SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag prijs 50 euro.
De action figures:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag prijs 60 euro.
Bieden mag mits serieus. Er mag ook op losse figuren geboden worden. Verzenden kan, verzendkosten voor de koper, ophalen kan omgeving Emmen, Drenthe.Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
Bedoel je alle spullen, of alleen de action figures?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef Redah het volgende:
60 ex. voor alleen de Nintendo spullen (Sonic mag naar een ander huis)
Ik noteer het, maar is vooralsnog iets te weinig. Als je naar 80 ex wil, hoor ik graag nog van je.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Redah het volgende:
Alles, knuffels & figures, m.u.v. de SEGA figuren (de 3 Sonics en de ene Knuckles). Figures zijn jammer genoeg niet in blister dus ik zou ze alleen gebruiken om mijn Nintendo kamer op te leuken, anders waren ze meer waard (voor mij).
*edit* en eigenlijk ben ik alleen op zoek naar die Princess Peach knuffel, maar voor 1 knuffel 6,75 verzendkosten vind ik niet waard dus dan de rest ook maar
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Redah het volgende:
Alles, knuffels & figures, m.u.v. de SEGA figuren (de 3 Sonics en de ene Knuckles). Figures zijn jammer genoeg niet in blister dus ik zou ze alleen gebruiken om mijn Nintendo kamer op te leuken, anders waren ze meer waard (voor mij).
*edit* en eigenlijk ben ik alleen op zoek naar die Princess Peach knuffel, maar voor 1 knuffel 6,75 verzendkosten vind ik niet waard dus dan de rest ook maar
Geen nintendokamer hebbenquote:
Ja, er mag op losse figuren geboden worden.quote:
Sorry, dat word me te gek. Exclusief is meer mijn idee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Neo_ het volgende:
• Princess Peach 25 cm
• Mario 20 cm
• Toad 23 cm
15 inc?
'Hangende pootjes' pm gestuurd mbt eerste bod.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:36 schreef Redah het volgende:
Andere optie (maar dan vervalt mijn eerdere bod op alles): Peach, andere Peach, Diddy en Kirby voor 26,75 incl.
ok.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Sorry, dat word me te gek. Exclusief is meer mijn idee.
Er is nog geen vervanging.. enkel een groot doelloos gat..quote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef Young_ het volgende:
Aaargh! Gaat je bankachtergrond veranderen? Wow!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |