Ging m sowieso niet worden hoor, ze is ziek daarom koud in bedquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja maar Obvious hints zijn verschrikkelijkvind ik zo'n afknapper...
Ik hou van de subtiele hints die vrouwen kunnen geven
Dan loop je meteen iets op.. Ook zoiets.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ging m sowieso niet worden hoor, ze is ziek daarom koud in bed
Soms moet je gewoon duidelijke hints hebben. Ik ben zo oblivious...
Ja maar als je een aantal keer zo'n subtiele hint hebt gemist krijg je dat toch wel doorquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ging m sowieso niet worden hoor, ze is ziek daarom koud in bed
Soms moet je gewoon duidelijke hints hebben. Ik ben zo oblivious...
Je gaf SC best wat directe hints maar die wou liever subtiele.. Tis ook nooit goed he. Mannen!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan loop je meteen iets op.. Ook zoiets.
Kan je lekker samen ziek zijn! Leuke date![]()
En ik heb het idee dat sommige mannen subtiele hints ook echt totaal niet oppikken.
Dan moet het wel direcht
Renault Megane Estate GT-Line. In the pocket?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:03 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Zodra een man dat doet voor mij in zo'n auto dan ben ik omIk ben dol op sexy en/of snelle auto's. Dat is trouwens ook best een leeftijdsverschil. Ik ben zelf van max 5 jaar eigenlijk. Geen idee waarom; het schijnt niks uit te maken
Nee, ik kwam pas na 3 jaar er achter dat mijn vriend iets van mij wildequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar als je een aantal keer zo'n subtiele hint hebt gemist krijg je dat toch wel door
Ja stel je voor dat 2 mannen verschillend zijn!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef Sannne het volgende:
[..]
Je gaf SC best wat directe hints maar die wou liever subtiele.. Tis ook nooit goed he. Mannen!
Dames met wansmaak misschienquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Renault Megane Estate GT-Line. In the pocket?![]()
Haha, inhakend op de discussie hiervoor.. Dan moet je wel een goede baan hebben!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Renault Megane Estate GT-Line. In the pocket?![]()
Mannen doen net zo goed vaag ja soms.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee, ik kwam pas na 3 jaar er achter dat mijn vriend iets van mij wilde
Ja maar het was zo direct dat ik niet zo'n cliché wil zijn die daar meteen op induiktquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef Sannne het volgende:
[..]
Je gaf SC best wat directe hints maar die wou liever subtiele.. Tis ook nooit goed he. Mannen!
quote:
Het is ook een algemene hobby van mannen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:15 schreef Sannne het volgende:
[..]
Het is DE standaard reactie als ik vertel verpleegkundige te zijn..
Ja dat kan ik niet aan hoor! Daar gaan al mijn theorieen.....quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat 2 mannen verschillend zijn!
Precies, met dat idee leef ik ook. Is het één maand gezellig online, ontmoet je elkaar en blijkt er geen klik te zijn, beetje zonde van de tijd denk ik zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Niet te lang. Het kan online wel klikken, maar de klik in het echt is toch het belangrijkst!
Jep.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mannen doen net zo goed vaag ja soms.
Pfff, het is wel een van de weinige Fransozen die perfect Engels spreekt en niet zo arrogant is en doet wat ik zeg. Ze weten niet wat ze missen (heb ik al gezegd dat er wel 2 matrassen in passen?quote:
Their loss....quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar goed, die kans om dat te laten zien moet je nog wel krijgen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Pfff, het is wel een van de weinige Fransozen die perfect Engels spreekt en niet zo arrogant is en doet wat ik zeg. Ze weten niet wat ze missen (heb ik al gezegd dat er wel 2 matrassen in passen?
Ik ga niet liegen om interesse te krijgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Their loss....
Anders even omheen lullen.
Dat is altijd het zuurste ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep.
Zo durfde ik nooit een move te maken naar m'n beste vriend op de middelbare school omdat ik totaal geen signalen kreeg dat hij me leuk vond en ik de vriendschap niet wilde verpesten.
Vertelde hij mij later, toen hij inmiddels een vriendin had, dat hij me heel leuk vond maar niets durfde.
En toen was het te laat![]()
wat een sad verhaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep.
Zo durfde ik nooit een move te maken naar m'n beste vriend op de middelbare school omdat ik totaal geen signalen kreeg dat hij me leuk vond en ik de vriendschap niet wilde verpesten.
Vertelde hij mij later, toen hij inmiddels een vriendin had, dat hij me heel leuk vond maar niets durfde.
En toen was het te laat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |