als ze lopen/glijden. Zo op hun dikke pens chillend glijdend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me oncomfortabel. Keer geprobeerd mezelf te pijpen. Dat ligt echt niet lekker kan ik je zeggen.quote:
In mijn volgend leven kom ik terug als pinguin.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij snapt het kaneel!!! JIJ FUCKING SNAPT HET
Tering zeg. Ik ben verdomme een vlinder of stokstaartje. En anders een leeuw en bijt ik je hoofd eraf.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor beest is het? Meer een egel of een stekelvarken?
Bwehehehe, die pinguquote:
Ik adopteer je en koop een pinguinrots voor jequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me oncomfortabel. Keer geprobeerd mezelf te pijpen. Dat ligt echt niet lekker kan ik je zeggen.
[..]
In mijn volgend leven kom ik terug als pinguin.
Soms ben je net een mug. Je stopt pas met zuigen als je een klap voor je harses krijgtquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tering zeg. Ik ben verdomme een vlinder of stokstaartje. En anders een leeuw en bijt ik je hoofd eraf.
Weet je hoe schattig egels zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tering zeg. Ik ben verdomme een vlinder of stokstaartje. En anders een leeuw en bijt ik je hoofd eraf.
Awwwquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik adopteer je en koop een pinguinrots voor je
Wat weet jij daar van?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Soms ben je net een mug. Je stopt pas met zuigen als je een klap voor je harses krijgt
HELL YEAH MAWFAKKAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je hoe schattig egels zijn?
[..]
Awww
Dan zal ik truukjes voor je doen, net zoals de pinguins in de dierentuin van Edinbrough.
Van oma Smith :$quote:
De mijne.quote:
Moet je wel veel visjes voor me kopen.quote:
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mijne.
[..]
Moet je wel veel visjes voor me kopen.
Wajoooquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Ken ik niet dus boeit het mij geen flikker wat jij zegt
Beetje verdrietig geworden.. Zoveel e-geweldquote:
Yeah sure honey pop, zeker zo doen nu he, maar dadelijk zie ik je en dan is het dikke fittie. Ken je wel langer dan vandaag. Maar nee, ik trap er niet meer in. Sowieso is alles niet meer roze, met je achterlijke kinderlijke beperkingen van die tijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee waar jij het over hebt hoor.. Volgens mij bedoel jij een andere user
Nee...quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, ken jij Demons and Wizards?
Wees blij dat ik oprechte emoties toon ;Squote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn eerlijke antwoord niet kunnen handelen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Soms ben je net een mug. Je stopt pas met zuigen als je een klap voor je harses krijgt
Kinderen ZIJN beperkingen schatje, je weet het.. En kom maar op met je fittiequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yeah sure honey pop, zeker zo doen nu he, maar dadelijk zie ik je en dan is het dikke fittie. Ken je wel langer dan vandaag. Maar nee, ik trap er niet meer in. Sowieso is alles niet meer roze, met je achterlijke kinderlijke beperkingen van die tijd.Met je kloontje
oooooh is het eeeeen echte?!quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Een oudje die ik tegenkwam vanmorgen met opruimen.
Bitchen tegen haar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn eerlijke antwoord niet kunnen handelen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wees blij dat ik oprechte emoties toon ;S
En Jezus zeide: 'Vader, vergeef het hem, want hij weet niet wat hij doetquote:
Powermetal?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken muziek die jij niet kent, wat is deze?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee... als jij binnenkomt ga ik op m'n knieen voor je
Volgens mij is hij echt absurd ridicuul in zijn hersenen. Gewoon blauwe hersenen ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
En Jezus zeide: 'Vader, vergeef het hem, want hij weet niet wat hij doet
Wat een kutmuziekquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Powermetal?
Mja ken het genre wel hoor, maar niet zo bekend met namen.
Nou.. Ok, dat vind ik oprecht mooi om te horen :$quote:
Beter blue brains dan.. Ja, je weet wel.. Te walgelijk voor woorden waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt absurd ridicuul in zijn hersenen. Gewoon blauwe hersenen ofzo.
Hmm, denk wel powermetal, ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Powermetal?
Mja ken het genre wel hoor, maar niet zo bekend met namen.
Blue waffle?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter blue brains dan.. Ja, je weet wel.. Te walgelijk voor woorden waar ik aan dacht
Beter ga ik zo koken
quote:
ZWIJGquote:
Thug life, bro.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
ZWIJG!!!!!!!! Ik kan mijn eigen gedachtengang niet aan
Thug to tha max juweetzzzzzzzzzquote:
Overgeproduceerde poprockbandjes samengesteld door een platenbons gericht op een makkelijk beinvloedbaar publiek met als doel geld te verdienen, meer dmv het aangemeten imago dan de muziek zelf...quote:
Daar hebhad ik nog het eerste boek van. Ligt nu bij een ex-datequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, denk wel powermetal, ja.
Is een samenwerking van Blind Guardian en Iced Earth.
Muziek is The Dark Tower van Stephan King.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke ook goed, jij mag ook op je knieen
Ken niemand die daar last van heeft.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter blue brains dan.. Ja, je weet wel.. Te walgelijk voor woorden waar ik aan dacht
Beter ga ik zo koken
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ken niemand die daar last van heeft.
Is dat McGonnagol?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.. Koken.. So so veel lobi voor jullie <3 kusjekroel :$
Ja 9gag al bekeken, studie al gedaan, mailtjes afgehandeld.quote:
Tijd om te kokenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja 9gag al bekeken, studie al gedaan, mailtjes afgehandeld.
Ik doe de wereld verbeteren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja je werkt op zaterdag... wat doe je precies dan?
Veel plezier vanavondquote:
thxquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond![]()
Vergeet die foto niet
Ja die zijn er wel.. maar ik ben niet in DBquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef muhahaha het volgende:
Live @ 's-Hertogenbosch: http://www.di.fm/calendar/event/27578
Voor de trance liefhebbers als die er zijn hier.
als je de link volgt kun je live meeluisteren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die zijn er wel.. maar ik ben niet in DB
Oh dat had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
als je de link volgt kun je live meeluisteren.
Druk dagje gehad ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet gezien![]()
Maar ik ga zo tv kijken beetje bankhangen
Wat een dag vandaag
Je mag me altijd appen he.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een gemengde dag vandaag
Denk dat alle emoties wel aan bod zijn gekomen
Lief dank jequote:
Veel plezier iig en gr gr aan Cryothic.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief dank je
Maar ik ga me zo even volproppen met warme apfelstrudel en slagroom
Bankhangen en GoT
Zal ik doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel plezier iig en gr gr aan Cryothic.
He baas. Hoe is het?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel plezier iig en gr gr aan Cryothic.
Wel aardig. Beetje irritatie aan mijn ogen en neus alleen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat wel beter nu. Maandag waarschijnlijk weer aan de bak. Hoe is het met jou?
Aw man, graspollen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig. Beetje irritatie aan mijn ogen en neus alleen.
Vervelend man, de nachtvorst lijkt nu eindelijk ten einde te komen. Dan komt alles langzaam in bloei.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk het. Zit aan een stuk door te jeuken
Mag het hopen want ik heb vandaag eerste 2 lagen stenen in de tuin aan elkaar gekit...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend man, de nachtvorst lijkt nu eindelijk ten einde te komen. Dan komt alles langzaam in bloei.
Naar iets lelijks gekeken? Of is it in the air?quote:
Hooikoortsquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naar iets lelijks gekeken? Of is it in the air?
Wow, bijzonder dat je daar nu al last van hebt; hier hele middag buiten gewerkt en nog helemaal -niets- terwijl ik het zo erg heb dat ik in iedere jas en tas die ik bezit een strip pillen heb zitten....quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hooikoorts
Maar moet weer ff wennen om ze in te nemen
Zo.bijzonder vind ik het niet...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wow, bijzonder dat je daar nu al last van hebt; hier hele middag buiten gewerkt en nog helemaal -niets- terwijl ik het zo erg heb dat ik in iedere jas en tas die ik bezit een strip pillen heb zitten....
Bij jullie in de buurt soms veel wilgen / berken / forcitia ? (of is het forsitia?).
Wat ik bedoelde was: er moet een factor zijn die het verschil maakt, qua landschap veel overeenkomsten enzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo.bijzonder vind ik het niet...
Weet je hoe lang het al droog is? En de zon schijnt en.de wind hard waait.
Verder geen idee wat er door de lucht gaat. Je zit hier met veel boomgaarden enzo
wees blij. Nu heb ik sowieso alleen last van een.droge neus en zere ogen. Geen.verkoudheidjes ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was: er moet een factor zijn die het verschil maakt, qua landschap veel overeenkomsten enzo.
Maar die boomgaarden zou weleens precies het punt kunnen zijn; die staan nu op knoppen/bloeien.
Hier nog helemaal niks....
Ik krijg vooral last van sinusitis als gevolg van opzwellende slijmvliezen. Pijnlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees blij. Nu heb ik sowieso alleen last van een.droge neus en zere ogen. Geen.verkoudheidjes ofzo
Auwquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik krijg vooral last van sinusitis als gevolg van opzwellende slijmvliezen. Pijnlijk.
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef fietsie het volgende:
Morgenochtend gelijk beginnen met pillen....
Ben begonnen met de laatste bouw-klus in de tuin. Als die af is nog even 8 kub grond erin en dan kan ik voorjaar gaan vieren
Lekker gegeten?quote:
Doorgestreept wat niet van toepassing is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker gegeten?
Lekker geharkt?
Heb je iemand met een vork geprikt?
Kan.van alles zijn, zo'n smiley
Ik heb ze net ook maar preventief naar binnen gegooid....quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgestreept wat niet van toepassing is.
Morgenochtend op zijn vroegst.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb ze net ook maar preventief naar binnen gegooid....
Rauwe tartaar als voorgerecht, entrecote als hoofdgerecht en een uitgebreid dessert als nagerecht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wat heb je gegeten?
Ik had apfelstrudel met slagroom
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rauwe tartaar als voorgerecht, entrecote als hoofdgerecht en een uitgebreid dessert als nagerecht.
Zekers.quote:
Was er geen nagerecht op bief-basis? Beef-jerkey met bessenjam ofzo ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rauwe tartaar als voorgerecht, entrecote als hoofdgerecht en een uitgebreid dessert als nagerecht.
Nope, was ook geen thema menu, maar mijn persoonlijke keuze.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef fietsie het volgende:
Was er geen nagerecht op bief-basis? Beef-jerkey met bessenjam ofzo ?
Truste, zit hier State of Play te kijken, nog even afzien....quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bedje op zoeken. Vind het mooi weest voor vanavond
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten lola!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Over 25 minuten is het een jaar geleden dat mn pa overleedquote:
*knuf* geeft aan huppel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 25 minuten is het een jaar geleden dat mn pa overleed
knuffelquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Knuffel schatquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Als je eens wist hoeveel behoefte ik daar nu aan hebquote:
Ik anders ook wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je eens wist hoeveel behoefte ik daar nu aan heb
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Als je eens wist hoeveel behoefte ik daar nu aan heb
Jij hebt nog een vriendin die je kan optrommelen.quote:
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]... ik had vin zo bij je gedropt vandaag ......
Vin, had Huppels niet geappt voor knuffels ?
Uhm...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]... ik had vin zo bij je gedropt vandaag ......
Vin, had Huppels niet geappt voor knuffels ?
True.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt nog een vriendin die je kan optrommelen.
Ik zit hier zielig en alleen op de bank en voel mn eigen verdomd eenzaam
Ik wil NU gewoon een schouder om op te huilen. Kan mij het boeien van wiequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had je dan liever knuffels van mij gehad dan?
Sterktequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil NU gewoon een schouder om op te huilen. Kan mij het boeien van wie
Thnxquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil NU gewoon een schouder om op te huilen. Kan mij het boeien van wie
Verstandigquote:Op zondag 7 april 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel trots op mezelf.
Ik voel mn eigen zwaar kut en klote en het liefst zuip ik mezelf richting een delirium, we weten allemaal dat ik daarvoor genoeg drank in de kast heb staan, maar ik zit braaf en netjes aan de thee
Dat doe je inderdaad goedquote:Op zondag 7 april 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mn eigen zwaar kut en klote en het liefst zuip ik mezelf richting een delirium, we weten allemaal dat ik daarvoor genoeg drank in de kast heb staan, maar ik zit braaf en netjes aan de thee
Verstandig.quote:Op zondag 7 april 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben dan ook een wijze oude vrouwquote:
Ik klink nu vast als Vin maar die film ken ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Gokje....
50/50 is vast geen geschikte film om nu te gaan kijken?
Net zo wijs als ik.quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een wijze oude vrouw![]()
Ook al werd ik vandaag 25 geschat
Dat blijf je erin wrijven hequote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, gaat over een kerel die een of andere zeldzame kankersoort heeft en hoe hij en z'n vrienden ermee om moet gaan (geloof ik). Weet niet of het dan slim is om te kijkenquote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Gokje....
50/50 is vast geen geschikte film om nu te gaan kijken?
HA! Ik ken 'm welquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik klink nu vast als Vin maar die film ken ik niet.
Jij ook alquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat over een kerel die ontdekt dat ie kanker heeft en dat verwerkt hij met humor ofzo.quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik klink nu vast als Vin maar die film ken ik niet.
Ach kansloos, dat nietquote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Faxie het volgende:
Ik zag een vallende ster toen ik thuis kwam. Ik wenste voor een leuk vriendinnetje, dat was het eerste dat in me opkwam...
Hoe fucking kansloos
Nu je je wens gedeeld hebt kun je natuurlijk wel fluiten naar een leuk vriendinnetje.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Faxie het volgende:
Ik zag een vallende ster toen ik thuis kwam. Ik wenste voor een leuk vriendinnetje, dat was het eerste dat in me opkwam...
Hoe fucking kansloos
Als ik me klote voel ga ik comedy/satire kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat over een kerel die ontdekt dat ie kanker heeft en dat verwerkt hij met humor ofzo.
Ik ga die maar niet kijken nu
quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu je je wens gedeeld hebt kun je natuurlijk wel fluiten naar een leuk vriendinnetje.
Kom jij mij een knuffel brengen?quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat blijf je erin wrijven he.
Ik heb ook eens zoiets meegemaakt, ik ging sigaretten halen en moest mijn legitimatie laten zien, kom op ik ben 30
. Zag het maar als compliment
.
Ja, zo werkt het wens-systeem nou eenmaal.quote:
Jaren terug stonden mijn oudste zus en ik bij de halte, ik was 15 of 16 en zij is 8 jaar ouder. Dachten ze dat zij de moeder was en we lijken allebei echt jaren jonger.quote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij mij een knuffel brengen?![]()
Bij mij gaat het tegenwoordig zo:
de ander: heb je kinderen?
ik: ja 1
da: oh leuk, jongen of meisje?
ik: jongen
da: oh hoe jong is hij?
ik: bijna 15
da: WAT??HOE OUD?? Wacht.... hoe oud ben jij dan?
![]()
![]()
Het is wel zo. Een wens mag je niet uitspreken want dan komt ie niet uitquote:
Oh my.. nu heb ik vage gedachtenquote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze hebben al een keer tegen Yordi gezegd dat ie een leuke zus had.quote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het wens-systeem nou eenmaal.
[..]
Jaren terug stonden mijn oudste zus en ik bij de halte, ik was 15 of 16 en zij is 8 jaar ouder. Dachten ze dat zij de moeder was en we lijken allebei echt jaren jonger.
Verdoriequote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het wens-systeem nou eenmaal.
Ow en ja, ik kom je wel een keer knuffelenquote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja uhm je valt dus op jongquote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oh my.. nu heb ik vage gedachten. Je zoontje is 3 jaar jonger dan mijn ex
.
Godver.quote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer tegen Yordi gezegd dat ie een leuke zus had.
Kind was toen 2 weken van de leg
Whehehehequote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer tegen Yordi gezegd dat ie een leuke zus had.
Kind was toen 2 weken van de leg
Now pleasequote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en ja, ik kom je wel een keer knuffelen.
Niet perse, heb ook al jaren een crush op een onbereikbare meid (collega) die een jaar ouder isquote:
Die is dan wel weer leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje en ik zijn wel eens aangezien als stelletje
Awwww, sorryquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Now please![]()
I feel sad and need cheering up!!
Herkenbaar +1quote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik en mijn broertje nog nooitquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
Waar het hart vol van isquote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Faxie het volgende:
Hoe fucking kansloos
Gelukkig maarquote:
Wat moet ik met een 7 jaar jongere meid?quote:
Geweldigquote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar +1
Mijn zusje had de huur opgezegd met haar verloofde en de nieuwe bewoners kwamen kijken. Ik zat op de bank en bemoeide me nergens mee. Dachten ze dat ik haar vriend was en dat haar verloofde 1 of andere opzichter was want hij wist zoveel van het huis.
Topquote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is
Hoe was het Ambient?
En mijn knie is eindelijk gefixeerd ....en het lijkt goed te zitten
Oja de love and marriage beurs was ook mooi. Zusje zwanger, verloofde kon niet mee en aangezien ik me verveelde ging ik wel mee. De versierpoging op de broodjesdame verliep dramatisch.quote:
Hoe zou dat toch komenquote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja de love and marriage beurs was ook mooi. Zusje zwanger, verloofde kon niet mee en aangezien ik me verveelde ging ik wel mee. De versierpoging op de broodjesdame verliep dramatisch.
Ik had er iets meer van verwachtquote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is
Hoe was het Ambient?
En mijn knie is eindelijk gefixeerd ....en het lijkt goed te zitten
Whehe, dat heb je verkeerd aangepakt danquote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja de love and marriage beurs was ook mooi. Zusje zwanger, verloofde kon niet mee en aangezien ik me verveelde ging ik wel mee. De versierpoging op de broodjesdame verliep dramatisch.
ik en mijn broer als tweelingquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
Best grappig achterafquote:Op zondag 7 april 2013 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, toen ik wegliep realiseerde ik me wat er fout ging.
Ik heb 2 half zusjes en 1 half broertje. Hun moeder is Indonesisch dus als ik triomfantelijk vertel dat dit mijn broertje is bij het stappen dan geloven ze me nooit.quote:Op zondag 7 april 2013 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben enigskind. Ik heb 6 broers en zussen.
Mn broer en zus bij mn moeder lijken sprekend op elkaar en totaal niet op mij, mensen hebben altijd moeite te geloven dat ik een zus van hen ben.
Mn broer en zus bij mn vader (jongste zusje uitgezonderd even en andere zus is dood) lijken totaal niet op elkaar maar zus lijkt wel op mij. Daar geloven mensen nooit dat mn broertje erbij hoort.
Dunno waarom ik dit vertel ik ben gewoon afleiding aan het zoeken
En je zus hielp niet even door te zeggen dat ze je zus is?quote:Op zondag 7 april 2013 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, toen ik wegliep realiseerde ik me wat er fout ging.
Die lachte me hard uit.quote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je zus hielp niet even door te zeggen dat ze je zus is?
Mijn zoon heeft Indonesisch bloed, geloven mensen ook nooitquote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 2 half zusjes en 1 half broertje. Hun moeder is Indonesisch dus als ik triomfantelijk vertel dat dit mijn broertje is bij het stappen dan geloven ze me nooit.
Nee, dat zou ik ook niet zeggen haha.quote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft Indonesisch bloed, geloven mensen ook nooit
Ik ook niet *fluit fluit*.quote:Op zondag 7 april 2013 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook ja, sowieso heb ik niks met jonger
Dat bedoelde ik dus, hij had haar erbij moeten betrekkenquote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je zus hielp niet even door te zeggen dat ze je zus is?
Ik ook nietquote:Op zondag 7 april 2013 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook ja, sowieso heb ik niks met jonger
Jammer.... dan heb je een 50% score gehaald.....quote:Op zondag 7 april 2013 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er iets meer van verwachtNiet slecht ofzo hoor, maar de eerste 2 raakten m'n snaar niet. De 3e (Syndrome) was wel erg tof
De trutquote:
33,3% toch?quote:Op zondag 7 april 2013 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jammer.... dan heb je een 50% score gehaald.....
Mja ze snapte mijn grap ook niet naar dat meisje toe, die moest ik uitleggen. Ook aan dat meisje trouwens.quote:
Oudere zussen (en broers ook) horen dat te doenquote:
Daar ging het al mis!quote:Op zondag 7 april 2013 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja ze snapte mijn grap ook niet naar dat meisje toe, die moest ik uitleggen. Ook aan dat meisje trouwens.
Ja alleen dit geval is dus jonger.quote:Op zondag 7 april 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oudere zussen (en broers ook) horen dat te doen
Jammerquote:
Zusjes zijn sowieso altijd strontvervelend. Ouder, jonger, dikker, dunner maakt niets uit.quote:
Ze is een heuze cockblock hoor. Niks voor me regelen, beetje bij me in de buurt hangen waardoor andere vrouwen denken dat we een stelletje zijn en thuis de onschuld uithangen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zusjes zijn sowieso altijd strontvervelend. Ouder, jonger, dikker, dunner maakt niets uit.
Logischquote:Op zondag 7 april 2013 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben enigskind. Ik heb 6 broers en zussen.
Mn broer en zus bij mn moeder lijken sprekend op elkaar en totaal niet op mij, mensen hebben altijd moeite te geloven dat ik een zus van hen ben.
Mn broer en zus bij mn vader (jongste zusje uitgezonderd even en andere zus is dood) lijken totaal niet op elkaar maar zus lijkt wel op mij. Daar geloven mensen nooit dat mn broertje erbij hoort.
Dunno waarom ik dit vertel ik ben gewoon afleiding aan het zoeken
Whahahaquote:
Collega zei iets in de trant van; maak jij het af?quote:
Of ik snap hem niet of hij is heel matigquote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Collega zei iets in de trant van; maak jij het af?
Toen zei ik daarop; beetje jammer he, afmaken.
Wel heel slecht dat je die niet snaptquote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Collega zei iets in de trant van; maak jij het af?
Toen zei ik daarop; beetje jammer he, afmaken.
niet waarquote:Op zondag 7 april 2013 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw. Die vallen 9/10x op ouder
Dat eerste zeg ik dan maar hahaah.quote:Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ik snap hem niet of hij is heel matig
Ze keek me aan alsof ik een scheet had gelaten.quote:Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel heel slecht dat je die niet snapt
Tuurlijk vind ik je engquote:Op zondag 7 april 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Vind je het nog steeds eng? Zo nee, dan wil ik mijn opmerking wel terugnemen hoor
Whehequote:Op zondag 7 april 2013 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze keek me aan alsof ik een scheet had gelaten.
Toen had ik zoiets van, waarom zegt ze niks *werpt blik naar zwangere zus*.
Ow god ja hoor.
datquote:Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ik snap hem niet of hij is heel matig
Ja en dat is overal hoor. Zelfs als haar man erbij is denken ze nog dat mijn zusje en ik het stel zijn.quote:
Ik ben heul niet engquote:Op zondag 7 april 2013 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik je eng, maar je mag het alsnog terugnemen hoor
.
Best awkward lijkt me datquote:Op zondag 7 april 2013 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dat is overal hoor. Zelfs als haar man erbij is denken ze nog dat mijn zusje en ik het stel zijn.
Behalve als je je luchtbed bij je hebt.quote:Op zondag 7 april 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heul niet eng![]()
Ik ben juist heel lief en zorgzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |