Doet ie het nu wel?quote:Op maandag 8 april 2013 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow.
Of ik blij moet zijn dat ik de foto niet kan zien?
ze zetten trots de rekening van hun wokdiner (bij de meest crappy woktent van de regio) onlinequote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Facebook is hier geblokkeerd, dus ik zie de foto niet. Moet ik daarmee blij zijn of moet ik beteuterd gaan kijken?
Als dat de grap isquote:Op maandag 8 april 2013 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
20 - 21 - 22 (of ik snap 'em ook niet)
Wij hebben 4x4 enkellucht, deze heeft dubbel. Een tijd terug al een 4x2 dubbellucht slopert achteras gekocht, bleek totaal anders en niet te passen.quote:
Ik zie 'm nu (thanks Neovoquote:Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zetten trots de rekening van hun wokdiner (bij de meest crappy woktent van de regio) online
Dan kun je jezelf beter vullen met wokken.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vul mezelf met de leegheid in het bestaan van anderen.
ik woon vlak bij een wokrestaurantquote:Op maandag 8 april 2013 13:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kun je jezelf beter vullen met wokken.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik woon vlak bij boven een wokrestaurant
In die streek waar jij zit is Duits en Limburgs alleen door echte kenners te onderscheiden.quote:Op maandag 8 april 2013 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vraag me af of de bouwvakker hier beneden in het Duits, Pools of Limburgs gillen. En of ze naar elkaar gillen of naar mij
Spreek ik eindelijk het Limburgs uit waar jij zit, zit ik ineens twee grenzen verderquote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In die streek waar jij zit is Duits en Limburgs alleen door echte kenners te onderscheiden.
"Mins, sjei toch oet, ich versjtao dich neet!"quote:Op maandag 8 april 2013 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vraag me af of de bouwvakker hier beneden in het Duits, Pools of Limburgs gillen. En of ze naar elkaar gillen of naar mij
Ik kan het zonder moeite lezen. Tijd om te verhuizenquote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef Anne het volgende:
[..]
"Mins, sjei toch oet, ich versjtao dich neet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |