quote:
Hoiquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi. Etsu en ik sneaken je sc in.
[..]
Eerste is stedentrip en de tweede rondreis.
Ik ga over paar weken ookquote:
Lol herkenbaar haha. Ik kreeg angstaanval tijdens de behandeling, en toen ik naar de auto terugliep zakte ik in elkaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg dat wel.Ben zelfs bang voor een beetje bloed. Laat staan voor een bloedbad uit mn mond.
Alleen. Jij vast met meer?quote:
Tofquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, met twee keer zoveel mensen.Met een vriendin.
Dat klinkt niet goed nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol herkenbaar haha. Ik kreeg angstaanval tijdens de behandeling, en toen ik naar de auto terugliep zakte ik in elkaar
watquote:
Maar hoe ver gaat dat `niet tegen bloed kunnen'' bij jou dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed nee.Zie ik mezelf ook wel voor aan.
Ik draai al mn hoofd weg als ik echt bloed zie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe ver gaat dat `niet tegen bloed kunnen'' bij jou dan?
Nou, ik denk omdat het eerste keer wordt dat ik het maar makkelijk hou en naar Italie reis, en daar beetje rond ga dwalen een weekjequote:Op zaterdag 6 april 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet echt, maar het gaat sowieso Oost-Europa worden. En jij? Heb jij al een route?
Rawrquote:
Het is ook altijd verschillend :p als mijn arm open ligt kan ik het gewoon aanzien, als ik een bloedneus heb flip ik hem behoorlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik draai al mn hoofd weg als ik echt bloed zie.
Maar dat is best raar, want ik volg Grey's Anatomy, ook vol met bloed, maar op een of andere manier kijk ik gewoon door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |