Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Mag de rest het niet weten dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet wel al een beetje welke kant ik op wil ja. Ik zal het je PMen
Ik was gisteravond niet online.quote:
Ik weet niet waarom maar ik las: Deze hangt boven mijn bed. Mijn eerste gedachte voordat ik het nog een keer ging lezen was, ben je daar niet een beetje te oud voor...quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik was gisteravond niet online.
Deze poster hangt boven mijn PC:
[ afbeelding ]
Het 3de monster herken ik niet en ik heb vandaag ook geen tijd voor FMT.
Monsters vs Aliens is een grote hommage aan de oude mosterfils.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik las: Deze hangt boven mijn bed. Mijn eerste gedachte voordat ik het nog een keer ging lezen was, ben je daar niet een beetje te oud voor...
Maar dat monsterding uit Monsters vs aliens is dus eigenlijk maar gejat uit een jarem 60 film
Dat mogen jullie best weten hoor, maar ik moet even opletten met wat ik allemaal op Fok! zet.quote:
paranoïde? (grapje natuurlijk, maar waar ben je bang voor? )quote:Op zondag 7 april 2013 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat mogen jullie best weten hoor, maar ik moet even opletten met wat ik allemaal op Fok! zet.
Ik maak me daar nou eigenlijk nooit druk om. Maar ik vind me zelf dan ook zo oninterresant dat ik me niet kan voorstellen dat iemand mijn gegevens wil gebruiken...quote:
Haha, ook jouw gegevens zjn interessant dyonquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik maak me daar nou eigenlijk nooit druk om. Maar ik vind me zelf dan ook zo oninterresant dat ik me niet kan voorstellen dat iemand mijn gegevens wil gebruiken...
Aber natürlichquote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ook jouw gegevens zjn interessant dyon
Ik ben iedereen nog een stap voor: mijn gegevens zijn zo oninteressant dat ik niet de behoefte heb om ze te delen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik maak me daar nou eigenlijk nooit druk om. Maar ik vind me zelf dan ook zo oninterresant dat ik me niet kan voorstellen dat iemand mijn gegevens wil gebruiken...
We have a new Sandsquote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben iedereen nog een stap voor: mijn gegevens zijn zo oninteressant dat ik niet de behoefte heb om ze te delen.
Is een schuilnaam, toch?quote:Op zondag 7 april 2013 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb trouwens ook wel de slechtste forumnaam uitgekozen om "geheim" te blijven...
Verstandig. Ik heb geen facebook om privacy redenen, maar ik zet wel mijn hele leven op Fokquote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Nee, nee, ik ga Sands niet vervangen.
Ik heb wel wat gedeeld met de FOK!crew maar met de rest van het forum deel ik niets. Tenminste, niet meer. Als je goed graaft tussen m'n 50.000 posts kan je vast wel iets vinden, maar dan moet je echt goed graven.
wheheh yep...quote:
Ik heb wel FB, maar tis niet dat daar nou zoveel interresants op staatquote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb geen facebook om privacy redenen, maar ik zet wel mijn hele leven op Fok
Zolang je jouw adres en volledige naam nergens neerplempt ben je nog steeds een internetspook. Houden zo.quote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb geen facebook om privacy redenen, maar ik zet wel mijn hele leven op Fok
Dat is waar.quote:Op zondag 7 april 2013 16:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zolang je jouw adres en volledige naam nergens neerplempt ben je nog steeds een internetspook. Houden zo.
Tja... dat krijg je me exvriendjes die er niet tegen kunnen gedumpt te zijnquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hoewel, ik heb een paar maanden geleden een keer een PM gehad op Fok van iemand die me voor alles en nog wat uitmaakte, en die wist mijn voornaam. En mijn naam heb ik nooit ergens vermeld dus dat was wel raar
Haha, die kan geen nederlands.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja... dat krijg je me exvriendjes die er niet tegen kunnen gedumpt te zijn
Googletranslate kan alles... en wat voor taal spreekt die dan wel?quote:
Sorryquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hoewel, ik heb een paar maanden geleden een keer een PM gehad op Fok van iemand die me voor alles en nog wat uitmaakte, en die wist mijn voornaam. En mijn naam heb ik nooit ergens vermeld dus dat was wel raar
Oeh, vervelend. En een beetje creepy ook.quote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is waar.
Lijkt zo inderdaad. Zie: http://upload.wikimedia.o(...)0a/Yamaha_XJ_900.jpgquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:17 schreef wyccie het volgende:
Mooi ding.
Lijkt het nou zo of heeft het maar een ielig standaardje?
Daar hoef je niet sterk voor te zijn hoorquote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef wyccie het volgende:
De schuine is voor de mensen die de motor niet omhoog getild krijgen?
Wie gaat er nou een motor optillen... dat doe je alleen als je ermee bent omgevallenquote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef picodealion het volgende:
Nouja, als je 'm echt op wil tillen en dan de bok eronder uit wil klappen wel. In plaats daarvan kan je natuurlijk ook de bok naar beneden tegen de grond zetten en dan de motor naar voren duwen, dan hevel je 'm erop. Daar hoef je inderdaad niet sterk voor te zijn.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:31 schreef wyccie het volgende:
Met mijn spierballen til ik dat ding zo de lucht in. Ik ben een viking.
Nee, ik ben helemaal niet grappig.quote:Op zondag 7 april 2013 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie, je moet stand-up comedy gaan doen
je kan mensen goed laten lachen
kom kom, dat zal best meevallen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal niet grappig.![]()
Eigenlijk ben ik veel serieuzer en heel saai.
Zo kom je hier anders niet altijd over...quote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal niet grappig.![]()
Eigenlijk ben ik veel serieuzer en heel saai.
Dan kom je beter tot je komisch recht op het internetquote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof niet dat er ook maar iemand is die ik ken die me als grappig zal omschrijven.
nogal ja.quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef picodealion het volgende:
Precies. Net als dat ik op het internet veel aantrekkelijker ben dan in het echt.
truequote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef picodealion het volgende:
In het echt weet je ook geen flikker van films.
Heb jij in het echt geen krullen?quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef picodealion het volgende:
Precies. Net als dat ik op het internet veel aantrekkelijker ben dan in het echt.
hij heeft een permanentjequote:
Daar lijkt het inderdaad op. Op DM's reageerd hij ook nietquote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Sands definitief FMT de rug heeft toegekeerd?
We zitten maar te geinen hoor, maak je niet ongerust. DF weet enorm veel van films en ik ben gruwelijk sexy.quote:
Blijkbaar, zonde.quote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
*veegt zweet van voorhoofd* Pfeww.quote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef picodealion het volgende:
We zitten maar te geinen hoor, maak je niet ongerust. DF weet enorm veel van films en ik ben gruwelijk sexy.
Ik hoop wel dat hij terugkomt. Vind het niet zo netjes hoe jullie dat hebben gedaan.quote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Hoe we wat hebben gedaan?quote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
*veegt zweet van voorhoofd* Pfeww.
[..]
Ik hoop wel dat hij terugkomt. Vind het niet zo netjes hoe jullie dat hebben gedaan.
idd.quote:
Ik vond het een beetje een rare gang van zaken, maar ook dat Sands wel erg abrupt reageerde. Men is hier wel eens voor erger uitgemaakt.quote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop wel dat hij terugkomt. Vind het niet zo netjes hoe jullie dat hebben gedaan.
Is ook zo, maar ik vind het wel jammer. Dat heeft hij niet verdiend.quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond het een beetje een rare gang van zaken, maar ook dat Sands wel erg abrupt reageerde. Men is hier wel eens voor erger uitgemaakt.
Ik ben klaar met overhalen sinds de meet.quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Iemand maakte toch een opmerking waardoor hij wegbleef, en daarna nog zeggen dat het door hemzelf kwam?
Deels waar, maar toch niet erg prettig als er niet eens geprobeerd wordt om hem over te halen te blijven.
Maar daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik vind het wel jammer. Dat heeft hij niet verdiend.
Ik hoop dat hij stiekem meeleest en gauw meedoet.
Ik heb een opmerking gemaakt die totaal niet beledigend was. Ik heb em uitleg gegeven en toen hij zei dat hij wegging heb ik nog gereageerd dat hij dat niet moest doen. In de slowchat en via DM. Als er dan geen reactie komt... Ik vind het ook jammer dat.hij niet meer komt, vond het gezellig met em hier, maar meer dan wat ik gedaan heb kan ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Iemand maakte toch een opmerking waardoor hij wegbleef, en daarna nog zeggen dat het door hemzelf kwam?
Deels waar, maar toch niet erg prettig als er niet eens geprobeerd wordt om hem over te halen te blijven.
Daar zit wat in, maar hem als een baksteen laten vallen vind ik ook zo wat.quote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef picodealion het volgende:
Ik ben klaar met overhalen sinds de meet.
Ik heb de opmerking niet gemaakt, ik vind dat hij er overdreven op reageert en hij reageert niet op de dms van Dyon. En dan nog inderdaad de meet.quote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar hem als een baksteen laten vallen vind ik ook zo wat.
Ik snap ook niet waarom hij ineens is vertrokken...quote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar hem als een baksteen laten vallen vind ik ook zo wat.
Dus, Sands....als je dit leest. Zonde dat je niet meedoet, kom gauw terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn pacino is ook echt spot onquote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef picodealion het volgende:
Idd, echt een geweldig filmpje. Stewart blijft een van de leukste.
Wat een held.quote:Op zondag 7 april 2013 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lach me elke keer weer dood om dit stukje
Ik heb volgens mij niet helemaal meegekregen wat er allemaal is gebeurd, maar hij zei toch al veel eerder dat hij met trivia ging stoppen (en dan bedoel ik dus zonder een vervelende aanleiding)? Al is het wel opeens erg resoluut en jammer dat hij blijkbaar meteen met heel fok niks meer te maken wil hebben. Hij heeft sindsdien ook niet meer ingelogd.quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Even stoppen met FMT nadat hij 12 maandoverwinningen had, omdat het wat saai werd om elke maand te winnen, maar niet met FMT of Fok in het algemeen. Dat is wat ik had begrepen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb volgens mij niet helemaal meegekregen wat er allemaal is gebeurd, maar hij zei toch al veel eerder dat hij met trivia ging stoppen (en dan bedoel ik dus zonder een vervelende aanleiding)? Al is het wel opeens erg resoluut en jammer dat hij blijkbaar meteen met heel fok niks meer te maken wil hebben. Hij heeft sindsdien ook niet meer ingelogd.
Hij is leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zijn Christopher Walken is ook geniaalquote:Op zondag 7 april 2013 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Niet moeilijk als Sands niet isquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef ArtistA het volgende:
Dragon is bezig de koppositie te veroveren.
tsja verandering van spijs doet eten toch?quote:
Die snap ik in deze context niet...quote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tsja verandering van spijs doet eten toch?
Het is natuurlijk wel wat spannender nu je niet na de derde dag van de maand al weet wie eerste wordt...quote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die snap ik in deze context niet...
quote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die snap ik in deze context niet...
quote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel wat spannender nu je niet na de derde dag van de maand al weet wie eerste wordt...
Ik ben nog niet verder gekomen in seizoen 2... en uit seizoen 1 weet ik geen namen meer...quote:Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef RanTheMan het volgende:
Dredd natuurlijk
Vioor wie haar niet kennen: Cersei Lannister uit game of thrones, wie haar dan nog niet kent moet zich als film liefhebber doodschamen....
boeken lezen dyonquote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen in seizoen 2... en uit seizoen 1 weet ik geen namen meer...
ja ik weet wie het in de toren deed met d'r broer. De moeder van dat vervelende k*tkindquote:Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
boeken lezen dyonMaar ze deed het met haar broer in die toren in winterfell, weet je dat wel? En anders, ze is de koningin van Robbert Baratheon
Die er aan gaat door dat " zwijn"
Nou, kom maar op met die afleiding.quote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet wat het precies is waar hij een half jaar voor nodig heeft, maar volgens mij is het toch juist wel prettig dat hij gezellig hier met ons mee kan posten? Brengt hem wat afleiding en wat zon.![]()
of hem érg goed afgeleidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:33 schreef wyccie het volgende:
daar schrok ík van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
hier een leuk natalie portman plaatjequote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al met Natalie Portman willen cohabiteren.
inddquote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het mag wel iets minder skeletteriger
goedzoquote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al een halve kilo spareribs en een tweepersoonsportie stamppot aan het wegwerken.
ben jij een Feeder Robby?quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Robby87 het volgende:
Daarna lekker stukje stokbrood met boursin en snoep?
jupquote:Op maandag 8 april 2013 19:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wasda? Vrouwen vetmesten en daarna 'm erin proppen?
Jah, dat zag ik ook pas later. Misschien kan ze daten met Christian Bale uit the Machinistquote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het mag wel iets minder skeletteriger
Zoveel is dat toch niet...quote:
Net voor het avondeten ook al een groot koekding gehad. En voor mensen met een normale verbranding is het veel.quote:
Zou wel willen dat ik daar dik(ker) van kan wordenquote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net voor het avondeten ook al een groot koekding gehad. En voor mensen met een normale verbranding is het veel.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou wel willen dat ik daar dik(ker) van kan worden
Als dat mogelijk was...quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]kunnen wij niet wat genen transplanteren ofzo?
Volgens mij moet je juist blij zijn dat je niet op Portman lijkt zoals ze er op dat plaatje uitziet...quote:
Ja, dat is te mager. Gelukkig heb ik wel iets meer vlees.quote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Volgens mij moet je juist blij zijn dat je niet op Portman lijkt zoals ze er op dat plaatje uitziet...
Hou op met me jaloers maken!quote:Op maandag 8 april 2013 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als dat mogelijk was...![]()
Afgelopen weekend heb ik me weer met van alles en nog wat volgestopt. Dus ik denk: Nou, een kilootje of 2 erbij? *please!*![]()
Nee hoorGewoon weer 63.7 kilo
Jaloers? Ik ben jaloers op jullie!quote:
Waarom? Ik ben minstens 30 kilo te zwaar... en ik kan het niet opbrengen om er wat aan/tegen te doen... Gelukkig kom ik niet veel aan met wat ik eet, maar met minder eten gaat er ook niks af...quote:
Ik eet me een ongeluk, maar blijf een skinny white male. Daardoor zie ik er ook jonger uit dan ik ben. Heb het afgelopen jaar een keer of 6 mijn legitimatie moeten tonen als ik biertje bij de AH wil halenquote:Op maandag 8 april 2013 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben minstens 30 kilo te zwaar... en ik kan het niet opbrengen om er wat aan/tegen te doen... Gelukkig kom ik niet veel aan met wat ik eet, maar met minder eten gaat er ook niks af...
Ok, alle 2 niet tevreden. Maar volgens mij kun je in de huidige maatschappij beter te licht dan te zwaar zijn...quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik eet me een ongeluk, maar blijf een skinny white male. Daardoor zie ik er ook jonger uit dan ik ben. Heb het afgelopen jaar een keer of 6 mijn legitimatie moeten tonen als ik biertje bij de AH wil halen
Sorry, maar ook ik ben niet tevreden met mijn gewicht.
Ach, het heeft ook z'n voordelen. Ik kan vrij snel rennen (handig, want ik ben niet bepaald sterk), en met karten ben ik snel dankzij mijn lage gewichtquote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, alle 2 niet tevreden. Maar volgens mij kun je in de huidige maatschappij beter te licht dan te zwaar zijn...
Je kan immers wel altijd normaal kleding vindenIk heb vaak genoeg dat de leuke kleding alleen in kleinere maten is en ik ben niet eens zo dik...
Wat zeur je danquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, het heeft ook z'n voordelen. Ik kan vrij snel rennen (handig, want ik ben niet bepaald sterk), en met karten ben ik snel dankzij mijn lage gewicht
Meer voordelen kan ik niet bedenkenquote:
Tuurlijk wel.. je bent altijd een stuk aantrekkelijker bij de dames...quote:
Rightquote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. je bent altijd een stuk aantrekkelijker bij de dames...
Ik zeg niet dat je een babe-magnet word.. Maar uiterlijk is alles en een dunner persoon trekt toch sneller de aandacht dat een chubby iemand..quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
RightIk mag dan wel een vriendin hebben, maar dat wil allerminst zeggen dat ik populair ben bij de vrouwtjes
Ik vind mezelf ook niet aantrekkelijk.
En het ergste is nog: Ik snap de vrouwen
Jij dik, ik dun, en de gespierde eikels gaan er met de chicks vandoorquote:Op maandag 8 april 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je een babe-magnet word.. Maar uiterlijk is alles en een dunner persoon trekt toch sneller de aandacht dat een chubby iemand..
Hey hallo, jij hebt al iemand...quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij dik, ik dun, en de gespierde eikels gaan er met de chicks vandoor
En daar ben ik ontzettend trots en gelukkig opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En daar ben ik ontzettend trots en gelukkig op
Hmm... tja... ik doe er dan ook geen moeite voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf.. Marilyn Monroe niet blond...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Jij kan prima babbelenquote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
Dyon, relax. Ik ben moddervet en ik heb iemand zo gek gekregen me te trouwen.
Hehehquote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
Dyon, relax. Ik ben moddervet en ik heb iemand zo gek gekregen me te trouwen.
Waarom niet?quote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HehehJe hebt blijkbaar andere kwaliteiten
Maar ik maak me niet druk, ik doe er gewoon niks aan
Dunno... Ben niet tevreden met me zelf.. geen zin om daar anderen mee op te schepen. Zo iets. Verder ben ik niet zo sociaal dat ik op iemand af kan stappenquote:
Mwoah, ligt er aan.quote:
Ah ja, in de meeste andere landen zijn we slechter af dan hier.quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou lijkt het weer of ik medelijden aan het kweken ben... zucht.. dat wil ik helemaal niet
hehehquote:Op maandag 8 april 2013 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ah ja, in de meeste andere landen zijn we slechter af dan hier.
Als ik in Afrika zal leven, en een donker kleurtje zal hebben, zal ik met mijn lichaampje zo in een huilebalk reclame van één of ander goede doel kunnen acteren.
Altijd blijven lachen!quote:
Leedvermaak.. sorry 1 van mijn slechte eigenschappen denk ikquote:
Nee joh!!quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leedvermaak.. sorry 1 van mijn slechte eigenschappen denk ik
Die kijk ik dan weer nooit.. Er zijn van die momenten dat je iets ziet gebeuren en dat ik dan bijna de pijn voelquote:
Dat klinkt wel heel drastisch Wyccie... Is het rcht zo erg?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:02 schreef wyccie het volgende:
Drie kilo aangekomen. Niet verrassend.
Gelukkig is mijn spaargeld bijna op en kan ik mezelf uitsterven.
Hoe komt het?quote:Op maandag 8 april 2013 23:31 schreef picodealion het volgende:
Sorry volk, ben er niet echt met mijn hoofd bij de laatste tijd...
Geen werk, hè.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat klinkt wel heel drastisch Wyccie... Is het rcht zo erg?
Vervelend... En het studiegeld is te weinig?quote:
Wat bedoel je met studiegeld?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Vervelend... En het studiegeld is te weinig?
Druk met werk, en als ik dan eens tijd voor mezelf heb zit ik een stuk minder op FOK!quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel drastisch Wyccie... Is het rcht zo erg?
[..]
Hoe komt het?
Bestaat dat niet meer? Dat studenten maandelijks van het (wat ooit eens was) IBG geld krijgt? Ik ben al bijna 10 jaar van school, ik hou dat allemaal niet meer in de gatenquote:
Daarvoor moet je studeren, en ik ben al klaar. Ik moet gewoon een baan vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Bestaat dat niet meer? Dat studenten maandelijks van het (wat ooit eens was) IBG geld krijgt? Ik ben al bijna 10 jaar van school, ik hou dat allemaal niet meer in de gaten
Je wil toch nog verder gaan. Daarom dacht ik dat je dan nog financiering kreeg. Maar zoals ik al zei, ik ben al jaren van school en heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je studeren, en ik ben al klaar. Ik moet gewoon een baan vinden.
Daarbij kreeg ik al jaren geen studiefinanciering meer. Heb er al heel w e jaartjes studie op zitten.
Dit is ook een leuk nummer. De rest van de.cd is ook goed. Eindelijk weer eens een cd die de moeite waard was om te kopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:32 schreef wyccie het volgende:
Uiteraard loop ik achter, maar ben pas achter het bestaan van dit nummer gekomen. Ben er een beetje verslaafd aan.
DUO heet dat inmiddelsquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je studeren, en ik ben al klaar. Ik moet gewoon een baan vinden.
Daarbij kreeg ik al jaren geen studiefinanciering meer. Heb er al heel wat jaartjes studie op zitten.
Die heb ik hier al twee keer gepost, een week of twee geleden en al ergens in het najaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:32 schreef wyccie het volgende:
Uiteraard loop ik achter, maar ben pas achter het bestaan van dit nummer gekomen. Ben er een beetje verslaafd aan.
Ze zegt ook dat ze achter looptquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die heb ik hier al twee keer gepost, een week of twee geleden en al ergens in het najaar.
Dan wil ik niet weten wat voor k*tmuziek jij luistert...quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef Desunoto het volgende:
Dit soort liedjes wekken bij mij de neiging op om een naald door mijn trommelvliezen te boren.
Al zijn niet al zijn nummers zo, maar deze lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:09 schreef RanTheMan het volgende:
ik had de clip nog nooit gezien, alleen op de radio gehoord, maar volgens mij is het een moderne protest song tegen die fucking hipsters
Het is juist meer hipster dan je denkt. Het is een protest tegen dure mode/kleren, terwijl hipsters volgens mij juist ook tweedehands dragen. Of heb ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:09 schreef RanTheMan het volgende:
ik had de clip nog nooit gezien, alleen op de radio gehoord, maar volgens mij is het een moderne protest song tegen die fucking hipsters
Ik heb geen idee, het is mijn interpretatie hequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is juist meer hipster dan je denkt. Het is een protest tegen dure mode/kleren, terwijl hipsters volgens mij juist ook tweedehands dragen. Of heb ik dat verkeerd?
Hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:05 schreef picodealion het volgende:
Idd, ik dacht eerst ook dat het een zwartjoekel was.
Je heb wat gemist!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Doodse stilte.. iedereen voetbal aan het kijken
Is dat zo?quote:
Galatasaray 3 - 2 Realquote:Op woensdag 10 april 2013 00:51 schreef picodealion het volgende:
Het stond op bij de kebabtent toen ik even langsliep, wat een wedstrijd zeg. Die goal van Sneijder en dan dat hakje een minuut later, prachtig. En ik hou niet eens van voetbal.
Hoeveel is het geeindigd?
Wat vond je van de opmerking van V. Marwijk? Hij liet zich toch bijna ontglippen dat het omgekocht moest zijn...quote:Op woensdag 10 april 2013 08:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Galatasaray 3 - 2 Real
Maar Dortmund was nóg spectaculairder.
Dat roep ik altijd na zulke wedstrijdenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat vond je van de opmerking van V. Marwijk? Hij liet zich toch bijna ontglippen dat het omgekocht moest zijn...
Dan kun je beter gewoon op de bank in slaap vallen...quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat roep ik altijd na zulke wedstrijden
Maar om eerlijk te zijn was ik erg moe gisteren en vlak voor het einde van de wedstrijd had ik de TV uitgezet, toen het nog 2-1 stond voor Malaga. Toen ik allemaal smsjes kreeg deed ik de TV weer aan, alleen om te ontdekken dat het 3-2 stond
Gebeurt me echt te vaak dat...
TV kijken doe ik altijd in bed.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan kun je beter gewoon op de bank in slaap vallen...
Ik heb geen tv op me slaapkamer... Al kwam ik er van de week achter dat ik op me laptop UPC kan kijkenquote:
Omgekocht? Twee buitenspelgoals van beide kanten, nee lijkt me niet. En trouwens, Malaga heeft geeneens geld om hun eigen spelers hun salaris te betalen haha!quote:Op woensdag 10 april 2013 08:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat vond je van de opmerking van V. Marwijk? Hij liet zich toch bijna ontglippen dat het omgekocht moest zijn...
Als je een smartphone hebt kun je 't ook daarop bekijken geloof ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op me slaapkamer... Al kwam ik er van de week achter dat ik op me laptop UPC kan kijken(ik ga niet zo met mijn tijd mee dus ik wist dat helemaal niet...)
Dat is toch precies het punt?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Omgekocht? Twee buitenspelgoals van beide kanten, nee lijkt me niet. En trouwens, Malaga heeft geeneens geld om hun eigen spelers hun salaris te betalen haha!
Ze hadden wel 2 miljoen te verdelen onder de spelers als ze zich plaatsten voor de halve finale.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Omgekocht? Twee buitenspelgoals van beide kanten, nee lijkt me niet. En trouwens, Malaga heeft geeneens geld om hun eigen spelers hun salaris te betalen haha!
Alleen op iphone of ipod... en ik heb android...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Als je een smartphone hebt kun je 't ook daarop bekijken geloof ik.
Net of dat genoeg is om de salarissen van alle spelers mee te betalen... kan het me niet voorstellen..quote:Op woensdag 10 april 2013 09:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ze hadden wel 2 miljoen te verdelen onder de spelers als ze zich plaatsten voor de halve finale.
Is gewoon een bonus natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net of dat genoeg is om de salarissen van alle spelers mee te betalen... kan het me niet voorstellen..
Hoe zat dat nou met dat financial fairplay? Er was toch voor volgend seizoen al een club uit de europese competities gezet vanwege dat gebeuren... Onzin regel...
Is dat zo? Tot nu toe zijn het de kleinere clubs die uit de europese competities worden gezet. Malaga, Besiktas, Buraspor. Nou kan ik me niet druk maken om Turkse voetbalclubsquote:Op woensdag 10 april 2013 10:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is gewoon een bonus natuurlijk.
Vind je dat onzin die financial fairplay? Ik vind het wel een goed initiatief eigenlijk. Geef je de kleinere clubs ook een kans tenminste.
Voor zo'n kleine club levert het ook veel geld op door gewoon ver te komen in het toernooi natuurlijk. Als dat al wat vaker gebeurt dan zal hun bankrekening vanzelf wel wat aandikken, denk ik...quote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Tot nu toe zijn het de kleinere clubs die uit de europese competities worden gezet. Malaga, Besiktas, Buraspor. Nou kan ik me niet druk maken om Turkse voetbalclubs![]()
Maar het gaat helemaal voorbij aan wat ze wilde bereiken...
Wat heeft het nou voor zin als je voor beide teams een buitenspelgoal goedkeur? Dan heeft er toch niemand een voordeel / nadeel (eerste wedstrijd was 0-0)?quote:
Maar ze moesten wel Carzola voor 45 miljoen verkopen om uberhaubt in de Champions League mee te moeten doen aan het begin van het jaar...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ze hadden wel 2 miljoen te verdelen onder de spelers als ze zich plaatsten voor de halve finale.
Gay cop iddquote:Op woensdag 10 april 2013 11:52 schreef picodealion het volgende:
Nooit gerealiseerd dat dat Gary Busey was in Fear & Loathing
Hunter S. Thompson is een van de grootste namen uit moderne Amerikaanse geschiedenis, al dan niet de grootste. Zoek er maar eens wat over op, hij is de schrijver van het boek fear and loathing en de oprichter van Gonzo-journalistiek.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het altijd leuk als mensen cameo's krijgen in films, alleen ken ik 99% van de tijd de mensen niet en zie ze daardoor dus ook niet
Ik weet dat hij de schrijver is. En dat Rum Diary als het goed is zijn autobiografie was of gebaseerd op was ofzo. Maar wil niet zeggen dat ik em zou herkennenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hunter S. Thompson is een van de grootste namen uit moderne Amerikaanse geschiedenis, al dan niet de grootste. Zoek er maar eens wat over op, hij is de schrijver van het boek fear and loathing en de oprichter van Gonzo-journalistiek.
Hij is wel een stuk ouder in de film.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef picodealion het volgende:
Ach, als je Fear & Loathing hebt gezien weet je hoe hij eruit ziet.
[ afbeelding ]
Heheh geweldig. Zijn dan de personen die getrouwd worden niet ook officieel voor de kerk gehuwdquote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
The wedding scene at the church took five days to film. An actual priest was cast as the priest.
ze zouden wel een aardig koppel vormen denk ik, ze doen niet voor elkaar onderquote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh geweldig. Zijn dan de personen die getrouwd worden niet ook officieel voor de kerk gehuwd
als je deze klassieker nog niet gezien hebtquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee...
Waarom staat dit trouwens in de slowchat?![]()
Vertel, welke!quote:
Ik nietquote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef DragonFodder het volgende:
Reminds me: ik heb de bluray van prometheus twee keer binnengekregen, en ik ben vergeten hem op tijd te retourneren. Dus: wie heeft er behoefte aan een bluray van prometheus? Hagelnieuw en compleet gratis.
Ach, ik vind de mensjes hier liefquote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik nietmaar wel aardig dat je em zo weg doet
Wij zijn dan ook wel ontzettend liefquote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik vind de mensjes hier lief
Nice man, hij was zaterdag gepost dus da's mooi op tijdquote:
Mag ik, mag ik?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef DragonFodder het volgende:
Reminds me: ik heb de bluray van prometheus twee keer binnengekregen, en ik ben vergeten hem op tijd te retourneren. Dus: wie heeft er behoefte aan een bluray van prometheus? Hagelnieuw en compleet gratis.
Omdat jouw goede daad beloond mag worden, stuur ik hem naar jou door. PM je adres maarquote:
Als het een verschrikkelijk slechte film mag zijn... doe ik dat welquote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Omdat jouw goede daad beloond mag worden, stuur ik hem naar jou door. PM je adres maar
wordt een leuke ketting zo. Wie wil mij een DVD/Bluray sturen?
hit me with your best shotquote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het een verschrikkelijk slechte film mag zijn... doe ik dat wel
Pas op waar je om vraagt. Ik heb echt rotzooi die ik (ergens bij) gekregen heb. Daar word zelfs jij niet blij van denk ikquote:
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
Hm ja, weet alleen niet echt wat ik verder kan zeggen. Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mogen we nog een tip? Denk niet dat ik de film ken, maar anderen vast wel.
Haha ik zal nog wel wat hinten dan voor de titel. Dacht dat deze film wel bekend was hier.quote:
Je houdt wel van de Scandinavische muziekjes he?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ik zal nog wel wat hinten dan voor de titel. Dacht dat deze film wel bekend was hier.
Voor ondertussen:
Onder anderequote:Op donderdag 11 april 2013 15:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je houdt wel van de Scandinavische muziekjes he?
Een muzieksnob? Was dat? En ik begin me meteen af te vragen of ik er wel een ben...quote:Op donderdag 11 april 2013 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onder andere
Ik ben geen muzieksnob in tegenstelling tot anderen.
Tja sommige mensen horen wat ze willenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onder andere
Ik ben geen muzieksnob in tegenstelling tot anderen.
Ehm, iemand die alleen maar een specifiek sub-genre luistert en al het andere stom vindt. Weet niet of jij dat bent?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Een muzieksnob? Was dat? En ik begin me meteen af te vragen of ik er wel een ben...
Jij hoort alleen wat je wilt horen?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tja sommige mensen horen wat ze willen
en andere mensen willen wat ze horen
Wat zeg je? Ik kan je niet horenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij hoort alleen wat je wilt horen?
Wat een wijze woorden.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tja sommige mensen horen wat ze willen
en andere mensen willen wat ze horen
Oh zo, nee dan niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm, iemand die alleen maar een specifiek sub-genre luistert en al het andere stom vindt. Weet niet of jij dat bent?
quote:
Laatste maand liep het niet zo lekker meer... en we zagen geen aanknopingspunten meer om de relatie in stand te houden. Dus in goed overleg zijn we uit elkaarquote:
jammer. hou je haaks jongenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laatste maand liep het niet zo lekker meer... en we zagen geen aanknopingspunten meer om de relatie in stand te houden. Dus in goed overleg zijn we uit elkaar
Even slikken en weer doorgaan
Volgens mij zijn dat twister fries..quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:33 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Frietjes? Volgens mij gewoon gefrituurde uienringen mate...
Sorry, geen idee...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zeg, wie helpt mij van m'n vraag af?
-?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zeg, wie helpt mij van m'n vraag af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |