quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Spouw is spees' brum... ofwel Harry's Ginny![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Neusbel, 2 wenkbrauw, lip, navel....quote:
Het gingergedeelte klopt alquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ja sweety pie??quote:
ohja die telde ik nog niet mee. 6 per oor....quote:
Twee bovenin links (waren er drie), rechts industrial en conch.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohja die telde ik nog niet mee. 6 per oor....
WAT!!! BEN JIJ EEN GINGER!!! EEN ZIELLOZE!!! EEN DAYWALKER???quote:
Uhhhh NEE?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mocht nooit piercings van mijn ouder
Toen ik uit huis ging: 2de gaatje en de andere weten jullie wel
En die heb ik nog steeds
De liefde hoeft daarom toch niet over te zijnquote:
Misschien kunnen we nog een keer stiekem fiezelefoozelenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De liefde hoeft daarom toch niet over te zijn![]()
Baby... Sugar. poochie bear.........
quote:
Purrrrrpurpurpurrrrr effe kietelen zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we nog een keer stiekem fiezelefoozelen
Zolang jij m leuk vindt: lekker laten zittenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mn neuspiercing al langer wél dan niet
Vanaf welke leeftijd wordt zo'n ding kansloos eigenlijk? Ik twijfel al twee jaar of ik hem niet zal verwijderen..
Ik vind m tof bij jouquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mn neuspiercing al langer wél dan niet
Vanaf welke leeftijd wordt zo'n ding kansloos eigenlijk? Ik twijfel al twee jaar of ik hem niet zal verwijderen..
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Purrrrrpurpurpurrrrr effe kietelen zo
Eensch hiermee.quote:
Dat betekent niet dat ik het (nog) weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Echt nIet? Vlg mij hadden we het er nog met de caravanmeet over zelfs
Mijn neus ging ook steeds ontsteken! Ik bleef maar aan de gang met unicuraquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Puckzzz het volgende:
Lip was irritant. Navel ging vreselijk ontsteken. Oren werd irritant na tig jaar. Neus ging keer op keer ontsteken, uiteindelijk 4 x opnieuw geschoten. Wenkbrauw heb ik toch wel 10 jaar gehad.
Van de meesten weet ik serieus niet wat het zijn en waar ze zouden moeten zittenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had:
rechts conch
smiley
tongpiercing
offside lip
3x helix
tragus
I haz:
links conch
+1quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Van de meesten weet ik serieus niet wat het zijn en waar ze zouden moeten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja, ik ben er nog steeds spamblij mee.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Yayquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik het (nog) weet
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Die bovenin is gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja, ik ben er nog steeds spamblij mee.)
Don't come closer, I might hurt you
waarom zie ik dan meteen een pluk wc papier voor je die erachter blijft hangen bij het afvegen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb een outer labia piercing
Ofwel... buitenste schaamlip
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja, ik ben er nog steeds spamblij mee.)
I`m not weird. I`m limited edition.
Echt een tof oortje zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja, ik ben er nog steeds spamblij mee.)
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dank.quote:
Omdat jij kip bentquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom zie ik dan meteen een pluk wc papier voor je die erachter blijft hangen bij het afvegen?
Mijn baard is rood fmlquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WAT!!! BEN JIJ EEN GINGER!!! EEN ZIELLOZE!!! EEN DAYWALKER???
ook weer waarquote:
Deed het pijn? Ik twijfel al 100 jaar of ik er ook zoeen wilquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef PriemGirl het volgende:
Goeden keuzequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank.Die heb ik laten herzetten laatst.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom zie ik dan meteen een pluk wc papier voor je die erachter blijft hangen bij het afvegen?
Verjaardagscadeautje voor mezelf.quote:
eBay?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand en goedkoop adresje voor studs die ik op mijn tasje kan prikken?
Neequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Deed het pijn? Ik twijfel al 100 jaar of ik er ook zoeen wil
Er is zoiets als studswebshop.nl ofzo, maar dan heet het anders. Heb je veel aan he??quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand en goedkoop adresje voor studs die ik op mijn tasje kan prikken?
Dat lijkt me idd niet vervelendquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NeeJa dat je het voelt dat er een naald doorheen gaat? Ja uiteraard. 2 seconden en that's it. Ik moest gaan liggen en handen op mijn rug houden (de piercer had namelijk al eens klappen moeten vangen van iemand die em ook liet zetten
![]()
) en was zo voorbij. Genezen ging echt suuuuper snel en je voelt er heul niks van verder eik .
Waarom de buitenste? Seksueel gezien geeft de binnenste toch meer plezier? niet dat jij dat nodig hebt volgens mij Miss 8 keerquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ok klinkt goed te doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NeeJa dat je het voelt dat er een naald doorheen gaat? Ja uiteraard. 2 seconden en that's it. Ik moest gaan liggen en handen op mijn rug houden (de piercer had namelijk al eens klappen moeten vangen van iemand die em ook liet zetten
![]()
) en was zo voorbij. Genezen ging echt suuuuper snel en je voelt er heul niks van verder eik .
wait what?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ok klinkt goed te doen.
Heb er ook een in mn voorhuid en dat deed echt velen pijnheb twee dagen op koelelementen gezeten
Zelfde hier, ik durf het gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef PriemGirl het volgende:
Heb ook lang getwijfeld over tepelpiercing; maar feit dat er kans is dat je het 'gevoel' kwijtraakt; weerhoudt het meDus ik denk niet dat ik et ooit echt durf...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom de buitenste? Seksueel gezien geeft de binnenste toch meer plezier? niet dat jij dat nodig hebt volgens mij Miss 8 keer![]()
Maar toch, die 2 seconden..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar toch, die 2 seconden..
jij wilde ook ooit kinderen toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar toch, die 2 seconden..
quote:
niet echt mijn ding geloof ikquote:
Selective memory I haz itquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat je dat nog weet
maar omdat het mij om de sier ging en niet om het gevoel aangezien het gevoel idd al ruim aanwezig is![]()
Dus eerder voor de euh... mooi... tjah
Ieder z'n voorkeur.quote:
je hoedquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
M'n capuchonnetje of hoe heet dat velletje over je klit heen
zekersquote:
quote:
Neinz, alleen een deuk van een neusbel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers
heeft jouw vent eigenlijk ook gaten/inkt?
rekt het niet, dan scheurt het welquote:
Ja dat kan ik me echt voorstellen dat dát heel pijnlijk is tbhquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ok klinkt goed te doen.
Heb er ook een in mn voorhuid en dat deed echt velen pijnheb twee dagen op koelelementen gezeten
Trusten! Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:49 schreef Lindytje het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Nou? Nou?
Slapen
Trusten chickies!
Strak planquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:49 schreef Lindytje het volgende:
Slapen
Trusten chickies!
jaaaaaaaaaaja, stiekem bloggen zeker weerquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:49 schreef Lindytje het volgende:
Slapen
Trusten chickies!
have fun morgen!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:49 schreef Lindytje het volgende:
Slapen
Trusten chickies!
Je hebt haar clitmetaal ook mogen aanschouwen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
vriendin van me is na een jaar huwelijk gescheiden (goed weggegooid geld en velen ellende enzo wel.... ) en die heeft zichzelf een zooi clit-metaal, tet-metaal, nep boobs, witte tanden, vullers etc cadeau gedaan....
Ik zag haar afgelopen weekend, ik vind het zo zonde... ze is echt zichzelf niet meer
en dan blijken het verknipte kindsoldaten die je 's nachts in je armen snijden met een machete en je zo pijn doenquote:
gwoon in de supermarkt showenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je hebt haar clitmetaal ook mogen aanschouwen?
Ik neem meer katten?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan blijken het verknipte kindsoldaten die je 's nachts in je armen snijden met een machete en je zo pijn doen
als ik het wilde wel ja. Heb haar weleens naakt gezien en toen had ze ook al van alles, maar nu is het een soort metaalhandel daar als ik haar moest gelovenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je hebt haar clitmetaal ook mogen aanschouwen?
Christina vind ik ook mooi, maar het idee dat het door dat vlezige deel heenmoet stond me toch niet zo aanquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me echt voorstellen dat dát heel pijnlijk is tbh
Ik wou eik een christina piercing; maar ik kreeg te horen dat ik hiervoor 'verkeerd gebouwd' wasDus toen moest ik een keuze maken
Eewquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ik het wilde wel ja. Heb haar weleens naakt gezien en toen had ze ook al van alles, maar nu is het een soort metaalhandel daar als ik haar moest geloven
Kinderen zullen je altijd pijn doen. Is het niet lichamelijk (geboorte) dan is het wel geestelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan blijken het verknipte kindsoldaten die je 's nachts in je armen snijden met een machete en je zo pijn doen
ik ben zwaar afgestompt dus ik zie het met vertrouwen tegemoetquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kinderen zullen je altijd pijn doen. Is het niet lichamelijk (geboorte) dan is het wel geestelijk.
Ouderschap noemen ze dat geloof ik
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
TMWTGG wat een bazentopcoatso prettyyyy
Neuh, niet echt.quote:
Ik ken revlon niet qua tijd, dus dat zegt geen zak.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben revlon gewend dus wat is niet echt
5min en dan is het uitgehardquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken revlon niet qua tijd, dus dat zegt geen zak.
Ik time het nooit.quote:
HOEquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd je kunt er zilververgiftiging van krijgen.
whyquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik knal er alsnog Revlon overheen
Gelukkig zijn m'n nagels niet gewond.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er zit zilver in. Je mag t niet op open wondjes smeren
Hier 't zelfde.quote:
neequote:
Ik ben vergeten mee te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
wel typisch dat de dikken tetten wijffies gewonnen hebben, Mss uitgezonderd
* BBQ-kip een complot ruikt
waar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Matige mensen zijn er ook, een van Sjaan d'r foto's tegenkomen met het merkje eraf geknipt.
briefje op de deur dat ze het bij buren kunnen afleveren?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn h&m komt morgen en er is niemand thuis. Godver
Mja als het van de webshop mag doen ze het al, anders doen ze t toch niet dus is zinloos. Wilde het gewoon graag hebben en ben te laat thuis om het nog op te gaan halen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
briefje op de deur dat ze het bij buren kunnen afleveren?
Vergeten? Owwww, je had met jpuw tetten zeeeeker gewonnen dommerd!quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een longdrinkglas met koffie![]()
(Over een uurtje m'n vader van Schiphol halen)
Jaquote:
quote:
waar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Matige mensen zijn er ook, een van Sjaan d'r foto's tegenkomen met het merkje eraf geknipt.
Ik had ze gezien ja maar alleen sonic is er nog :<quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan, iets voor jou?
V&A / [TK] Nintendo knuffels en action figures
Edit: o wait, het is al verkocht. Sorry, dode mus![]()
Stiekem vervangen voor een horloge met flamingo'squote:Op zaterdag 6 april 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je bb's 1500 euro kostende horloge op de tuintafel ziet liggengelukkig is het droog
Lin, eindelijk ben je er als ik er ook benquote:
Schaar!quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lin, eindelijk ben je er als ik er ook ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stenks!quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lin veel plezier vandaag
En Skjoe en priem ofcurz
Ja, maar dan wel stiekem net op momenten dat ik er niet was he, gij trolquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schaar!Ik was nog wel op jouw bevel terug gekomen!
uiteraardquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel stiekem net op momenten dat ik er niet was he, gij trol![]()
Rietietiedeliedelietietiediequote:Op zaterdag 6 april 2013 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Lin mag vanmiddag een circusactiviteit doen
Dit!quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lin veel plezier vandaag
En Skjoe en priem ofcurz
dat was lindys vereistequote:Op zaterdag 6 april 2013 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom hebben ze de datum eigenlijk bekend gemaakt?
*denkt terug aan Priem die hier drie weekenden lang in de stress zat*
quote:
Is er geen krasschuur bij het vrijgezellenfeest?quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Anders gaat ze krassen en schuimen van de stress
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Anders gaat ze krassen en schuimen van de stress
Bacheloretteparteh!quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:07 schreef princess-a het volgende:
Goood morning![]()
Lin, SQ en Priem wat gaan jullie voor spannends doen vandaag? trouw-gerelateerd zeker?
Nice! Enjoy zhe parteh!quote:
Jeeeej algehele paniekquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik moet mijn nest uit zegt lies... Douchen!
Later!
Poptartsquote:Op zaterdag 6 april 2013 08:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En 4e kop koffie op![]()
![]()
En bij de internationale supermarkt poptarts gehaald om vervolgens te realiseren dat ik heul geen broodrooster heb
Ja dat dacht ik ook!quote:
Iets met aardbei enzulksquote:
Ermahgerd maak je een filmpje als je m hebt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Flipfold besteld, ik ga was opvouwen als een baas Sheldon![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd maak je een filmpje als je m hebt?
Gek verhaalquote:
Naja h&m is toch ook acceptgiro, en wehkampf kun je ook op rekening, Ik wil gewoon veel in meerdere maten bestellen maar ik ga dan niet van tevoren betalen want als er iets misgaat heb ik een probleemquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gek verhaal.
Dan zou iedereen die dure designjurken kopen om te passen, rare foto maken en dan weer terug sturen.
Ok, ik weet niet of iedereen dat zou doen, maar ik zou het wel doen
ja, briljantquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Excuus Ikea voor varkensvlees in elandlasagne
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, briljant
echt, die voedselbranche is zo verrot jonguh
ik ga even velen eten kopen bij de AH voor etentje/feestje met velen mensen vanavond... op zaterdag... argggg... wish me luck
Naja je wordt er niet ziek van maar bij een slager (supermarkt ook hoor maar slager is een tikje erger) vind ik dat echt slechtquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
Bij de slager waar ik werkte ging bevroren vlees in het 'verse' gehakt. En mensen het weer vrolijk invriezen(ik ook, nog geen seconde ziek van geweest)
BRILJANT PLAN!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM hebben pakketbusjes geen GPS tracking, dat je dan op zo'n kaart je pakketman kunt volgen
Nee je kunt dat alleen volgen via mijnpakket en als je daadwerkelijk een pakketje onderweg hebtquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
BRILJANT PLAN!!
Opwachten en overvallen!!
Was ook een kiloslager, dus dan mag datquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja je wordt er niet ziek van maar bij een slager (supermarkt ook hoor maar slager is een tikje erger) vind ik dat echt slecht
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was ook een kiloslager, dus dan mag datHij is ook opgepakt voor belastingfraude Duh.....2 miljoen boete ofzo
WAS HET RUDOLF?!?!?!?quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ze is geen fruit maar een groente
Groenten en fruit mannelijk of vrouwelijk noemen
24Kitchen staat hier aan
Ik heb nog elandlasagne in de vriezert liggen. Kwam er pas na het kopen achter dat er eland in zatquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Excuus Ikea voor varkensvlees in elandlasagne
Maak je niet druk, het is gewoon varken eh paard eh kip eh mensquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nog elandlasagne in de vriezert liggen. Kwam er pas na het kopen achter dat er eland in zat.
Dan kunnen ze hem overvallen en je swappakketje jattenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM hebben pakketbusjes geen GPS tracking, dat je dan op zo'n kaart je pakketman kunt volgen
Het snoep was er toch al uit gejatquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem overvallen en je swappakketje jatten
Nee het is die vrouwelijk topchef met scheve mond. Ik ben haar naam ff kwijt.quote:
Ikea biedt excuses aan voor verwerken rund in rundvleesproducten. "Mensen verwachten het gewoon niet meer."quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem overvallen en je swappakketje jatten
Oh die met dat pijpmondjequote:Op zaterdag 6 april 2013 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee het is die vrouwelijk topchef met scheve mond. Ik ben haar naam ff kwijt.
Oh Angélique Schmeinck
Wat een naam
Dat zou echt de rel van de eeuw wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het is gewoon varken eh paard eh kip eh mens
Al die mocro's de KFC in brand stekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het zou veel erger zijn als ze bij KFC per ongeluk varken als kip zouden verkopen. Negers eten namelijk alleen kip en die zouden hem flippen. Wij zijn nog een beetje flexibel in onze vleeskeuze
negers vs mocro's of negers & mocro's vs normale mensen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:38 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd als negers en mocro's oorlog gaan vieren wie zou er winnen?
Ermnermquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb al ruim 20 jaar geen KFC gegeten sinds ik (in de UK weliswaar) vanaf het restaurant waar ik werkte in hun keuken kon kijken. Hun verversten het vet NOOIT! Vulden het alleen maar bij
Pen0r in 1 oor stoppen zodat hun hersenen door het andere oor naar buiten splashenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
En dan de Mocro's verkrachten met die dikke pen0r? Want ze houden zo van homo's
Gatverdamme Bami!quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Sowieso wel dat de lente dichtbij is, want mijn voeten zijn weer aan het vervellen. En dat doen ze alleen bij seizoenswisselingen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gatverdamme Bami!
Wij hebben het over Mocro's verkrachtende Neg0rs en jij komt aan met vervellende voeten!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders kills Sharana with fire
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben een keer bij KFC geweest omdat Fred daar heel erg graag heen wilde. Een vegetariër bij een kiprestaurant, dat was echt fantastisch
O sorry, een kipsnackbar? Een kipvuilnisbelt? Een fastfoodketen met lauter kip?quote:
Als je dan wegmoet en hij is nog onderweg 'm opzoekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Precies <3 of als je niets te doen hebt naar m toe rijden en vragen of ie pakjes voor je heeftquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je dan wegmoet en hij is nog onderweg 'm opzoeken.
Er zo heel creepy heel de tijd achteraan rijden, tot 'ie bij je voor de deur staat en dan je auto uitrennen en 'm omhelzenquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Precies <3 of als je niets te doen hebt naar m toe rijden en vragen of ie pakjes voor je heeft
Ja zo heel langzaam in een auto met geblendeerde ramenquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er zo heel creepy heel de tijd achteraan rijden, tot 'ie bij je voor de deur staat en dan je auto uitrennen en 'm omhelzen.
JA.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
DEBS, kun jij handig uitleggen hoe ik meer merken toe kan voegen aan mn stats? ik verveel me dood
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JA.
Ik ga even je sheet openen en stap voor stap benoemen.
ik snap de laatste stap nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:35 schreef Debsterr het volgende:
• Typ in een cel in kolom A op je stats tab de merknaam.
• Typ in de cel ernaast in kolom B deze formule: =COUNTIF(Lacquer!B2:B5000;A9).
• Vervang "A9" door de cel waarin je de merknaam getypt hebt.
• Typ in kolom C deze formule: =cel met aantal van dat lakje/cel met je totaal
De formule voor percentage berekening is bijvoorbeeld =B6 (cel met aantal lakjes van een merk)/B2 (cel met totaal aantal lakjes). Als je die cel dan formatteert als percentage maakt 'ie dat automatisch in ordequote:
Yup.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
kan ik ze knippen en plakken als ze klaar zijn?
LOLWATquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup.
Deze sheet is pas baas.
https://docs.google.com/s(...)BGbmwzUnZPMmc#gid=12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |