Goed bezig!quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
1 taart zit al in de oven, de kitchenaid gaat los op het brooddeeg. Het wordt een mooie dag vandaag![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:23 schreef smitjew het volgende:
Bitches , heb er nu 20 kg af in drie a vier maanden.
Voel me lekker fit.
Geen leven , laatste tijd viel mee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:57 schreef V1z0R het volgende:
smitjew heeft in 1 jaar meer posts dan ik in 9
True ,gewoon slapen eten werken all week.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:59 schreef V1z0R het volgende:
Leven hebben is zwaar overgewaardeerdverplichtingen en zulks
Ik wou ook maar had me ver slapen sportschool gaat hier al om 12 uur dicht op zaterdag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:49 schreef Nallie het volgende:
Hai![]()
Wat een vlijt hier op de vroege ochtend!
Ik stond om 9.45 in de sportschool en nu aan t ontbijt
Ik had ook veel gedronken. Echte bikkels gaan dan gewoon sportenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:52 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik wou ook maar had me ver slapen sportschool gaat hier al om 12 uur dicht op zaterdag.
Daarnaast had ik ook teveel gedronken gister.
Als ik niet mag rijden ga ik niet aan de gewichten kloten , trouwens ga ik nu zo voetballen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik had ook veel gedronken. Echte bikkels gaan dan gewoon sporten. Wekker zetten en gaan
Dus, ik heb eigenlijk geen rugvetjes!! Maar rugborstjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Nallie het volgende:
Jazekergelukkig ook nog even gegeten tussendoor
OMG Coco, dat syndrome
Omg, hardop lachen en verslikken in boterhamquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dus, ik heb eigenlijk geen rugvetjes!! Maar rugborstjes
Alsof dat zoveel beter zou zijnEn nee, ik vrees toch dat het gewoon vetjes zijn, hehe
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dus, ik heb eigenlijk geen rugvetjes!! Maar rugborstjes
Alsof dat zoveel beter zou zijnEn nee, ik vrees toch dat het gewoon vetjes zijn, hehe
Ik dacht al, 'not sure if srs"quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat phaidra en skoap er echt vroeg(er) uit moesten door hun baby. Nu vind ik mijn 10.15u opmerking een beetje een gemeen grapje, sorry!
Buitenissig beduusd!quote:
Daar is jarenlange training aan vooraf gegaan van chemische troep vretenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
NOES dat migrerende boobverhaal!![]()
En yay voor gezonde Coco, al zeg ik wel boo voor de chemische banaantjesDat je die opkrijgt zonder strontmisselijk te worden vind ik wel knap
Boh ja, gelukkig wel! Stel je voor je rugmemmen winnen het van je voorkant. Ieks!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omg, hardop lachen en verslikken in boterham"Rugborstjes"
![]()
Gelukkig is de voorkant nog altijd groter dan de achterkant, zeggewedanmaar![]()
Past wel in het rijtje bij de tweede glimlachjes, rugborstjes
idemquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht al, 'not sure if srs"
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar is jarenlange training aan vooraf gegaan van chemische troep vreten
Doorzettingsvermogen & wilskracht! Zo heb ik zover kunnen komen
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht al, 'not sure if srs"
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Nallie het volgende:
Jazekergelukkig ook nog even gegeten tussendoor
OMG Coco, dat syndrome
Enjoy!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Vaiz, wel die heel smerige juist, nom!
Oh, moet gaan douchen enzo. Straks weg naar vrienden en daarna verjaardag schoonvader
jij in het weekend op Fok btw? Watskeburt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:40 schreef V1z0R het volgende:
Bah!de gladde banaantjes zijn veel lekkerderderder
[..]
En goede bodem doet wonderen!
Ik doe tegenwoordig netjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij in het weekend op Fok btw? Watskeburt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig netjes's Weekends rustig aan, op tijd op bed, niet te veel alcohol en zulks.
Al was ik daarvoor ook wel 's weekends op fok dacht ik
Voor wie Bonobo nog niet kent trouwens:Ik heb die live gezien.. En vond t helemaal niet zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
Jij bent dan ook nog niet zo bejaard als ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb die live gezien.. En vond t helemaal niet zo leuk
Haha ja kloptquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:00 schreef V1z0R het volgende:
Zo heb je de voordelen van de EPOC na het sporten veel minder dan wanneer je het verdeeld
[..]
Jij bent dan ook nog niet zo bejaard als ik
Meer Richie Hawtin fan gok ik dan?
Veel (gezond) eten in huis hebben helpt ook aardigquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Overigens: alleen maar gezonde shizzle gekocht bij de Lidl vandaagje per se aan een bepaald budget willen houden waarin geen ruimte is voor troep helpt wel
ga dit weekend eens wat inlezen over krachttraining en maandag een afspraak maken bij de sportschool. Met al dat fietsen en geen troep eten erbij moet er echt wel weer wat af gaan vind ik
ws. draag je een te grote omvang met een te kleine cupmaat? is wat heel veel vrouwen doen... ik droeg jaren 90C terwijl ik 85 DD had (inmiddels weer een heel andere maat, maar inmiddels wel altijd de goeie maatquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Echt, uitslapen zit er niet meer bij met een baby... Om 10.15u meldde ze zich al voor fles, pffff!
Oh, ik ontdekte gisteren een interessante subreddit! Reddit.com/r/aBraThatFitsSchijnt dé manier te zijn om de maat van je borsten goed op te meten. Gisteren eens geprobeerd, en ik kom daar uit op een 34D (
). Nagemeten mbv Martijn, en volgens die meting zou t kloppen. (Ik denk t zelf niet, maar het verschil met normaal vond ik zo groot dat ik wel ben gaan twijfelen aan de cupmaat die ik altijd draag (A).
Omzetting naar Nl-se maten moet ik nog effe goed uitvissen, maar heb een bh besteld in meerdere maten. Misschien heb ik er altijd wel naast gezeten met mijn bh-maat!
Oh, en er bestaat zoiets als migrated breast tissue. Komt door verkeerd bh-gebruik; dan gaat je breasttissue zich onder je oksels/op je rug nestelen. Mind blown!!
Pita met rundvlees is ook makkelijk zelf te makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Veel (gezond) eten in huis hebben helpt ook aardigWil steeds naar de mac gaan voor die nieuwe Greek Mac, maar ik heb zoveel eten in huis, dat het zonde is als dat gaat bederven. Beetje zwak want ik moet sterk genoeg zijn om gewoon nee te zeggen, maar ach.. whatever works
Kan je overigens de lessen CxWorx en Grit Strength heel erg aanradenZijn van Les Mills (sowieso super lessen!). Wordt op verschillende sportscholen aangeboden.
Preciesquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Pita met rundvlees is ook makkelijk zelf te makenkun je ook dingen als olijven toevoegen en zo
Zelf daardoor dit jaar eigenlijk niet bij de Mac geweest
Als je niet beter weet is het heel makkelijk een verkeerde maat te dragen. Ik kan me ook nog steeds met gemak in mn sportbh (75C) wurmen en doen alsof het perfect past.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ws. draag je een te grote omvang met een te kleine cupmaat? is wat heel veel vrouwen doen... ik droeg jaren 90C terwijl ik 85 DD had (inmiddels weer een heel andere maat, maar inmiddels wel altijd de goeie maat)
Ik vond hem wel grappig eiks! En die migrating boobsquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat phaidra en skoap er echt vroeg(er) uit moesten door hun baby. Nu vind ik mijn 10.15u opmerking een beetje een gemeen grapje, sorry!
En werkt alleen als alle dames ongeveer dezelfde onderwijdte hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, maar het ligt wel aan de handen. Mijn handen zijn erg snel gevuld
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En werkt alleen als alle dames ongeveer dezelfde onderwijdte hebben(65B is geen 90B).
RIP aan je nachtrust en gefeliciteerd met 75D.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Echt, uitslapen zit er niet meer bij met een baby... Om 10.15u meldde ze zich al voor fles, pffff!
Oh, ik ontdekte gisteren een interessante subreddit! Reddit.com/r/aBraThatFitsSchijnt dé manier te zijn om de maat van je borsten goed op te meten. Gisteren eens geprobeerd, en ik kom daar uit op een 34D (
). Nagemeten mbv Martijn, en volgens die meting zou t kloppen. (Ik denk t zelf niet, maar het verschil met normaal vond ik zo groot dat ik wel ben gaan twijfelen aan de cupmaat die ik altijd draag (A).
Omzetting naar Nl-se maten moet ik nog effe goed uitvissen, maar heb een bh besteld in meerdere maten. Misschien heb ik er altijd wel naast gezeten met mijn bh-maat!
Oh, en er bestaat zoiets als migrated breast tissue. Komt door verkeerd bh-gebruik; dan gaat je breasttissue zich onder je oksels/op je rug nestelen. Mind blown!!
Nou Mc, dat klinkt als een niet te versmaden aanbod.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:12 schreef the85mc het volgende:
Lastig die BH maten. Ik ken wel deze richtlijn: kleine handvol is B, handvol is C, flinke handvol is D. Daarboven wordt het systeem minder precies.. Maar niet minder leuk
Dus mochten jullie er niet uitkomen dan wil ik wel komen helpen hoor
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou Mc, dat klinkt als een niet te versmaden aanbod.
3kg in een week is ook niet geheel normaal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:00 schreef oLexie het volgende:
Ik word gek van mijn jojofiguurIk kan in een week tijd serieus drie kilo kwijtraken en dan weer twee aankomen, weer drie kwijt, vier erbij. Gelukkig heb ik een zeer elastische huid en nog nooit iets van striae gehad maar het is wel vervelend om steeds net aan geen 36 te passen en 38 weer net te groot is.
Ja, die zag ik natuurlijk wel aankomen. En ik doe zelden wat op recept, maar speciaal hierom heb ik vanochtend maar even gemeten wat ik eigenlijk deed.quote:
Het eet 60 koekjes per week maar een koekjesbode gaat te verquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, die zag ik natuurlijk wel aankomen. En ik doe zelden wat op recept, maar speciaal hierom heb ik vanochtend maar even gemeten wat ik eigenlijk deed.
450gr ricotta klutsen
snufje zout
1 voor 1 4 eieren erdoor klutsen
6 flinke knepen uit een flesje citroensap erbij
30 gram keçiboynuzu pekmezi (of iets soortgelijks)
120 gram frambozen
bakpapier op de bodem van een springvorm.
vorm & papier invetten
bakken doe ik gewoonlijk in mijn houtoven, en daarvan is de tempertuur meestal niet heel hoog maar ook niet instelbaar en gewoonlijk heb ik geen idee en dat gaat prima.
Deze keer, omdat de kachel nog brandde (dat geeft zwarte taart en een penetrante rooksmaak), en ik 2 taarten wou bakken, in de elektriek. Op 175 graden, niet voorverwarmd, anderhalf uur. Dat kan beter lager & langer.
Alweer vanwege die tweetaartsaanpak had ik een eigenlijk te grote springvorm voor de kaastaart dus hij is wat plat, maar ik heb 'm in tweeën gesneden en de helften op elkaar geplakt met een andere stroperige plantaardige siroop (palmhoning). Folie erom, plank erop, gewicht erop, morgen is 'ie klaar.
[ afbeelding ]
Ik vind koekjes niet echt lekker, en een koekjesbodem onder de kaastaart uitgesproken onsmakelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het eet 60 koekjes per week maar een koekjesbode gaat te ver
Heel even in de zon zitten, had honger na het werk dus een zak verse spinazie gewokt met pepers, ui en veel verse knoflook.
Straks zuurkoolschotel in elkaar flansen.
MOrgenmiddag en avond een feest met drank en buffet (denk sate, patat, bitterballen, huzarensalade, soep en kleffe broodjes) joy.
Dan maar drank, moet toch weer vroeg op dus lekker vroeg weer thuis
Ja dat klopt. Door de medicatie die ik slik krijg ik meestal geen hap door mijn keel heen tot het uitgewerkt is. Plus dat wanneer ik stress heb (door schoolprojecten) dan vliegt mijn gewicht ook weer omlaag, niet echt een goede combinatie dus maar qua gewicht zit ik gewoon rond de 63.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3kg in een week is ook niet geheel normaal.
Heb je wel een pietsie rugvet over? Wellicht werkt het ook omgekeerd!quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
migrating boobsach, wat je niet hebt kan ook niet migreren
Dagje tegelen voor de boeg weer!
Varkenshaas met een bh'tje aan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kom je thuis na het werk, heeft lief varkenshaas saté met lingeries, rijst en snijbonen gemaakt
Da's toch kipfilet?quote:
Dat is fijn thuis komenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kom je thuis na het werk, heeft lief varkenshaas saté met lingeries, rijst en snijbonen gemaakt
quote:
truste alvast uniekquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nazh, nog snel een drankje en een jodenkoek.
Straks maar naar bed, ben er wel weer flauw van
Slaap lekker en werkse morgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nazh, nog snel een drankje en een jodenkoek.
Straks maar naar bed, ben er wel weer flauw van
thx! bonusaanbiedingen voor de volgende week staan op zondag al online bedoel je? De folder die ik hier nu heb liggen is voor de komende week.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Maandag tm zondag
En op zondag staan de nieuwe bonusaanbiedingen al online. Via de appie app kan je ze vaak nog eerder al zien, donderdag of vrijdag al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |