Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Mag de rest het niet weten dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet wel al een beetje welke kant ik op wil ja. Ik zal het je PMen
Ik was gisteravond niet online.quote:
Ik weet niet waarom maar ik las: Deze hangt boven mijn bed. Mijn eerste gedachte voordat ik het nog een keer ging lezen was, ben je daar niet een beetje te oud voor...quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik was gisteravond niet online.
Deze poster hangt boven mijn PC:
[ afbeelding ]
Het 3de monster herken ik niet en ik heb vandaag ook geen tijd voor FMT.
Monsters vs Aliens is een grote hommage aan de oude mosterfils.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik las: Deze hangt boven mijn bed. Mijn eerste gedachte voordat ik het nog een keer ging lezen was, ben je daar niet een beetje te oud voor...
Maar dat monsterding uit Monsters vs aliens is dus eigenlijk maar gejat uit een jarem 60 film
Dat mogen jullie best weten hoor, maar ik moet even opletten met wat ik allemaal op Fok! zet.quote:
paranoïde? (grapje natuurlijk, maar waar ben je bang voor? )quote:Op zondag 7 april 2013 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat mogen jullie best weten hoor, maar ik moet even opletten met wat ik allemaal op Fok! zet.
Ik maak me daar nou eigenlijk nooit druk om. Maar ik vind me zelf dan ook zo oninterresant dat ik me niet kan voorstellen dat iemand mijn gegevens wil gebruiken...quote:
Haha, ook jouw gegevens zjn interessant dyonquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik maak me daar nou eigenlijk nooit druk om. Maar ik vind me zelf dan ook zo oninterresant dat ik me niet kan voorstellen dat iemand mijn gegevens wil gebruiken...
Aber natürlichquote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ook jouw gegevens zjn interessant dyon
Ik ben iedereen nog een stap voor: mijn gegevens zijn zo oninteressant dat ik niet de behoefte heb om ze te delen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik maak me daar nou eigenlijk nooit druk om. Maar ik vind me zelf dan ook zo oninterresant dat ik me niet kan voorstellen dat iemand mijn gegevens wil gebruiken...
We have a new Sandsquote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben iedereen nog een stap voor: mijn gegevens zijn zo oninteressant dat ik niet de behoefte heb om ze te delen.
Is een schuilnaam, toch?quote:Op zondag 7 april 2013 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb trouwens ook wel de slechtste forumnaam uitgekozen om "geheim" te blijven...
Verstandig. Ik heb geen facebook om privacy redenen, maar ik zet wel mijn hele leven op Fokquote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Nee, nee, ik ga Sands niet vervangen.
Ik heb wel wat gedeeld met de FOK!crew maar met de rest van het forum deel ik niets. Tenminste, niet meer. Als je goed graaft tussen m'n 50.000 posts kan je vast wel iets vinden, maar dan moet je echt goed graven.
wheheh yep...quote:
Ik heb wel FB, maar tis niet dat daar nou zoveel interresants op staatquote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb geen facebook om privacy redenen, maar ik zet wel mijn hele leven op Fok
Zolang je jouw adres en volledige naam nergens neerplempt ben je nog steeds een internetspook. Houden zo.quote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb geen facebook om privacy redenen, maar ik zet wel mijn hele leven op Fok
Dat is waar.quote:Op zondag 7 april 2013 16:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zolang je jouw adres en volledige naam nergens neerplempt ben je nog steeds een internetspook. Houden zo.
Tja... dat krijg je me exvriendjes die er niet tegen kunnen gedumpt te zijnquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hoewel, ik heb een paar maanden geleden een keer een PM gehad op Fok van iemand die me voor alles en nog wat uitmaakte, en die wist mijn voornaam. En mijn naam heb ik nooit ergens vermeld dus dat was wel raar
Haha, die kan geen nederlands.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja... dat krijg je me exvriendjes die er niet tegen kunnen gedumpt te zijn
Googletranslate kan alles... en wat voor taal spreekt die dan wel?quote:
Sorryquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hoewel, ik heb een paar maanden geleden een keer een PM gehad op Fok van iemand die me voor alles en nog wat uitmaakte, en die wist mijn voornaam. En mijn naam heb ik nooit ergens vermeld dus dat was wel raar
Oeh, vervelend. En een beetje creepy ook.quote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is waar.
Lijkt zo inderdaad. Zie: http://upload.wikimedia.o(...)0a/Yamaha_XJ_900.jpgquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:17 schreef wyccie het volgende:
Mooi ding.
Lijkt het nou zo of heeft het maar een ielig standaardje?
Daar hoef je niet sterk voor te zijn hoorquote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef wyccie het volgende:
De schuine is voor de mensen die de motor niet omhoog getild krijgen?
Wie gaat er nou een motor optillen... dat doe je alleen als je ermee bent omgevallenquote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef picodealion het volgende:
Nouja, als je 'm echt op wil tillen en dan de bok eronder uit wil klappen wel. In plaats daarvan kan je natuurlijk ook de bok naar beneden tegen de grond zetten en dan de motor naar voren duwen, dan hevel je 'm erop. Daar hoef je inderdaad niet sterk voor te zijn.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:31 schreef wyccie het volgende:
Met mijn spierballen til ik dat ding zo de lucht in. Ik ben een viking.
Nee, ik ben helemaal niet grappig.quote:Op zondag 7 april 2013 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie, je moet stand-up comedy gaan doen
je kan mensen goed laten lachen
kom kom, dat zal best meevallen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal niet grappig.![]()
Eigenlijk ben ik veel serieuzer en heel saai.
Zo kom je hier anders niet altijd over...quote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal niet grappig.![]()
Eigenlijk ben ik veel serieuzer en heel saai.
Dan kom je beter tot je komisch recht op het internetquote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof niet dat er ook maar iemand is die ik ken die me als grappig zal omschrijven.
nogal ja.quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef picodealion het volgende:
Precies. Net als dat ik op het internet veel aantrekkelijker ben dan in het echt.
truequote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef picodealion het volgende:
In het echt weet je ook geen flikker van films.
Heb jij in het echt geen krullen?quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef picodealion het volgende:
Precies. Net als dat ik op het internet veel aantrekkelijker ben dan in het echt.
hij heeft een permanentjequote:
Daar lijkt het inderdaad op. Op DM's reageerd hij ook nietquote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Sands definitief FMT de rug heeft toegekeerd?
We zitten maar te geinen hoor, maak je niet ongerust. DF weet enorm veel van films en ik ben gruwelijk sexy.quote:
Blijkbaar, zonde.quote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
*veegt zweet van voorhoofd* Pfeww.quote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef picodealion het volgende:
We zitten maar te geinen hoor, maak je niet ongerust. DF weet enorm veel van films en ik ben gruwelijk sexy.
Ik hoop wel dat hij terugkomt. Vind het niet zo netjes hoe jullie dat hebben gedaan.quote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Hoe we wat hebben gedaan?quote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
*veegt zweet van voorhoofd* Pfeww.
[..]
Ik hoop wel dat hij terugkomt. Vind het niet zo netjes hoe jullie dat hebben gedaan.
idd.quote:
Ik vond het een beetje een rare gang van zaken, maar ook dat Sands wel erg abrupt reageerde. Men is hier wel eens voor erger uitgemaakt.quote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop wel dat hij terugkomt. Vind het niet zo netjes hoe jullie dat hebben gedaan.
Is ook zo, maar ik vind het wel jammer. Dat heeft hij niet verdiend.quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond het een beetje een rare gang van zaken, maar ook dat Sands wel erg abrupt reageerde. Men is hier wel eens voor erger uitgemaakt.
Ik ben klaar met overhalen sinds de meet.quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Iemand maakte toch een opmerking waardoor hij wegbleef, en daarna nog zeggen dat het door hemzelf kwam?
Deels waar, maar toch niet erg prettig als er niet eens geprobeerd wordt om hem over te halen te blijven.
Maar daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik vind het wel jammer. Dat heeft hij niet verdiend.
Ik hoop dat hij stiekem meeleest en gauw meedoet.
Ik heb een opmerking gemaakt die totaal niet beledigend was. Ik heb em uitleg gegeven en toen hij zei dat hij wegging heb ik nog gereageerd dat hij dat niet moest doen. In de slowchat en via DM. Als er dan geen reactie komt... Ik vind het ook jammer dat.hij niet meer komt, vond het gezellig met em hier, maar meer dan wat ik gedaan heb kan ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Iemand maakte toch een opmerking waardoor hij wegbleef, en daarna nog zeggen dat het door hemzelf kwam?
Deels waar, maar toch niet erg prettig als er niet eens geprobeerd wordt om hem over te halen te blijven.
Daar zit wat in, maar hem als een baksteen laten vallen vind ik ook zo wat.quote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef picodealion het volgende:
Ik ben klaar met overhalen sinds de meet.
Ik heb de opmerking niet gemaakt, ik vind dat hij er overdreven op reageert en hij reageert niet op de dms van Dyon. En dan nog inderdaad de meet.quote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar hem als een baksteen laten vallen vind ik ook zo wat.
Ik snap ook niet waarom hij ineens is vertrokken...quote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar hem als een baksteen laten vallen vind ik ook zo wat.
Dus, Sands....als je dit leest. Zonde dat je niet meedoet, kom gauw terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |