Ooohhhhh, ik ben toch zo pissig op iemand! Een persoon die mij letterlijk behandelde alsof ik vele treden lager in rang sta dan haar. Vuil asociaal rotwijf!
Duf nou weet ik weer waarom ik beter geen middagslaapjes kan doen... 'Moe' iets met vervelende werkgever nr. 1 die er blijkbaar echt niks van begrijpt Dankbaar & ontroerd werd prachtige grote bos tulpen bezorgd namens werkgever nr. 2
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Verveeld. Blij wanneer ik weer weg ben uit Nederland
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik word verlegen van alle lieve en steunende berichtjes die ik van alle kanten krijg... Kan ik lastig mee omgaan Misschien is overdonderd een beter woord.
Net een telefoongesprek met iemand gehad waar het echt niet goed mee gaat. Ik maak me super zorgen en voel me schuldig. Eigenlijk moet ik diegene loslaten maar weet niet of ik dat kan, zeker niet als diegene helemaal in de put zit. Zit nu zelf te janken mooi kut
Tis ook niet mijn taak om iemand gelukkig te maken/ minder kut te laten voelen, maar weet zelf ook niet wat te doen wel bang dat ik er spijt van krijg uiteindelijk, maar ook als ik het wel doe aaargh
-edit, sorry voor mijn warrige verhaal moest er ff uit focussen op school kan ik wel vergeten nou...
Ongeduldig... vergeten mijn telefoon mee te nemen van thuis-thuis naar kamer-thuis. Omdat ik voorlopig ook niet echt in de buurt ben is ie opgestuurd. Hij zou vandaag afgeleverd worden voor half vijf, maar uiteraard niemand gezien. Het is echt zelden dat post gewoon netjes binnen één dag bezorgd wordt. Ik mis dat ding... merk nu pas dat ik die telefoon toch behoorlijk veel gebruik.
I believe i can fly! I believe i can touch the sky!
Alles gaat mis, dus nee niet zo goed. Flinke ruzie gehad met ouders, met vrienden gaat het niet goed, school loop niet lekker, En dan nog de persoon aan wie ik dit allemaal zou vertellen, nouja daar heb ik ook ruzie mee. En ik weet niet hoe ik het goed moet maken. Kutdag.