Waarom hoop ik nou dat hij terugmaild dat hij die schroef wel zou willen hebben?quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:33 schreef Sannne het volgende:
Gisteravond kwam een koper mijn eettafel ophalen (via Marktplaats)
Dat was wel eenheeeele leuke man!! Ik durfde alleen niks.. Heb hem daarna op facebook opgezocht en hij is single. Terwijl ik dat aan het researchen was (of stalken) mailde hij om me nogmaals te bedanken
Ik heb hem nog eens gemaild dat ik een schroef heb gevonden, of hij die nog nodig heeft. Waarom heb ik geen lef in zulke situaties![]()
Mocht hij die schroef willen hebben dan heb ik een probleem want er is natuurlijk geen schroef, haha.
Ik blijf voor eeuwig single
Ik stiekem ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom hoop ik nou dat hij terugmaild dat hij die schroef wel zou willen hebben?
Gewoon een kittig pakje aandoenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:36 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik stiekem ookDan koop ik wel een schroef!
Dan mag hij die komen ophalen en dan heb ik koffie klaarstaan ofzo
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:33 schreef Sannne het volgende:
Gisteravond kwam een koper mijn eettafel ophalen (via Marktplaats)
Dat was wel eenheeeele leuke man!! Ik durfde alleen niks.. Heb hem daarna op facebook opgezocht en hij is single. Terwijl ik dat aan het researchen was (of stalken) mailde hij om me nogmaals te bedanken
Ik heb hem nog eens gemaild dat ik een schroef heb gevonden, of hij die nog nodig heeft. Waarom heb ik geen lef in zulke situaties![]()
Mocht hij die schroef willen hebben dan heb ik een probleem want er is natuurlijk geen schroef, haha.
Ik blijf voor eeuwig single :'U
zeg gewoon dat je hem gestalked hebt op FB en dat je gezien hebt dat hij single is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:36 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik stiekem ookDan koop ik wel een schroef!
Dan mag hij die komen ophalen en dan heb ik koffie klaarstaan ofzo
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je hem gestalked hebt op FB en dat je gezien hebt dat hij single is.
Klaar. Waarom moet alles zo moeilijk?
"en vanavond snij ik de electriciteit door, en kom ik met night vision goggles door de woonkamer naar je slaapkamer toe om je daar "forever mine" te maken"quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je hem gestalked hebt op FB en dat je gezien hebt dat hij single is.
Klaar. Waarom moet alles zo moeilijk?
Ik heb een schroef verstopt op een geheime plek, en jij mag net zo lang grabbelen tot je hem vindtquote:
Auw!quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb een schroef verstopt op een geheime plek, en jij mag net zo lang grabbelen tot je hem vind
Hij mag mij pijn doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Een beetje pijn is fijn, toch?
rawrquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hij mag mij pijn doen
Maar goed, sinds gisteren al geen reactie op die mail dus hij zal het wel zonder schroeven kunnen doenSlotje, opgelost.
Slotje?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hij mag mij pijn doen
Maar goed, sinds gisteren al geen reactie op die mail dus hij zal het wel zonder schroeven kunnen doenSlotje, opgelost.
nee, slotjequote:Op zaterdag 6 april 2013 11:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Slotje?
Je bedoelt Blauwtje?
[ afbeelding ]
Ach, je komt vast wel weer iemand anders tegen die je slot wilt openmakenquote:
Niet doen!! Gewoon rustig aan doorgaan, je vindt hem hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:14 schreef Linguine het volgende:
Kutttt. Waarom ga ik zo snel twijfelen als iemand iets serieus lijkt te willen. Terwijl ik m zo leuk vond eerst. Misschien is het gewoon iets waar ik me overheen moet zetten ofzo, ik voel me een bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |