beetje dit idee, maar dan niet modder bruin maar roest bruinquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat niet om de kleur, gaat om de staat voor en na
even foto gemaakt van andere velg, die minder erg er aan toe isquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, dan heb je wel eer van je werk
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef daNpy het volgende:
Om de OP een beetje te compenseren:
[ afbeelding ]
Boh, dat scheelt wel effequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:43 schreef densmee het volgende:
[..]
even foto gemaakt van andere velg, die minder erg er aan toe is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep
jep is inderdaad de moeite waard, niet dat het roest nou zo vaak zichtbaar was onder de modder maar tochquote:
Why?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:58 schreef densmee het volgende:
wel een kut karwei overigens dat stralen
Ik ben ongeschikt voor zo'n ding. Dus is het geen issue.quote:
alles zit vol met die alluminium grid. buiten op de stoep gedaanquote:
Tering, je rug...quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:06 schreef BaraCuda het volgende:
Holly shit, dan kan nooit goed voor je zijn
4 palletjes, stukkie folie, improvisatie kastje maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:03 schreef densmee het volgende:
[..]
alles zit vol met die alluminium grid. buiten op de stoep gedaan
met een mobiele straalketel
voor de volgende gaat hem dat wel worden inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 palletjes, stukkie folie, improvisatie kastje maken.
Mooi, dan kan ik effe op mijn gemakkie de rotor en verdeelkap van de Niksan vervangen op de parkeerplaats hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen nog lekkerderderer volgens de geleerde
Wat is de bedoeling nou met die bak? Maken en verkopen of blijven rijden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik effe op mijn gemakkie de rotor en verdeelkap van de Niksan vervangen op de parkeerplaats hier
Thanks, effe kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Discovery leuk programme over jungle rijden met nissan patrol mika salo een een acteur
Ik wil iets wat goedkoper is om km's mee te maken; naar het er nu uitziet ga ik dat voorlopig veel doen. Ik wacht effe af wat de new rules gaan worden vanuit DH, dat moet deze maand wel een beetje bekend gaan worden, en dan ga ik eens kijken wat ik ga doen. Voorlopig blijf ik er dus effe in rijden, maar hij deed van de week weer een paar keer vervelend dus nu ook maar de verdeler en de rotor, dan is alles in de ontsteking nieuw.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling nou met die bak? Maken en verkopen of blijven rijden?
1100 km per week op benzine, auw.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Thanks, effe kijken
[..]
Ik wil iets wat goedkoper is om km's mee te maken; naar het er nu uitziet ga ik dat voorlopig veel doen. Ik wacht effe af wat de new rules gaan worden vanuit DH, dat moet deze maand wel een beetje bekend gaan worden, en dan ga ik eens kijken wat ik ga doen. Voorlopig blijf ik er dus effe in rijden, maar hij deed van de week weer een paar keer vervelend dus nu ook maar de verdeler en de rotor, dan is alles in de ontsteking nieuw.
Als de oldtimerregeling blijft zoals hij is, komt er ws een oude Benz diesel ofzo, of iets op LPG.
Nu rijd ik 1100km/wk op Benzeen @ 1:10, word je niet blij van. Gelukkig kan ik onderweg heel makkelijk effe de grens over bij Venlo, da's 4 km om denk ik, maar dan tap ik wel voor 1.61 ofzo.. dat scheelt me 15ct/l met de TinQ
Hoe scherm je dat af?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:03 schreef densmee het volgende:
[..]
alles zit vol met die alluminium grid. buiten op de stoep gedaan
met een mobiele straalketel
Jeh, hier in NL zijn ze gewend om te graaien in je knip als je auto rijdt. En dan zijn er nog imbecielen die nog durven voorstellen om de MRB er maar bij in te stoppen, dan verdienen ze 3 keer aan je per liter benzine.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1100 km per week op benzine, auw.
Het wordt tijd dat er iets aan de benzineprijs gedaan wordt, want in duitsland zit de belasting toch al in de benzineprijs? Dan toch zo goedkoop. Iets gaat er niet helemaal goed in NL.
Zo dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 palletjes, stukkie folie, improvisatie kastje maken.
moeilijk, nu met een paar kartonnen dozen gedaan. maar als je blaast dan blaas je toch weer alles naar buitenquote:
Ben benieuwd of dat nog ooit gaat veranderenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, hier in NL zijn ze gewend om te graaien in je knip als je auto rijdt. En dan zijn er nog imbecielen die nog durven voorstellen om de MRB er maar bij in te stoppen, dan verdienen ze 3 keer aan je per liter benzine.
klopt, maar dan had ik weer een achterlijk grote moeten kopen, die verder altijd in de weg staat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ze doen dat normaal gesproken niet voor niks in een straalcabine natuurlijk
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:56 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
En nu hopen dat ze blijven hangen.
Als er een velg in moet passen wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef densmee het volgende:
[..]
klopt, maar dan had ik weer een achterlijk grote moeten kopen, die verder altijd in de weg staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |