quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Spouw is spees' brum... ofwel Harry's Ginny![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Neusbel, 2 wenkbrauw, lip, navel....quote:
Het gingergedeelte klopt alquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ja sweety pie??quote:
ohja die telde ik nog niet mee. 6 per oor....quote:
Twee bovenin links (waren er drie), rechts industrial en conch.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohja die telde ik nog niet mee. 6 per oor....
WAT!!! BEN JIJ EEN GINGER!!! EEN ZIELLOZE!!! EEN DAYWALKER???quote:
Uhhhh NEE?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mocht nooit piercings van mijn ouder
Toen ik uit huis ging: 2de gaatje en de andere weten jullie wel
En die heb ik nog steeds
De liefde hoeft daarom toch niet over te zijnquote:
Misschien kunnen we nog een keer stiekem fiezelefoozelenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De liefde hoeft daarom toch niet over te zijn![]()
Baby... Sugar. poochie bear.........
quote:
Purrrrrpurpurpurrrrr effe kietelen zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we nog een keer stiekem fiezelefoozelen
Zolang jij m leuk vindt: lekker laten zittenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mn neuspiercing al langer wél dan niet
Vanaf welke leeftijd wordt zo'n ding kansloos eigenlijk? Ik twijfel al twee jaar of ik hem niet zal verwijderen..
Ik vind m tof bij jouquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mn neuspiercing al langer wél dan niet
Vanaf welke leeftijd wordt zo'n ding kansloos eigenlijk? Ik twijfel al twee jaar of ik hem niet zal verwijderen..
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Purrrrrpurpurpurrrrr effe kietelen zo
Eensch hiermee.quote:
Dat betekent niet dat ik het (nog) weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Echt nIet? Vlg mij hadden we het er nog met de caravanmeet over zelfs
Mijn neus ging ook steeds ontsteken! Ik bleef maar aan de gang met unicuraquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Puckzzz het volgende:
Lip was irritant. Navel ging vreselijk ontsteken. Oren werd irritant na tig jaar. Neus ging keer op keer ontsteken, uiteindelijk 4 x opnieuw geschoten. Wenkbrauw heb ik toch wel 10 jaar gehad.
Van de meesten weet ik serieus niet wat het zijn en waar ze zouden moeten zittenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had:
rechts conch
smiley
tongpiercing
offside lip
3x helix
tragus
I haz:
links conch
+1quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Van de meesten weet ik serieus niet wat het zijn en waar ze zouden moeten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja, ik ben er nog steeds spamblij mee.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Yayquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik het (nog) weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |