Is dat zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
"de standaard code"? Rare standaard dan.
Oké, ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef KomtTijd... het volgende:
En het is natuurlijk wel de bedoeling dat je je testcase op jsfiddle even compleet maakt met HTML en JS, zo zien we er nog niets aan.
Dat bovenste is de standaard.quote:
Een client kan nooit PHP code zien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef karton2 het volgende:
Is het mogelijk om met firebug het emailadres te achterhalen wat achter de Zendknop van een contactformulier zit?
Als ik met firebug de knop ga ontleden kom ik alleen de HTML code tegen. Een verwijzing naar het php bestand kan ik nergens vinden.
PHP is een scripttaal die HTML-code genereert op de server, de code erachter kan je dus nooit in de browser debuggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef karton2 het volgende:
Is het mogelijk om met firebug het emailadres te achterhalen wat achter de Zendknop van een contactformulier zit?
Als ik met firebug de knop ga ontleden kom ik alleen de HTML code tegen. Een verwijzing naar het php bestand kan ik nergens vinden.
Echt zelden iemand zo onduidelijk zijn probleem zien omschrijvenquote:
als het een mailto-formulier is, dan staat dat in de form-tag. Maar gelukkig zijn mailto-formulieren zo goed als uitgestorven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef karton2 het volgende:
Het was inderdaad niet goed omschreven. Ik ben er nog niet uit. Ik was al aan het zoeken naar html code om in die website te plakken, maar er zijn geen html-bestanden in dit thema. Heb ook al filmpjes gekeken over css positioning alleen snap ik nog niet hoe ik het kan fiksen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
PHP is een scripttaal die HTML-code genereert op de server, de code erachter kan je dus nooit in de browser debuggen.
[..]
Echt zelden iemand zo onduidelijk zijn probleem zien omschrijven.
Rechtermuisknop > View source al geprobeerd? F12 al eens in Chrome?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet goed omschreven. Ik ben er nog niet uit. Ik was al aan het zoeken naar html code om in die website te plakken, maar er zijn geen html-bestanden in dit thema. Heb ook al filmpjes gekeken over css positioning alleen snap ik nog niet hoe ik het kan fiksen.
Element inspecteren bedoel je? Ja dus. Daarmee heb ik de aanpassingen gedaan bij 'matched CSS rules', maar die staan jammer genoeg niet in de stylesheet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rechtermuisknop > View source al geprobeerd?
Het probleem isoleren is stap 1 van de oplossing, dus probeer dat eerst.
die in jsfiddle zal niet werken omdat de #theader overal nog voor de #search staat in het CSS vak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb even gekeken en volgens mij is dit de goede javascript: http://jsfiddle.net/eEhQT/4/ Hoe moet ik nu verder? Welke stappen moet ik ondernemen om uit te zoeken hoe ik het probleem kan fiksen?
1 2 3 4 5 | #search { position: absolute; float: left; top: 55px; } |
1 | top 55px!important; |
Ja, met alleen die !important werkt die al. Dat t-header ga ik niet verwijderen aangezien het er niks voor niks staat denk ik. Zo werkt het in ieder geval. Ik neem aan dat het verder niet erg is?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
die in jsfiddle zal niet werken omdat de #theader overal nog voor de #search staat in het CSS vak.
Als ik dit ervan maak:
[ code verwijderd ]
Doet ie het gewoon.
Misschien moet je er
[ code verwijderd ]
van maken zodat ie een ander overschrijft.
Dat gold alleen voor de jsfiddle inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, met alleen die !important werkt die al. Dat t-header ga ik niet verwijderen aangezien het er niks voor niks staat. Zo werkt het in ieder geval. Ik neem aan dat het verder niet erg is?
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |