Ja die heb ik ook gezien, geweldige show! Mooi om te zien hoe hij na jaren nog steeds hetzelfde is gebleven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef Alfisti het volgende:
Ben samen met mijn GF vorig jaar naar "Afijn" in Carré geweest, echt kapot gelachen![]()
![]()
Wat een held!
Nee, dat ligt iets anders. Lees anders zelf even door, hoef ik het niet hier uit te leggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef daNpy het volgende:
Dat wil zeggen dat je de eerste paar jaar geen rente hoeft te betalen (dus ook niets af kan trekken?) en daarna "in moet gaan halen"?
Juistemquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Paladijn het volgende:
Beetje raar verhaal... adviseur zou niet nodig moeten zijn (je betaalt immers slechts voor het advies en wat dienstverlening als tussenpersoon).
Die starterslening is ook maar apart, alleen ex-woningcorporatie huizen en dan krijg je 20% van je te betalen rente vergoed terwijl je een annuïteitenhypotheek hebt. Dat is toch helemaal niet zoveel per maand? Of mag je meer lenen in verhouding met een 'normale' hypotheek?
Scheelt wel dat het geen "Blok hypotheek" is
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat ligt iets anders. Lees anders zelf even door, hoef ik het niet hier uit te leggen->
http://www.startersrenteregeling.nl/regeling/kopen/
Je betaald dus 10 jaar lang minder, maar daarna moet je die extra regeling wel terug gaan betalen.quote:Bij de Starters Renteregeling schiet de woningcorporatie, via Social Finance, 10 jaar lang 20% van de maandelijks te betalen hypotheekrente voor. De voorschotten leent u van Social Finance. Afspraken over terugbetaling van de voorschotten worden vastgelegd in een offerte, algemene voorwaarden en een tweede hypotheekakte. U krijgt voor deze lening dan ook een aparte offerte van Social Finance, tegelijk met de hypotheekofferte. Wanneer u de woning gaat verkopen, of na 30 jaar, betaalt u de lening terug. Alléén als uw huis meer waard is geworden.
nog steeds veel te dik. Ik zie weinig verbetering. De pijn is wel minder geworden...quote:
Ik wel, en Bertje Vis ook trouwens!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:17 schreef 2cv het volgende:
Doet u mij Youp van 't Hek maar. Of Herman Finkers. Maar geen van beide heb ik ooit live gezien.
hier niet, moet een essay in elkaar draaien vandaagquote:
Al is de edit nog zo snel, Anne achterhaalt 'm heus wel.quote:Op zondag 7 april 2013 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, dat sushi-hok is ook weer schoonachtig parelhoerig wit. En lekker met de T-top in de koferbak gereden, is toch wel errug lekker
ja dat het zo lang duurt voordat ze mogen zagen inderdaad, het gaat om 2 stroken bos van 15 meter breed of iets dergelijksquote:Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef Anne het volgende:
Smee, jij stond zeker te protesteren tegen het protest?
2000 mensen bij bomenprotest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |