abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 april 2013 @ 02:02:13 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124942199

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124944801
Fipo!!!!!!

:P

Rustig hier.
pi_124944853
Ja, we proberen het aantal inhoudsloze reacties tot een minimum te beperken.

Dus bedankt! Met die van jou en deze reactie van mij zitten we weer op ons quotum van vandaag! :(

:( ;( En het is pas 10 uur :( :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124945304
Gisteravond kwam een koper mijn eettafel ophalen (via Marktplaats)
Dat was wel eenheeeele leuke man!! Ik durfde alleen niks.. Heb hem daarna op facebook opgezocht en hij is single. Terwijl ik dat aan het researchen was (of stalken) mailde hij om me nogmaals te bedanken :D
Ik heb hem nog eens gemaild dat ik een schroef heb gevonden, of hij die nog nodig heeft. Waarom heb ik geen lef in zulke situaties :P
Mocht hij die schroef willen hebben dan heb ik een probleem want er is natuurlijk geen schroef, haha.

Ik blijf voor eeuwig single :')
pi_124945327
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:33 schreef Sannne het volgende:
Dat was wel eenheeeele leuke man!! Ik durfde alleen niks.. Heb hem daarna op facebook opgezocht en hij is single. Terwijl ik dat aan het researchen was (of stalken) mailde hij om me nogmaals te bedanken :D
Ik heb hem nog eens gemaild dat ik een schroef heb gevonden, of hij die nog nodig heeft. Waarom heb ik geen lef in zulke situaties :P
Mocht hij die schroef willen hebben dan heb ik een probleem want er is natuurlijk geen schroef, haha.

Ik blijf voor eeuwig single :')
Waarom hoop ik nou dat hij terugmaild dat hij die schroef wel zou willen hebben? :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_124945339
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Waarom hoop ik nou dat hij terugmaild dat hij die schroef wel zou willen hebben? :D
Ik stiekem ook :D Dan koop ik wel een schroef! :P
Dan mag hij die komen ophalen en dan heb ik koffie klaarstaan ofzo ;)
pi_124945349
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:36 schreef Sannne het volgende:

[..]

Gewoon een kittig pakje aandoen
  zaterdag 6 april 2013 @ 10:49:19 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124945528
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:33 schreef Sannne het volgende:

Ik blijf voor eeuwig single :'U
Herkenbaar :D
Heb ooit wieldoppen verkocht voor een auto aan een vent maar zijn nichtje kwam het ophalen want die woonde in de buurt en hij ergens in het oosten van het land...
Niet normaal! Maar ik klapte dan altijd helemaal dicht. Ben blij dat ik daar nu minder last van heb!
Wel een aparte datingsite, marktplaats :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 6 april 2013 @ 11:15:27 #9
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124945979
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:36 schreef Sannne het volgende:

[..]

zeg gewoon dat je hem gestalked hebt op FB en dat je gezien hebt dat hij single is.
Klaar. Waarom moet alles zo moeilijk?
pi_124946040
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zeg gewoon dat je hem gestalked hebt op FB en dat je gezien hebt dat hij single is.
  zaterdag 6 april 2013 @ 11:20:07 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124946059
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

"en vanavond snij ik de electriciteit door, en kom ik met night vision goggles door de woonkamer naar je slaapkamer toe om je daar "forever mine" te maken"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124946159
Tnx voor de ideeen guys! :')
pi_124946175
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:24 schreef Sannne het volgende:
Tnx voor de ideeen guys! :')
Ik heb een schroef verstopt op een geheime plek, en jij mag net zo lang grabbelen tot je hem vindt
pi_124946191
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Ik heb een schroef verstopt op een geheime plek, en jij mag net zo lang grabbelen tot je hem vind
Auw!
pi_124946206
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:25 schreef Sannne het volgende:

[..]

Auw!
Een beetje pijn is fijn, toch? :P
pi_124946219
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Een beetje pijn is fijn, toch? :P
Hij mag mij pijn doen ;)

Maar goed, sinds gisteren al geen reactie op die mail dus hij zal het wel zonder schroeven kunnen doen ;) Slotje, opgelost.
pi_124946253
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:

[..]

Hij mag mij pijn doen ;)

Maar goed, sinds gisteren al geen reactie op die mail dus hij zal het wel zonder schroeven kunnen doen ;) Slotje, opgelost.
rawr ~O>

bummer wel :P
  zaterdag 6 april 2013 @ 11:29:15 #18
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124946257
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:

[..]

Hij mag mij pijn doen ;)

Slotje?

Je bedoelt Blauwtje?

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124946319
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Slotje?

Je bedoelt Blauwtje?

[ afbeelding ]
nee, slotje ;)
pi_124946338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:32 schreef Sannne het volgende:

[..]

nee, slotje ;)
Ach, je komt vast wel weer iemand anders tegen die je slot wilt openmaken B-)
pi_124946493
Kuisheids slotje
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124948943
Kutttt. Waarom ga ik zo snel twijfelen als iemand iets serieus lijkt te willen :(. Terwijl ik m zo leuk vond eerst. Misschien is het gewoon iets waar ik me overheen moet zetten ofzo, ik voel me een bitch.
  zaterdag 6 april 2013 @ 13:15:34 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124948972
Ohhhhhhhhh no you don't! Je gaat gewoon daten en niet twijfelen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_124949720
Gnih, het zit ook "buiten" (*rilrilril*) in de lucht O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 6 april 2013 @ 13:46:12 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124949802
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:14 schreef Linguine het volgende:
Kutttt. Waarom ga ik zo snel twijfelen als iemand iets serieus lijkt te willen :(. Terwijl ik m zo leuk vond eerst. Misschien is het gewoon iets waar ik me overheen moet zetten ofzo, ik voel me een bitch.
Niet doen!! Gewoon rustig aan doorgaan, je vindt hem hartstikke leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')