Wel een roze dan, he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Al neemt ze een Ford Ka, mag ze zelf weten.
*negeermodus* Ik heb wel aandacht nodig, hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon een week en kom er dan op terug
Oe!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:37 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Mustang Shelby is mijn favo autoWel de oude trouwens, niet de nieuwe..
Enne.. was dat een subtiele hint? Wil je een ritje in mijn Twingo?
Ik heb zo'n vraag nog nooit gehad. En eerlijk gezegd boeit het me geen ene moer wat voor auto ze rijd of niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef Capstan het volgende:
Ik maakte laatst pas voor het eerst mee dat ik op Paiq de vraag kreeg voorgelegd wat voor auto ik rij. Zó belangrijk kan dat dus ook niet zijn, anders had ik het vast al wel vaker zien gebeuren
Dan passen we niet bij elkaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Wel een roze dan, he?
[..]
*negeermodus* Ik heb wel aandacht nodig, hoor
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep.
Zo durfde ik nooit een move te maken naar m'n beste vriend op de middelbare school omdat ik totaal geen signalen kreeg dat hij me leuk vond en ik de vriendschap niet wilde verpesten.
Vertelde hij mij later, toen hij inmiddels een vriendin had, dat hij me heel leuk vond maar niets durfde.
En toen was het te laat![]()
Behalve het gegeven dat ik bepaalde klassiekers wel mooi kan vinden, boeien auto's mij ook totaal niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vraag nog nooit gehad. En eerlijk gezegd boeit het me geen ene moer wat voor auto ze rijd of niet.
Wat zit je haar leuk, neuken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Mannen wees eens wat duidelijker!
Als ie dan gejat wordt, is ie wel zo terecht!quote:
Ja, zoals Eleanor uit Gone in 60 Secondsquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oe!Ik heb het over de 1968 - 1971 versie (Mustand Shelby Cobra/GT500). Als dat niet potentieel biedt...
Verleidelijk hoor....
Daarom. Al is het voor mij persoonlijk een plus als ze van motorrijden houd of het ook zelf doetquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Behalve het gegeven dat ik bepaalde klassiekers wel mooi kan vinden, boeien auto's mij ook totaal niet.
Zelfde auto... Nou ja, qua onderstel enzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Al neemt ze een Ford Ka, mag ze zelf weten.
Oh, dus jij zoekt iemand die geen aandacht nodig heeft?quote:
Nee verdraai je m'n woordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh, dus jij zoekt iemand die geen aandacht nodig heeft?
Bestaan die vrouwen uberhaupt?
Mitsubishi Carisma GDI 1.8 uit 1998.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor allemaal auto's voorbijkomen van 50.000 euro en meerschiet lekker op zo
Ja tuurlijk willen we allemaal een '71 Ford Mustang Fastback, of nog beter, een '67![]()
![]()
Maar een "normale" auto zoals een 4 deurs sedannetje die oldtimer is uit de jaren 60, niet heel spannend verder vergeleken bij b ovengenoemde modellen
Gewoon een oude studentenrammelbak hebben toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor allemaal auto's voorbijkomen van 50.000 euro en meerschiet lekker op zo
Ja tuurlijk willen we allemaal een '71 Ford Mustang Fastback, of nog beter, een '67![]()
![]()
Maar een "normale" auto zoals een 4 deurs sedannetje die oldtimer is uit de jaren 60, niet heel spannend verder vergeleken bij b ovengenoemde modellen
Ik zou dan hoogstens kunnen verlangen dat ze ook een verstokte treinreiziger is, maar dat zal ik niet van iemand vragenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Al is het voor mij persoonlijk een plus als ze van motorrijden houd of het ook zelf doet
I'm just teasing youquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee verdraai je m'n woordenje ziet het veel te zwart-wit
Zoals ik al zei, het boeit me eigenlijk geen ene moer wat een vrouw rijd of niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zelfde auto... Nou ja, qua onderstel enzo
Treindatequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou dan hoogstens kunnen verlangen dat ze ook een verstokte treinreiziger is, maar dat zal ik niet van iemand vragen
Hoiquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Al is het voor mij persoonlijk een plus als ze van motorrijden houd of het ook zelf doet
Minthyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |