quote:
Hoiquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi. Etsu en ik sneaken je sc in.
[..]
Eerste is stedentrip en de tweede rondreis.
Ik ga over paar weken ookquote:
Lol herkenbaar haha. Ik kreeg angstaanval tijdens de behandeling, en toen ik naar de auto terugliep zakte ik in elkaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg dat wel.Ben zelfs bang voor een beetje bloed. Laat staan voor een bloedbad uit mn mond.
Alleen. Jij vast met meer?quote:
Tofquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, met twee keer zoveel mensen.Met een vriendin.
Dat klinkt niet goed nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol herkenbaar haha. Ik kreeg angstaanval tijdens de behandeling, en toen ik naar de auto terugliep zakte ik in elkaar
watquote:
Maar hoe ver gaat dat `niet tegen bloed kunnen'' bij jou dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed nee.Zie ik mezelf ook wel voor aan.
Ik draai al mn hoofd weg als ik echt bloed zie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe ver gaat dat `niet tegen bloed kunnen'' bij jou dan?
Nou, ik denk omdat het eerste keer wordt dat ik het maar makkelijk hou en naar Italie reis, en daar beetje rond ga dwalen een weekjequote:Op zaterdag 6 april 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet echt, maar het gaat sowieso Oost-Europa worden. En jij? Heb jij al een route?
Rawrquote:
Het is ook altijd verschillend :p als mijn arm open ligt kan ik het gewoon aanzien, als ik een bloedneus heb flip ik hem behoorlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik draai al mn hoofd weg als ik echt bloed zie.
Maar dat is best raar, want ik volg Grey's Anatomy, ook vol met bloed, maar op een of andere manier kijk ik gewoon door
Ah, klinkt alsnog leuk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik denk omdat het eerste keer wordt dat ik het maar makkelijk hou en naar Italie reis, en daar beetje rond ga dwalen een weekjeVooral Rome. En als ik het dan leuk vindt, ga ik in de zomer nog een weekje, en dan Oost-Europa.
Ben blijkbaar niet de enige hequote:Op zaterdag 6 april 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it is een gevoelige boi #JNGSCfeitjes
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it is een gevoelige boi #JNGSCfeitjes
Ik wilde sowieso een lekker klimaat omdat ik het hier helemaal zat was hahaquote:
hihiquote:
I know maar ik hou van je lobi wntbquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I know maar ik hou van je lobi wntb
meisje tochquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
Ik gooi zo echt even een stuk of zes theelepels suiker in mijn thee. Ben die verkoudheid zat. Mis de luxe van zorgzame ouders om mij heen die mij vertroetelen met lekker eten (heb de hele week niet gekookt). Ben helemaal home alone in dit grote huis. Behoefte aan ongezond lekkere thee.
Ik drink al 4 dagen non stop thee met citroen en/of honing en ben nog steeds zo zwak als een blaadje sla.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
Ik gooi zo echt even een stuk of zes theelepels suiker in mijn thee. Ben die verkoudheid zat. Mis de luxe van zorgzame ouders om mij heen die mij vertroetelen met lekker eten (heb de hele week niet gekookt). Ben helemaal home alone in dit grote huis. Behoefte aan ongezond lekkere thee.
Woon jij nou op jezelf of?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
Niet fappen op mijn posts aubquote:
#Guilty #Handinbroekquote:
Wat?quote:
Ja, gewoon even pissed op dit moment. Heb de hele week geen tijd vrij gehad en nu dit.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik drink al 4 dagen non stop thee met citroen en/of honing en ben nog steeds zo zwak als een blaadje sla.
Op kamers.quote:
quote:
Ik kan niet meer stoppenquote:
:S :Squote:
Ah ja, wist het niet zeker meerquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, gewoon even pissed op dit moment. Heb de hele week geen tijd vrij gehad en nu dit.
[..]
[..]
Op kamers.
Garpje togg XD XDquote:
HAHAHAHAHHAHAHAHASJSHAHHAHAHAHAHAHAHHAAH MOEST ECHT HARD LACHEN HAHAHAHAHAHHAHXDXDXDXDX HIHIHIHIHAHAHHIHOOOHOHOAHIAHAOABXJSBBXKSNMm.quote:
De meeste? dus sommige wel?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, misschien een beetje onduidelijk aangezien ik de meeste mensen hier niet echt ken.
Python-grapquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHASJSHAHHAHAHAHAHAHAHHAAH MOEST ECHT HARD LACHEN HAHAHAHAHAHHAHXDXDXDXDX HIHIHIHIHAHAHHIHOOOHOHOAHIAHAOABXJSBBXKSNMm.
Ohja dat klopt inderdaad. Elke nacht tot 5 uur door spammen.quote:
Ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja dat klopt inderdaad. Elke nacht tot 5 uur door spammen.
Huh, niet hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja dat klopt inderdaad. Elke nacht tot 5 uur door spammen.
En je examens nog gehaald?quote:
Koelkastquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik stalk jou altijd dat weet je toch
quote:
Ja jij bekijkt mijn lastfm dagelijks he????quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik stalk jou altijd dat weet je toch
Ah dat is echt zuurquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, ik deed 't versneld he, en scheelde 0,1 punt.
Was het echt zo erg? Tot 5 uur 's nachts? Weet wel dat ik bijna bij elke examen rond 9 's avonds uur begon en om 5 uur ging slapen, maar niet dat de sc tot 5 uur duurde.quote:
Bedankt dat je me er aan herinnert, ff checkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja jij bekijkt mijn lastfm dagelijks he????
Kijk dan terug.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was het echt zo erg? Tot 5 uur 's nachts? Weet wel dat ik bijna bij elke examen rond 9 's avonds uur begon en om 5 uur ging slapen, maar niet dat de sc tot 5 uur duurde.
Netjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar 3 vakken opnieuw gedaan en geslaagd, nu doe ik rechten aan de RuG.Jij?
Oh wacht. Hebben wij niet een keer een discussie gehad hier op FOK!?quote:
Sowieso, een wo'er die hbo verkeerd spelt. Jeetje zeg! Iedereen weet toch dat je het met kleine letters schrijft.quote:
Ik heb met ontelbaar mensen discussies gehad over van alles en nog wat op FOK!, dus ik zou 't niet weten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wacht. Hebben wij niet een keer een discussie gehad hier op FOK!?
Volgens mij deed je toen behoorlijk denigrerend over HBOquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb met ontelbaar mensen discussies gehad over van alles en nog wat op FOK!, dus ik zou 't niet weten.
Sociale werkplaatsquote:
Geen idee. Ieder zijn eigen niveau he, maar als ik al die verhalen over HBO hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij deed je toen behoorlijk denigrerend over HBOKan ook iemand anders geweest zijn maar je naam komt me bekend voor
Ook de keren dat je geen discussie wilde voeren? Kan zo een naam noemen bij wie je daar nooit zin in had.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb met ontelbaar mensen discussies gehad over van alles en nog wat op FOK!, dus ik zou 't niet weten.
Shut up bitch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook de keren dat je geen discussie wilde voeren? Kan zo een naam noemen bij wie je daar nooit zin in had.
Volgens mij valt het allemaal wel meequote:Op zaterdag 6 april 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Ieder zijn eigen niveau he, maar als ik al die verhalen over HBO hoor.
Pretstudies zijn mijn vakgebied. Pret, maar toch gisteren van 10 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds op school gezeten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Ieder zijn eigen niveau he, maar als ik al die verhalen over HBO hoor.
Geen zorgen schatje, ze denken en doen ook denigrerend over rechten, dus we zitten in hetzelfde schuiltje. Al maak ik nooit lange dagen en leer ik 1/2 dagen van te voren en haal ik alsnog een 9 op een tentamen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pretstudies zijn mijn vakgebied. Pret, maar toch gisteren van 10 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds op school gezeten.
Ik heb in 2011 geen examen gedaanquote:
Voor het laatst?quote:
Ik verwacht een 10, anders moet je trakteren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ken nu al 3/4 van het ce geschiedenis
Neuh, maar een 8 moet makkelijk te doen zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verwacht een 10, anders moet je trakteren.
Voor het examen geschiedenis op het havo heb ik in twee avonden alles geleerd. Een 8,6.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ken nu al 3/4 van het ce geschiedenis
O, da's een tijd geleden. Toen zat ik nog in de brugklas.quote:
havo =/= vwo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor het examen geschiedenis op het havo heb ik in twee avonden alles geleerd. Een 8,6.
Nee toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor het examen geschiedenis op het havo heb ik in twee avonden alles geleerd. Een 8,6.
[..]
O, da's een tijd geleden. Toen zat ik nog in de brugklas.
Bij geschiedenis boeit dat vast niet zo veel. Het is niet zo dat ze om inieminie details gaan vragen. Als je het hele jaar door een beetje hebt opgelet en het hebt begrepen, dan kom je met een paar avondjes leren echt wel ver hoor. Is vast ook zo op het vwo.quote:
Jup.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
O, da's een tijd geleden. Toen zat ik nog in de brugklas.
Dan heb jij een vwo examen nooit gezien. Inieminie details gaan ze echt wel vragen hoor. En daarbij is de norm op havo ook gezellig 1,0+ en op vwo fijntjes 0,1.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij geschiedenis boeit dat vast niet zo veel. Het is niet zo dat ze om inieminie details gaan vragen. Als je het hele jaar door een beetje hebt opgelet en het hebt begrepen, dan kom je met een paar avondjes leren echt wel ver hoor. Is vast ook zo op het vwo.
[..]
Jup.
Slimmerd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik niet en een 5.
Vorige se geschiedenis in 1 avond geleerd samen met frans mondeling dat ik de volgende dag had, een vraag vergeten en slordige fouten gemaakt. alsnog een 7.7
Ik zette hier bijna per ongeluk een lullige opmerking, maar dat zal ik wel niet doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan heb jij een vwo examen nooit gezien. Inieminie details gaan ze echt wel vragen hoor. En daarbij is de norm op havo ook gezellig 1,0+ en op vwo fijntjes 0,1.
Wil je daarheen?quote:
Ja? Wat lach je?quote:
Niet zo slim inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
Om kwart voor 2 met koorts en alles nog FOK!ken, wat doe ik.
Slaap lekker
Ga je weer in het uiteinde van Nederland wonenquote:
+9464 brownie pointsquote:
Wel aan het uiteinde van Nederland, maar wel hele leuke, gezellige, kleine stad hoorrrrrquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je weer in het uiteinde van Nederland wonen
Niks mis mee?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je weer in het uiteinde van Nederland wonen
Waarom wil je daar studeren dan?quote:
Sterrenkunde.quote:
Groningen klein? Valt mee toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel aan het uiteinde van Nederland, maar wel hele leuke, gezellige, kleine stad hoorrrrr
Heb je dat alleen in Groningen?quote:
Nee, ze hebben connecties met ESA dus da's tofquote:
Ah ja, dan zal het wel hoog aangeschreven staan ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze hebben connecties met ESA dus da's tof
NEEquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stom zeehondjong! Gaat heen; ga vissen vangen.
Nice.quote:
De stad zelf is klein hoorquote:
Als Jor met mij eens is, dan moet hij 't vooral doen en zeker als het met jou te maken heeft, mag ie.quote:
uhuquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, dan zal het wel hoog aangeschreven staan ja.
Ik heb zelf in Emmen gewoond, dus het kan ergerquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice.Alleen wat kan je daarmee worden dan
[..]
De stad zelf is klein hoorAlles is op loopafstand en binnen 10 min ben je aan de andere kant van het centrum.
[..]
Als Jor met mij eens is, dan moet hij 't vooral doen en zeker als het met jou te maken heeft, mag ie.
Nee joh, na 2 weken zit je daar wel inquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uhu
Volledig engelse studie.. Lastig
Dat zijn vele universitaire opleidingen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uhu
Gewoon rechten doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uhu
Een astronaut bijv. maar ook kosmoloog etcquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice.Alleen wat kan je daarmee worden dan
[..]
De stad zelf is klein hoorAlles is op loopafstand en binnen 10 min ben je aan de andere kant van het centrum.
[..]
Als Jor met mij eens is, dan moet hij 't vooral doen en zeker als het met jou te maken heeft, mag ie.
jaja jij met je gareth gatesquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
But it could happen to anyone of us...
Ja, de hele dag rechtsboeken stampenquote:
Ik kom uit Rotterdam dus vergeleken met R'dam is Groningen echt wel klein hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zelf in Emmen gewoond, dus het kan erger
Weet ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn vele universitaire opleidingen.
No way?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam dus vergeleken met R'dam is Groningen echt wel klein hoor.
Niet het probleem. Heb al eerder volledig in Engels "gestudeerd"quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee joh, na 2 weken zit je daar wel in
Alsof ik maar iets uitvoer voor m'n studiequote:
Verhuiswagen gespot hier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No way?![]()
Ik ben ook geboren in Rotterdam
Meant to be ditquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No way?![]()
Nouja. Ik ben geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam, toen verhuisd naar Rotterdam en nu woon ik in Groningen. Noem me baas.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No way?![]()
Sowieso. Nu nog even heaumeau worden.quote:
Haha dat is wel nice jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja. Ik ben geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam, toen verhuisd naar Rotterdam en nu woon ik in Groningen. Noem me baas.
Groningenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dat is wel nice jaWelke stad vind je het leukst?
huh????quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Nu nog even heaumeau worden.
Ben je dat niet dan? Je past zo goed bij Etsu. Allebei overal gewoond enzo...quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Nu nog even heaumeau worden.
quote:
Het is niet zo moeilijk, even knop omzetten togquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan? Je past zo goed bij Etsu. Allebei overal gewoond enzo...
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan? Je past zo goed bij Etsu. Allebei overal gewoond enzo...
Jij bent altijd vervelend manquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik word vervelend 's nachts #browniefeitjes
Ja wel beetje waar dit.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, even knop omzetten tog
Er is nog hoop voor jullie.quote:
Ohquote:
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik word vervelend 's nachts #browniefeitjes
#TeamFokSuquote:
Ga jij ook maar slapen jaquote:
jij blijft tenminste nog liefquote:
Weet niet of ik dat wel wil. Moet vroeg op.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell, zullen we maar gewoon naar bed gaan? Je praat nogal een beetje raar.
Bijna sigwaardig.quote:
bijna?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat wel wil. Moet vroeg op.
[..]
Bijna sigwaardig.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell, zullen we maar gewoon naar bed gaan? Je praat nogal een beetje raar.
quote:
ook goedquote:
haiquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens, volgens mijn usericon ben ik een gozer. Bij wie hoor ik nu?
Helemaal niet, sinds dag 1 mijn babe.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt dude, maar ze is altijd van mij geweest.
Ik heb Ezells nummerquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helemaal niet, sinds dag 1 mijn babe.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
O hai, ik weet niet of ik mij bij vereniging Martijn waag.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
O hai, ik weet niet of ik mij bij vereniging Martijn waag.
ja daar gebeurt niks manquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
jullie zijn leuker dan de stonerslowchat
OH HAHAHSDABSNquote:
Mijn mattie in spé.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar even op schoot zitten
Stel je niet aan.quote:
Dat jij 't niet wist, wil meer zeggen over jullie vriendschappelijke relatie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je schizofreen was
chatroulettequote:
Dacht dat je gevoelig was.quote:
ga snacken dan xxquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
En ik zit zonder drinken![]()
Geen bier geen cola helemaal niks
quote:
Vriendschappelijk, is dat wat Ezell tegen je zei?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat jij 't niet wist, wil meer zeggen over jullie vriendschappelijke relatie.
Dacht dat je al sliepquote:
djonko knalle jwzquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
En ik zit zonder drinken![]()
Geen bier geen cola helemaal niks
niet dus hequote:
balen mangquote:
ik ga alquote:
nee hoeft nietquote:
Jullie probleem; ik blijf neutraal. Scary shit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy wil jou van mij afpakken, laat je dat toe?
nee rot opquote:
Onze relatie ontkennenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jullie probleem; ik blijf neutraal. Scary shit.
okquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het is toch al lang kinderbedtijd LB
Godver, je hoort je man te steunen. Niet verwacht. Ik wil scheiden en Jordy mag je hebben. Slechtste vrouw everquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jullie probleem; ik blijf neutraal. Scary shit.
EN DIT IS DAN DE LIEFSTE FOKKERquote:
ILLOEMINADIIquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
EN DIT IS DAN DE LIEFSTE FOKKER
WAAR MOET HET HEEN MET HET FORUM DAMES EN HEREN
DIT KAN ECHT NIET
Ja maar Fokit doet stomquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
EN DIT IS DAN DE LIEFSTE FOKKER
WAAR MOET HET HEEN MET HET FORUM DAMES EN HEREN
DIT KAN ECHT NIET
Welterusten #TeamFokSuquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:06 schreef Etsu het volgende:
ik ga nu echt slapen, letten jullie een beetje op elkaar kindertjes? vooral op ezell en jordy gr gr
Stiekem ben jij dat gewoon en staat 'it' van fok-it voor kindjes.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
LB, ik heb al matrasje voor je klaargelegd
OH MIJN GODquote:
Shhttquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stiekem ben jij dat gewoon en staat 'it' van fok-ti voor kindjes.
IK ZAL HEM MAAR NEGEREN DAN. SORRY FANS ALS IK JULLIE TELEURSTEL. IK HOU VAN MIJN BROWNIEBERSquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ BENT DE LIEFSTE FOKKER JE HEBT EEN VOORBEELDFUNCTIE VAN DE NIET ZO LIEVE FOKKER
Brownatorsquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK ZAL HEM MAAR NEGEREN DAN. SORRY FANS ALS IK JULLIE TELEURSTEL. IK HOU VAN MIJN BROWNIEBERS
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK ZAL HEM MAAR NEGEREN DAN. SORRY FANS ALS IK JULLIE TELEURSTEL. IK HOU VAN MIJN BROWNIEBERS
Ik hou ook van jouquote:
Ksst afquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik niet van jou
maar kunnen wel friends met benefits zijn![]()
![]()
Ik ben 17 wat is dit?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik niet van jou
maar kunnen wel friends met benefits zijn![]()
![]()
Vader en moedertje spelen XDquote:
Dan ben je volgende week zaterdag dood. Wij zorgen wel voor de uitvaart. het ga je goed, groetjens.quote:
Das fijnquote:
welke dingen?quote:
smakelijk om kunnen lachen samen met mijn goonzquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je volgende week zaterdag dood. Wij zorgen wel voor de uitvaart. het ga je goed, groetjens.
oh niet met je boo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
smakelijk om kunnen lachen samen met mijn goonz
Klinkt veelbelovendquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
Ik ga ook slapen. Heel het weekend druk bezig met het beginnetje van m'n carrière. #adulttalk
Trusten!
Ze had het te druk met mij hyven XDquote:
Voor de veranderingquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
Ik ga ook slapen. Heel het weekend druk bezig met het beginnetje van m'n carrière, dus vroeg opstaan. #adulttalk
Trusten!
klinkt leukquote:
Morgen Utrecht CS, ik breng je boo mee als gijzel-optie gr grquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
flikker wat doe je me aan :S :S
ik ga je steken :S :S
djoeken*quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
flikker wat doe je me aan :S :S
ik ga je steken :S :S
wtf ga nie prate of pipa door je kopquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ehh tfoe wat djoeken wollah
ben je berber ofso :S
Rustig G hij is tata jeweettog XDquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ehh tfoe wat djoeken wollah
ben je berber ofso :S
Kill wat ga je praten mij steken, shweer op je moeder man, skere bakra, djoek jou tantoe hard en plop daarna je smatje in haar punani togquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bemoei je niet mee tfoe opkkre of bel hassan hij heef goeie nivi je gaat lek ja?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kill wat ga je praten mij steken, shweer op je moeder man, skere bakra, djoek jou tantoe hard en plop daarna je smatje in haar punani tog
Goedenacht, heeft u zich geamuseerd vanavond?quote:
Meneer, wat zegt u? Ik zweer op mijn moeder, minder bedeeld persoon, ik geef u een ferme messteek en zal daarna de liefde bedrijven met uw lief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |