Precies ditquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hee, in zekere zin kan je mij ook als vertegenwoordiger zien hè
Maar idd, kijk eens verder dan "gestopt met studie, laag inkomen en laaggeschoold werk." Iedereen kan door omstandigheden op een ander pad terecht komen. Zolang je dáár weer het beste van maakt, ben je wat mij betreft aantrekkelijker dan als je zonder slag of stoot op de gebaande paden bent gebleven. Iets met levenservaring en doorzettingsvermogen, ook bij tegenslag.
Pak je kans SC! (of kennen jullie elkaar al?)quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:03 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Zodra een man dat doet voor mij in zo'n auto dan ben ik omIk ben dol op sexy en/of snelle auto's. Dat is trouwens ook best een leeftijdsverschil. Ik ben zelf van max 5 jaar eigenlijk. Geen idee waarom; het schijnt niks uit te maken
Liefst binnen een week, max 2 wekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:00 schreef Digi_Djeff het volgende:
Even een vraag aan de kenners hier. Ik heb ondertussen drie dagen leuk contact op Paiq. Zojuist heb ik voorgesteld om via WhatsApp verder te gaan gezien het continu online gaan op Paiq ook niet echt ideaal is.
Afijn, normaal gesproken ben ik niet iemand die zeven dagen lang lange gesprekken blijft voeren voordat we eens over een date kunnen gaan nadenken.
Hoelang wachten jullie normaal gesproken om een date organiseren?
Nee we kennen elkaar nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:04 schreef Sannne het volgende:
[..]
Pak je kans SC! (of kennen jullie elkaar al?)
Gewoon doen... Boeiuh!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef DaFan het volgende:
Hm nieuwe match op Paiq blijft maar zeggen dat ze het zo koud heeft in bed en zooo graag lepeltje lepeltje ligt.
25 minuten rijden. Eén uur gechat. Jezelf uitnodigen is ook zo wat he.
Dat is nog eens speeddaten!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef DaFan het volgende:
Hm nieuwe match op Paiq blijft maar zeggen dat ze het zo koud heeft in bed en zooo graag lepeltje lepeltje ligt.
Te makkelijk, zou al meteen geen zin meer hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef DaFan het volgende:
Met mijn huidige date van te voren een half jaar contact via fb. Maar dat is ook een fokkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:00 schreef Digi_Djeff het volgende:
Even een vraag aan de kenners hier. Ik heb ondertussen drie dagen leuk contact op Paiq. Zojuist heb ik voorgesteld om via WhatsApp verder te gaan gezien het continu online gaan op Paiq ook niet echt ideaal is.
Afijn, normaal gesproken ben ik niet iemand die zeven dagen lang lange gesprekken blijft voeren voordat we eens over een date kunnen gaan nadenken.
Hoelang wachten jullie normaal gesproken om een date organiseren?
+1quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat is nog eens speeddaten!
Overigens snap ik niks van Paiq. Van de week ingeschreven en iets van 10 berichten, een aantal oneliners en iets van 8 matches. Maar snap er niks van, haha
Oeh, welke fokker?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met mijn huidige date van te voren een half jaar contact via fb. Maar dat is ook een fokker
Normaal gesproken uiterlijk twee weken. Binnen een week alleen als er veel en leuk contact is.
Ik heb geen uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te makkelijk, zou al meteen geen zin meer hebben![]()
Maar dat ben ik
ja maar Obvious hints zijn verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef DaFan het volgende:
'Ik ben wel dol op samen slapen'.
Kan het allicht vragen toch.
[..]
Ik heb geen uitnodiging gehad
Niet doen! Je werkt en vindt het leuk, als ze dat al niet kunnen waarderen zijn ze de rest ook niet waard. En er is genoeg erg leuks aan Yuki wat ze dan mislopen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je dáárop afknapt
Ik merk trouwens dat mannen net zo kunnen zijn hoor... Als de onvermijdelijke vraag komt wat je doet in het dagelijkse leven en ik vertel dat ik ben blijven hangen bij het bedrijf waar ik uit geldnood ben begonnen na het stoppen van m'n studie, zijn mannen ook ineens een stuk minder enthousiast. Er wordt nog wel eens interesse geveinsd, wat opmerkingen gemaakt als ik vertel wat ik precies doe (oh, dat is best veel verantwoordelijkheid!)... Maar je "hoort" een soort teleurstelling/afknapper. En vaak bloedt daarvoor het gesprek al dood.
Mijn functie heeft nu eenmaal niet echt aanzien bij de doorsnee Nederlander.
Enige dat ik daar echt jammer aan vind, is dat ik me onderhand een beetje begin te generen voor m'n werk... Kans is zo groot dat er niet positief op gereageerd wordt.
Wat is daar mis mee? Vrouwen en korte rokjes zijn gewoon leuk. En een zusterpakje met een kort rokje is gewoon.... extra.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hier krijg ik altijd te horen 'Ohh wil je mij verplegen in een zusterspakje met kort rokje'.. Zucht.
Het is DE standaard reactie als ik vertel verpleegkundige te zijn..quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Vrouwen en korte rokjes zijn gewoon leuk. En een zusterpakje met een kort rokje is gewoon.... extra.
Daarentegen lopen we in het ziekenhuis helaas niet in korte rokjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Vrouwen en korte rokjes zijn gewoon leuk. En een zusterpakje met een kort rokje is gewoon.... extra.
Ja het is te Obvious, bah!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:15 schreef Sannne het volgende:
[..]
Het is DE standaard reactie als ik vertel verpleegkundige te zijn..
Idd! Ik loop in een wijde witte broek, een wijd wit jasje en crocs.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Daarentegen lopen we in het ziekenhuis helaas niet in korte rokjesAlthans, ik ben geen verpleegster, maar een laborant, maar dan nog
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet doen! Je werkt en vindt het leuk, als ze dat al niet kunnen waarderen zijn ze de rest ook niet waard. En er is genoeg erg leuks aan Yuki wat ze dan mislopen.
Hee! Die jasjes zijn tegenwoordig wel getailleerdquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:17 schreef Sannne het volgende:
[..]
Idd! Ik loop in een wijde witte broek, een wijd wit jasje en crocs.
Grapje.
Inderdaad, ik heb best wel hongerquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hee! Die jasjes zijn tegenwoordig wel getailleerdEn ik heb roze klompjes, yes!
Maar die opmerkingen ken ik idd ook.. Mannen denken vaak maar aan 1 ding..
3 bier!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb best wel honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |